Skocz do zawartości

System uzbrojenia CODEA v3.1.13


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 172
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odinstaluj go ściągnij jeszcze raz razem z plikiem tekstowym z linku w moim poście wyżej. U mnie wersja 3.1.03 tego skryptu działa bez problemu kiedyś miałem podobny problem, ale po sciągnięciu nowszej wersji wrzuciłem przez pomyłkę starszy plik tekstowy po zmianie na ten z nowej wersji wszystko zadziałało bez problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo... nie wiem chyba dam sobie z tym spokój... albo sam będę majstrował... Wszystkie sposoby zawiodły... Albo ja 😡 .... Przeinstaluje jeszcze raz.... chyba się przemęczam... odreaguje strzelając do zombie w Call of Duty World at War. Znajde pistolet laserowy... i zakładam że patrząc na ich ochydne mordy zobacze w nich Splita który powie... tu zrobiłeś błąd... i wtedy zdam sobie sprawe z napisu Game Over 😐 . Coś wymyślę. 😉

I jeszcze jedno. Jak były pliki scripts delete to z nimi nie trzeba było nic robić, tak...? 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2012 o 15:12, Xeeris napisał:

I jeszcze jedno. Jak były pliki scripts delete to z nimi nie trzeba było nic robić, tak...? 🤔

Nie. Te batche służą do odinstalowania skryptu. uruchamia się je tylko w przypadku deinstalacji lu usuwania starszych wersji plików przy aktualizacji skryptu.

To samo dotyczy plików z katalogu scripts_uninstall, służą one do usunięcia przypisanych przez skrypt skrótów klawiaturowych w zakładce Sterowanie Interfejs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie daje mi to spokoju. Chce zainstalować MBRR i Pirate Gulid i zacząć nową kampanie Advanced Start sprzedać wszystkie statki oprócz Korda i lecieć nim do Legends Homei zakupić dwa Mistrale i Zefira z eskortą. Przydałoby się mieć CODEA i całą resztę by móc lepiej kontrolować eskortę. Teraz łapie się ostatniej deski ratunku. Formatuje dysk 🙁 . Jak nic się nie stanie to odpuszczam. Żartuje, 😀 . Mam pytanie, bo Bell pisał aby zmienić coś w language na 48. I tu nasówa się pytanie. Napisałeś że mam to zrobić za pomocą np. Notatnika. W notatniku mam takie gryzmoły, takie znaki że pomyślałem że trzeba zmienić NAZWĘ PLIKU, a nie ZAWARTOŚĆ. Dokładnie po tym poście gdzie napisałeś "Notepad np...". Rozumiem że źle myślałem, a nie wchodziło za pomocą Plugin Managera.

PS. Z tego co pamiętam miałem dwa takie same pliki tylko końcówka .pck i .xml. Ja zmieniłem .pck.

PS2. Plugin Manager dla mnie to czarna magia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://xudb.pl/topic/36-faq-x3-xtm-tc-komentarze/page__st__10__p__4450#entry4450

Jeśli pliki tekstowe w katalogu t są tylko w formacie .pck musisz przed dokonaniem zmian wypakować je.

Format .pck to archiwum. Można wypakować na dwa sposoby:

1. zmienić rozszerzenie .pck na .zip i wypakować dowolnym programem archiwizującym (rar, zip)

2. Użyć package kreatora pakietu PM.

Po wypakowaniu otrzymasz plik np. 9999-L044 , zmieniasz mu nazwę na 9999-L048.xml i edytujesz zmieniają w nim language ID zgodnie z FAQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CODEA zawiera już w sobie spolszczenie co prawda w formacie pck ale to wiekszej różnicy nie robi tak mi się wydaje, więc w jej plikach tekstowych nie trzeba było nic zmieniać... Natomias zmienić trzeba był w Basic Salary gdzie angielski plik był w formacie xml i notepad++ otwiera go bez problemów z normalnym tekstem, a żeby oszczędzić ci czasu wrzuciłem kilka postów wyżej gotowy przerobiony a dlaczego nie chciał działać nie mam pojęcia może coś za bardzo namieszałeś 😛...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. No chyba spolszczenie XRM instalowałem, nie. 😀

2. Jestem w trakcie. 😀

3. Sprawdziłem ten plik i miał taki sam numerek jaki pisaliście (48) . Ale najdziwniejsze jest to, że po zrobieniu tego samego co te kilka dni temu czyli wklejeniu tych plików scripts,t i spolszczenia to o dziwo działa (???) . Nic nie wyskoczyło, ale i tak rozpocznę nową kampanie. Nie chce mi się wyrzucać SETA i całej reszty. 😀

Wielkie dzięki za pomoc.

PS. Oczekujcie nowych problemów hehehe... 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczące skryptu. Mam pięciu Poruczników i chce ich zrobić na wyższą range. Daje ich do czterech przygotowanych Ciężkich Centaurów Prototypów. Tylko pytanie jest: Do jakiej grupy ich przepisać żeby latali i zdobywali rangi. Chyba że mam im dać pilota a potem wysłać do Merchant Haven by rozwalali piratów tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Aby CODEA, rozpoznawał/widział statek jako lotniskowiec, musisz posiadać:

* Statek klasy ?x

* Pilota z rangą ?x // dla każdej klasy inna ? //

* ?xTechnik

* ?xMechanik

* ?xNawigator

* ?xKanonier

* ?xSternik

* ?xNaukowiec

* ?xMotorzysta

* ?xTechnik Pokładowy

* ?xIntendent

* ?xSteward

* ?xKontroler lotu

* ?xKsiegowy //tak-nie-ilość//

/ przy założeniu , że zainstalowany jest także MEFOS /

Aby CODEA, widział zadokowane myśliwce, muszą one posiadać:

* Pilot z rangą Rekrut

* Bojowe polecenia MK1

* Bojowe polecenia MK2

* Nawigacyjne polecenia MK1

* Przynajmniej jedną zainstalowaną broń

* Automat dokujący

Ważne!!! Aby statek czy każdej klasy ?? był rozpoznany przez CODEA, nie może posiadać:

- SETA

- Dopalacz

- Wzmacniacz obrazu

Aby CODEA, widział zadokowane bombowce, muszą one posiadać:

* Pilot z rangą Porucznik

* Bojowe polecenia Mk1

* Bojowe Polecenia Mk2

* Automat dokujący

* System podtrzymujący życie

* Polecenia nawigacyjne Mk1

* 1xTechnik

* 1xMechanik

* ?xNawigator

* ?xKanonier

* ?xSternik

* ?xNaukowiec

* ?xMotorzysta

* ?xTechnik Pokładowy

* ?xIntendent

* ?xSteward

* ?xKontroler lotu

* ?xKsiegowy //tak-nie-ilość//

/ przy założeniu , że zainstalowany jest także MEFOS /

Aby CODEA, widział zadokowane M6, muszą one posiadać:

* Pilot z rangą ?

* Bojowe polecenia Mk1

* Bojowe Polecenia Mk2

* Automat dokujący

* System podtrzymujący życie

* Polecenia nawigacyjne Mk1

????????

Aby CODEA, widział zadokowane M7, muszą one posiadać:

* Pilot z rangą ?

* Bojowe polecenia Mk1

* Bojowe Polecenia Mk2

* Automat dokujący

* System podtrzymujący życie

* Polecenia nawigacyjne Mk1

????????

Aby CODEA, widział zadokowane M2, muszą one posiadać:

* Pilot z rangą ?

* Bojowe polecenia Mk1

* Bojowe Polecenia Mk2

* Automat dokujący

* System podtrzymujący życie

* Polecenia nawigacyjne Mk1

????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam następujący problem, wynająłem 3 pilotów i umieściłem ich w kokpitach moich 3 statków eksperymentalnych. Wszystkie 3 dodałem do hangaru patroli każdy zyskał w nazwie przedrostek PAT. Dalej wedle instrukcji na 5 stronie wszedłem w Inne rozkazy operacyjne kliknąłem na opcje Patrol. Niestety nic prócz "beep" i napisu (polecenie lotu) na zielono się nie stało. Myśliwce za nic nie chcą rozpocząć patrolu mimo ze wszystko robiłem 2 razy od początku statki miały kiedyś seta, dopalacz i podsystem wzmacniania obrazu ale je wyrzuciłem. Miał ktoś taki problem? Wie ktoś co może być przyczyną? Bo domyślam się że to "beep" oznacza ze czegoś brakuje/coś jest nie tak, bo takie samo słychać gdy np. próbuje wysłać bombowce których nie mam dodanych.

Edit: Problem rozwiązany, popełniłem błąd tak głupi że aż wstyd, mianowicie zapomniałem kliknąć Codea System Start 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

oho, a tu cisza już od dawna 😀

no nic.... Ostatnio z nudów zająłem się tłumaczeniem manuala do CODEA (tego ze strony Egosoftu oraz strony własnej Lucike)... w sumie głównie dla potrzeb własnych. Jednakże po dodaniu własnych uwag, spostrzeżeń i porad, jak również cytatów zaczerpniętych z netu (dzięki Jagoda, niezłe teksty 😁 ) wychodzi z tego całkiem spora książka... hmmm... jeżeli będą chętni, mogę swoje wypociny wrzucić na Mamuta. 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o.O

ookies..... wrzucę w nadchodzącym tygodniu zatem, zostało mi ujednolicenie terminologii i skrótów (jestem emerytowanym już oficerem, ciut drażniły mnie niektóre "cywilne" spolszczenia oraz występujące w samym manualu niekonsekwencje), no chyba że coś pójdzie nie po mojej myśli.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehem... plik ZIP wrzucony na Mamuta, czeka na akceptację (dział: pobieralnia/programy pomocnicze/pozostałe.)

W pliku ZIP znajduje się readme.txt dotyczący wersji poradnika i sposobu korzystania z manuala, oraz oczywiście sam CODEA Manual wraz z krótkim poradnikiem.

Zaznaczam tu jednoznacznie, że nie jest to dosłowne tłumaczenie manuala, a coś w rodzaju autorskiego przekładu (z uwagi na przyjętą i zastosowaną ciut inną terminologię). Pojęcia, opisy menu i komend mogą się różnić od ogólnie dostępnych, ponieważ korzystałem z własnych (lekko przerobionych) spolszczeń poszczególnych skryptów.

No nic, jak tylko będzie zaakceptowany zapraszam do czytania i komentowania (Uwagi mile widziane, może będzie kolejna wersja 😁 ).

Hmm... drobne problemy z plikiem, mam nadzieję że usunięte i dodał się do Mamuta poprawnie.

Edytowane przez Kane_Edain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...