Skocz do zawartości

Skrypt Military Base Response revamp


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Black Hole Sun na chwilę obecną

😀

Podobnie wyglądają pozostałe sektory sąsiadujące z Xenon 472 i 598 na odległość do 2 skoków. Jak widać na razie nie bardzo mam czym pomóc w walce z Xenkami ale kilkanaście P i 1 Q udało mi się ustrzelić, drobnicy nie liczę. W Nathan's Voyage i Merchant's Heaven zostało po 1 stacji, dobrze że chociaż tyle udało się uratować 😀 Na szczęście w okolicach 347 jest w miarę spokojnie, ciekawe jak długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie chłopaki z IR starają się i nie dopuszczają do takich sytuacji.

I jeszcze jedna uwaga. Xenońskich stacji nie należy włączać zaraz po instalacji skryptu, bo potem takie efekty. Można ją włączyć jak mamy już siły reagowania dodawane przez ten skrypt.

PS. Możesz zmniejszyć obrazek, rozwala cały temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz mam odwrotna sytuację. Po wykonaniu reinstalacji skryptu MBRR do wersji 2.2.1 zero inwazji między rasami. Jedynie ziemianie robią wypady, na piratów i na Xenków. Na Xenków tak skutecznie że sektory 347 i 472 mam czyste, tylko porzucone statki się poniewierają.

Cytat

Fixed: #deca and other special ships no longer used by Rearguard

Coś a tym chyba nie wyszło, mam cztery ziemskie #deca dodane przez skrypt 😀

Ale brak mi tych inwazji, chyba zrobię znów Armagedon. Zobaczymy jak po nim będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 2.2.1 chyba niewiele zmienił w tej materii. Z braku czasu nie oglądałem dokładnie wszystkich sektorów w okolicach Xenków ale lecąc przez Nopileos' Memorial natknąłem się na "normalną" sytuację - J, K, 4xQ i masa drobnicy z X 101 na gościnnych występach i przypuszczam że w innych jest podobnie.

Ustawienia- zostawiłem w większości domyślne, włączyłem inwazje, wyłączyłem wiadomości głosowe i logi bo strasznie zaśmiecały i przeszkadzały w grze.

Yacku, nie bardzo. Zerkałem na 2.2 i 2.2.1 i mają dokładnie te same pliki, więc nie pozostaje nic po starszej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeinstalowane. Jest lepiej, to znaczy znów do inwazji pierwsi polecieli ziemianie, znów ma #deca (kilka). Ale po jakimś czasie zaczęły pojawiać się informacje o kolejnych inwazjach innych ras. Najpierw oczywiście na sektory Xenków. 347 i 472 kompletnie wyczyszczone, teraz wiadomo po co te stacje Xenonów są potrzebne - wyłączyłem i sektory czyste, trzeba będzie włączyć bo inwazje trwają, a tam nie ma co niszczyć.

Później Splici i Paranidianie rozpoczęli eksterminację piratów, znów zaczynając od sektora z HQ Księcia, choć tego HQ to już wieki nie ma. Dobrze że ma mody Xtreme i Pirate Patrols bo bym piratów na oczy nie widział, a tak zawsze się coś szwęda, choć w zdecydowanie mniejszej ilości niz miałem wcześniej.

Ziemianie natomiast mają zapędy na sektory innych ras. Walki więc wróciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym spowodowane były tamte zwiechy ale minęło kolejnych kilka godzin gry i jak na razie zero problemów 😀 Udało mi się zdobyć abordażem pierwsze M2, Odyseusza i powoli zaczynam odgryzać się Xenkom. Swoją drogą chyba czas znowu zainstalować Cmoda, bo teraz testowo gram bez niego i walki większych statków to zupełna porażka. Na swoim M2 mam na razie "aż" 6 PPC, a mimo tego w dosłownie 20-30 sekund niszczę K/J z 6-8GJ osłon sam tracąc może 10%, głównie przez drobnicę. Nie mówiąc o tym, że swoją Kea z 6 hept spokojnie niszczyłem Q, a wczoraj na próbę zjechałem nią w pełni wyposażonego K...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie na razie odpuszczę.

Po ok. 11 godzinach gry zaliczyłem 4 zwiechy w tym dwie w ostatnich minutach. Sektory 347 i 472 wyczyszczone, prawdopodobnie (bo jeszcze do nich nie doleciałem) pozostałe też. Po włączeniu inwazji co 2-3 minuty dostawałem wiadomość o kolejnej i na dobrą sprawę nie wiedziałem, gdzie mam najpierw lecieć. Z przejmowaniem dużych statków raczej nie było problemu, natomiast myśliwce bez pilota dalej zasuwały 20-30 m/s i były odporne na wszelkie próby (ponoć w 2.3 jest to już poprawione). SCS-a tym razem udało mi się zainstalować, za to Exterminator stracił swój „celowniczek” i FF raczej już nie będzie.

Pewnie wrzucę sobie RI. Może i jest bez sensu ale tam inwazja to przynajmniej jest wydarzenie. I wtedy człowiek rzuca wszystko i leci albo powalczyć albo pooglądać…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiechy - brak, wszystko działa OK.

Sektory 347 i 472 wyczyszczone, sprawdzałem osobiście, pozbierałem co było. Po długim czasie spokoju (względnego bo z sektora 598 przez Zyarth's Dominion ciągnęły jednym ciągiem J i K jeden za drugim, do tego sektor 101 się obudził i nieźle przetrzepał pirackie sektory) pojawiły się tam na nowo bazy i stocznie Xenków i teraz oni się odgryzają.

Na inwazje nie reaguję, niech się biją, dla mnie to zysk, można potem pozbierać co zostanie, można wspomóc odbudowę sektora biorąc misje z budową, lub samemu stawiając swoje stacje odpowiadając na zapotrzebowanie danego sektora. A przynajmniej wiem że coś się dzieje w tej galaktyce, a nie marazm i cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Cytat

Pojawiła się wersja 2.4 , w związku z tym prosiłbym o poprawione spolszczenie 😁

Tłumaczenie dodane na Mamucie, link w temacie o spolszczeniach skryptów.

Uwaga" tłumaczenie nie testowane w grze (nie gram obecnie z tym skryptem), proszę o przetestowanie i uwagi. Poprawki na podstawie reklamacji, postaram się zrobić do końca roku 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Pojawiła się właśnie nowa wersja skryptu (biblioteki) JSON parser 1.2 wymaganej przez skrypt MBRR - link w pierwszym poście tematu.

Jest również najnowsza wersja MBRR 2.14. Link w pierwszym poście tematu, spolszczenie zaktualizowane na Mamucie (link w temacie o spolszczeniach skryptów).

Ponieważ skrypt ten jest rekomendowany do użycia w modzie XRM, więc wracam po dwóch latach do skryptu, przy okazji przetestuję spolszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...