Sorkvild Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003Chcialbym goraco wszystkim polecic wysmienity mod, ktory sam uzywam od jakiegs czasu - Ship Rebalance Mod w skrocie SRM. Jest to wieloczynnikowy mod autorstwa paulwheeler ( http://forum.egosoft.com/profile.php?mo ... e&u=139354), ktorego celem jest zbalansowanie oraz poprawienie wielu bledow w grze. Ponadto ten mod dodaje wiele dodatkowych statkow, z cieszacych sie duza popularnoscia paczek. Nie jest to jedynie zlepek kilku nizej wymienionych modow. Mod sam w sobie wprowadza bardzo duza liste zmian i poprawek, o ktorej mozna poczytac z pliku ponizej. Mod jest w pelni kompatybilny z najnowsza aktualizacja gry. Warto rowniez dodac, ze SRM jest ciagle aktualizowany i wzbogacany o coraz to nowsze skladniki zapewniajace duza miodnosc. Oto spis modow, ktore staly sie skladowymi SRM:CytatBug-player fix by draffut. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=239591BSD, Bomber and Shuttle Docking mod by Alkeena. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=257062Repair Drones Mod you find in Gazz's MARS script. X2 Ships Callback Mod v1.07 by Killerog http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=246116Xtra Ship/Station Pack v1.77 by Cadius http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=269847Boron Lucsa and Paranid Thanatos v1.5 by Axeface http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 91#2746191Ship Expansion v1.7c (part) by Killjaeden http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=249180Oto pelna lista zmian, ktore oprocz wyzej wymienionych modow wprowadza SRM (ang)http://www.strikingsoftware.com/files/SRM0.78LOG.pdfPodstawowe statystki statkow w SRMhttp://www.strikingsoftware.com/files/SRM0.78STATS.zipMod ten posiada rowniez dodatkowe addony, ktore mozna bezpiecznie doń dodac. Sa to :Ship Rebalance Pack http://www.strikingsoftware.com/files/S ... e_Pack.zip. Lista zmian http://www.strikingsoftware.com/files/S ... e_Pack.pdf Wprowadza on kilka ciekawych utrudnien wymuszajacych na graczu inny styl gry (np. Wielkosc napedu skokowego i automatu dokujacego to XL, czy spora cena hadlowego mk3)Mod z kokpitami. jest przygotowanych, az piec jego wersji. jest w czym wybierac!CytatCockpit Mod v1.26b with glass tints and reflections by PSCO1Cockpit Mod v1.26b with no glass tints by PSCO1Cockpit Mod v1.26b with HUD Info put back and no tints by PSCO1Cockpit Mod v1.26b with a cut down, lite version of the HUD by PSCO1Cockpit Mod v1.26b with tints, HUD info and Gravidar put back by PSCO1 Mod dodajacy efekty czasteczkowe silnika. Najpopularniejsze 3 mody.CytatParticle Trail Mod Pack A v1.18 by KillerogParticle Trail Mod Pack B v1.17 by KillerogColoured Engine Effects and Trails v1.4 by Algoran SRM Shipyards pack. http://www.strikingsoftware.com/files/S ... s_Pack.zipTym modem mozemy wybrac, ktore statki z jakiej paczki moga byc zainstalowane i dodane do odpowiednich stoczni! Czyli cos dla tych, ktorym np. nie pasuja statki z X2SRM Jobs Pack. Nowy plik z jobsami. Usuwa cywili i dodaje loty uzywajace statkow pochodzacych z innych paczek! Swietna sprawa! http://www.strikingsoftware.com/files/SRMJOBS.zipCO nieco o kompatybilnosci z innymi popularnymi skryptami. Oto lista.CytatCOMPATIBLITY WITH OTHER MODSThis mod is 100% compatible with MARS, Complex Cleaner, Cmod3, FDN, MPM, SSDN and Enhanced Equipment Docks.Compatibility with Enhanced Equipment Docks: THIS WILL ONLY WORK WITH THE LATEST EED RELEASE V2.22. Install base EED mod to the lowest cat/dat number then SRM. You must install the scripts from EED, but DO NOT install the text file for the "t" folder. I have included an edited text file for EED in the main SRM mod.Compatibility with MARS: install only MARS files that are into "scripts" and "t" folders and then install this mod.Compatibility with Complex Cleaner, FDN, MPM, SSDN: install the base cat/dat from these mods/scripts to the lowest cat/dat number, then the SRM base mod and addon packs.Compatibility with Cmod3: install the SRM base mod and then install Cmod3. If using the trails packs then they must be installed to a higher cat/dat number than the CMOD3.RECOMMENDED AND TESTED COMPATIBLE MODS AND SCRIPTS:The Combat Mod 3, Pirate Guild, Military Base Response Revamp, Improved Races, Race Responce Fleets, Khaak Invasions, NPC Bailing Addon, MARS, Amurph0's Shipyards, Missile Defense Mk 2, Missile Rebalance Mod, Medusa Missile system, Advanced Jumpdrive. Zapraszam do tematu po wiecej informacji i pobierania. Warto rowniez zapoznac sie ze wskazowkami dotyczacymi instalacji moda i jego skladnikow. Obowiazuje odpowiednia kolejnosc 'nakladania' fake patchy!http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Pojawiła się nowa wersja moda oznaczona numerkiem 0.79. Poprawia kilka błędów poprzedniej i zawiera zaktualizowane mody m.in. Xtra Ship/Station Pack w wersji 1.78. Jest też do wyboru zmodyfikowany plik Jobs dzięki któremu nowe statki z moda będą szwendać się po naszym wszechświecie LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Pojawiła się nowa wersja moda 0.80.KLIKZawiera drobne poprawki i jest w pełni kompatybilna z pachem 2.7.1Lista zmian wersji 0.80:Cytat1. Fixed Sabre weapon dummy disappearing when uninstalling weapon even if a weapon is still installed in the second slot. Weapon dummy is now permanently visible. 2. Added Yaki and ATF M5 Explorers. Added ships to Yaki and ATF shipyard scripts. 3. Removed Vidar’s redundant docking slot. 4. Replaced Argon model on Washi, Shuri, Akurei and Senshi with Paranid equivalent for consistency. 5. Rebalanced Shuri to be a heavy carrier. 6. Rebalanced Akurei to a light M7. 7. Added IBL up front + R/L turrets on the Kariudo and swapped Argon weapons on turrets for Paranid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Wlasnie chcialem o tym napisac.Cytatco w podstawce jest tylko ideą w SRM jest faktem.Dobrze powiedziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 CytatWlasnie chcialem o tym napisac.Cytatco w podstawce jest tylko ideą w SRM jest faktem.Dobrze powiedziane To jak dobry chwyt reklamowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 CytatCytatWlasnie chcialem o tym napisac.Cytatco w podstawce jest tylko ideą w SRM jest faktem.Dobrze powiedziane To jak dobry chwyt reklamowy Jestem odporny na reklamy, a wręcz przeciwnie, im coś bardziej jest reklamowane, tym dalej się od tego trzymam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Dzis ukazalo sie wazne uaktualnienie! Autor wreszcie zbalansowal moda z CMOD3 dodajac i modyfikujac kilka rzeczy min. nowa bron Terran - EMR (+ fabryki ja produkujace), lekkie zmiany statystyk broni. Goraco polecam, poczytac o zmianach mozemy mozemy tu http://www.fswaterconfigurator.com/file ... alance.pdf oraz w temacie glownym na forum Egosoftu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ship Rebalance Mod: Continued v1.03Najnowsze wydanie: 1/3/11(updated cockpits 10/1/11; trails 1/3/11; Shipyards 14/2/11; SSRP 12/10/10; Hulls 1/3/11; Weapons Dealers 14/2/11) CytatWg. mnie najlepszy mod, czy zbiór modów, jak kto woli, jaki kiedykolwiek powstał do X3 Terran Conflict, i mówi to człowiek który miał do czynienia z X-ami od czasów X2 The Threat i z takimi "obiecankami" jak "XTC" czy TOTT. TOTT jeszcze ujdzie w tłoku ale XTC to żart .[Opis instalacji bez użycia Plugin Managera, ale jego instalacja jest zalecana aby rozpakować ew. pliki *.pck]A więc zacznijmy wreszcie:1. Czysta instalacja gry.2. A więc mamy zainstalowaną czystą grę, teraz patchujemy ją do najnowszej wersji 3.1:1.0.1 -> 3.03.0 -> 3.13. Następnym krokiem jest instalacja X Plugin Managera Lite 1.30 Beta 94. Jesteśmy teraz gotowi do instalacji poszczególnych dodatków i modów, zgodnie z tą kolejnością (wyżej na liście - mniejszy numer *.cat, *.dat!):Podaje tylko skrypty/mody KOMPATYBILNE z listą na forum egosoft, mody/skrypty nie podane na tej liście instalujecie na własną odpowiedzialność.Mody wypisane czcionką DUŻĄ są modami wymaganymi!Reszta modów jest opcjonalna - jednak polecam je...Opcjonalne, nie używam ich oprócz MARS:SpoilerFDNComplex CleanerMPMSSDNMARS - ZAINSTALOWAĆ TYLKO PLIKI Z FOLDERÓW "SCRIPTS" I "T"Ship Rebalance Mod v1.03 + (Ship System Rebalance Pack v1.4 (Alternatywny) + SRM Shipyard Pack v1.15 + SRM Jobs Pack v3.6a - BARDZO ZALECANE! +SRM Weapons Dealers AL Plugin v1.2 + Hull Multiplying Pack LOW lub MEDIUM lub HIGH - UŻYĆ TYLKO JEDNEGO!)MBRR, IR, RRF - wielka trójca:SpoilerWażne! Zainstalować tylko JEDEN! Osobiście używam IR bo jest najczęściej aktualizowany i kontynuowany, reszta jest przestarzała i do D.Military Base Response Revamp + Community Plugin Config Menu + Galactic News System + JSON parser libary - wszystkie wymaganeImprovedRaces R15.22 (18.01.2011) + AP Libraries r2.2 - Race Responce Fleets + Imperial Lib Scripts 2.4Opcjonalne cd.SpoilerUżywam tylko MRM i MDMk2Enchanced Equipment Docks 2.2 - NIE INSTALOWAĆ PLIKÓW Z FOLDERU "T"Pirate GuildKhaak Invasions - niekontynuowaneNPC Bailing AddonAmurph0's ShipyardsMissile Defense Mk 2 - NOWY LINKMissile Rebalance Mod - niekompatybilna wersja/niezalecamMedusa Missile system - niekontynuowane/niezalecamAdvanced Jumpdrive + Ware Manager + Hotkey ManagerKokpity (WYBRAĆ JEDEN! Inne mody dodające kokpity NIE DZIAŁAJĄ!):Cockpit Mod v1.3a with glass tints and reflections by PSCO1Cockpit Mod v1.3a with no glass tints by PSCO1Cockpit Mod v1.3a with HUD Info put back and no tints by PSCO1Cockpit Mod v1.3a with a cut down, lite version of the HUD by PSCO1Cockpit Mod v1.3a with tints, HUD info and Gravidar put back by PSCO1Boisz się o wydajność?SpoilerSię nie bój, nowe pliki JOBS wraz z dodanym do niego X3 Unleashed sprawi że nie doświadczysz już nigdy ścinki podczas używania SETA czy podczas walki! Combat Mod 4.6a + Factory Pack Scripts OnlyEfekty silnika (WYBRAĆ JEDEN!):SRM Exlusive Trails Pack with Capital Ships Effects v1.0a by Killerog and Paul Wheeler - używam osobiścieSRM Exlusive Trails Pack v1.1b (no cap ship effects) by Killerog and Paul WheelerEngine Effects and Particle Trails Mk2 Pack v0.02c by KillerogParticle Trail Mod Pack A v1.21b by KillerogParticle Trail Mod Pack B v1.21b by KillerogColoured Engine Effects and Trails v1.5b by Algoran5. WAŻNE! Po zainstalowaniu wybranych modów należy bezzwłocznie usunąć plik 00044 z folderu /mov. Bez tego nie będzie działać wiele bug-fixów od draffut LINK!Potwierdzam działanie wszystkich ww. modów/skryptów, zainstalowane z podaną kolejnością działają poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Spóźniłeś się: http://stare.xudb.pl/viewtopic.php?f=24&t=1413Nie odrobiłeś lekcji z czytania forum Wiem, wakacje Ale opis super, bardzo dokładny, no i teraz mam dylemat Bo dwa tematy o tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Dobry opis. Na pewno się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Po namyśle. Tematy zostają tak jak są, wielkie brawa dla GieNkov-a i podziękowania za opis instalacji moda Więcej takich by się przydało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Punkt pierwszy, ktory brzmi nastepującoCytat1. Jeżeli mamy już zainstalowaną grę i dodane mamy do niej jakieś mody/dodatki zalecam całkowitą deinstalację gry tak aby nie wystąpiły konflikty, niezainteresowani mogą już w tym momencie opuścić tego topica.Uwazam, iż to niepotrzebnie odstręcza przyszlych graczy. Robilem instalacje tego moda na dwoch komputerach, gdzie byly juz zainstalowane dodatkowe mody w postaci fake patchy. Wystarczy zastosowac sie do prostej reguly jaka paulwheeler zasugerowal mnie gdy zapytalem.SRM (mod bazowy) - OTHERPACKS (inne mody) - CMOD3 - (CMOD3:R) - TRAILSPACK (strumienie wylotowe) Oto poprawna kolejnosc instalacji. Od lewej do prawej. Wystarczy odwrocic kolejnosc jesli mamy inaczej, tak aby nadpis byl ulozony w taki wlasnie porzadek, nie zapominajac o rozpoczeciu nowej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 CytatPo namyśle. Tematy zostają tak jak są, wielkie brawa dla GieNkov-a i podziękowania za opis instalacji moda Więcej takich by się przydało.Dziękuję za uznanie EDIT: Szczerze nie próbowałem wrzucać wszystkich wymienionych modów, ledwo co wróciłem z wakacji i zainstalowałem X3 TC, zaraz spróbuje wszystko wrzucić i przekażę czy działa .EDIT2: Potwierzam, wszystkie razem działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 A ja mam takie pytanie odnośnie kokpitów do tego moda czy Shawns CockpitMod v1.5 będzie działał z Ship Rebalance Mod ?EditCockpitMod v1.5 jednak nie jest kompatybilny z modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberto Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Ja mam małe pytanie, wcześniej uzywałem tego moda, ale to było przed DDTC, i właśnie do tego pytanie, czy są one kompatybilne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 CytatJa mam małe pytanie, wcześniej uzywałem tego moda, ale to było przed DDTC, i właśnie do tego pytanie, czy są one kompatybilne?Jeśli chodzi Ci o DDTC i SRM ze statkami Cadiusa, to nie. Bo oba mody korzystają z własnych plików TShips i działać będzie tylko jeden z nich. Który? To zależy od sposobu instalacji. Jeśli chce się równocześnie grać z DDTC i SRM konieczne jest ręczne połączenie przynajmniej plików TShips. Jakich jeszcze, to nie wiem, bo nie używam SRM i nie zbierałem go na części składowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 CytatSRM Jobs Pack. Nowy plik z jobsami. Usuwa cywili i dodaje loty uzywajace statkow pochodzacych z innych paczek! Swietna sprawa! http://www.strikingsoftware.com/files/SRMJOBS.zipMałe pytanko odnośnie tego skryptu- czy po jego dodaniu używane będą wszystkie nowe statki ? Pytam, bo przymierzam się do zainstalowania SRM i gry na jakimś pirackim profilu (przyjaźni tylko piraci i Teladi) i większość statków mógłbym zdobywać tylko przejmując i/albo budując je w HQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Musisz koniecznie zaaplikowac sobie ta wersje jobs z glownego posta na Ego. W innym wypadku statki beda tylko dostępne w dodanych stoczniach. Updated 12/10/10 SRM Jobs Pack v3.3a by vkerinav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Wiem, wiem. Chodziło mi tylko o to jak w rzeczywistości wygląda sprawa użycia tych statków przez AI. Spotyka się każdy z nich, czy tylko wybrane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Ja zainstalowalem wszytskie stocznie oraz jobs, nowe statki sie pojawialy co bylo fajna odmiana Mozesz smialo testowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Mam kilka pytań dotyczących tego moda:1. Czy jest kompatybilny z Sector Takeover?2. Czy jest kompatybilny z AdamsIT?3. Czy jest kompatybilny z Jumpgate Construction Technology?4. Czy jest kompatybilny z Random Sectors Mangament?5. Czy jest kompatybilny ze skryptami dodającymi fabuły?6. Czy jest kompatybilny z dodatkowymi profilami startowymi?7. Czy jest kompatybilny z Repair Laser Factory?8. Czy jest kompatybilny z Free Jump? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam,Chcę zainstalować SRM, ale mam problem. Może za stary jestem! Ponoć można zainstalować samego SRM - ale w instrukcji kolegi "Gie_/\/_koV" podane są dodatkowe - koniczne - wcześniejsze skrypty.Wiec Jak? Zrobiłem instalacje TC 2.7.1 wrzuciłem SRM do katalogu MODS + same skrypty z CMOD4 do T. Po odpaleniu gry otrzymałem info,że się zainstalowało. Pytanie: mam SRM + CMOD4 czy nie? Jeśli nie to dajcie cynk. Chce mieć TC czyste + SRM +CMOD4. Dzięki za pomoc.Pozdrawiam wszystkich pilotów we wszystkich sektorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 CytatMam kilka pytań dotyczących tego moda:1. Czy jest kompatybilny z Sector Takeover?2. Czy jest kompatybilny z AdamsIT?3. Czy jest kompatybilny z Jumpgate Construction Technology?4. Czy jest kompatybilny z Random Sectors Mangament?5. Czy jest kompatybilny ze skryptami dodającymi fabuły?6. Czy jest kompatybilny z dodatkowymi profilami startowymi?7. Czy jest kompatybilny z Repair Laser Factory?8. Czy jest kompatybilny z Free Jump?1,2,6,8 - Nie ma problemow, reszty skryptow nie uzywam badz nie mialem do czynienia.CytatWitam,Chcę zainstalować SRM, ale mam problem. Może za stary jestem! Ponoć można zainstalować samego SRM - ale w instrukcji kolegi "Gie_/\/_koV" podane są dodatkowe - koniczne - wcześniejsze skrypty.Wiec Jak? Zrobiłem instalacje TC 2.7.1 wrzuciłem SRM do katalogu MODS + same skrypty z CMOD4 do T. Po odpaleniu gry otrzymałem info,że się zainstalowało. Pytanie: mam SRM + CMOD4 czy nie? Jeśli nie to dajcie cynk. Chce mieć TC czyste + SRM +CMOD4. Dzięki za pomoc.Pozdrawiam wszystkich pilotów we wszystkich sektorach. Zla instalacja. Najpierw patchuj gre do wersji 3.0. Potem wrzuc SRM jako fake patch, zawartosc director przenies do director, jak pisze w oryginalnym poscie. Reszta skladnikow opcjonalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam,Sorkvild - zrobiłem dokładnie jak wyżej napisałeś. Efekt dokładnie taki sam jak przedtem. Info na początku ze SRM zainstalowany - w czym zatem różnica?A może zapytam inaczej. Jak sprawdzić w grze, że SRM jest zainstalowany prawidłowo? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 1. Pobrałeś wersję .zip czy .spk? Jeśli .zip to wypakowałeś i zainstalowałeś jako fake patch (opis w FAQ)?2. Dostajesz info że mod zainstalowany, więc pewnie tak jest.3. Mapa Scorpa i sprawdzić w stoczniach (np. terrańskich) czy są nowe statki (z moda Cadiusa, który jest składnikiem SRM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.