Skocz do zawartości

Dziwne readtexty


LeWaR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

aby nie zakładać nowego tematu ja też zapytam o pewien ReadText a więc pojawił mi się taki 17-11213. Wie ktoś co to jest na pewno jest to jakaś Technologia bo wskakuje do encyklopedii do działo technologie Chciałby się tego pozbyć ale nie wiem co to jest zamiast reda chce mieć normalną nazwę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2011 o 22:07, HYZIO napisał:

aby nie zakładać nowego tematu ja też zapytam o pewien ReadText a więc pojawił mi się taki 17-11213. Wie ktoś co to jest na pewno jest to jakaś Technologia bo wskakuje do encyklopedii do działo technologie Chciałby się tego pozbyć ale nie wiem co to jest zamiast reda chce mieć normalną nazwę

Ciężko powiedzieć. Strona kodowa 17 jest w pliku 0001, ale nie ma tam takiego ID.

Więc pewnie jakiś skrypt lub mod dodał takie coś. A nie wiadomo jakie skrypty i mody masz zainstalowane, więc ciężko określić.

Na przyszłość, dla wszystkich rada:

Instalując skrypt lub mod:

1. Sprawdzamy czy jest jego spolszczenie w temacie o spolszczeniach skryptów TC.

2. Jeśli nie ma, robimy sobie sami "spolszczenie" z pliku tekstowego angielskiego - opis jest w FAQ.

3. Jeśli jest spolszczenie, to sprawdzamy czy jest ono do aktualnie dostępnej wersji skryptu. W temacie o spolszczeniach skryptów, przy wielu skryptach podana jest wersja dla jakiej jest to spolszczenie. Jeśli nie ma aktualnej wersji spolszczenia, to zgłaszamy w odpowiednim temacie (opisie skryptu) lub robimy jak w pkt.2. Jeśli nie ma podanej wersji spolszczenia, pytamy w odpowiednim temacie czy spolszczenie jest aktualne dla obecnie dostępnej wersji, może ktoś gra z tym skryptem i odpowie. Jeśli wie wiadomo, to robimy jak w pkt.2.

4. Po instalacji skryptu i spolszczenia sprawdzamy jak najwięcej opcji związanych z tym skryptem, a przede wszystkim w Sterowanie/Interfejs czy nie ma readtextów. Jeśli są, sprawdzamy jeszcze raz pkt1, 2 i 3 aż do usunięcia redtextów (ciągle rozpoczynając grę na tym samym pliku sav, jeśli po instalacji skryptu będziemy mieli readtext w Sterowanie/Interfejs, to nawet jeśli poprawimy spolszczenie, a nie wczytamy pliku sav zapisanego przed instalacją skryptu, to na pozbycie się readtextu jedynym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie nowej gry.

Sorry, ale wszystko trzeba robić z głową, a nie na łapu capu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w puling Menagerze ma Free jump (credits) Version 1.4 Salvage command Suite 3.38 The Maruder Shipyard 0.5 The Traveling mechanic 0.2 oprócz tego mam też Follow me! Remember Homebase Wingman status ale tego puling nie pokazuje bo to zipowe czy rarowe było , i ten co nazywa sektory nieznane. A jest coś co ma spisane wszystkie rzeczy z encyklopedii tak abym wiedział ile ma się ich pojawić w dane zakładce i co to mają być za przedmioty. To coś widnieje miedzy pozycją osłona ładowni a robot zwiadowczy. A z tego co widzę to każdy plik nazwa.xml w t ma swoja polską wersje tzn zakończoną numer-L048.

edit.

a co to jest SS_WARE_SW_CUSTO17_6 lub też coś o tajemniczej nazwie ZA_EMP_BLANK_WARE_CUSTOM17_6. Tego całego EMP obecie nie ma zaimplementowanego, ponieważ psuł mi on takie rzeczy jak np Oprogramowanie Patrolowe zamiast nazwy Oprogramowania widniała coś tam innego nie redteks tylko jakieś Za_ coś tam Cr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam następujących modów,skryptów i bibliotek:

-NPC Bailing Addon

-JSON parser library

-Salvage Claim Software

-Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split

-X-Tra Ship/Station Pack - Prev Cadius Ship Pack

Żeby nie było syfu zamierzam stopniowo dodawać ulubione skrypty. I teraz mam jeden readtext i za cholerę nie mogę dojść od czego...

ps: jest gdzieś na forum instrukcja jak przenieść wybrane statki z jednego moda do drugiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeinstalowałem grę w grałem ponownie Skrypty te co miałem + spolszczenie które wyekstraktowałem z cat dat ( po to aby zmienić opis w laserze i działku jonowym ) i readTex znikną i tak jak podejrzewałem w miejscu gdzie on był jest

właśnie ZA_EMP_BLANK_WARE_CUSTOM17_6. potem sprawdzę resztę szczegółów jak polecę po to zobaczę czy ma jakiś opis i powiem co jest.

Kolega piszę

901-107, tego kodu nie mogłem znaleźć nigdzie.

a czy masz w katalogu T taki plik jak 0901-L048.pck i czy readteks występuje w Ustawieniach rozgrywki w tam gdzie jest sztuczna inteligencja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2011 o 11:26, HYZIO napisał:

...i readTex znikną i tak jak podejrzewałem w miejscu gdzie on był jest

właśnie ZA_EMP_BLANK_WARE_CUSTOM17_6. potem sprawdzę resztę szczegółów jak polecę po to zobaczę czy ma jakiś opis i powiem co jest.

1. brak wymaganego moda EMP.

2. brak spolszczenia EMP

3. brak spolszczenia skryptu używającego EMP

W dniu 7.05.2011 o 11:26, HYZIO napisał:

901-107, tego kodu nie mogłem znaleźć nigdzie.

a czy masz w katalogu T taki plik jak 0901-L048.pck i czy readteks występuje w Ustawieniach rozgrywki w tam gdzie jest sztuczna inteligencja

Jak pisałem, nie ma strony kodowej 901

Można to sprawdzić w temacie: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2695729#2695729

A to zostało przetłumaczone można sprawdzić tu: http://xudb.pl/index.php?/topic/686-lista-plikow-txt-skryptow-i-modow-tc-lista-alfabetyczna/page__view__findpost__p__8427

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2011 o 13:29, Yacek napisał:

1. brak wymaganego moda EMP.

2. brak spolszczenia EMP

3. brak spolszczenia skryptu używającego EMP

Jak pisałem, nie ma strony kodowej 901

Można to sprawdzić w temacie: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2695729#2695729

a ja nie mówię czy jest taka stron kodowa ja wskazałem ze ten readtext mógł wystąpić z braku tego plik bo miałem coś takiego właśnie po jego usunięci a plik powstaje prawdopodobnie w chwili gdy Puling Menager Lite ( umnie V1.30 ) Dodaje Script Libraries

Community Puling Configuration 1.41 Hotkey menager 1.11 , Ware Manager 1.01. czemu tak myśle ponieważ w trakcie tej operacji plik pojawia mi się w T a po załączeniu gry i sprawdzeniu opcji tego reada nie ma. Więc ja nie mówię że to jest ze 100 to ale wskazuje możliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co od EMP to gdy to instalowałem psuło mi się tak jak mówię np Patrolowe oprogramowanie tzn nie ready ale właśnie widniało pod jedna z tych tajemniczych nazw ZA_EMP_xxxx_WARE_CUSTOM1_1_999992cr ( nie wiem czy tą akurat ale coś w tym guście ). Nie wiem czy też EMP było zepsute czy może stara wersja czy coś innego ale tego typu niedogodności występowały z częścią oprogramowania ( plik Cat i dat tego EMP miały numer 09 albo 08 coś takiego, czyli musiałem zmieniać na 13 zanim dałem do Katalogu głównego gry. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2011 o 07:17, Yacek napisał:

Przy tych skryptach, które podałeś nie powinno być readtextów, sam ich używam (bez moda Cadiusa, bo gram z TOTT, ale on nie powinien knocić).

Nadal masz readtext 900. Tak?

Tak nadal mam ten read text i tylko ten. Szukałem po kodach wszędzie i nadal nie mogę znaleźć. Co do PM to mam niezłe akcje z najnowszą wersją... Mianowicie wersje 1.30 mogę odpalić tylko raz bo przy drugim odpaleniu nie chce już nowych skryptów dogrywać. Także jestem zmuszony używać wersji 1.10. Czyli tej której ostatnio używałem jak grałem w TC. Co mogę to wgrywam ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko możesz wgrywać ręcznie. Skrypty w formacie .spk możesz wypakować przy pomocy PM-a. Używa się do tego podprogramu SPK Explorer. Wypakowane .spk wgrywa się tak samo jak skrypty w formacie .rar lub .zip, czy odpowiednie pliki do odpowiednich katalogów. Format .spk to w zasadzie nic innego jak skompresowana paczka, PM to program do wypakowywania tej paczki, wgrywania plików do odpowiednich katalogów i zapisywania listy zainstalowanych skryptów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...