Skocz do zawartości

BlueBerry Game Start


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Dostępny na Mamucie Lucky Heir Gamestart nie zawiera tych profili, to jest całkiem coś innego, chyba nazwa mówi sama za siebie.

A tego nie wiedziałem 😎 Coś mi nie pasowało z tą nazwą ale, żeby mówiła sama za siebie to nie stwierdziłem.

Jagoda napisała w pierwszym poście, że mod dostępny na Mamucie więc jakoś mi się przywidziało, że to jest ten mod 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cytat

Mam pytanko odnośnie tych profili. Dostępne na Mamucie Lucky Heir Gamestart zawiera w/w profile tylko, że coś w tym nie dziala bo jak wrzucam to jako fake patch pojawia mi się tylko jeden nowy profil o nazwie "tekst id not found". Wie ktoś o co kaman 😎

No hej Azakal, dawno ciebie nie widziałam na forum 😎

Co do Mamuta to faktycznie, niepotrzebnie napisałam że jest już dostępny na Mamucie. Gdy pisałam te profile sądziłam że skończy się na siedmiu profilach startowych, ale będzie chyba tak że dojdzie do trzydziestu. Sorkvild i Prowler wspierają mnie pomysłami i radami, za co jestem im też niewymownie wdzięczna 😀.

Na weekend pojawią się kolejne profile.

Yacek wspominał że chce wydać poradnik jak tworzyć profile startowe. To w sumie też jest przyczyną tego że na dzień dzisiejszy wstrzymuję się z wydaniem tej paczuszki z profilami. A nóż widelec jest coś czego jeszcze nie wiem 😀.

Po zakończeniu pracy nad profilami chciałabym się zabrać za tworzenie misji/fabuł. O ile uda mi się to ogarnąć to każdy profil startowy zostanie wzbogacony w misje startową, tak jak jest w przypadku profilu Zatruty Paranid czy jak go tam pies zwał.

Ostatnio też Sorkvild pytał się mnie czy te profile mają dostęp do fabuł? Tak, mają dostęp do fabuł. Jeżeli jest ktoś kto nie lubi robić fabuł nie musi ich się podejmować proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam kolejne nowe profile. Co do paczki dzisiaj o ile moi Beta testerzy przeprowadzą testy 🙁

Profil: Smak Goryczy i Zemsty

Profil: Wygnaniec Walhalli

Profil: Czerwony Baron

Profil: Kolonizacja Capri Prime

Uwagi:
Wymagane skrypty MUS, System Uzbrojenia MEFOS, Debris Utilize Repair v3.01.

Naszym zadaniem jest wyruszenie wraz z nasza flotą z sektora Argońskiego M148 do Sektora Capri Prime (Forgoten Gods).

Spoiler

Musimy nasza flotę przeprowadzić bezpiecznie przez wrogie sektory takie jak : Exiled God - na północ od M148, Xenoński sektor 472, Xenoński sektor 534.

Po dotarciu bezpiecznie do sektora Capri Prime (Forgoten Gods) na zachód od Xenońskiego sektora 534. Naszym celem jest skolonizowanie i usamodzielnienie tego sektora. Następnie naszym celem jest naprawienie dwóch bram. Jedna z nich znajduje się w Capri Prime (Forgoten Gods) a druga w Belt of Aguilar. Gdy już tego dokonamy naszym celem jest wyeliminowanie Rasy Xenów z sektora 534, a następnie skolonizowaniu go.

Nie jest to Fabuła, to też żadnej nagrody po za frajdą nie będzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, czy któryś ze skryptów do przejmowania sektorów usuwa spawny statków ? Jeśli nie to w tym Xenońskim byłoby to samo co miałem kiedyś w Reunion przy próbach opanowania sektorów Yaki. Ich statki pojawiały się non stop w różnych miejscach w moich nowych sektorach i stworzenie jakiegokolwiek zaplecza produkcyjnego było praktycznie niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Przy okazji, czy któryś ze skryptów do przejmowania sektorów usuwa spawny statków ? Jeśli nie to w tym Xenońskim byłoby to samo co miałem kiedyś w Reunion przy próbach opanowania sektorów Yaki. Ich statki pojawiały się non stop w różnych miejscach w moich nowych sektorach i stworzenie jakiegokolwiek zaplecza produkcyjnego było praktycznie niemożliwe.

No tak, zapomniałam wspomnieć że to profilu Kolonizacja Capri Prime wymagany jest też skrypt do przejmowania sektorów 🙁

Co do twojego pytania Prowler to nie ma takiego skryptu który by przejmował sektor a zarazem usuwał spawny statków. W każdym skrypcie do przejmowania sektorów jest info że sektor nad którym poprzednio sprawowała piecze inna rasa będzie się starała go odbić. Czyli możemy spodziewać się od czasu do czasu nalotów rasy która chce odbić sektor.

Cytat

Do tego ostatniego profilu zaprząc Mission directora i jazda gotowa 😀

No tylko jak to zrobić? To jest jakiś program ? Czytałam na Ego o MD ale nigdzie tego nie mogłam znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Przy okazji, czy któryś ze skryptów do przejmowania sektorów usuwa spawny statków ? Jeśli nie to w tym Xenońskim byłoby to samo co miałem kiedyś w Reunion przy próbach opanowania sektorów Yaki. Ich statki pojawiały się non stop w różnych miejscach w moich nowych sektorach i stworzenie jakiegokolwiek zaplecza produkcyjnego było praktycznie niemożliwe.

No tak, zapomniałam wspomnieć że to profilu Kolonizacja Capri Prime wymagany jest też skrypt do przejmowania sektorów 🙁

Co do twojego pytania Prowler to nie ma takiego skryptu który by przejmował sektor a zarazem usuwał spawny statków. W każdym skrypcie do przejmowania sektorów jest info że sektor nad którym poprzednio sprawowała piecze inna rasa będzie się starała go odbić. Czyli możemy spodziewać się od czasu do czasu nalotów rasy która chce odbić sektor.

Ech, nie zrozumiałaś mnie. W Reunion przejąłem za pomocą skryptu Sector Takeover sektory Yaki ale ich statki dalej normalnie się pojawiały. Owszem, skrypt wysyła co jakiś czas na mnie grupę jednostek, które miały odbić te sektory ale to nie było to. Po prostu pojawiała się masa statków, które były normalnie spawnowane przez silnik gry gdy sektory te należały do Yaki. Przejąłem to terytorium, a one nadal się pojawiały, tak jakby właściciel się wcale nie zmienił.

Zastanawiam się czy w tym wypadku będzie podobnie. Gracz przejmie Xenon 534, a te wszystkie K, Q, J itditp które tam teraz mieszkają będą się pojawiały co pare(naście) minut aż do końca gry.

Tutaj o tym kiedyś pisałem http://xudb.pl/topic/435-przej-cie-sektor-w-yaki-i-respawn-ich-statk-w/

Tamta sytuacja dotyczyła XTMa i chciałem się upewnić czy tutaj tak samo nie będzie. Wiem, że niektórzy się bawili w zabezpieczanie Xenońskich sektorów, myślałem że może używali do tego Sector Takeover i coś powiedzą na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w XTM-ie przejmowałem sektory Xenońskie zaczynając od 347. Przejmowałem STO. Statki Xenońskie nie pojawiały się w takim przejętym sektorze. O ile dobrze pamiętam. Ale na pewno w 347 miałem spokój, wlatywały do niego jednostki Xenoków z innych, nie przejętych sektorów, ale w nim nic się już nie pojawiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc w chwili obecnej wysyłam paczuszkę do Yacka, który umieści profile na Mamucie. Z czasem mam taką nadzieję będę zamieszczała nowe profile. Mam nadzieję że moja wiedza odnośnie profili jak i misji będzie wzrastała czyniąc je jeszcze bardziej grywalnymi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość w moje rączki wpadł Mission Director 🙁. Mam nadzieje że w przeciągu trzech tygodni wszystko opanuje. Jeżeli tak będzie możemy spodziewać się niebawem ciekawych misji fabuł, przy profilach startowych jakie mają przykładowo Zatruty Paranidianiin i temu podobne.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...