Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.01.2013 o 08:47, ARTii87 napisał:

Jak ten sript działa ? Bo wrzuciłem go do albiona włączam gre no własnie i co dalej ?

czytaj uwaznie to co Ci powyzej zapodalem, a zwlaszcza opis skryptu wykonany przez Yacka

cytuje:...Skrypt Custom Start pozwala na jednorazowe zmodyfikowanie parametrów startowych przy rozpoczynaniu nowej gry

po rozpoczeciu nowej przygody skrypt na poczatku gry wywola okienko ustawien parametrów startowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 22.01.2013 o 21:40, FSEbola napisał:

Panowie .... dla tych co nie uzywaja NoSteam.... wyszedl update 2.5.3 dla AP no i oczywiscie problem z odczytaniem sav'ow z wersji 2.5.2 +XRM

Żadnego problemu. patch podmienia pliki 03.cat/dat.

Mnie AP+XRM uruchamia się normalnie po aktualizacji patchem 2.5.3, jeśli masz problem z uruchomieniem, to ma błąd w instalacji gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2013 o 11:46, FSEbola napisał:

..????......

Nie wiem. U mnie po patchu 2.5.3 działa normalnie. Ale gram na wersji noSteam. Kopiowałem tylko zaktualizowane przez patch 2.5.3 pliki.

Jeśli grasz na wersji Steamowej z XRM to winny może być Stema, dokonał weryfikacji plików.

Zobacz czy nie masz ponownie pliku 00044.dat w katalogu mov.

Może też być konieczne ponowne zainstalowanie plików skryptów PART 2 i plików z PART 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z gra juz sobie wczoraj poradzilem 😉 savy z 2.5.2 odczytuje.....

tyle ze zrobilem to tak jak poprzednio gdy z 2.5.1 aktualizowalo na 2.5.2 - czyli kasacja gry i ponowne wgrywanie wraz z modami i skryptami,

po tej operacji wczytuje juz mi savy z 2.5.2

jak dobrze pamietam Lewar tez mial problem z sav'ami po aktualizacji z 2.5.1 na 2.5.2....Ty zas nie mailes

jako malo doswiadczony w grzebaniu w plikach gry nie pomyslalem ze faktycznie mogl ponownie pojawic sie plik 00044.dat w katalogu mov

nastepnym razem bede pamietac i zaczne od Twoich zalecen 😉 dzieki 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy nasz ruch w grze ma mniejszy badz wiekszy wplyw na dalsze wydarzenia

grajac w AP + XRM mozna liczyc na szerg niekonczacych sie potyczek miedzy Terranami i Argonami, w sektorach Omicron Lyrae, Heretic End, Pas asteroid, Treasure Chest toczyly sie duze bitwy z udzialem zmienskich M1, kilku M2, M7, M6 nie licza drobnicy , po sasiednich sektorach lataly terranskie grupy uderzeniowe skladajace sie z M7 i paru M6 eskortujace TS'a

w tych czasach Omicron Lyrae byl notorycznie niszczony przez Terran i odbudowywany przez Argonów

no powiem wam ze jak lubie pieczone 'ziemiaki' to mialem co podgrzewac swoimi laserami i piec do czerwonosci 😉 tyle bylo roboty ) nie wspominam o Xenonach bo ich aktywnosc bylo znikomo mala w porownaniu z Terranami. --(tu padl moj rekord ponad 160mln. za zlecenia i nagrody w jednym sektorze 😆 )

zainstalowalem IR 2.0

rece gotowaly sie od pracy.....

Xenon, Xenon, Xenon gdzie tylko by nie spojrzal 😉 , odwetowe floty innych ras, znacznie mniej napastników, zauwazylem tez wowczas ze aktywnosc Terran albo spadla albo (bardziej pradopodone) zbladla przy aktywnosci i wysypie Xenonów

i tu poszedlem za ciosem, najpierw spacyfikowałem sektor Heretics End ( sektor przejalem dla siebie) , pozniej polecialem do sektora Pas asteroid i tam nie napotykajac duzego oporu tez dokonalem totalnego zniszczenia i do tego asymilacji kultorowej, bowiem sektor przekazalem Splitom

po czasie i ku mojemu zdziwieniu sektor Heretics End, przejeli Piraci (sektor byl rozbudowany stacje splickie, terranskie i argonskie)

od tamtego momentu Terranie zeszli do glebokiej defensywy, zaszyli sie w sektorze ATF Forseti, McCallum Relay a ich aktywnosc bojowa spadla w zasadzie do ZERA, ograniczaja sie tylko do obrony swoich sektorow przy czestych najazdach Argonow , w sumie to gdzie bym nie wlecial w sektor terranski to wszedzie widze Argonow eskortujacych swoje TS

Omicron Lyrae zostalo ladnie rozbudowane przez Argonów, Pas asteroid przekazany Splitom tez robudowal sie po amargedonie

a Terranie jak sie zaszyli tak nie wychylaja nosa

poprzedstawieniu tej krotkiej historii mam pytanie:

co teraz mozna zrobic aby znowu uaktywnic Terran .??? aby znowu zaczeli najezdzac na argonskie sektory.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.01.2013 o 11:15, LeWaR napisał:

Niezłe masz akcje. Ta gra jest naprawdę nieobliczalna...

heh faktycznie ta gra jest nieobliczalna 😉 ........tymbardziej ze instalujac IR i wlaczajac akcje odwetowe swiecie przekonany bylem, ze po przejeciu sektora Pas asteroid Terranie nie odpuszcza i beda walczyc o odzyskanie swojego sektora - sektor przekazalem Splitom bo Argonom mimo ze chcialem to nie moglem, uznalem ze z mozliwych opcji tylko Splici beda zawziecie walczyc z Terranami o sektor...a tu.. pipa 😛 ... Terranie przelkneli gorycz porazki pogodzili sie z tym i wspoldziela sektor z Splitami z tym ze ziemskich grup bojowych w sektorze Pas asteroid nie uswiadczy sa tylko potrole splickie.....

dziwi mnie ze Argonie panosza sie po sektorach ziemskich, latajac jak im sie podoba i gdzie im sie podoba - nie na w ogole ziemskich odwetowych flot ...hmmm... ziemianie tylko w kilku sektorach podejmuja jakies walki....zas duza flota uderzeniowa zasypia w sektorach ATF Forseti, McCallum Relay .....

Cytat

BTW: Złom się skończył?

😆

nie no.... zlomu pelno....ale te wypady Terran 🤨 ..hmmm......jak sie wpadlo w sektor Omicron Lyrea az stery rwaly aby pogonic ziemiaków

_______________________________________________________________________________

mam tylko jeden pomysl.....niestety bede musial poswiecic swoja reputacje u Splitów, odbije sektor od Splitów i oddam Terranom, zobacze czy ten pomysl przywroci rownowagie sil na pograniczu sektorów argonsko - zmienskim

przeszukalem tez dostepne na tym forum skrypty, tyle ze jak malo obeznany w uzyciu tych skryptow, nie wiem czy nie beda one konfliktowac sie z tym co mam zainstalowane , dlatego zapytuje was czy moze jakims skryptem da sie wykopac Terran do boju o to co bylo w ich wladaniu 😉

nie ukrywam ze licze na jakis pomysl Yacka badz Twoj Lewar 😉 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.01.2013 o 22:40, FSEbola napisał:

........tymbardziej ze instalujac IR i wlaczajac akcje odwetowe swiecie przekonany bylem, ze po przejeciu sektora Pas asteroid Terranie nie odpuszcza i beda walczyc o odzyskanie swojego sektora - sektor przekazalem Splitom bo Argonom mimo ze chcialem to nie moglem, uznalem ze z mozliwych opcji tylko Splici beda zawziecie walczyc z Terranami o sektor...a tu.. pipa 😛 ... Terranie przelkneli gorycz porazki pogodzili sie z tym i wspoldziela sektor z Splitami z tym ze ziemskich grup bojowych w sektorze Pas asteroid nie uswiadczy sa tylko potrole splickie.....

W dniu 24.01.2013 o 22:40, FSEbola napisał:

nie ukrywam ze licze na jakis pomysl Yacka badz Twoj Lewar 😉 😉

Problem nie jest po stronie XRM, a IR. Więc w post powinien znajdować się w temacie IR.

Sprawdziłbym w ustawieniach Hot War skryptu IR nastawienie ras względem siebie. Tylko rasy nastawione do siebie wrogo mogą się atakować. Może zmieniłeś w ustawieniach Splitów rasę Terran jako wrogą, natomiast w ustawieniach Terran pozostawiłeś Splitów jako neutralna lub przyjacielska rasa. Dlatego Splici zaatakowali Terran, a Terranie nie kontratakują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanie jako nowy w XRM. Zainstalowałem 3 paczki z pierwszego posta. Gra działa chyba bez problemu, jest płynna nawet lepiej niż w orginale (szybkość wczytywania nowych sektorów ). Nie zauważyłem readtektów. Jedynie mam pytanie do opisu marines. W gołym AP był podglad ich umiejętnosci. Tutaj mam tylko cene, a w bocznym okienku jest czarno. Nie kupowałem jeszcze żadnego marines, gdyż zbyt biedny na to jestem. To jest specjalnie czy coś mi nie wyszło przy instalacji. Wyświetla mi sie że XRM mam w wersji 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.02.2013 o 17:01, Kajdorf napisał:

Pytanie jako nowy w XRM. Zainstalowałem 3 paczki z pierwszego posta. Gra działa chyba bez problemu, jest płynna nawet lepiej niż w orginale (szybkość wczytywania nowych sektorów ). Nie zauważyłem readtektów. Jedynie mam pytanie do opisu marines. W gołym AP był podglad ich umiejętnosci. Tutaj mam tylko cene, a w bocznym okienku jest czarno. Nie kupowałem jeszcze żadnego marines, gdyż zbyt biedny na to jestem. To jest specjalnie czy coś mi nie wyszło przy instalacji. Wyświetla mi sie że XRM mam w wersji 2.0

Aby widzieć umiejętności marines przed ich kupnem musisz mieć zamontowany Bioskaner (na statku którym lecisz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AP mam w wersji 2.5.3

Pliki do instalacji pobrałem z tego tematu

http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__p__31028#entry31028

wrzuciłem wg instrukcji którą tam podałeś czyli do addon, ale nie wiem dlaczego mi sie wyświetla 2.0 bo nie mam problemów z grą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tracę już cierpliwość do tego moda. Od wczoraj spędziłem nad nim w sumie jakieś 4 godziny i wciąż nie udało mi się go uruchomić. Zainstalowałem wszystko wgl poleceń, idealnie ta sama kolejność, "Aplikacja nie odpowiada" na poziomie wczytywania świata. Pomyślałem że to być może wina starej wersji AP, usuwanie modów Plugin Managerem, dezinstalacja gry, czyszczenie rejestru, restart kompa, ponowne instalowanie AP, update 2.5.2, znów podążanie krok w krok za poleceniami instalacji XRM i znów to samo, ekran wczytywania przez 10 minut, gdy w końcu straciłem cierpliwość "ctrl alt del" i od razu jawi się "aplikacja przestała odpowiadać", Najnowsze Direct Xy, PsyhXy, Visual C++ i inne sterowniki szmery bajery oczywiście najnowsze, normalne AP działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zażegnany. sfrustrowany przypadkowo natrafiłem na wątek XRM'a na forum Egosoftu gdzie jakiś ziomek pisał, że sporo użytkowników brało pierwsze wczytanie świata (które trwa kilka minut) za błąd gry. Wystarczyło odejść od kompa i zrobić jajecznice a po powrocie gra hulała aż miło 😀. Wczytywanie zapisów przebiega w normalnym tempie na szczęście. PM użyłem tylko do instalacji NPC Bailing Addon i SCS Suite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie liczyłem z zegarkiem w ręku, ale na bank było to więcej niż 5 minut (Zdążyłem pójść do Wc, zrobić herbatę a dalej wczytywało). Dodatkowo zmylił mnie fakt że po wciśnięciu magicznej frazy "ctrl-alt-del" wyszło, iż program przestał odpowiadać. Tak czy inaczej działa. A co do informacji na czerwono, umknęła mi ona, mimo iż czytałem oba tematy (Tu i w temacie głównym mającym ponad 100 postów) po 2-3 razy.

Tak czy inaczej, mod miażdży, zostawia w tyle nawet TOTT'a, balans czuć już od samego początku, chociaż nie przywykłem do latania M6 250m/s. Jedyny mankament to ilość broni, w tym przypadku panowie chyba lekko przesadzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...