Skocz do zawartości

Ship Rebalance Mod: Continued v0.82 - instrukcja instalacji


Sorkvild
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003

Chcialbym goraco wszystkim polecic wysmienity mod, ktory sam uzywam od jakiegs czasu - Ship Rebalance Mod w skrocie SRM. Jest to wieloczynnikowy mod autorstwa paulwheeler ( http://forum.egosoft.com/profile.php?mo ... e&u=139354), ktorego celem jest zbalansowanie oraz poprawienie wielu bledow w grze. Ponadto ten mod dodaje wiele dodatkowych statkow, z cieszacych sie duza popularnoscia paczek. Nie jest to jedynie zlepek kilku nizej wymienionych modow. Mod sam w sobie wprowadza bardzo duza liste zmian i poprawek, o ktorej mozna poczytac z pliku ponizej.

Mod jest w pelni kompatybilny z najnowsza aktualizacja gry. Warto rowniez dodac, ze SRM jest ciagle aktualizowany i wzbogacany o coraz to nowsze skladniki zapewniajace duza miodnosc.

Oto spis modow, ktore staly sie skladowymi SRM:

Cytat

Bug-player fix by draffut. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=239591

BSD, Bomber and Shuttle Docking mod by Alkeena. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=257062

Repair Drones Mod you find in Gazz's MARS script.

X2 Ships Callback Mod v1.07 by Killerog http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=246116

Xtra Ship/Station Pack v1.77 by Cadius http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=269847

Boron Lucsa and Paranid Thanatos v1.5 by Axeface http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 91#2746191

Ship Expansion v1.7c (part) by Killjaeden http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=249180

Oto pelna lista zmian, ktore oprocz wyzej wymienionych modow wprowadza SRM (ang)

http://www.strikingsoftware.com/files/SRM0.78LOG.pdf

Podstawowe statystki statkow w SRM

http://www.strikingsoftware.com/files/SRM0.78STATS.zip

Mod ten posiada rowniez dodatkowe addony, ktore mozna bezpiecznie doń dodac. Sa to :

Ship Rebalance Pack http://www.strikingsoftware.com/files/S ... e_Pack.zip.

Lista zmian http://www.strikingsoftware.com/files/S ... e_Pack.pdf Wprowadza on kilka ciekawych utrudnien wymuszajacych na graczu inny styl gry (np. Wielkosc napedu skokowego i automatu dokujacego to XL, czy spora cena hadlowego mk3)

Mod z kokpitami. jest przygotowanych, az piec jego wersji. jest w czym wybierac!

Cytat

Cockpit Mod v1.26b with glass tints and reflections by PSCO1

Cockpit Mod v1.26b with no glass tints by PSCO1

Cockpit Mod v1.26b with HUD Info put back and no tints by PSCO1

Cockpit Mod v1.26b with a cut down, lite version of the HUD by PSCO1

Cockpit Mod v1.26b with tints, HUD info and Gravidar put back by PSCO1

Mod dodajacy efekty czasteczkowe silnika. Najpopularniejsze 3 mody.

Cytat

Particle Trail Mod Pack A v1.18 by Killerog

Particle Trail Mod Pack B v1.17 by Killerog

Coloured Engine Effects and Trails v1.4 by Algoran

SRM Shipyards pack. http://www.strikingsoftware.com/files/S ... s_Pack.zip

Tym modem mozemy wybrac, ktore statki z jakiej paczki moga byc zainstalowane i dodane do odpowiednich stoczni! Czyli cos dla tych, ktorym np. nie pasuja statki z X2

SRM Jobs Pack. Nowy plik z jobsami. Usuwa cywili i dodaje loty uzywajace statkow pochodzacych z innych paczek! Swietna sprawa! http://www.strikingsoftware.com/files/SRMJOBS.zip

CO nieco o kompatybilnosci z innymi popularnymi skryptami. Oto lista.

Cytat

COMPATIBLITY WITH OTHER MODS

This mod is 100% compatible with MARS, Complex Cleaner, Cmod3, FDN, MPM, SSDN and Enhanced Equipment Docks.

Compatibility with Enhanced Equipment Docks: THIS WILL ONLY WORK WITH THE LATEST EED RELEASE V2.22. Install base EED mod to the lowest cat/dat number then SRM. You must install the scripts from EED, but DO NOT install the text file for the "t" folder. I have included an edited text file for EED in the main SRM mod.

Compatibility with MARS: install only MARS files that are into "scripts" and "t" folders and then install this mod.

Compatibility with Complex Cleaner, FDN, MPM, SSDN: install the base cat/dat from these mods/scripts to the lowest cat/dat number, then the SRM base mod and addon packs.

Compatibility with Cmod3: install the SRM base mod and then install Cmod3. If using the trails packs then they must be installed to a higher cat/dat number than the CMOD3.

RECOMMENDED AND TESTED COMPATIBLE MODS AND SCRIPTS:

The Combat Mod 3, Pirate Guild, Military Base Response Revamp, Improved Races, Race Responce Fleets, Khaak Invasions, NPC Bailing Addon, MARS, Amurph0's Shipyards, Missile Defense Mk 2, Missile Rebalance Mod, Medusa Missile system, Advanced Jumpdrive.

Zapraszam do tematu po wiecej informacji i pobierania. Warto rowniez zapoznac sie ze wskazowkami dotyczacymi instalacji moda i jego skladnikow. Obowiazuje odpowiednia kolejnosc 'nakladania' fake patchy!

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Pojawiła się nowa wersja moda 0.80.

KLIK

Zawiera drobne poprawki i jest w pełni kompatybilna z pachem 2.7.1

Lista zmian wersji 0.80:

Cytat

1. Fixed Sabre weapon dummy disappearing when uninstalling weapon even if a weapon is still

installed in the second slot. Weapon dummy is now permanently visible.

2. Added Yaki and ATF M5 Explorers. Added ships to Yaki and ATF shipyard scripts.

3. Removed Vidar’s redundant docking slot.

4. Replaced Argon model on Washi, Shuri, Akurei and Senshi with Paranid equivalent for

consistency.

5. Rebalanced Shuri to be a heavy carrier.

6. Rebalanced Akurei to a light M7.

7. Added IBL up front + R/L turrets on the Kariudo and swapped Argon weapons on turrets for

Paranid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis ukazalo sie wazne uaktualnienie! Autor wreszcie zbalansowal moda z CMOD3 dodajac i modyfikujac kilka rzeczy min. nowa bron Terran - EMR (+ fabryki ja produkujace), lekkie zmiany statystyk broni. Goraco polecam, poczytac o zmianach mozemy mozemy tu http://www.fswaterconfigurator.com/file ... alance.pdf oraz w temacie glownym na forum Egosoftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ship Rebalance Mod: Continued v1.03

Najnowsze wydanie: 1/3/11

(updated cockpits 10/1/11; trails 1/3/11; Shipyards 14/2/11; SSRP 12/10/10; Hulls 1/3/11; Weapons Dealers 14/2/11)

Cytat

Wg. mnie najlepszy mod, czy zbiór modów, jak kto woli, jaki kiedykolwiek powstał do X3 Terran Conflict, i mówi to człowiek który miał do czynienia z X-ami od czasów X2 The Threat i z takimi "obiecankami" jak "XTC" czy TOTT. TOTT jeszcze ujdzie w tłoku ale XTC to żart 😁 .

[Opis instalacji bez użycia Plugin Managera, ale jego instalacja jest zalecana aby rozpakować ew. pliki *.pck]

A więc zacznijmy wreszcie:

1. Czysta instalacja gry.

2. A więc mamy zainstalowaną czystą grę, teraz patchujemy ją do najnowszej wersji 3.1:

1.0.1 -> 3.0

3.0 -> 3.1

3. Następnym krokiem jest instalacja X Plugin Managera Lite 1.30 Beta 9

4. Jesteśmy teraz gotowi do instalacji poszczególnych dodatków i modów, zgodnie z tą kolejnością (wyżej na liście - mniejszy numer *.cat, *.dat!):

Podaje tylko skrypty/mody KOMPATYBILNE z listą na forum egosoft, mody/skrypty nie podane na tej liście instalujecie na własną odpowiedzialność.
Mody wypisane czcionką DUŻĄ są modami wymaganymi!

Reszta modów jest opcjonalna - jednak polecam je...

Opcjonalne, nie używam ich oprócz MARS:

Spoiler

FDN

Complex Cleaner

MPM

SSDN

MARS - ZAINSTALOWAĆ TYLKO PLIKI Z FOLDERÓW "SCRIPTS" I "T"

Ship Rebalance Mod v1.03

+ (Ship System Rebalance Pack v1.4 (Alternatywny) + SRM Shipyard Pack v1.15 + SRM Jobs Pack v3.6a - BARDZO ZALECANE! +SRM Weapons Dealers AL Plugin v1.2 +

Hull Multiplying Pack LOW lub MEDIUM lub HIGH - UŻYĆ TYLKO JEDNEGO!)

MBRR, IR, RRF - wielka trójca:

Spoiler

Ważne! Zainstalować tylko JEDEN! Osobiście używam IR bo jest najczęściej aktualizowany i kontynuowany, reszta jest przestarzała i do D.

Military Base Response Revamp + Community Plugin Config Menu + Galactic News System + JSON parser libary - wszystkie wymagane

ImprovedRaces R15.22 (18.01.2011) + AP Libraries r2.2 -

Race Responce Fleets + Imperial Lib Scripts 2.4

Opcjonalne cd.

Spoiler

Używam tylko MRM i MDMk2

Enchanced Equipment Docks 2.2 - NIE INSTALOWAĆ PLIKÓW Z FOLDERU "T"

Pirate Guild

Khaak Invasions - niekontynuowane

NPC Bailing Addon

Amurph0's Shipyards

Missile Defense Mk 2 - NOWY LINK

Missile Rebalance Mod - niekompatybilna wersja/niezalecam
Medusa Missile system - niekontynuowane/niezalecam

Advanced Jumpdrive + Ware Manager + Hotkey Manager

Kokpity (WYBRAĆ JEDEN! Inne mody dodające kokpity NIE DZIAŁAJĄ!):

Cockpit Mod v1.3a with glass tints and reflections by PSCO1

Cockpit Mod v1.3a with no glass tints by PSCO1

Cockpit Mod v1.3a with HUD Info put back and no tints by PSCO1

Cockpit Mod v1.3a with a cut down, lite version of the HUD by PSCO1

Cockpit Mod v1.3a with tints, HUD info and Gravidar put back by PSCO1

Boisz się o wydajność?

Spoiler

Się nie bój, nowe pliki JOBS wraz z dodanym do niego X3 Unleashed sprawi że nie doświadczysz już nigdy ścinki podczas używania SETA czy podczas walki! 🙁

Combat Mod 4.6a + Factory Pack Scripts Only

Efekty silnika (WYBRAĆ JEDEN!):

SRM Exlusive Trails Pack with Capital Ships Effects v1.0a by Killerog and Paul Wheeler - używam osobiście

SRM Exlusive Trails Pack v1.1b (no cap ship effects) by Killerog and Paul Wheeler

Engine Effects and Particle Trails Mk2 Pack v0.02c by Killerog

Particle Trail Mod Pack A v1.21b by Killerog

Particle Trail Mod Pack B v1.21b by Killerog

Coloured Engine Effects and Trails v1.5b by Algoran

5. WAŻNE! Po zainstalowaniu wybranych modów należy bezzwłocznie usunąć plik 00044 z folderu /mov. Bez tego nie będzie działać wiele bug-fixów od draffut LINK!

Potwierdzam działanie wszystkich ww. modów/skryptów, zainstalowane z podaną kolejnością działają poprawnie 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt pierwszy, ktory brzmi nastepująco

Cytat

1. Jeżeli mamy już zainstalowaną grę i dodane mamy do niej jakieś mody/dodatki zalecam całkowitą deinstalację gry tak aby nie wystąpiły konflikty, niezainteresowani mogą już w tym momencie opuścić tego topica.

Uwazam, iż to niepotrzebnie odstręcza przyszlych graczy. Robilem instalacje tego moda na dwoch komputerach, gdzie byly juz zainstalowane dodatkowe mody w postaci fake patchy. Wystarczy zastosowac sie do prostej reguly jaka paulwheeler zasugerowal mnie gdy zapytalem.

SRM (mod bazowy) - OTHERPACKS (inne mody) - CMOD3 - (CMOD3:R) - TRAILSPACK (strumienie wylotowe)

Oto poprawna kolejnosc instalacji. Od lewej do prawej. Wystarczy odwrocic kolejnosc jesli mamy inaczej, tak aby nadpis byl ulozony w taki wlasnie porzadek, nie zapominajac o rozpoczeciu nowej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Po namyśle. Tematy zostają tak jak są, wielkie brawa dla GieNkov-a i podziękowania za opis instalacji moda 😁

Więcej takich by się przydało.

Dziękuję za uznanie 😀

EDIT: Szczerze nie próbowałem wrzucać wszystkich wymienionych modów, ledwo co wróciłem z wakacji i zainstalowałem X3 TC, zaraz spróbuje wszystko wrzucić i przekażę czy działa 😀.

EDIT2: Potwierzam, wszystkie razem działają 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ja mam małe pytanie, wcześniej uzywałem tego moda, ale to było przed DDTC, i właśnie do tego pytanie, czy są one kompatybilne?

Jeśli chodzi Ci o DDTC i SRM ze statkami Cadiusa, to nie. Bo oba mody korzystają z własnych plików TShips i działać będzie tylko jeden z nich. Który? To zależy od sposobu instalacji. Jeśli chce się równocześnie grać z DDTC i SRM konieczne jest ręczne połączenie przynajmniej plików TShips. Jakich jeszcze, to nie wiem, bo nie używam SRM i nie zbierałem go na części składowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Cytat

SRM Jobs Pack. Nowy plik z jobsami. Usuwa cywili i dodaje loty uzywajace statkow pochodzacych z innych paczek! Swietna sprawa! http://www.strikingsoftware.com/files/SRMJOBS.zip

Małe pytanko odnośnie tego skryptu- czy po jego dodaniu używane będą wszystkie nowe statki ? Pytam, bo przymierzam się do zainstalowania SRM i gry na jakimś pirackim profilu (przyjaźni tylko piraci i Teladi) i większość statków mógłbym zdobywać tylko przejmując i/albo budując je w HQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań dotyczących tego moda:

1. Czy jest kompatybilny z Sector Takeover?

2. Czy jest kompatybilny z AdamsIT?

3. Czy jest kompatybilny z Jumpgate Construction Technology?

4. Czy jest kompatybilny z Random Sectors Mangament?

5. Czy jest kompatybilny ze skryptami dodającymi fabuły?

6. Czy jest kompatybilny z dodatkowymi profilami startowymi?

7. Czy jest kompatybilny z Repair Laser Factory?

8. Czy jest kompatybilny z Free Jump?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Chcę zainstalować SRM, ale mam problem. Może za stary jestem! 🤔

Ponoć można zainstalować samego SRM - ale w instrukcji kolegi "Gie_/\/_koV" podane są dodatkowe - koniczne - wcześniejsze skrypty.

Wiec Jak? Zrobiłem instalacje TC 2.7.1 wrzuciłem SRM do katalogu MODS + same skrypty z CMOD4 do T. Po odpaleniu gry otrzymałem info,

że się zainstalowało. Pytanie: mam SRM + CMOD4 czy nie? Jeśli nie to dajcie cynk. Chce mieć TC czyste + SRM +CMOD4. Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam wszystkich pilotów we wszystkich sektorach. 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mam kilka pytań dotyczących tego moda:

1. Czy jest kompatybilny z Sector Takeover?

2. Czy jest kompatybilny z AdamsIT?

3. Czy jest kompatybilny z Jumpgate Construction Technology?

4. Czy jest kompatybilny z Random Sectors Mangament?

5. Czy jest kompatybilny ze skryptami dodającymi fabuły?

6. Czy jest kompatybilny z dodatkowymi profilami startowymi?

7. Czy jest kompatybilny z Repair Laser Factory?

8. Czy jest kompatybilny z Free Jump?

1,2,6,8 - Nie ma problemow, reszty skryptow nie uzywam badz nie mialem do czynienia.

Cytat

Witam,

Chcę zainstalować SRM, ale mam problem. Może za stary jestem! 🤔

Ponoć można zainstalować samego SRM - ale w instrukcji kolegi "Gie_/\/_koV" podane są dodatkowe - koniczne - wcześniejsze skrypty.

Wiec Jak? Zrobiłem instalacje TC 2.7.1 wrzuciłem SRM do katalogu MODS + same skrypty z CMOD4 do T. Po odpaleniu gry otrzymałem info,

że się zainstalowało. Pytanie: mam SRM + CMOD4 czy nie? Jeśli nie to dajcie cynk. Chce mieć TC czyste + SRM +CMOD4. Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam wszystkich pilotów we wszystkich sektorach. 😁

Zla instalacja. Najpierw patchuj gre do wersji 3.0. Potem wrzuc SRM jako fake patch, zawartosc director przenies do director, jak pisze w oryginalnym poscie. Reszta skladnikow opcjonalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...