Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Chodziło ci o zmienienie nazwy tak? Następnym razem będę myślał dłużej . Ale problem nadal jest bo nadal dostaje tą wiadomość o tym że the "language file of the Basic Salary does not exist!". Ta z CODEA zniknęła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 8031-L048 ściągnij sobie to i sprawdź czy działa, plik jest do wersji 3.1.03 pobranej stad BS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Nic. Przeinstalowałem jeszcze raz, dałem spolszczenia zmieniłem na 48 i nic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 u mnie działa bez problemu ,a na nowej grze próbowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 To samo. Coś źle zrobiłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Odinstaluj go ściągnij jeszcze raz razem z plikiem tekstowym z linku w moim poście wyżej. U mnie wersja 3.1.03 tego skryptu działa bez problemu kiedyś miałem podobny problem, ale po sciągnięciu nowszej wersji wrzuciłem przez pomyłkę starszy plik tekstowy po zmianie na ten z nowej wersji wszystko zadziałało bez problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Odinstalowywuje całą grę, potem instaluje znowu z XRM, a potem to. Mam nadzieje że zapisy będą działać... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 W dniu 3.08.2012 o 14:02, Xeeris napisał:Odinstalowywuje całą grę, potem instaluje znowu z XRM, a potem to. Mam nadzieje że zapisy będą działać... .Przeinstaluj jeszcze raz system windows Usuń skrypt (odinstaluj) i zainstaluj ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 To samo... nie wiem chyba dam sobie z tym spokój... albo sam będę majstrował... Wszystkie sposoby zawiodły... Albo ja .... Przeinstaluje jeszcze raz.... chyba się przemęczam... odreaguje strzelając do zombie w Call of Duty World at War. Znajde pistolet laserowy... i zakładam że patrząc na ich ochydne mordy zobacze w nich Splita który powie... tu zrobiłeś błąd... i wtedy zdam sobie sprawe z napisu Game Over . Coś wymyślę. I jeszcze jedno. Jak były pliki scripts delete to z nimi nie trzeba było nic robić, tak...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 W dniu 3.08.2012 o 15:12, Xeeris napisał:I jeszcze jedno. Jak były pliki scripts delete to z nimi nie trzeba było nic robić, tak...? Nie. Te batche służą do odinstalowania skryptu. uruchamia się je tylko w przypadku deinstalacji lu usuwania starszych wersji plików przy aktualizacji skryptu.To samo dotyczy plików z katalogu scripts_uninstall, służą one do usunięcia przypisanych przez skrypt skrótów klawiaturowych w zakładce Sterowanie Interfejs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Już się bałem że napiszesz co innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Nie daje mi to spokoju. Chce zainstalować MBRR i Pirate Gulid i zacząć nową kampanie Advanced Start sprzedać wszystkie statki oprócz Korda i lecieć nim do Legends Homei zakupić dwa Mistrale i Zefira z eskortą. Przydałoby się mieć CODEA i całą resztę by móc lepiej kontrolować eskortę. Teraz łapie się ostatniej deski ratunku. Formatuje dysk . Jak nic się nie stanie to odpuszczam. Żartuje, . Mam pytanie, bo Bell pisał aby zmienić coś w language na 48. I tu nasówa się pytanie. Napisałeś że mam to zrobić za pomocą np. Notatnika. W notatniku mam takie gryzmoły, takie znaki że pomyślałem że trzeba zmienić NAZWĘ PLIKU, a nie ZAWARTOŚĆ. Dokładnie po tym poście gdzie napisałeś "Notepad np...". Rozumiem że źle myślałem, a nie wchodziło za pomocą Plugin Managera.PS. Z tego co pamiętam miałem dwa takie same pliki tylko końcówka .pck i .xml. Ja zmieniłem .pck.PS2. Plugin Manager dla mnie to czarna magia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 http://xudb.pl/topic/36-faq-x3-xtm-tc-komentarze/page__st__10__p__4450#entry4450Jeśli pliki tekstowe w katalogu t są tylko w formacie .pck musisz przed dokonaniem zmian wypakować je.Format .pck to archiwum. Można wypakować na dwa sposoby:1. zmienić rozszerzenie .pck na .zip i wypakować dowolnym programem archiwizującym (rar, zip)2. Użyć package kreatora pakietu PM.Po wypakowaniu otrzymasz plik np. 9999-L044 , zmieniasz mu nazwę na 9999-L048.xml i edytujesz zmieniają w nim language ID zgodnie z FAQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 CODEA zawiera już w sobie spolszczenie co prawda w formacie pck ale to wiekszej różnicy nie robi tak mi się wydaje, więc w jej plikach tekstowych nie trzeba było nic zmieniać... Natomias zmienić trzeba był w Basic Salary gdzie angielski plik był w formacie xml i notepad++ otwiera go bez problemów z normalnym tekstem, a żeby oszczędzić ci czasu wrzuciłem kilka postów wyżej gotowy przerobiony a dlaczego nie chciał działać nie mam pojęcia może coś za bardzo namieszałeś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Byłem pewny że chodzi o plik .pck . No cóż, jutro (dzisiaj) może będę miał dostęp do komputera. Jak nie to w niedziele (jutro) . I wszystko się okaże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 W dniu 3.08.2012 o 23:11, Xeeris napisał:Byłem pewny że chodzi o plik .pck . No cóż, jutro (dzisiaj) może będę miał dostęp do komputera. Jak nie to w niedziele (jutro) . I wszystko się okaże...Nigdy nie instalowałeś spolszczenia?Nie czytałeś FAQ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 1. No chyba spolszczenie XRM instalowałem, nie. 2. Jestem w trakcie. 3. Sprawdziłem ten plik i miał taki sam numerek jaki pisaliście (48) . Ale najdziwniejsze jest to, że po zrobieniu tego samego co te kilka dni temu czyli wklejeniu tych plików scripts,t i spolszczenia to o dziwo działa (???) . Nic nie wyskoczyło, ale i tak rozpocznę nową kampanie. Nie chce mi się wyrzucać SETA i całej reszty. Wielkie dzięki za pomoc.PS. Oczekujcie nowych problemów hehehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Pytanie dotyczące skryptu. Mam pięciu Poruczników i chce ich zrobić na wyższą range. Daje ich do czterech przygotowanych Ciężkich Centaurów Prototypów. Tylko pytanie jest: Do jakiej grupy ich przepisać żeby latali i zdobywali rangi. Chyba że mam im dać pilota a potem wysłać do Merchant Haven by rozwalali piratów tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Aby CODEA, rozpoznawał/widział statek jako lotniskowiec, musisz posiadać:* Statek klasy ?x* Pilota z rangą ?x // dla każdej klasy inna ? //* ?xTechnik* ?xMechanik* ?xNawigator* ?xKanonier* ?xSternik* ?xNaukowiec* ?xMotorzysta* ?xTechnik Pokładowy* ?xIntendent* ?xSteward* ?xKontroler lotu* ?xKsiegowy //tak-nie-ilość/// przy założeniu , że zainstalowany jest także MEFOS / Aby CODEA, widział zadokowane myśliwce, muszą one posiadać:* Pilot z rangą Rekrut* Bojowe polecenia MK1* Bojowe polecenia MK2* Nawigacyjne polecenia MK1* Przynajmniej jedną zainstalowaną broń* Automat dokującyWażne!!! Aby statek czy każdej klasy ?? był rozpoznany przez CODEA, nie może posiadać:- SETA- Dopalacz- Wzmacniacz obrazuAby CODEA, widział zadokowane bombowce, muszą one posiadać:* Pilot z rangą Porucznik* Bojowe polecenia Mk1* Bojowe Polecenia Mk2* Automat dokujący* System podtrzymujący życie* Polecenia nawigacyjne Mk1* 1xTechnik* 1xMechanik* ?xNawigator* ?xKanonier* ?xSternik* ?xNaukowiec* ?xMotorzysta* ?xTechnik Pokładowy* ?xIntendent* ?xSteward* ?xKontroler lotu* ?xKsiegowy //tak-nie-ilość/// przy założeniu , że zainstalowany jest także MEFOS / Aby CODEA, widział zadokowane M6, muszą one posiadać:* Pilot z rangą ?* Bojowe polecenia Mk1* Bojowe Polecenia Mk2* Automat dokujący* System podtrzymujący życie* Polecenia nawigacyjne Mk1????????Aby CODEA, widział zadokowane M7, muszą one posiadać:* Pilot z rangą ?* Bojowe polecenia Mk1* Bojowe Polecenia Mk2* Automat dokujący* System podtrzymujący życie* Polecenia nawigacyjne Mk1????????Aby CODEA, widział zadokowane M2, muszą one posiadać:* Pilot z rangą ?* Bojowe polecenia Mk1* Bojowe Polecenia Mk2* Automat dokujący* System podtrzymujący życie* Polecenia nawigacyjne Mk1???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord_Viader Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Mam następujący problem, wynająłem 3 pilotów i umieściłem ich w kokpitach moich 3 statków eksperymentalnych. Wszystkie 3 dodałem do hangaru patroli każdy zyskał w nazwie przedrostek PAT. Dalej wedle instrukcji na 5 stronie wszedłem w Inne rozkazy operacyjne kliknąłem na opcje Patrol. Niestety nic prócz "beep" i napisu (polecenie lotu) na zielono się nie stało. Myśliwce za nic nie chcą rozpocząć patrolu mimo ze wszystko robiłem 2 razy od początku statki miały kiedyś seta, dopalacz i podsystem wzmacniania obrazu ale je wyrzuciłem. Miał ktoś taki problem? Wie ktoś co może być przyczyną? Bo domyślam się że to "beep" oznacza ze czegoś brakuje/coś jest nie tak, bo takie samo słychać gdy np. próbuje wysłać bombowce których nie mam dodanych.Edit: Problem rozwiązany, popełniłem błąd tak głupi że aż wstyd, mianowicie zapomniałem kliknąć Codea System Start Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 oho, a tu cisza już od dawna no nic.... Ostatnio z nudów zająłem się tłumaczeniem manuala do CODEA (tego ze strony Egosoftu oraz strony własnej Lucike)... w sumie głównie dla potrzeb własnych. Jednakże po dodaniu własnych uwag, spostrzeżeń i porad, jak również cytatów zaczerpniętych z netu (dzięki Jagoda, niezłe teksty ) wychodzi z tego całkiem spora książka... hmmm... jeżeli będą chętni, mogę swoje wypociny wrzucić na Mamuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammeleon Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Są chętni do poczytania , wrzucaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 o.Oookies..... wrzucę w nadchodzącym tygodniu zatem, zostało mi ujednolicenie terminologii i skrótów (jestem emerytowanym już oficerem, ciut drażniły mnie niektóre "cywilne" spolszczenia oraz występujące w samym manualu niekonsekwencje), no chyba że coś pójdzie nie po mojej myśli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammeleon Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Wspieramy Cię ,cała społeczność forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Ehem... plik ZIP wrzucony na Mamuta, czeka na akceptację (dział: pobieralnia/programy pomocnicze/pozostałe.)W pliku ZIP znajduje się readme.txt dotyczący wersji poradnika i sposobu korzystania z manuala, oraz oczywiście sam CODEA Manual wraz z krótkim poradnikiem.Zaznaczam tu jednoznacznie, że nie jest to dosłowne tłumaczenie manuala, a coś w rodzaju autorskiego przekładu (z uwagi na przyjętą i zastosowaną ciut inną terminologię). Pojęcia, opisy menu i komend mogą się różnić od ogólnie dostępnych, ponieważ korzystałem z własnych (lekko przerobionych) spolszczeń poszczególnych skryptów.No nic, jak tylko będzie zaakceptowany zapraszam do czytania i komentowania (Uwagi mile widziane, może będzie kolejna wersja ).Hmm... drobne problemy z plikiem, mam nadzieję że usunięte i dodał się do Mamuta poprawnie. Edytowane 6 Marca 2014 przez Kane_Edain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.