Prowler Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o CMOD'a to porównaj po prostu statystyki broni i efekty wystrzałów z Twojej gry z tymi z vanilla. Jeśli się różnią to znaczy, że działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
braman Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Zna ktoś z Was ten mod lub go używa???jeśli tak to proszę o opinie jeśli nie trzeba będzie to sprawdzić )) http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003Post przeniesiony do odpowiedniego tematu. Yacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Gram z tym modem od dluzszego czasu. Na forum jest jeszcze kilka osob co w niego graja. Wg mnie to najlepiej dopracowany mod w ktorym jest duzo miodnych dodatkow.Temat juz jest http://xudb.pl/topic/1352-ship-rebalance-mod/+rebalance+mod Wkrotce bede aktualizowal jego opis by byl zgodny z aktualna wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A co w nim takiego miodnego? Wszak to tylko mod dodający dodatkowe statki. Jest do niego kilka , specjalnie dla niego stworzonych dodatkowych mini modów (takich jak kokpity, efekty kolorystyczne silników, zmiany wartości kadłubów statków, plik Jobs itp.), ale nic po za tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
braman Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 ehh tak to bywa jak się zapomina o opcji szukaj dzięki za przeniesienie w odpowiedni temat;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Jest jeszcze duuuzo zmian zmieniajacych parametry statkow, nowe warianty statkow, calosc wychodzi w praniu w czasie dluzszej gry gdzie mozna w pelni doswiadczyc tego wszytskiego. To jest trzon gry, do tego dokladam ulubione skrypty i wreszcie mozna pograc w cos sensownego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 CytatTo jest trzon gry, do tego dokladam ulubione skrypty i wreszcie mozna pograc w cos sensownego.No właśnie.Dla mnie miodny to jest TOTT, nawet goły bez dodatkowych skryptów. Bo nie zabawki tworzą miodność, tylko to co przy ich pomocy można zrobić. W XTC też są fajne statki, nowe sektory i kilka fajnych skryptów, a wieje w grze nudą na kilometr.Oczywiście nie mówię, że SRM jest zły, jest OK, ale sam w sobie, nawet z dodatkami to dla mnie trochę za mało, aby mówić o miodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Chwyciles zly wiatr, nie twierdze ze SRM jest najlepszy i wymiata wszystko co do tej pory. Ten temat temu nie sluzy. Porownywanie dwoch modow pod wzgledem miodnosci, ktora w subiektywnym odczuciu kazdego gracza jest inna - jest kompletnie mylace. To jaka przyjemnosc z gry daje mod, a składniki w nim zawarte to inna sprawa. Rowniez gdybym pogral dluzej w TOTT, to moglbym sie do czegos przywalic. Tymczasem moje doswiadczenie z tym modem jest na tyle pobiezne, ze nie upowaznia mnie ono do wyrazania jakis gruntownych opinii i porownan w tej kwestii.Poki co ten temat sluzy wymianie doswiadczen tym co graja w tytulowy mod oraz pomocą wszystkim tym, ktorzy chcieliby sie za niego zabrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Właśnie robię sobie świeżą instalkę gry i chciałbym zaopatrzyć się w ten mod. Ale czy ten mod jest kompatybilny z paczką statków Cadiusa ? Wiem, że kiedyś była, ale teraz nie widzę osobnych linków dla SRM na stronie Cadiusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Statki Cadiusa juz sa w tym modzie. Pamietaj, tylko jeden plik tships w grze, dodajac inne mody ktore go posiadaja automatycznie zepsuja poprzedni. Zainstaluj sobie tej plik jobs od vkerinav'a, wtedy beda sie spawnowac wszystkie nowe statki wraz z nowymi broniami i konfiguracjami. Dobra rzecz.Jesli nie chcesz miec w grze statkow z X2 to wystarczy wyedytowac plik tships nadajac im wartosc '0' lub zostawic sobie wybrane (jak ja zrobilem). W razie czego pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ok dzięki. Jeszcze jedno pytanie czy SRM, a dokładniej statki zostały zaktualizowane do wersji 1.91 ? Pytam ponieważ najnowsza wersja Cadiusa wyszła w wersji 1.91 w zeszły piątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Paul zabiera sie do roboty od razu wiec aktualizacja jest juz w toku. Zacznij grac, a gdy wyjdzie nowy SRM to bez problemu sobie go zaktualizujesz. Lecisz do pustego sektora, robisz save, wychodzisz z gry, podmiana plikow i gotowe. Ostatni patch ze statkami piratow i yaki byl mega konkretny Az nawet skusilem sie na ten najnowszy Trail pack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 THX no to w takim razie zasysam aż miło Czy SRM:C gryzie się z Immersive environments RC1 ? Bo przyznam się, że bardzo podobał mi się IERC1. I z tego co tam wyczytałem, to naprawili już błędy z wadliwymi sektorami. Tak więc z chęcią polatałbym ponownie i popodziwiał galaktykę świata X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Nic sie nie gryzie, wrecz trzeba Immersive dorzucic W sumie ciekaw jestem jak jest z immersive i tymi nowymi skryptami dodajacymi losowe sektory.Swoja droga wyszedl nowy patch do IE autorstwa Magog'a http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 44#3542444 Poprawiono bledy, killa w Zyarth, skaszanione hitboxy i jest nowy bardziej realistyczny Uklad Sloneczny. PolecamSwoja droga to zastanawiam sie na dodaniem wszytskich statkow z X2, jobs tez ich jakos specjalnie wiele nie spawnuje. Kwestia gustu, ale po ostatnim patchu ich reskiny wygladaja naprawde zajebiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 A jak wygląda sprawa ze spolszczeniem ? Pliki 9951 "zapożyczyłem" z Mamuta. Plik 9951 odpowiedzialny jest za nazwy i opisy statków. Ale nie mogę znaleźć plików tekstowych 9950 - to chyba opisy statków z X2, 0004, 9400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 CytatA jak wygląda sprawa ze spolszczeniem ? Pliki 9951 "zapożyczyłem" z Mamuta. Plik 9951 odpowiedzialny jest za nazwy i opisy statków. Ale nie mogę znaleźć plików tekstowych 9950 - to chyba opisy statków z X2, 0004, 9400.Szukałeś w temacie o spolszczeniach skryptów?Jeśli tam nie ma, to znaczy że skrypt, lub mod nie został przetłumaczony (nie dotyczy XTC i TOTT, bo tłumaczenie nie są jeszcze gotowe w całości).Plik 9951 to tłumaczenie moda Cadiusa, będącego częścią SRM, ale radziłbym sprawdzić plik z SRM i Moda Cadiusa, czy są dokładnie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Tak szukałem i lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 CytatJesli nie chcesz miec w grze statkow z X2 to wystarczy wyedytowac plik tships nadajac im wartosc '0' lub zostawic sobie wybrane (jak ja zrobilem). W razie czego pytaj.Z tego co ja widzę, to w paczce znajduje się plik o nazwie ----TShips - No X2. Oznacza to, że nadając mu nazwę TShips pozbędziemy się statków z X2 i nie musimy nic edytować i przypisywać wartość 0. Zgada się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 No wlasnie ... nie. Uzywajac tego Tshipa nie bedziesz mial zadnych statkow tych z X2 i tych od Cadiusa tylko sam mod i statki ktore zostaly stworzone przez Paula. Jesli przyjdzie ci do glowy uzycie tego alternatywnego tshipa i paczki Cadiusa to ostrzegam, ze to zle polaczenie ktore nie bedzie dzialac, takie wlasnie pytania ostatnio na forum padaly i autor jasno powiedzial ze taka kombinacja nie bedzie dzialac jak nalezy.Ja osobiscie czekam na nowa wersje moda i od razu zajme sie za edycje, wowczas zamieszcze wersje NO-X2 oraz cos ala stary XTM (gdzie ze starych statkow sa tylko M6, Mamba, Nova, Sokol, Express)BTW, polecam gre z modulem SSRP http://www.thexuniverse.us/downloads/cm ... e_Pack.pdf Nieco utrudnia, ale za to stwarza duzo nowych drog rozwoju i stylu gry CytatIf you want all the Xtra ships but no X2, either edit the main srm tships and change all the x2 ships to race "0" - don't delete them, or take the alternate tships and set the xtra ships back to their correct race.If using a hull pack then its the tships in the pack that you need to edit.CytatOpen the SRM cat using Double Shadow's Mod Manager. Scroll to the bottom of the list. You should see a file called "TShips.pck" and a file called "---TShips - no x2 or Xtra.pck". Rename TShips.pck to "TShipsX2.pck" and the other file to "TShips.pck". Reverse this procedure to put the X2 ships back in.If you wish to remove any other ships, then you must manually edit TShips and change the race to "0". DO NOT DELETE THE SHIP as this will break the SRM. Ma to wygladac mniej wiecej tak ...Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ok nie aktualne zastanawiam się tylko skąd będę wiedział jaki statek jest z X2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Hehe patrz na zacytowane fragmenty Bierzesz plik oryginalny lub alternatywny i jedziesz z koksem. Najpierw nalezy wypakowac plik tships za pomoca doubleshadow mod managera.Pozniej dokonujesz zmian to Edytorem txt http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=244283. Po uruchomieniu Edytora. Nalezy wskazac mu lokalizacje gry by pobral nazwy materialow w grze Bedzie widac statki Mk1 jak na tym zal. obrazku, w przeciwnym razie bedzie to cyferkowy miszmasz i w zaden sposob sie nie polapiesz, a tak bedzie wszytsko podane na tacy.Sprawa jasna, otwierasz plik thips zmieniasz wartosci ras przy danym statku na 0 i gotowe. Gdy skonczysz, zapisujesz, pakujesz do moda i gotowe. Nic trudnego raczej, dasz sobie rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Nie mod managerem, bo ten służy do wypakowywania plików z cat/dat, tylko programem X3 Editor 2.Wybierasz statek, który chcesz usunąć, pierwsza zakładka "general" klikasz na "Race", otwiera się małe okno z możliwością zmiany Rasy. zaznaczasz opcję "Show raw value" wpisujesz 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Zgadza sie MM pakuje.rozpakuje. I tak musisz go uzyc bo zapakowac plik z powrotem. Screen z edycji, jak to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Tak, to to ja wiem Yacek, ale doceniam to, że starasz się pomóc. U mnie już statki mają rase 0. Zrobię to tak. Najpierw zagram i zobaczę co i jak i dopiero w tedy zacznę kombinować z statkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 CytatZgadza sie MM pakuje.rozpakuje. I tak musisz go uzyc bo zapakowac plik z powrotem. Nie musi, wystarczy że przerobiony plik TShips.txt wrzuci do katalogu types w katalogu głównym gry. Taki plik ma najwyższy priorytet dla gry. Będzie coś nie tak, usunie plik i będzie grał z czystym modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.