Prowler Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Black Hole Sun na chwilę obecną Podobnie wyglądają pozostałe sektory sąsiadujące z Xenon 472 i 598 na odległość do 2 skoków. Jak widać na razie nie bardzo mam czym pomóc w walce z Xenkami ale kilkanaście P i 1 Q udało mi się ustrzelić, drobnicy nie liczę. W Nathan's Voyage i Merchant's Heaven zostało po 1 stacji, dobrze że chociaż tyle udało się uratować Na szczęście w okolicach 347 jest w miarę spokojnie, ciekawe jak długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 U mnie chłopaki z IR starają się i nie dopuszczają do takich sytuacji.I jeszcze jedna uwaga. Xenońskich stacji nie należy włączać zaraz po instalacji skryptu, bo potem takie efekty. Można ją włączyć jak mamy już siły reagowania dodawane przez ten skrypt.PS. Możesz zmniejszyć obrazek, rozwala cały temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ja teraz mam odwrotna sytuację. Po wykonaniu reinstalacji skryptu MBRR do wersji 2.2.1 zero inwazji między rasami. Jedynie ziemianie robią wypady, na piratów i na Xenków. Na Xenków tak skutecznie że sektory 347 i 472 mam czyste, tylko porzucone statki się poniewierają.CytatFixed: #deca and other special ships no longer used by RearguardCoś a tym chyba nie wyszło, mam cztery ziemskie #deca dodane przez skrypt Ale brak mi tych inwazji, chyba zrobię znów Armagedon. Zobaczymy jak po nim będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Nowa instalacja do 2.1, ze skryptów „bojowych” tylko MBRR w wersji 2.2.1. Po około 3 godzinach grania jedna inwazja argońska (2xM6, 1xM7, 1xM1 i trochę drobiazgu) na 347 i jedna wiadomość o Q. Chyba trochę za dużo powyłączałem… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Czyli skrypt "ukrócony", trzeba tylko go przeinstalować. Wrzucając tylko nowe pliki na stare mamy efekty szaleństwa skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 U mnie 2.2.1 chyba niewiele zmienił w tej materii. Z braku czasu nie oglądałem dokładnie wszystkich sektorów w okolicach Xenków ale lecąc przez Nopileos' Memorial natknąłem się na "normalną" sytuację - J, K, 4xQ i masa drobnicy z X 101 na gościnnych występach i przypuszczam że w innych jest podobnie. Ustawienia- zostawiłem w większości domyślne, włączyłem inwazje, wyłączyłem wiadomości głosowe i logi bo strasznie zaśmiecały i przeszkadzały w grze.Yacku, nie bardzo. Zerkałem na 2.2 i 2.2.1 i mają dokładnie te same pliki, więc nie pozostaje nic po starszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Wiem że pliki są takie same. Jak więc wytłumaczysz to że po zwykłej podmianie plików na nowszą wersje nic się nie zmieniło w grze, ta sama ilość inwazji itp. Natomiast po wykonaniu w grze odinstalowania i instalacji skryptu nagle inwazje ustały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ja zawsze odinstalowuję skrypt w grze, podmieniam pliki, uruchamiam znowu grę i instaluję skrypt. Zrobiłem tak z 2.2.1 i jak pisałem wcześniej inwazje mam nadal, w takim samym natężeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przeinstaluję jeszcze raz. Zobaczę jak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przeinstalowane. Jest lepiej, to znaczy znów do inwazji pierwsi polecieli ziemianie, znów ma #deca (kilka). Ale po jakimś czasie zaczęły pojawiać się informacje o kolejnych inwazjach innych ras. Najpierw oczywiście na sektory Xenków. 347 i 472 kompletnie wyczyszczone, teraz wiadomo po co te stacje Xenonów są potrzebne - wyłączyłem i sektory czyste, trzeba będzie włączyć bo inwazje trwają, a tam nie ma co niszczyć.Później Splici i Paranidianie rozpoczęli eksterminację piratów, znów zaczynając od sektora z HQ Księcia, choć tego HQ to już wieki nie ma. Dobrze że ma mody Xtreme i Pirate Patrols bo bym piratów na oczy nie widział, a tak zawsze się coś szwęda, choć w zdecydowanie mniejszej ilości niz miałem wcześniej.Ziemianie natomiast mają zapędy na sektory innych ras. Walki więc wróciły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Nie wiem czym spowodowane były tamte zwiechy ale minęło kolejnych kilka godzin gry i jak na razie zero problemów Udało mi się zdobyć abordażem pierwsze M2, Odyseusza i powoli zaczynam odgryzać się Xenkom. Swoją drogą chyba czas znowu zainstalować Cmoda, bo teraz testowo gram bez niego i walki większych statków to zupełna porażka. Na swoim M2 mam na razie "aż" 6 PPC, a mimo tego w dosłownie 20-30 sekund niszczę K/J z 6-8GJ osłon sam tracąc może 10%, głównie przez drobnicę. Nie mówiąc o tym, że swoją Kea z 6 hept spokojnie niszczyłem Q, a wczoraj na próbę zjechałem nią w pełni wyposażonego K... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Pojawiła się nowa wersja skryptu 2.3.1Tłumaczenie bez zmian, można używać starego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 A ja sobie na razie odpuszczę.Po ok. 11 godzinach gry zaliczyłem 4 zwiechy w tym dwie w ostatnich minutach. Sektory 347 i 472 wyczyszczone, prawdopodobnie (bo jeszcze do nich nie doleciałem) pozostałe też. Po włączeniu inwazji co 2-3 minuty dostawałem wiadomość o kolejnej i na dobrą sprawę nie wiedziałem, gdzie mam najpierw lecieć. Z przejmowaniem dużych statków raczej nie było problemu, natomiast myśliwce bez pilota dalej zasuwały 20-30 m/s i były odporne na wszelkie próby (ponoć w 2.3 jest to już poprawione). SCS-a tym razem udało mi się zainstalować, za to Exterminator stracił swój „celowniczek” i FF raczej już nie będzie. Pewnie wrzucę sobie RI. Może i jest bez sensu ale tam inwazja to przynajmniej jest wydarzenie. I wtedy człowiek rzuca wszystko i leci albo powalczyć albo pooglądać… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Zwiechy - brak, wszystko działa OK.Sektory 347 i 472 wyczyszczone, sprawdzałem osobiście, pozbierałem co było. Po długim czasie spokoju (względnego bo z sektora 598 przez Zyarth's Dominion ciągnęły jednym ciągiem J i K jeden za drugim, do tego sektor 101 się obudził i nieźle przetrzepał pirackie sektory) pojawiły się tam na nowo bazy i stocznie Xenków i teraz oni się odgryzają.Na inwazje nie reaguję, niech się biją, dla mnie to zysk, można potem pozbierać co zostanie, można wspomóc odbudowę sektora biorąc misje z budową, lub samemu stawiając swoje stacje odpowiadając na zapotrzebowanie danego sektora. A przynajmniej wiem że coś się dzieje w tej galaktyce, a nie marazm i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Kolejna wersja 2.3.2Poprawione kilka błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 CytatPojawiła się wersja 2.4 , w związku z tym prosiłbym o poprawione spolszczenie Tłumaczenie dodane na Mamucie, link w temacie o spolszczeniach skryptów.Uwaga" tłumaczenie nie testowane w grze (nie gram obecnie z tym skryptem), proszę o przetestowanie i uwagi. Poprawki na podstawie reklamacji, postaram się zrobić do końca roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Pojawiła się właśnie nowa wersja skryptu (biblioteki) JSON parser 1.2 wymaganej przez skrypt MBRR - link w pierwszym poście tematu.Jest również najnowsza wersja MBRR 2.14. Link w pierwszym poście tematu, spolszczenie zaktualizowane na Mamucie (link w temacie o spolszczeniach skryptów).Ponieważ skrypt ten jest rekomendowany do użycia w modzie XRM, więc wracam po dwóch latach do skryptu, przy okazji przetestuję spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Wyszukiwarka na Mamucie ładnie działa więc zapraszam do pobierania tłumaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 W dniu 25.09.2011 o 19:26, LeWaR napisał:Wyszukiwarka na Mamucie ładnie działa więc zapraszam do pobierania tłumaczenia.Linki do spolszczeń w temacie o spolszczeniach skryptów też działają poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Pojawiła nowa wersja skryptu 2.15, aktualne spolszczenie dostępne jest na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Pojawiła nowa wersja skryptu 2.16, aktualne spolszczenie dostępne jest na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Mam pytanie. Bo mimo że znam angielski dobrze nie wiem które opcje służą do wywoływania wojen i do aktywowania sił reagowania. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś napisał który punkt służy do tych dwóch rzeczy. Z samych ON,OFFów się nie połapie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Tam gdzie jest panel wojen jest domyśle i potem czerwone(wrogie), zółte(nieprzyjacielskie), białe(domyślne) i zielone(przyjacielskie). Tylko jedno z takim jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.