Skocz do zawartości


- - - - -

System uzbrojenia CODEA v3.1.13


172 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 listopad 2009 - 01:55

Witam serdecznie.
Mam przyjemność przedstawić wam bardzooo rozbudowany skrypt, który zapewnia nam naprawdę wiele możliwości.
Obecnie nie miałam możliwości go testować, ale po zapoznaniu się z opisem autora tego skryptu wydaje się być to bardzo obiecujący skrypt.
Tutaj zamieszczam link w którym możecie więcej się dowiedzieć na temat funkcjonalności tego skryptu http://forum.egosoft...ic.php?t=259730.
System Uzbrojenia CODEA jest zaawansowanym oprogramowaniem, łączącym w sobie taktykę nawigacji jak i kontroli uzbrojenia jak i zaawansowany system dokowania. Jest to jak najbardziej interaktywna komunikacja pomiędzy statkami obsługiwanych przez System Uzbrojenia MEFOS zarządza tez koordynacją CNC, Hangaru jak i kontrolą dokowania.
System CODEA obejmuje funkcje wykrywania jak i śledzenia wroga. CODEA klasyfikuje wroga w zależności od wielkości i poziomu zagrożenia po czym dane zostają przesłane do hangaru i tam przydziela odpowiednie eskadry (Patrol, Rekonesans, Myśliwce przechwytujące jak i uderzeniowe, Bombowce). Po czym rozpoczyna się atak przypisanymi skrzydłami.

CODEA umożliwia też możliwość z rekrutowania jeszcze jednej osoby na nasz pokład o specjalizacji Mechanik dzięki któremu nasze myśliwce, bombowce jak i transportowce mogą być uzbrajane, wyposażane jak i rozładowywane. Mechanik również ma możliwość naprawiania myśliwców jak i bombowców. Lecz nie robi tego za darmo 300 kredytów na godzinę.

Piloci i ich zdolności

Rekrut
Świeży rekrut z akademii. Posiada podstawową wiedzę o lataniu statkiem. Koszt 20 kredytów na mizure lotu.

Podoficer
Podoficer ma co najmniej 2 stazur doświadczenia lotu. Jest biegły w zwrotności myśliwców. Podoficer zarabia 25 kredytów na mizure lotu.

Podporucznik
Podporucznik ma co najmniej 4 stazur doświadczenia lotu. Jest bardziej biegły w zakresie zwrotności myśliwca, kontrola ster i korzystania z wyrzutni rakiet. Ponadto Podporucznik ma możliwość korzystania z bezzałogowych samolotów myśliwskich. Podporucznik uzyskuje 30 kredytów za mizure lotu.

Porucznik
Porucznik co najmniej 6 stazur doświadczenia lotu. Jest mistrzem zwrotność myśliwca i kontroli sterowności. Porucznik jest w stanie dowodzić bombowcami, korwetą. Porucznik zarabia 35 kredytów na mizurae lotu.

Komandor
Dowódca co najmniej 8 stazur doświadczenia lotu. Dowódca jest w stanie dowodzić statkami klasy fregata lub TL. Komandor zarabia 40 kredytów na mizure lotu.

Kapitan
Kapitan ma co najmniej 10 stazur doświadczenia lotu. Kapitan jest w stanie dowodzić statkami klasy TL lub klasy niszczyciel. Kapitan zarabia 45 kredytów na mizure lotu.

Admirał
Admirał ma co najmniej 10 stazur doświadczenia lotu i co najmniej 20 punktów potwierdzone zestrzeleń. Admirał jest honorową rangą, przyznano "pilotaż" przez gracza. Admirał zarabia 50 kredytów na mizure lotu.

To jest zaledwie przedsmak tego co może nam w pełni zaoferować ten skrypt.
Niżej zamieszczam link wymagany do biblioteki tego skryptu.
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 16#2577316

Skrypt MARS, Missile Defense Mosquito, System uzbrojenia MEFOS jaki i Military Transport w pełni jeszcze bardziej urozmaicają ten skrypt tworząc naprawdę jeden wielki skrypt


Chciałabym też podziękować za pomoc w spolszczaniu tego skryptu Pshemowi i Yackowi. THX BOYS :)

Opis konfiguracji skryptu znajduje się w tym poście: http://xudb.pl/topic...__40#entry17243

Opis konfiguracji transportowców zaopatrzeniowych znajduje się w tym poście: http://xudb.pl/topic...__80#entry23571 - podziękowania dla sztamka.

#2 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 09 listopad 2009 - 02:00

Jak zwykle tyle pomogłem co nic. Jedyne gratulacje i podziękowania należą się Tobie za kilkudniową mordęge z przerobieniem całości plików tekstowych tych paru skryptów, pomijam ju ż fakt, że też trzeba się ostro nawczytywac, co tak naprawdę skrypt oferuje. Dobra, długa i żmudna robota, cieszę się, że w końcu wszystko zadziałało.

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 listopad 2009 - 11:58

Spolszczenie dostępne na Mamucie. Link do spolszczenia jak zwykle w temacie X3TC - spolszczenia do skryptów

Uwaga, wymagana przez skrypt biblioteka jest taka sama jak wymagana przez skrypt Comercial Agent, jeśli ktoś już ma CA, nie musi instalować ponownie biblioteki i spolszczenia do niej.

#4 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 11 listopad 2009 - 09:32

http://xudb.pl/topic...-weapon-system/

#5 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 11 listopad 2009 - 11:53

I jak ja mam się teraz wytłumaczyć z tego Konrad162 ?
Nie widziałam iż był juz wcześniej poruszony ten temat jak bym wiedziała to bym nie otwierała nowego :/ Jak chcesz to skasuje ten temat, tylko daj mi znać.

#6 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 11 listopad 2009 - 11:57

Nie ma kasownaia, komuś się chciało opisać ale nie chciało przetłumaczyć, ktoś musi teraz pocierpieć :] Ale nie Ty Jagódko. Że tak powiem, i liczę, że zielono-czerwona włądza mnie poprze w tym mniemaniu.

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 listopad 2009 - 12:22

Zgadza się. Teraz jest tłumaczenie w języku polskim. Opis też bardzo ładny. Na razie zostaje tak jak jest. Może za jakiś czas połączy się te dwa tematy.

#8 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 11 listopad 2009 - 15:41

pshemozz napisał:

Nie ma kasownaia, komuś się chciało opisać ale nie chciało przetłumaczyć, ktoś musi teraz pocierpieć :]


A Ty co Robin Hood jesteś?

Yacek napisał:

Może za jakiś czas połączy się te dwa tematy.


To najlepsze rozwiązanie. Można nawet zrobić to odrazu. :)

#9 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 11 listopad 2009 - 18:43

Azakal napisał:

A Ty co Robin Hood jesteś?

Oczywiście, już od dawna w rajtuzach biegam.

Dołączona grafika

#10 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 11 listopad 2009 - 22:53

Wiedziałem, że tak odpowiesz :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych