Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 CytatTak, to to ja wiem Yacek, ale doceniam to, że starasz się pomóc. U mnie już statki mają rase 0. Zrobię to tak. Najpierw zagram i zobaczę co i jak i dopiero w tedy zacznę kombinować z statkami.Rase 0 ma ten plik alternatywny, wszytskie Xtra statki tez maja rase zero. Zajrzyj do pliku oryginalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ja używam, zawsze używałem i raczej będę używał X3 Editor 2. Chwilkę "pożeglowałem" po tym pliku i widzę już co i jak z nazwami. To jak spacerek po parku @ Sorkvild jak używasz jakie statki z X2 są godne uwagi, a które należy wywalić ?Nie Sorkvild klikam na Tship i tam są już statki w grupie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Wiesz co ... Kwestia gustu. Niektorzy lubia, niektorzy nie. Najlepiej bedzie, jak pospawnujesz sobie stare statki za pomoca cheat paczki i poogladasz je. Po reskinach wygladaja naprawde niezle. Z reszta grales w X2 wiec sam wiesz co dobre W grze te statki maja wciaz niezle statsy.Ja mam sentyment do wszystkich M6, Expressu i kilku myśliwców (Nova, Mamba, Sokol, Skorpion, Jaguar, Odkrywca, Myszlow, Blotniak). Po testach bojowych zastanawiam sie tez nad wlaczeniem do gry starych Xenonskich J i K, zas capitale innych ras wygladaja bardzo kurduplowato, sa mniejsze od M7! Wiec ich nie uzywam.Zwyczajnie zostawiasz sobie te co chcesz, jobs je bedzie spawnowal gdzies tam. Mozesz sobie tez dodac stocznie z SRM oferujaca statki Mk1 lub przypisac je do stoczni za pomoca komend plugin managera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 CytatPo testach bojowych zastanawiam sie tez nad wlaczeniem do gry starych Xenonskich J i KOooo tak. Może to dziwne, ale Xenońskie statki M1 i M2 bardzo podobały mi się z X-Beyond the Frontier. Może nawet zacznę skrobać jakieś opowiadanko. Ale nim je dam na XUDB, to napiszę je w OpenOffice. Żeby tym razem na pewno je dokończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ha, właśnie się zastanawiałem czy dało by radę wcisnąć niektóre statki z X2 do X3TC Bardzo chętnie sobie wrzucę kilka takich modeli z "turbinami" tylko niestety nie wiem jak i co :S Mógłby mi ktoś to wyłożyć w przystępny sposób albo jakiś link podać czy cuś? Będę wdzięczny :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 W SRM to wlasnie omówiliśmy ten temat... W ogole te statki pochodza stad http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=246116 Ship Callback Mod. Tu masz statki z X2 wraz ze stoczniami. Hmm mysle ze daloby sie zostawic tylko statki xenonow, jesli one cie interesuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Update :):):)KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Dzięki Sorkvild pokombinuje z tym w wolnej chwili, wygląda obiecująco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Hej jakie macie komponenty SRM w swojej grze. U siebie gram...-SRM- Cmod- Alternate SSRP- SRM Shipyards Pack v1.15 -SRM Jobs with Enhanced Equipment Spawner- SRM Exlusive Trails Pack with Capital Ships Effects v1.0a+ swoje skrypty i modyGralem tez z Cockpit Mod v1.30 with no glass tints . Niby fajne, klimacik jest, ale czesto wracam o widoku klasycznego (czyli brak kokpitu). Choc w niektorych statkach widok kadluba jest tragiczny (np. Deimos) i az sie prosi o kokpit. Kwestia gustu powiedzialbym, mimo to warto zobaczyc bo ktos wlozyl w to naprawde sporo pracy i nie sa to zywcem przeniesione z X2 kokpity.Aktualnie testuje tez gre z mnoznikami kadluba (półtoraczek x1.5). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 No, co do kokpitów, to ja używam swojej paczki. Nie jest ona wymieniona na twojej liście, ale używam, ponieważ moim zdaniem oczywiście, jest to najlepsza paczka kokpitów. Paczka z kokpitami nazywa się Shawn's Cockpit Mod v1.5 for X3TC feat. Weazel i instalujemy ją jako Fakepatch. Generalnie nie koliduje z systemem gry. A wygląd jest naprawę ładny i przyjemne dla oka. Kokpity nie posiadają za wiele badziewia. Jedyny problem jest taki, że przykładowo Argońskie zaćmienie to, które zostało podmienione nie posiada w ogóle kokpitu ( Szkoda, że w ogóle nie ma tego Zaćmienia, które wygląda jak larwa. Ten zawsze mi się podobał). Wczoraj miałem pisać ci o tym Sorkvild. Czy nie dało by się przekonać twórcy SRMC, by umożliwił połączenie swojego modu z paczką Shawn's Cockpit Mod v1.5 i uczynić go jeszcze bardziej stabilnym ze statkami SRMC.Ja ciągle jeszcze testuje SRMC, ale generalnie podoba mi się . Dziwi mnie tylko czemu statki klasy TP posiadają od 2 do 4 osłon 200MJ, a TS mają od 2 do 5 osłon 25MJ? Dla mnie to dziwne. Osobiście uważam, że TS powinny mieć co najmniej od 1-2 200MJ.Co do skryptów z jakimi gram w SRMC, to:FakePatch13 - Ostatni Patch 3.114 - Ship Rebalance Mod:Continued v1.0315 - Crew Chatter for TC16 - Extended Mod Pack17 - Military Hud for TC18 - Signal Boost for TC19 - Tubeless Complex Mod20 - 500km comm range.21 - Immersive Environments RC122 - Gate effect pack v2.023 - Shawn's Cockpit Mod v1.524 - CMOD 4.625 - SRM TRAILS B26 - SRM TRAILS SRMCAP... do numeru 99 zostało jeszcze sporo miejsca Dodatki:- Enhanced Equipment Spawner v1b- SRM Jobs v3.6a ( tylko plik JobWings )- SRM Shipyards Pack- SRM Weapons DealersTak przy okazji. Mój folder z grą X3 TC waży 8.37GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Cytat- Enhanced Equipment Spawner v1b- SRM Jobs v3.6a ( tylko plik JobWings )- SRM Shipyards Pack- SRM Weapons DealersNie uzywaj tego Enhanced Equipment Spawner v1b. On juz jest w jobsie dla SRM.co do tegoSRM Jobs v3.6a ( tylko plik JobWings ) - Nie masz jobsa musisz wybrac plik (1 z 6) i zmienic mu nazwe na jobs.Kolejność istalacji modow i kokpity , jest tak jaka pisalem Tobie na PM. Ogolem istalacja tego jest dosc zawila i mozna cos schrznic przez zla instalke lub dobor plikow , ale jak sie juz to zrobi to przyklepac na mokro i czekac az zaschnie a potem grac hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 CytatCytatco do tegoSRM Jobs v3.6a ( tylko plik JobWings ) - Nie masz jobsa musisz wybrac plik (1 z 6) i zmienic mu nazwe na jobs.Kolejność istalacji modow i kokpity , jest tak jaka pisalem Tobie na PM. Ogolem istalacja tego jest dosc zawila i mozna cos schrznic przez zla instalke lub dobor plikow , ale jak sie juz to zrobi to przyklepac na mokro i czekac az zaschnie a potem grac heheczyli przykładowo JobWings wklejamy do foldera Types i w nim JobWings zmieniamy na Job? Jeżeli tak, to rozumiem, że w takim razie wewnątrz tego pliku też zmieniamy /JobWings.txt na /Job.txt ? Przyznam się, że jakoś nie wyczytałem, że trzeba zmienić nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 CytatCytatCytatco do tegoSRM Jobs v3.6a ( tylko plik JobWings ) - Nie masz jobsa musisz wybrac plik (1 z 6) i zmienic mu nazwe na jobs.Kolejność istalacji modow i kokpity , jest tak jaka pisalem Tobie na PM. Ogolem istalacja tego jest dosc zawila i mozna cos schrznic przez zla instalke lub dobor plikow , ale jak sie juz to zrobi to przyklepac na mokro i czekac az zaschnie a potem grac heheczyli przykładowo JobWings wklejamy do foldera Types i w nim JobWings zmieniamy na Job? Jeżeli tak, to rozumiem, że w takim razie wewnątrz tego pliku też zmieniamy /JobWings.txt na /Job.txt ? Przyznam się, że jakoś nie wyczytałem, że trzeba zmienić nazwę.CytatThanks to Jaga-Telesin, I've included a version which includes X3 Unleashed RC2. Unleashed boasts performace increases up to 38%. Full description here: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=260355If you're new to SRM Jobs, I've completely redone the military jobs entries, so you will see ships with blank names across most of the universe. They will not appear at all in a new game, and will gradually be destroyed in an old one. A restart is not necessary. The script, written by JMan77, will remove these nameless ships when run. Place it in your X3TC\scripts\ folder. It must be run manually. To do this, load the script editor(through your ship's command console). Select 'Script Editor' and locate the script('temp.srm.kill.nameless'). Highlight it, but do not click on it, and type 'r'. Select script input 'null'.There are also some cosmetic changes. Trade ships names will now include a corporate name, drawn from a short list for each race. They continue to perform their jobs as normal.I've also included a 'Named Civilians' version. It returns some of the original civilian jobs to the universe. They've also been armed. To install place JobWings.txt and one Jobs file, renamed to 'Jobs.txt', into your X3TC\types\ folder.This version of SRM Jobs is compatible with Litcube and Roger L.S. Griffiths' Enhanced Equipment Spawner.Generalnie to jest w readme. jobwings musi byc + wybrany jobs (ze zmienionona nazwa na jobs.txt)Odnosnie tego ... temp.srm.kill.nameless to tez musi byc. Pograj chwile z godzine dwie i potem odpal ten skrypcik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 CytatCytatCytatco do tegoSRM Jobs v3.6a ( tylko plik JobWings ) - Nie masz jobsa musisz wybrac plik (1 z 6) i zmienic mu nazwe na jobs.Kolejność istalacji modow i kokpity , jest tak jaka pisalem Tobie na PM. Ogolem istalacja tego jest dosc zawila i mozna cos schrznic przez zla instalke lub dobor plikow , ale jak sie juz to zrobi to przyklepac na mokro i czekac az zaschnie a potem grac heheczyli przykładowo JobWings wklejamy do foldera Types i w nim JobWings zmieniamy na Job? Jeżeli tak, to rozumiem, że w takim razie wewnątrz tego pliku też zmieniamy /JobWings.txt na /Job.txt ? Przyznam się, że jakoś nie wyczytałem, że trzeba zmienić nazwę.Jobswings to dodatkowy plik dla Jobs. Plik Jobs odpowiada za respawny statków (handlowców, piratów, xenków, statki wojskowe itp). Plik JobsWings jak sama nazwa wskazuje to skrzydłowi dla statków z pliku Jobs.Przykład: w pliku Jobs jest dopisany statek Xenków Q, respawnujący się w jakimś sektorze, są też dopisane statki M, N i LX. W pliku JobsWings statek Q ma przypisane jako skrzydłowych 4 statki N, 4 M i 2 LX.Jeśli użyjesz samego pliku Jobs w sektorze respawnuje Ci się tylko Q, przy odrobinie szczęścia pojawią się inne statki, ale będą latać samopas.Używając plików Jobs i JobsWings równocześnie w sektorze respawnuje ci się Q ze skrzydłowymi (4xN, 4xM, 2xLX) którzy będą latać za Q, atakowac te same cele co Q i bronić Q.Tak więc nigdy nie zmieniaj pliku JobsWings w Jobs.W paczce masz 6 plików Jobs z różnymi nazwami (Jobs NamedCivs.txt), wybierasz jeden z tych plików i jemu zmieniasz nazwę na Jobs i kopiujesz do katalogu types. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Szczerze, to mam serdecznie dosyć tego SRMC. Sprawdzałem 10 razy wszystkie pliki dobrze poinstalowałem i tak dalej mam readtexty. Mało tego, niektórych statków z Cadiusa nie mam jak Lofin i temu podobne. Owsszem są inne W M148 Nexus, o ile dobrze pamiętam. Ale zaczynam dostawać wielkiej piany, a jeszcze trochę to zamienię się w ognisty grzyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Z readtextami to juz pisalem, zrob tez instalacje wg moich zalecen. To samo z cmodem. Powoli instaluj krok po kroku i za kazdym razem odpalaj gre, by sprawdzac czy blad wystepuje.A Lofn jest, wiec cheer up Ktores statki sa tez pod inna nazwa niz w Cadiusie (nie pamietam jakie). Jedyny statek, ktorego nie ma to - Paranid M7 - Proteus Attack Cruiser. Ten statek pochodzil z EVE, a tu nikt nie chce mieszac uniwersow i nie przyjal sie do SRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Ja nie wiem chyba daruje sobie ten SRMC. w takiej kolejności mam fakepatch13 - Ostatni Patch 3.114 - Ship Rebalance Mod:Continued v1.0315 - Crew Chatter for TC16 - Extended Mod Pack17 - Military Hud for TC18 - Signal Boost for TC19 - Tubeless Complex Mod20 - 500km comm range.21 - Immersive Environments RC122 - Gate effect pack v2.023 - Shawn's Cockpit Mod v1.524 - CMOD 4.625 - Factory Pack26 - SRM_TRAILS_SRMCAPNie wiem dlaczego mam tylko część statków w gze i dlaczego mam readtexty. Coś jest nie tak, ale gdzie popełniłem błąd to nie wiemA edytorem skryptów nic nie robiłem, ponieważ nie ma tego pliku w grze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Nieeeeeeeeeee to są jakieś jaja. Teraz mam napisane przy niektórych stoczniach <invalid>. To są stocznie jakiś chyba Dilerów bo w nich są tylko trzy lub cztery statki ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Shawns cockpit mod nie jest kompatybilny. Wywal to.SRM - OTHERPACKS( tylko te z tematu SRM) - CMOD4 (+ CMOD FACTORY PACK SCRIPTS ONLY) - TRAILSPACK, zas na koncu TWOJE MODY.Wywal wszystko i zainstaluj wedlug tej kolejnosci. I uruchom gre bez dodatkowych skryptow i twoich modow. Na czysto tylko z tym co zwiazne z SRM. Inaczej nigdy nie dojdziemy do problemu.jesli to bedzie dzialac, to wtedy dokladaj OTHERPACKS i wlasne mody... i wywal cockpit mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Czy ktokolwiek raczył zobaczyć moją aktualizacje instalacji na pierwszej stronie tego tematu?Cytat13 - Ostatni Patch 3.114 - Ship Rebalance Mod:Continued v1.0315 - Crew Chatter for TC16 - Extended Mod Pack17 - Military Hud for TC18 - Signal Boost for TC19 - Tubeless Complex Mod20 - 500km comm range.21 - Immersive Environments RC122 - Gate effect pack v2.023 - Shawn's Cockpit Mod v1.524 - CMOD 4.625 - Factory Pack26 - SRM_TRAILS_SRMCAP15 stare, 16 nie wiem po co Ci, 17 stare, 18 stare, 19 ma być jak napisałem, heh nikt nie przeczytał widać, PRZED modem SRM z mniejszym *.cat, *.dat, 20 leń, 21 nie sprawdzałem kompatybilności, 22 nie testowane, 23 tu sie nie wypowiem w ogóle; 24, 25, 26 dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Gie_/\/_koV powiem krótko - szoruj. A więc Sorkvild zainstalowałem od nowa X3TC. Obecnie wczytuję patche. Zrobimy tak jak napisałeś. Najpierw na spaczopwaną grę damy sam SRMC, CMod i dodatki do tego a potem będę inastalował swoje mody i skrypty. Napisz mi co dokładnie będę potrzebował do tej instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 CytatGie_/\/_koV powiem krótko - szoruj. A więc Sorkvild zainstalowałem od nowa X3TC. Obecnie wczytuję patche. Zrobimy tak jak napisałeś. Najpierw na spaczopwaną grę damy sam SRMC, CMod i dodatki do tego a potem będę inastalował swoje mody i skrypty. Napisz mi co dokładnie będę potrzebował do tej instalacji.Fajnie tylko że wszystko ładnie opisałem w moim poście noobku , ale cóż jak sie ktoś opiera na instrukcji instalacji zprzed roku to sie nie dziwie heh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Gówniarzu uważaj do kogo mówisz "noobku". Nie będę tolerował zachowania gówniarza który wyzywa mnie to od leni i noobów.Mam nadzieję, że administracja podejmie odpowiednie kroki w tej sprawie, bo ja nie mam zamiaru użerać się tutaj z taki mi "ludźmi". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 CytatGówniarzu uważaj do kogo mówisz "noobku". Nie będę tolerował zachowania gówniarza który wyzywa mnie to od leni i noobów.Mam nadzieję, że administracja podejmie odpowiednie kroki w tej sprawie, bo ja nie mam zamiaru użerać się tutaj z taki mi "ludźmi".Owszem, ale w stosunku do Ciebie. GienNkov chciał Ci pomóc. Ty pierwszy go obraziłeś.Albo zobaczę tu przeprosiny z twojej strony, albo otrzymasz stosowną karę. Czekam 24 godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Pierwszy nazwał mnie leniem i nobem - to jest chyba moja sprawa jakich używam skryptów. Jeżeli to nazywasz pomocą co on tam wypisał to sorry. ale daleko temu do pomocy.Edit:Jeżeli uważasz że to ja mam przeprosić, to lepiej od razu daj mi bana bo na pewno tego nie zrobię. Przeczytaj sobie jego pierwszy post. To ma być pomoc. Żartujesz sobie chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.