Skocz do zawartości

Ship Rebalance Mod: Continued v0.82 - instrukcja instalacji


Sorkvild
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gram z tym modem od dluzszego czasu. Na forum jest jeszcze kilka osob co w niego graja. Wg mnie to najlepiej dopracowany mod w ktorym jest duzo miodnych dodatkow.

Temat juz jest http://xudb.pl/topic/1352-ship-rebalance-mod/+rebalance+mod Wkrotce bede aktualizowal jego opis by byl zgodny z aktualna wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To jest trzon gry, do tego dokladam ulubione skrypty i wreszcie mozna pograc w cos sensownego.

No właśnie.

Dla mnie miodny to jest TOTT, nawet goły bez dodatkowych skryptów.

Bo nie zabawki tworzą miodność, tylko to co przy ich pomocy można zrobić. W XTC też są fajne statki, nowe sektory i kilka fajnych skryptów, a wieje w grze nudą na kilometr.

Oczywiście nie mówię, że SRM jest zły, jest OK, ale sam w sobie, nawet z dodatkami to dla mnie trochę za mało, aby mówić o miodności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwyciles zly wiatr, nie twierdze ze SRM jest najlepszy i wymiata wszystko co do tej pory. Ten temat temu nie sluzy. Porownywanie dwoch modow pod wzgledem miodnosci, ktora w subiektywnym odczuciu kazdego gracza jest inna - jest kompletnie mylace. To jaka przyjemnosc z gry daje mod, a składniki w nim zawarte to inna sprawa. Rowniez gdybym pogral dluzej w TOTT, to moglbym sie do czegos przywalic. Tymczasem moje doswiadczenie z tym modem jest na tyle pobiezne, ze nie upowaznia mnie ono do wyrazania jakis gruntownych opinii i porownan w tej kwestii.

Poki co ten temat sluzy wymianie doswiadczen tym co graja w tytulowy mod oraz pomocą wszystkim tym, ktorzy chcieliby sie za niego zabrac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Statki Cadiusa juz sa w tym modzie. Pamietaj, tylko jeden plik tships w grze, dodajac inne mody ktore go posiadaja automatycznie zepsuja poprzedni.

Zainstaluj sobie tej plik jobs od vkerinav'a, wtedy beda sie spawnowac wszystkie nowe statki wraz z nowymi broniami i konfiguracjami. Dobra rzecz.

Jesli nie chcesz miec w grze statkow z X2 to wystarczy wyedytowac plik tships nadajac im wartosc '0' lub zostawic sobie wybrane (jak ja zrobilem). W razie czego pytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paul zabiera sie do roboty od razu wiec aktualizacja jest juz w toku. Zacznij grac, a gdy wyjdzie nowy SRM to bez problemu sobie go zaktualizujesz. Lecisz do pustego sektora, robisz save, wychodzisz z gry, podmiana plikow i gotowe.

Ostatni patch ze statkami piratow i yaki byl mega konkretny 😀 Az nawet skusilem sie na ten najnowszy Trail pack 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX no to w takim razie zasysam aż miło 😀

Czy SRM:C gryzie się z Immersive environments RC1 ? Bo przyznam się, że bardzo podobał mi się IERC1. I z tego co tam wyczytałem, to naprawili już błędy z wadliwymi sektorami. Tak więc z chęcią polatałbym ponownie i popodziwiał galaktykę świata X 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie gryzie, wrecz trzeba Immersive dorzucic 😀 W sumie ciekaw jestem jak jest z immersive i tymi nowymi skryptami dodajacymi losowe sektory.

Swoja droga wyszedl nowy patch do IE autorstwa Magog'a http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 44#3542444

Poprawiono bledy, killa w Zyarth, skaszanione hitboxy i jest nowy bardziej realistyczny Uklad Sloneczny. Polecam

Swoja droga to zastanawiam sie na dodaniem wszytskich statkow z X2, jobs tez ich jakos specjalnie wiele nie spawnuje. Kwestia gustu, ale po ostatnim patchu ich reskiny wygladaja naprawde zajebiscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A jak wygląda sprawa ze spolszczeniem ? Pliki 9951 "zapożyczyłem" z Mamuta. Plik 9951 odpowiedzialny jest za nazwy i opisy statków. Ale nie mogę znaleźć plików tekstowych 9950 - to chyba opisy statków z X2, 0004, 9400.

Szukałeś w temacie o spolszczeniach skryptów?

Jeśli tam nie ma, to znaczy że skrypt, lub mod nie został przetłumaczony (nie dotyczy XTC i TOTT, bo tłumaczenie nie są jeszcze gotowe w całości).

Plik 9951 to tłumaczenie moda Cadiusa, będącego częścią SRM, ale radziłbym sprawdzić plik z SRM i Moda Cadiusa, czy są dokładnie takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jesli nie chcesz miec w grze statkow z X2 to wystarczy wyedytowac plik tships nadajac im wartosc '0' lub zostawic sobie wybrane (jak ja zrobilem). W razie czego pytaj.

Z tego co ja widzę, to w paczce znajduje się plik o nazwie ----TShips - No X2. Oznacza to, że nadając mu nazwę TShips pozbędziemy się statków z X2 i nie musimy nic edytować i przypisywać wartość 0. Zgada się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ... nie. Uzywajac tego Tshipa nie bedziesz mial zadnych statkow tych z X2 i tych od Cadiusa tylko sam mod i statki ktore zostaly stworzone przez Paula. Jesli przyjdzie ci do glowy uzycie tego alternatywnego tshipa i paczki Cadiusa to ostrzegam, ze to zle polaczenie ktore nie bedzie dzialac, takie wlasnie pytania ostatnio na forum padaly i autor jasno powiedzial ze taka kombinacja nie bedzie dzialac jak nalezy.

Ja osobiscie czekam na nowa wersje moda i od razu zajme sie za edycje, wowczas zamieszcze wersje NO-X2 oraz cos ala stary XTM (gdzie ze starych statkow sa tylko M6, Mamba, Nova, Sokol, Express)

BTW, polecam gre z modulem SSRP http://www.thexuniverse.us/downloads/cm ... e_Pack.pdf Nieco utrudnia, ale za to stwarza duzo nowych drog rozwoju i stylu gry 😀

Cytat

If you want all the Xtra ships but no X2, either edit the main srm tships and change all the x2 ships to race "0" - don't delete them, or take the alternate tships and set the xtra ships back to their correct race.

If using a hull pack then its the tships in the pack that you need to edit.

Cytat

Open the SRM cat using Double Shadow's Mod Manager. Scroll to the bottom of the list. You should see a file called "TShips.pck" and a file called "---TShips - no x2 or Xtra.pck". Rename TShips.pck to "TShipsX2.pck" and the other file to "TShips.pck". Reverse this procedure to put the X2 ships back in.

If you wish to remove any other ships, then you must manually edit TShips and change the race to "0". DO NOT DELETE THE SHIP as this will break the SRM.

Ma to wygladac mniej wiecej tak ...

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe patrz na zacytowane fragmenty 😀

Bierzesz plik oryginalny lub alternatywny i jedziesz z koksem. Najpierw nalezy wypakowac plik tships za pomoca doubleshadow mod managera.Pozniej dokonujesz zmian to Edytorem txt http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=244283. Po uruchomieniu Edytora. Nalezy wskazac mu lokalizacje gry by pobral nazwy materialow w grze Bedzie widac statki Mk1 jak na tym zal. obrazku, w przeciwnym razie bedzie to cyferkowy miszmasz i w zaden sposob sie nie polapiesz, a tak bedzie wszytsko podane na tacy.

Sprawa jasna, otwierasz plik thips zmieniasz wartosci ras przy danym statku na 0 i gotowe. Gdy skonczysz, zapisujesz, pakujesz do moda i gotowe. Nic trudnego raczej, dasz sobie rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Zgadza sie MM pakuje.rozpakuje. I tak musisz go uzyc bo zapakowac plik z powrotem.

Nie musi, wystarczy że przerobiony plik TShips.txt wrzuci do katalogu types w katalogu głównym gry. Taki plik ma najwyższy priorytet dla gry. Będzie coś nie tak, usunie plik i będzie grał z czystym modem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...