Yacek Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Kolejny ciekawy skrypt wyszukujący różne informacje z całego wszechświata.Temat ze skryptem na forum Ego: Military Base Response revamp.Skrypt wymaga do działania instalacji skryptów:Community Configuration MenuThe Galactic News System (BBS 2.0)ECS: Extended Communication System JSON parserSkrypt dostępny w formacie .spk - instalacja poprzez Plugin Managera.Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie: X3TC - spolszczenia do skryptówDostęp do ustawień skryptu mamy poprzez naciśnięcie klawisz przypisanego do Community Configuration Menu, a następnie wybranie tego skryptu z listy dostępnych tam skryptów.Możliwości:Będziemy otrzymywać wiadomości o wszystkich wrogich statkach wykrytych w sektorach. To w jaki sposób otrzymamy wiadomości (wiadomość, napis na pasku na dole ekranu, zapis do dziennika wiadomości) zależy od tego jak skonfigurujemy sobie skrypt. Można również wybrać czy interesują nas wiadomości o dużych statkach wrogów, małych.UWAGA! Przy mojej ilości skryptów dodających wrogów sensownym rozwiązaniem było wyłączenie wiadomości i zapisu do dziennika. Na pasku dolnym informacje pojawiają mi się co kilka sekund Skrypt działa też w pewien sposób podobnie jak RRF, czyli wysyła z Baz Wojskowych statki w celu odparcia najazdu. Konfliktów jak na razie między tymi skryptami nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Pojawiła się nowe wersja skryptu 2.0Wprowadza Bazy Militarne Xenonów, Inwazje i kilka innych ulepszeń.Spolszczeniu jest już na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 No w morde, akurat teraz jak wczoraj zainstalowałem 1.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 A w czym problem? Ściągasz, instalujesz i grasz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Znając moje szczęście to po drodze będę miał stado błędów, dwie reinstalki i format. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 To zrób wcześniej backup całego katalogu gry i backup plików sav. Jak coś pójdzie nie tak (a nie przypuszczam) to zamiast reinstalki przekopiujesz wszystko w backupu i grasz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Generalnie to odkąd gram w TC to każda nawet najmniejsza zmiana to podwójne backupy i tabletki na serducho żebym przy okazji przy tym na zawał nie kopnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Generalnie od czasu jak robię backupy mam luz i spokój.Ale nie zapomnę jak raz zapomniałem zrobić backup i zainstalowałem betę patcha 2.0. Jak wyszedł patch okazało się że savy są niekompatybilne z beta i pół roku grania poszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Rozumiem Twój ból.Generalnie u mnie obowiązuje znana zasada Murphy'ego - Jak coś ma się sp..... to sp.... się na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Wyszła wersja 2.01 skryptu.Powiem jedno, po 1.5 godzinie gry z nową wersją: ale hardcor dla sprzętu, ale zadyma.Co chwile wezwania do pomocy w inwazjach, na Xenków, na piratów. Kilka sektorów pirackich wyczyszczone z tałatajstwa, do akcji wkroczyli nawet ziemianie, w sektorze Brennan's Triumph spotkałem Yokohamę. Stocznia Marauder musiała się znów przenieść Ale gra zwalnia, muszę chyba kilka modów (Xtreme+PP) i skryptów (IR) wyłączyć albo użyć mojego magicznego sposobu, bo grać ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 No na razie to widzę tylko, że link do ściągnięcia to down bo autor poprawia błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Trzeba patrzeć w szerszej perspektywie, link do wersji 2.01 jest tu: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 55#3023755 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 No dobra, tak głęboko to faktycznie nie dotarłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Kolejne kilka godzin grania z nową wersją MBRR.Wyłączyłem IR, MBRR wystarcza do dobrej zabawy. Poprawki w nim wprowadzone to jest to jak powinien TC wyglądać od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Nie macie problemów z przejmowaniem statków, które ten skrypt stworzył ? Zachęcony Waszymi komentarzami zainstalowałem i trafiłem na problem. Gdy podlatuję do delikwenta i chcę użyć SCS pojawia się "Command rejected" i statek nie zmienia właściciela tylko odlatuje bez pilota na pokładzie, a mapa scorpa przestaje pokazywać go jako bezpański... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Też jestem parę godzin po instalacji ale do tej pory przejąłem jednego PXa SCSem - grzecznie dał się przejąć i poleciał tam gdzie mu kazałem (inna sprawa że chwilę później z bramy wyskoczył J i tyle miałem PXa)Ale zaraz przetestuję to właśnie na "dżeju" bo mi się katapultowali z niego (wreszcie, pierwszy raz z czegoś większego).Swoją droga faktycznie teraz gra nabrała rumieńców. I cieszę się, że włączyłem z powrotem RRFa - kij z jego inwazjami ale siły szybkiego reagowania też się przydają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Siły Szybkiego reagowania masz też w tym skrypcie (MBRR), trzeba tylko wejść do jego konfiguracji i ustawić ilość żetonów dla Placówek Bojowych. Im więcej żetonów przypiszesz tym więcej statków szybkiego reagowania będziesz miał. Musisz też ustawić czas po jakim statki te będę znikały, po co mają się później wałęsać bez celu i obniżać wydajność.Znajdziesz tam też inne opcje. Wszystko zależy od konfiguracji.Ja praktycznie co chwilę dostaję wiadomość o inwazjach, a to że jakieś statki szykują się do ataku na jakiś sektor, a to że wróg pokazał się w jakimś sektorze i nie ma w nim statków do obrony. Nic tylko latać i walczyć. A jak nie mam ochoty, to zostawiam sprawy w rękach statków ras i sami załatwiają swoje rozrachunki. Tak przy okazji, ziemianie wyruszyli na inwazję sektora 347 statkiem #deca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Hmm, niestety pojawił się u mnie nieciekawy objaw. Się gra po prostu zawiesza w którymś momencie i ni w ząb nie chce iść dalej. Hmmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Wyłącz RRF, to on daje czasem takiego czadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 No chyba tak dla testu zrobię, aczkolwiek do tej pory nie miałem takich przygód. Owszem, gra potrafiła się w walce przyciąć na kilka sekund ale nie wtedy kiedy lecę, nic się nie dzieje a tu zacinka. Może faktycznie RRF zgłupiał jak mu tyle interwencji się pojawiło.Edit.Wyłączenie RRF nic nie dało. Spróbuję wyłączyć MBRR.Edit 2:Odinstalowanie MBRR pomogło ale tylko na jakiś czas, znowu się potem gra zawiesiła. Echh, już nie mam siły do tego, zawsze się coś musi rozpieprzyć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Masz stare save sprzed włączenie RRF? Wczytaj i nie włączaj RRF, przetestuj jakiś czas i jak będzie OK to zostaw. Odinstalowanie RRF nie zawsze jest poprawne, czasem zostawia śmieci, które nadal mogą kopać grę. Zobacz: http://xudb.pl/topic/496-re-par-pyta/#entry8116 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Tak, czytałem tą historię, nic, popróbuję dalej. Dobrze że jest opcja odpalenia gry w oknie, przynajmniej unikam zbyt częstego resetowania z kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 A czytałeś o tym że przed każdą instalacją skryptu lub moda zrobić backup katalogu gry i plików sav? Pisałem kilka razy o tym. Dodałbym to do FAQ, ale i tak nikt go nie czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Robie backupy - nauczony doświadczeniem Aha, od razu dodam, zanim zacząłem zadawać na tym forum pytania to studiowałem FAQ (inna sprawa że potem o wielu rzeczach zapomniałem :])Hmm, chyba na razie się cosik udało - poleciał RRF i MBRR - odczekałem 10 minut i nic się na razie nie zwiesiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 U mnie MMBR i IR fajnie współpracują, kilka sektorów rasy sobie nawzajem wyczyściły. Przystani Księcia nie mam, Splici do spółki z Paranidianami dbają by sektor z nią był pusty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.