michal3588 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Witam. Kilka dni temu nastąpił mój pierwszy kontakt z X3: Terran Conflict i mam kilka pytań ;].1. Jak naprawić statek??? Wiem jak naprawiać wychodząc ze statku ale to straaaasznie długo trwa.2. Czy mógł by mi ktoś podać linka do poradnika do w/w gry???? Znalazłem w google ale same płatne;[3. Czy da się jakoś szybciej podróżować między sektorami??? Nawet z "SETA"(czy jakoś tak) jest to strasznie nużące.4. Auto celowanie jest trochu kulawe... Niby mam te pół auto celowania ale i tak ciężko cokolwiek trafić;] wyczytałem na forum, że potrzebuje bojowe mk II. I tu kilka pytań. Gdzie to kupić, ile to kosztuje i jak wygląda celowanie z bojowym mk II??Edit:5.Pobrałem skrypt "X3 map by Scorp" i mam pytanko. Jaki kolor na mapie oznacza jaką frakcję??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 1. FAQ#712. Instrukcja do gry, FAQ, FAQ misji fabuły i przeglądanie tematów na forum powinno wystarczyć. Obejdzie się bez poradnika.3. Instrukcja do gry, szukaj Napęd Skokowy.4. Mapa Scorpa i opcja szukania.5. Zobacz na mapie Scorpa do sektora, otworzą się małe okna z opisem wszystkiego co jest w sektorze, zobacz w opisie do kogo należy i już będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jak zainstalować skrypt "NO Fog"??? Nawet wyszukiwarka nie znalazła mi pliku "TBackgrounds" do podmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 FAQ#10.Plik "TBackgrounds" znajduje się, którymś z plików .cat/.dat i nie musi cię to interesować, (no chyba że chcesz zapoznać się budową skryptów i modów). Masz zainstalować skrypt/mod, a gra sama skorzysta z podmienionego przez ten skrypt/mod pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Chyba jakiś wyjątkowo ciemny jestem ale nadal nie potrafię zainstalować tego skryptu;[. Wiem, że mam użyć "Plugin Manager - Instalera" ale on nie chce mi wczytać pliku tekstowego(ni widzi go nawet). Mogę instalować tylko pliki .spk .xsp. Mógł by mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić co zrobić??? W kwestii modowania X3TC kompletnie zielony jestem i pomimo FAQ nie potrafię zainstalować tego "No Foga" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jeśli to skrypt to powinien być w formacie .spk do instalacji przez PM. Skąd go ściągnąłeś?Może zły plik pobrałeś?O tym jak "instalować" pliki tekstowe z tłumaczeniami też pisze w FAQ, poszukaj w linku: Pojawiły się readtexty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Ech, "szukaj" nie gryzie :>http://xudb.pl/topic/649-re-skrypt-na-zasi-g-widoczno-ci/#entry7838 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 [MOD] Add 100k to Draw Distance- linki wygasły [MOD]No Fog/View Distance (24/10/0B)- to jest plik txt i pomimo wrzucenia do folder z grą/types nadal mam normalny zasięg widzenia ;[EDIT: No Foga pobrałem z tego tematu http://xudb.pl/topic/633-nasze-skrypty-i-mody/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Cytat[MOD] Add 100k to Draw Distance- linki wygasły Na to ni mamy wpływu, napisz w temacie tego moda na forum Ego, może autor moda wystawi go ponownie.Lub użyj tego moda: MOD 500km Comm Range ModCytatEDIT: No Foga pobrałem z tego tematu http://xudb.pl/topic/633-nasze-skrypty-i-mody/Plik ma być .txt, ale chyba nie chodzi tu o to że będziesz miał większy zasięg skanera tylko o to że w sektorach będziesz miał od razu widoczne wszystkie fabryki, bez ich wyszukiwania. Czyli usuwa "mgłę wojny".Ale nie wiem, nie stosowałem nigdy.Może ktoś kto go używa się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 NoFog usuwa wszystkie denerwujące mgławice i zwiększa odległość z której możemy dojrzeć różne obiekty do 100km, więc w każdym sektorze mamy idealną widoczność (tylko wizualnie, bo mapa i skaner dalej działają tak samo). U mnie działa bez problemu- zrobiłem folder "types" w folderze gry, wypakowałem do niego plik z tego archiwum i wszystko śmiga. Nie wiem dlaczego u Ciebie może nie działać. Może masz jakiś mod w plikach cat/dat, który zawiera w sobie tbackgrounds.txt ? Chyba, że rzeczywiście inaczej rozumiemy pojęcie "widzenia" Add 100k to Draw Distance nie używałem ale można wywnioskować, że działa na podobnej zasadzie. Po prostu z większej odległości będziesz widział stacje, bramy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 A teraz pytanie z innej beczki ;]. Dlaczego moje statki nie chcą dokować w stoczni??? Zdobyłem na piratach tankowiec i myszołowa ale one zamiast zgodnie z rozkazem zadokować w stoczni krążą wokół niej ;[.Dodam, że sektor to Grand Exhange, stocznia to "Talediańska stocznia" a statek to Sęp Tankowiec i Myszołów. Z taledianami nie mam na pieńku i sam bez problemu dokuje w tej stoczni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Bo AI pilotów jest głupie. Wyleć osobiście z tego sektora, statki zadokują bo ich AI lepiej działa w OOS. Standard w grach X3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 bywa też tak gdy w stoczni dokuje już kilka innych statków i aby zrobić miejsce dla klienta stoczni wywala jeden dwa a nawet trzy inne statki - po obsłużeniu wywalone wcześniej okręty same dokują po kilku chwilach; i myślę że nie jest błąd tylko normalna praktyka - jak w życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zgadza się. Tylko z tym ponownym dokowaniem nie do końca tak jest. Statek wyrzucony ze stacji może mieć w rozkazach "Brak" zamiast "Dokuj do..." i wtedy będzie latał bez sensu lub stał w miejscu obok stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Jaki polecacie statek na myśliwiec??? Szukam statku dobrze zbalansowanego pomiędzy szybkością, siłą ognia i wytrzymałością. Obecnie latam statkiem Susanowa(zdobyty na piratach chyba ;]) ale ma on tylko jeden slot na osłony;[. Jaki najlepiej statek wybrać na moim poziomie (ok. 6-7 mln. cr.)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Piracka Kea z Generatorami Plazmowymi i nikt ci nie podskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 CytatJaki polecacie statek na myśliwiec??? Szukam statku dobrze zbalansowanego pomiędzy szybkością, siłą ognia i wytrzymałością. Obecnie latam statkiem Susanowa(zdobyty na piratach chyba ;]) ale ma on tylko jeden slot na osłony;[. Jaki najlepiej statek wybrać na moim poziomie (ok. 6-7 mln. cr.)???Nie da się tak jednoznacznie określić, wszystko zależy od konkretnych upodobań. Ja miałem sporo frajdy latając Susanową albo Mambą Raider, słabiutkie osłony ale przy tej prędkości (264-266 m/s) można było robić wszystko. Najbardziej wyważone są statki Argonów i Paranidnian, więc jeśli szukasz średniaków to wybierz coś z ich oferty Musisz mieć na uwadze, że te mocniejsze ciężkie myśliwce (czasem nazywane M3+), np. Kea, Eclipse, Medusa, itd są sporo wolniejsze od tych podstawowych. Na przykład podana przez Yacka Kea osiąga zawrotną prędkość 109 m/s (pewnie ktoś zaraz wspomni o mechaniku z Marauadera ale to w pewnym sensie cheat, więc pomijam ) i jako taki osobisty statek do wszystkiego może się nie spisywać zbyt dobrze.Jeśli masz odpowiednią reputację u Paranidian to wypróbuj Medusę. 100MJ osłon, dobre uzbrojenie i przyzwoita (143 m/s) prędkość. No i wygląda całkiem fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Cytatpodstawowych. Na przykład podana przez Yacka Kea osiąga zawrotną prędkość 109 m/s (pewnie ktoś zaraz wspomni o mechaniku z Marauadera ale to w pewnym sensie cheat, więc pomijam ) i jako taki osobisty statek do wszystkiego może się nie spisywać zbyt dobrze.Zdziwisz się, ale sprawdza się znakomicie. Uzbrojona w GP poradzi sobie i z drobnica i większym wrogim statkiem. I w początkowej fazie gry jest OK. No może po za Blastclawem Prototypem, bo ten to też niezłe ziółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 CytatCytatpodstawowych. Na przykład podana przez Yacka Kea osiąga zawrotną prędkość 109 m/s (pewnie ktoś zaraz wspomni o mechaniku z Marauadera ale to w pewnym sensie cheat, więc pomijam ) i jako taki osobisty statek do wszystkiego może się nie spisywać zbyt dobrze.Zdziwisz się, ale sprawdza się znakomicie. Uzbrojona w GP poradzi sobie i z drobnica i większym wrogim statkiem. I w początkowej fazie gry jest OK. No może po za Blastclawem Prototypem, bo ten to też niezłe ziółko.Chodziło mi o prędkość. Statek do wszystkiego = trochę walki, trochę odkrywania sektorów, różne misje, itd. Przy 109 m/s szlag by mnie trafił zanim bym gdziekolwiek doleciał, nawet w obrębie jednego większego sektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mani Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Też zgodzę się z Yackiem. Kea na początek jest naprawdę wyśmienita. Nią zdobyłem P Ścigacza i dopiero wtedy z niej zrezygnowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Mani, to było w XTM-ie, w TC nieco zbladła, ale i tak się nieźle trzyma.Prowler, o napędzie skokowym słyszał? Kto tam lata długodystansowo bez niego. Wiem, ciężko kupić, ale mając Keę to i warto mieć Napęd skokowy i kickać, kickać ile wlezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 CytatMani, to było w XTM-ie, w TC nieco zbladła, ale i tak się nieźle trzyma.Prowler, o napędzie skokowym słyszał? Kto tam lata długodystansowo bez niego. Wiem, ciężko kupić, ale mając Keę to i warto mieć Napęd skokowy i kickać, kickać ile wlezie.Toć piszę też Cytat nawet w obrębie jednego większego sektora.Czasem trzeba dolecieć do stacji żeby coś w niej kupić/wziąć misję/zatankować/obronić przed wrogiem/itditp.Ale jak pisałem wcześniej, wszystko kwestia upodobań. Po prostu wybierając statek dla siebie staram się nie schodzić poniżej tych 140 m/s. Kea do czystej walki jest jak najbardziej ok (niedawno był temat o niej i pisałem, że bardzo ją lubię) ale jako taki osobisty statek wybrałbym coś innego (np. Medusa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Co trzeba posiadać, żeby zatrudnić Marines na statku??? Mam sys. podtrzymywania życia i spory statek a nadal nie mogę ich zatrudnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Zależy do czego chcesz ich zatrudnić. Jeśli do naprawiania statku to nic nie musisz robić (poza oczywiście posiadaniem skryptu Marine Repairs) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 No i trzeba mieć odpowiednią reputację u rasy, u której chcemy ich kupić. Jeśli masz takową, to zadokuj statek z możliwością przewożenia Marines i posiadającym System Podtrzymywania Życia w ładowni, oraz odpowiednia ilością wolnej przestrzeni ładunkowej w Placówce Wojskowej i przy pomocy opcji Handlu kup ich.Statek musi być przynajmniej klasy TP lub większy. Do M3 nie kupisz Marines. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.