Jagoda Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Anarkis Defense System jest to poważnie ulepszona wersja Anarkis Carrier Commands dla X3 Reunion z zaawansowanym systemem menu dla X3 TC. Skrypt ten również dobrze spisuje się na stacjach posiadające doki. Skrypt został zaprojektowany tak by można go łatwo użyć przez jakiś inny plugin, jak Gildia Piratów, dzięki któremu bazy piratów śmiało odpierają ataki wrogich ras takich jak Armada Yaki, wszystkie przyszłe pluginy autora będą zawierały AI Armada.Skrypt dodaje różne rozkazy dla zadokowanych statków na M7, M1, TM i TL. Dzięki przypisanym klawiszom możemy zarządzać pojedyńczymi jednostkami, skrzydłami jak i całymi eskadrami. Dzięki Military Transport i Personnel Transporter możemy nabyć mechaników na pokłady naszych statków, a dzięki nim w tym skrypcie mechanicy sami naprawiają nasze myśliwce w hangarach jak i je w pełni uzbrajać. Po odpowiednim skonfigurowaniu skryptu nasze jednostki będą samoistnie się bronić wysyłać odpowiednią ilość myśliwców, a nawet ściągac posiłki z sąsiednich baz. W pełni zautomatyzowany skrypt pozwala też byś mógł brać czynny udział i zasiąść w fotelu na mostku dowodzenia.Aby móc cieszyć się tymi możliwościami musimy zainstalować na lotniskowcu lub M7, TM i TL Carrier Command Software.Ten skrypt jest kompatybilny z M.A.R.S. (System Zmiany Analizy Ruchu) wieżyczek i dron. Dodatkowo gracz może wyznaczać które nasze stacje mają być chronione.Wraz z narastającą aktywnością wroga, twoja flota będzie wykonywała skok do sektora z którego wysłano wiadomość o wzmożonej aktywności wroga i samoczynnie przystąpią do eksterminacji najeźdźców. W trakcie bitwy gdy nasze lotniskowce wyślą pewna ilość skrzydeł i któreś z nich zacznie odnosić straty, to automatycznie otrzyma polecenie wycofania się z pola bitwy. Następnie lotniskowiec wyśle ekipę naprawczą, lub przyjmie uszkodzone skrzydło na swój pokład. Szybkość naprawy jak i uzbrojenie będzie zależała od ilości mechaników posiadanych na pokładzie lotniskowca.Po bitwie nasz lotniskowiec będzie uzupełniał straty zakupując nowe jednostki i je w pełni uzbrajając. Plik jest dostępny w formacie Zip. Spolszczenie dostępne na jak zwykle na MamuciePodziękowania dla mojego Beta testera Prowlera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Jest nowa wersja skryptu 2.50. Brak zmian w pliku tekstowym więc można używać starego spolszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 CytatDzięki Military Transport i Personnel Transporter możemy nabyć mechaników na pokłady naszych statków, a dzięki nim w tym skrypcie mechanicy sami naprawiają nasze myśliwce w hangarach jak i je w pełni uzbrajać.Z tego co sprawdzałem wstępnie to aby wynająć mechaników nie potrzeba tych wymienionych przez Ciebie skryptów. Wystarczy własna stacja i ECS. Ale jak rozwinę jeszcze swoje własności to przetestuję to dokładniej i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Nie wiem jak się ma sprawa przypisywania statków ( M5,M4,M3 ) do stacji w czystej grze, która w razie ataku wyśle eskadry myśliwców do przechwycenia i zneutralizowania oponenta. Ostatnio wiele zostało napisane odnośnie CODEA, ale ADS -anarkis defense system ma jedną istotną funkcję której nie posiada CODEA. A mianowicie przypisanie statków do stacji, które w razie ataku wrogich jednostek zostaną wysłane by zneutralizować przeciwnika. Mechanicy sami uzbroją i naprawią myśliwce, oczywiście za opłatą bo za frajer to oni raczej nie będą chcieli pracować Na jakiej zasadzie polega naprawa myśliwców przez naszych mechaników w naszych kompleksach lub stacjach, tego jeszcze nie wiem, nie bawiłam się jeszcze w to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Zauwazylem dziwna rzecz. Mam wlaczona PG3 wraz z ADS. W momencie, gdy zaatakuje baze piratow otrzymuje komunikat ze piracie mnie znajda i zatluka - the pirates will hunt you down like a vermin I w tym momencie stacja zmienia kolor i sa wysylane grupy mysliwcow w kilku falach. Wszytsko bylo by okej tylko najczesciej pierwsze trzy fale czyli jakies 3 serie po 5mysliwcow chwile po opuszczeniu hangaru - znikaja :/ dopiero kolejna fala nie jest usuwana i aktualnie walczy. Dziwnie to dosc wyglada, u was tez tak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Nie wiem, ja nie atakuję Baz Gildii, biorę od nich zlecenia. Piraci z PG to moi kumple Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 No wiesz co Yacek, nigdy nie testowales ich obrony ? Wprawdzie atakuja z zajadloscia os! Prujac z czego popadnie, tylko wkurzajace jest to ze pierwszych kilka fal obrony jest kasowanych po okolo 12 sek. lotu :/ Co zauwazylem jeszcze, ze gdy statek ai zaatakowal baze, to zostalo wyslane kilka grup i zadna nie znikla. Najczesciej dzieje sie tak, gdy gracz uderzy pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Atakowałem kilka razy bazy pirackie i żadne statki nie znikały, ani te przypisane do stacji ani te patrolowe zlatujące się ze wszystkich zakątków wszechświata. To było już jakiś czas temu i możliwe, że miałem wtedy starsze wersje skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 CytatCo zauwazylem jeszcze, ze gdy statek ai zaatakowal baze, to zostalo wyslane kilka grup i zadna nie znikla. Najczesciej dzieje sie tak, gdy gracz uderzy pierwszy.Może dają fory graczowi?A takie pytanie, jesteś wtedy w systemie, czy atakujesz flotą OOS?Bo ja zauważyłem, w przypadku swoich myśliwców z AD, że OOS nie kwapią się do akcji, natomiast jeśli jesteśmy razem w sektorze, to wkraczają do akcji.Te ataki z zajadłością os i pruciem czym popadnie to mi przypominają skrypt, który testuję. Ale mam co do niego mieszane uczucia, muszę go dłużej pobadać zanim o nim napiszę. A w tym tygodniu mało czasu miałem na grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Wystarczy ze jestes w systemie i wystrzel tylko jeden pocisk w ich stacje, normalnie jak kij w mrowisko przy czym pierwsze statki sa kasowane przez skrypt. W Oos tego nie probowalem.Jesli ktos z was moze to sprawdzic to bardzo prosze i potem podzielic sie obserwacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Mogę się mylić, ale czy te znikające statki względem agresji gracza nie ma nic wspólnego z ustawieniem poziomu trudności PG3 ? To miało by sens dlaczego znikają pierwsze fale myśliwców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 dzieki za podpowiedz, ale koniecznie to sprawdze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A zmieniałeś poziom trudności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 dalem na maxa, jest tak samo. sprawdzcie u siebie jak to wyglada. wczesniej jakos tego nie zauwazylem bo nie strzelalem w bazy piratow, ale czy ten skrypt aby tak dzialal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A jesteś pewien że znikają? Może wracają do Bazy? Sprawdź ilość statków zadokowanych w Bazie Pirackiej Gildii przed atakiem. Zaatakuj, i sprawdzaj cały czas ilość statków. Bo może być tak że statki wylatują, wracają, wylatują i znów wracają. Jeśli nadal atakujesz to dopiero po trzecim oddokowaniu ruszają do ataku na wroga, który niszczy ich bazę.Coś takiego mam z myśliwcami z ADS w walce OOS, daje rozkaz ataku, statki opuszczają lotniskowiec i zaraz do niego wracają. Jeśli jestem w sektorze, to wystarczy jak lotniskowiec zbliży się do wrogiej jednostki i myśliwce same wiedzą co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Pojawiła się właśnie najnowsza wersja skryptu 2.55Dodane zostały nowe rozkazy i polecenia. Aktualne tłumaczenie skryptu będzie na Mamucie dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Instalacja nowej wersji jest bezbolesna i automatyczna. Wystarczy nowe pliki wkopiować do katalogu script. Przy starcie gry, skrypt sam odinstaluje starą wersje i zainstaluje nową, o czym poinformuje stosownym komunikatem. Co do zarządzania ADS, wygląda to smakowicie, warto instalować nową wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Najnowsze tłumaczenie dostępne jest na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Możesz coś więcej na ten temat napisać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatMożesz coś więcej na ten temat napisać ?Na jaki?Na temat spolszczenia? A co tu dużo pisać, fajne jest.Na temat skryptu? Zobacz do pierwszego postu, przeczytaj, potem kliknij na linka do tematu na forum Egosoft, poczytaj, oglądnij screeny z konfiguracji i będziesz wiedział wszystko co potrzeba.Jeśli chcesz coś konkretnie wiedzieć, pytaj konkretnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatCytatMożesz coś więcej na ten temat napisać ?Na jaki?Na temat spolszczenia? A co tu dużo pisać, fajne jest..takie polskie a skrypt sam w sobie bardzo ciekawy i prosty :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Cytattakie polskie a skrypt sam w sobie bardzo ciekawy i prosty :-)A co ważne, skuteczny. Wzywasz wsparcie Lotniskowca z przypisanymi do ADS myśliwcami, a te same jak tylko wykryją wroga, oddokują, zaatakują, zniszczą, wrócą na statek. A to tylko część z możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 To samo ma CODEA, z tym że CODEA nie jest tylko dla lotniskowców, ale dla wszystkich większych klas statków od M6 z TS po M1 i M2 wliczając to statki klasy TL, TM TS, M7. Dla jednych to co jest plusem czyli wymagany personel dla innych jest wielkim minusem jedni to lubią inni nie. CODEA ma to do siebie też że możemy ustawić czas Reakcji myśliwców. Jak jest to Grupa Uderzeniowa to statki po wykryciu przeciwnika ( zasięg skanera potrójnego ) same wystartują, zaatakują, zniszczą i wrócą do domu. Mechanicy sami naprawią i uzbroją do kolejnego ataku. Jak jest to grupa Przechwytująca to działa w zakresie skanera podwójnego. Są jeszcze Grupy Patroli, Eskortowców i Bombowców. Więc ja używam CODEA, ale ADS używam do moich stacji czego nie ma CODEA więc jak dla mnie to oba skrypty są dobre i warto mieć oba skrypty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 CytatTo samo ma CODEA, z tym że CODEA nie jest tylko dla lotniskowców, ale dla wszystkich większych klas statków od M6 z TS po M1 i M2 wliczając to statki klasy TL, TM TS, M7. ADS również nie jest tylko dla lotniskowców, choć co prawda w M6 go nie użyjesz. Można go również używać na stacjach (Placówki Wojskowe, Stocznie, DOK-i, HQ).Każdy ma swoje ulubione skrypty, każdy ceni w nich co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Pojawiła się nowa wersja ADS 2.60Zmiany:v2.60 - Defense Grid Beta (+) [Commands - Carriers and ships] Add a selection menu to attack / defend wing orders (+) [Commands - Carriers and ships] ADS should handle carriers able to dock big ships better (+) [Automated Defense System] Implement the Defensive Grid system (+) [Menu System] Defense Grid menu for the ADS Manager (*) [Commands - Carriers and ships] Docking order not always using the Transporter DeviceWersja zawiera już w sobie najnowsze tłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.