LeWaR Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Yacek wspominał, że późniejsze wgranie spolszczenia nie powoduje usunięcia readtextów. Czy komuś udało się to ominąć?Niestety przy jednym ze skryptów nie zauważyłem braku spolszczenia, a teraz mam kaszanke.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Ale gdzie masz kaszankę? Bo z moich obserwacji to powinieneś mieć tylko w Sterowanie/Interfejs, wszędzie w pozostałych miejscach dogranie spolszczenia pomaga na readtexty.A co do sterowania/interfejs to tylko nowa gra, albo wgranie save z momentu kiedy instalowałeś skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Na potrzeby nowej książki zacznę chyba od nowa. To tylko 4 dni grania. Robaki w menu sterowanie i w rozkazach statku wywołanych przez skrót klawiszowy. Dotyczą wyszukiwania statków u Pana Scorpa.Gada chińszczyzną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 W sterowaniu się nie dziwię, ale w rozkazach nie powinno być. Czy ściągałeś plik ze spolszczeniem mapy z mamuta czy tylko instalowałeś mapę i jej pliki użyłeś. Jeśli to drugie to pisałem w temacie o mapie Scorpa że plik polski txt z instalki jest niekompletny i do poprawnego działania (czyli bez readtextów) potrzebne jest dogranie mojego poprawionego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Przekonany jestem, że spolszczenie wgrałem. Ale sprawdzę jeszcze raz. Ale to za parę godzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Faktycznie, stare niekompletne tłumaczenie było.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 CytatFaktycznie, stare niekompletne tłumaczenie było....No widzisz. Yacek wie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Cytata teraz mam kaszanke....No to świetnie się składa.Wrzucasz do rondla, skrajasz cebulke, podsmażasz, podajesz z kiszoną kapustą z beczki i masz piękny staropolski obiad. Żyć nie umierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 oj, coś masz dziś wisielczy humor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Za bardzo mi dynda, muszę sznur skrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Witam mam zainstalowanego moda BSG ships 1.8 i wszystkie statki mają zamiast nazwy readtext rzecz w tym że nie ma odpowiadającego za dany readtext szukam reatdext no naprzykład 1111-48 to nie jest jeden z nich tylko przykład podaje i nic nie ma go pliki odpowiedzialne za inne skrypty są i to dobre więc w czym problem Pomocy PROSZE ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Musisz wypakować plik tekstowy z pliku moda (plik BSG ships v1.8 cat/dat).Do wypakowania użyj programu X3 mod manager lub X3 Editor2. Wpisz w opcji szukaj nazwę programu, to znajdziesz temat z linkami i opisem programu.Plik tekstowy to 0001-L044.xml czyli główny plik tekstowy, jak zmienisz na L048 to znikną readtexty, ale niestety cały tekst gry będziesz miał po angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 e tam z angielskiego 5 na koniec roku to se poradze byle readtextów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 no dobra mam programik i otwieram tamten plik dat i cat to wyskakują jakieś tam kwadraciki i inne żadnych plików plików tekstowych sorry jak otwieram cat to sie pokazuje dds,L,types ale jak je otworze to 0 plików textowych PS sorry za podwójny post ale się zagapiłem a nie dobra znalazłem tylko teraz jak go wyąć z tego pliku cat do folderu t ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 1. A o jakim programie piszesz, bo podałem wcześniej dwa różne.2. Podobno znasz angielski na 5, więc powinieneś wiedzieć co znaczy "Extract". Szukaj takiej opcji, wypakuje Ci wskazany plik, lub wszystkie pliki do takiego katalogu jaki wskażesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 nie bo ja używam X3Editor2 i tam nic takiego nie bylo jestem pewien ale już problem rozwiązany bo sciągnołem X3 Menagera i zrobiłem jak kazałeś to jest teraz 0 readtextów thx za pomoc temat do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 X3 Editor2:Plugins/ cat manager - otwierasz plik cat, z którego chcesz wyciągnąć plik. Po otwarciu, w pasku narzędziowym pojawia się nowa opcja "Extract files". Można też wykonać to z poleceń Files/Extract.Więc jeden jak i drugi program można użyć do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 nie no teraz tam weszłem żeby sprawdzić i nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Musi być, musisz tylko po otwarciu X3 Editor 2 wybrać plugins/cat manager potem otworzyć plik cat, który chcesz wypakować i dopiero będzie ta opcja.Chyba nie myślisz że pisze z pamięci, sprawdzam w programie i opisuję.A może screena zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Siemacie, sorki że zawracam głowę z tematem zapewne wielokrotnie poruszanym, ale nie mogę sobie poradzić z Readtextami w X3TC.Czytałem już informację tutaj:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 42#2626442Używałem opcji szukaj i ekstra szukaj zarówno na forum Ego jak i tutaj, googlowałem w kilku językach, ale wciąż nie udało mi się znaleźć dokładnej instrukcji jak naprawić Readtexty w X3TC...Problemem jest to cholerne nowe nazewnictwo jakie zastosowało Ego, nie mogę się w tym zupełnie połapać.W X3R nie miałem problemów z Readtextami, tylko teraz nie mogę ogarnąć tego w X3TC.Nie wiem, może półmózg jestem ale naprawdę nie mogę sobie z tym poradzić a Readtexty się zaczynają mnożyć im dłużej gram.Dlatego proszę na klęczkach, czy ktoś mógłby napisać dokładną instrukcję, jak dla półmózga, w jaki sposób można naprawić Readtexty w X3TC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Luknij tu http://xudb.pl/topic/36-re-faq-x3-xtm-komentarze/page__pid__4450__st__10#entry4450 tam jest trochę objaśnień jak pójdziesz po linkach powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Czasami jest tak, że jeśli zapiszesz grę z readtekstem to amen. Zaczynasz od nowa.A teksty przerabia się bardzo prosto z 44 na 48 -> zmieniasz w nazwie pliku i w środku 44 na 48. Całość podana w poprzednim poście w linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Warto również podać numer readtexta, to pomoże odpowiadającym zlokalizować winowajcę, choć równie dobrze możesz samemu poszukać przy pomocy tego tematu: Lista plików txt skryptów i modów TC / Lista Alfabetyczna.PS. Temat przeniesiony do działu Skrypty i Mody.PS2. Mogą być dwa powody, dla których nie pozbędziesz się readteta:1. Jak pisał LeWaR, readtext pojawił się w Sterowanie/Interfejs, czyli tam gdzie przypisuje się klawisze skrótów. Podmiana (na poprawny klik tekstowy) pliku tłumaczenie nie zmieni już tego wpisu. Aby go zmienić musisz albo cofnąć się do save sprzed instalacji skryptu, albo rozpocząć nową grę.2. Nie aktualne tłumaczenie. Jeśli użyjesz nowej wersji skryptu, a weźmiesz starsze tłumaczenie, to wszystkie nowe teksty dodane w nowej wersji skryptu, nie występujące w pliku tłumaczenia będą w grze readtextami.Tak więc jeśli wymagasz od odpowiadających, aby dokładnie opisywali sposób rozwiązania problem, sam dokładnie opisz swój problem, bo samo stwierdzenie "mam readtext" za mało mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Jakiegoś straszliwie poważnego problemu z readtextami raczej nie mam, po prostu nie byłem w 100% pewien jak stosując nowe nazewnictwo plików naprawiać te cholery Jednak jest jeden mały szczegół - ja gram teraz wyłącznie w wersję angielską X3TC (jakoś lepiej czuję 'klimat' wtedy) i głównie pod angielski chciałem naprawić te readtexty.Czy w tym przypadku wystarczy, że pododaję do wszystkich moich plików -L044 pliki -L048 podobnie jak to miało miejsce w X3R i powinno to pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Coś pomieszałeś, L044 to angielski, więc po zmieniać na 048 jeśli grasz w tym języku ? Też gram w wersję angielską i nigdy nie miałem problemów z readtextami, praktycznie każdy mod/skrypt zawiera odpowiednie pliki językowe. Przy jakich dokładnie skryptach one się pojawiają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.