Skocz do zawartości

Skrypt NPC Bailing Addon


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź czy wszystko zainstalowałeś poprawnie, szczególni NPC Baill Addon i Json. Jesli nadal będzie problem, zapytaj autora skryptu o co chodzi, bo ja nie wiem, jak widać w pierwszym poście u mnie działa poprawnie.

Mnie to wygląda na źle zainstalowany skrypt JSON. On tez jest w formacie .spk więc instalacja poprzez PM Lite. Inna sprawa że ja nie instalowałem przez PM Lite tylko ręcznie dodałem pliki skryptu po wcześniejszym wypakowaniu z .spk. Jak to się robi opisałem w FAQ#10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam. Szukałem informacji, szukałem i nie mogłem znaleźć. Jeśli coś mi umknęło to proszę mnie nakierować. Właśnie ściągnąłem i zainstalowałem ten skrypt. Działa poprawnie. Na próbę wszystkie ustawienia dałem na 20 (wszystkie kategorie statków, zarówno opcje Opuszczanie Współczynnik Stawki jak i Opuszczanie Współczynnik Kadłuba). Wdałem się w pierwszą lepszą walkę i faktycznie- wszystko działa. Wystarczyło że wrogom zleciało kilka procent osłony i katapultowali się. Nie chcę jednak pod żadnym pozorem psuć sobie gry i mieć zbyt łatwy zarobek. Zmieniłem ustawienia kolejno:

Opuszczanie Współczynnik Stawki- małe statki: 11

/ = = /- duże statki:9

/ = = /- wielkie statki: 5

To samo ustawiłem do Współczynnika Kadłuba. Mimo to nadal piloci dosyć często opuszczają swoje pojazdy. Dla przykładu na 5 zestrzelonych 3 opuściło statek, a dodatkowo jeden chciał ale nie zdążył 😀 Do czego zmierzam? Jak skonfigurować ustawienia by gra była w miarę realistyczna (wszak oczywistym jest że pilot często będzie chciał opuścić myśliwiec zamiast ginąć za stertę blach) jednocześnie nie ułatwiając sobie zbyt łatwo? Czym się różni Współczynnik Stawki od Współczynnika Kadłuba? A może po prostu ktoś powie jak sam ma poustawianie?

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba był zostawić na ustawieniach domyślnych. Możesz je teraz przywrócić.

Zmiany są wprowadzane w życie po restarcie gry dopiero, pamiętaj o tym.

PS. Wszystkie ustawienia stosuje się różnie, zależy od gry (czysta gra, gra z modem - zależy z jakim) więc trudno doradzać. Sam musisz sobie je dobrać zgodnie z oczekiwaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz że nie napisałem- gra czysta, bez żadnego modu. Użyty jedynie skrypt Free Jump. Największy problem jest taki że nie wiem o co dokładnie chodzi z "Opuszczanie Współczynnik Stawki" oraz "Opuszczanie Współczynnik Kadłuba". Czy dobrze podejrzewam że współczynnik stawki odpowiada za ogólne prawdopodobieństwo tego że pilot dokona ewakuacji, a współczynnik kadłuba określa przy jakich uszkodzeniach to nastąpi? Jeśli nie proszę mnie poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się.

Ja stosuję zazwyczaj gram tak:

Współczynnik stawki:

małe 3

duże 6

wielkie 8

Współczynnik kadłuba:

małe 5

duże 10

wielkie 10

Dlaczego? Drobnicy i tak jest dużo, wielki zdarzają się rzadko. Przy średnim ustawieniu kadłuba jest szansa, że lecące jeszcze przez kosmos pociski nie zniszczą opuszczonego już statku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 6.11.2011 o 17:52, m2nster napisał:

ja rowniez jestem zadowolony z ze skryptu, niemniej pojawily mi sie pierwsze watpliwosci jak chcialem wejsc na poklad mojego pierwszego przejetego M6. wysiadlem ze swojego statku i okazalo sie ze nie ma polecenia przejmij. jaka moze byc przyczyna? statki M5 - M3 i transportery nie mialem problemu.

Brak zapoznania się z FAQ.

Przeczytaj FAQ#6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego skryptu potrzebny jest comunity.... coś tam, Nieważne. W każdym bądź razie mam to i tu dość niskolotne pytanie: wszędzie pisze, że trzeba użyć klawisza przypisanego do Cmunity... tylko który to klawisz? Przejrzałem cały dział w grze poświęcony mapowaniu klawiszy i nie znalazłem polecenia otwarcia Comunity...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.11.2011 o 01:40, littlekiller napisał:

Do tego skryptu potrzebny jest comunity.... coś tam, Nieważne. W każdym bądź razie mam to i tu dość niskolotne pytanie: wszędzie pisze, że trzeba użyć klawisza przypisanego do Cmunity... tylko który to klawisz? Przejrzałem cały dział w grze poświęcony mapowaniu klawiszy i nie znalazłem polecenia otwarcia Comunity...

Szukaj odpowiednich opisów na forum. W temacie o CCM masz to opisane: http://xudb.pl/index.php/topic/345-skrypt-community-configuration-menu/

Instalując kolejne skrypty, sprawdzaj czy nie dodają one własnych skrótów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... o czym zresztą mogłem nie wiedzieć, nie znam się na tym.

A właściwie: załóżmy że jakimś dziwnym trafem nie ma u mnie opcji mapowania klawisza do Comunity... . Chcę dostosować Salvage Comand Suite w zakresie częstotliwości opuszczania dużych statków przez NPC. Czy mogę tego dokonać z poziomu edytora skryptów? Domyślam się, że tak, ale czy ktoś już tego próbował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2011 o 03:06, littlekiller napisał:

... o czym zresztą mogłem nie wiedzieć, nie znam się na tym.

A właściwie: załóżmy że jakimś dziwnym trafem nie ma u mnie opcji mapowania klawisza do Comunity...

W poprzednim poście dałem Ci link do tematu o CCM, przeczytaj posty w tamtym temacie, będziesz wiedział jak sobie z tym poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...