Skocz do zawartości

Improved races - zapowiada się smakowicie


mrWHO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Ja ostatnio jak grałem z tym skryptem, to Kha'ak nie włączałem. Dlaczego? W którejś poprzedniej wersji skryptu, włączyłem ich na poziomie Łatwym i w ciągu kilku godzin gry zaatakowali wszystkie sektory Nieznany. A że w kilku z nich miałem swoje instalacje, to miałem roboty co nie miara, aby ich przepędzić. Od tego czasu jak czytałem na forum, nie bardzo się zmieniła ich agresywność mimo zapewnień autora, że w wersji 14 jest to poprawione. Szkoda również, że jak na razie cisza o dalszych pracach nad tym skryptem, wielce ciekawie się zapowiadał.

A co do ilości Strażników, o której piszesz na czacie, to chyba nie ma się co dziwić. tak jak pisałem tam, to wina IR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Od pół roku autor skryptu nie pojawia się na forum ego, albo problemy ze skryptem go przerosły, albo stracił zainteresowanie TC. A może jedno i drugie. Ale jakiś czas temu ktoś inny podjął się zadania poprawienie i dokończenia skryptu, zobaczymy co z tego wyjdzie.

O dalszych pracach nad skryptem można przeczytać w temacie: [script/mod] ImprovedRaces R14 RC8 (25.03.2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

stwierdzam po dzisiejszym jego odpaleniu że skrypt jest przegięty na poziomie "Normal" do sektora Argonów wleciało no żebym nie przesadził z 20 niszczycieli khaak... przecież to wiadome jest że przy tym silniku gry jak tak będą się plenić statki to po prostu silnik nie wytrzyma.... Zobacze jak jeszcze jest na easy ale wątpię żeby coś to dało.

Gość chyba stworzył skrypt dla hehe nie tej gry...

Wziąłem zmieniłem na easy i przy okazji nacisnąłem żeby wyczyścił świat... to teraz mi usuwa statki i tak wylicza 1500 staków IR Argonów usunięte 800 IR boronów... masakra ile on tego potworzył. nie dziw że później się wszystko tnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, ale chyba już o tym pisałem w tym temacie 😀

Tylko że dotyczyło to starszej wersji skryptu, teraz, ponieważ autor skryptu zwiał z forum Ego i ślad po nim zaginął, za skrypt wziął się ktoś inny (nie jestem pewien, ale chyba nasz rodak).

Nowa wersja skryptu dostępna jest w innym temacie: [script/mod] ImprovedRaces R14 RC14 (23.05.2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie jestem pewien, ale chyba już o tym pisałem w tym temacie 😀

Tylko że dotyczyło to starszej wersji skryptu, teraz, ponieważ autor skryptu zwiał z forum Ego i ślad po nim zaginął, za skrypt wziął się ktoś inny (nie jestem pewien, ale chyba nasz rodak).

Nowa wersja skryptu dostępna jest w innym temacie: [script/mod] ImprovedRaces R14 RC14 (23.05.2010)

nie wiem/ nie pamiętam jak było wcześniej. mówie jest jest właśnie w tej wersji co podałeś 😀 zgodnie z opisówką skryptu odpaliłem na poziom łatwy który jest ponoć dedykowany dla "normalnego" świata. poziom normalny jest dla świata z RRF. zobaczymy co z tego wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czyli jest jak było. A miałem nadzieje że poprawił skrypt i będzie można znów z nim grać.

na razie muszę skończyć testy... jutro będzie ciąg dalszy ale z dzisiejszych obserwacji:

wleciałem do sektora argońskiego i zastałem 6 czy 8 niszczycieli było ich n apewno dużo mniej niż poprzednio no ale jednak... weź tu i rozwal te 6 niszczycieli zbitych w kupie + myśliwce... Teraz się tylko zastanawiam czy to są pozostałości po ustawieniach "normal" czy to już się skrypt zastosował do easy... Jeśli do easy to w sumie grać chyba nie bardzo się da... Bo co mi po inwazjach skoro nikt ani ja ani inne rasy ich odeprzeć nie mogą... Ale tak jak mówiłem zobaczę więcej jutro... (tę grupę 8 niszczycieli byłem zmuszony skasować rakietami - ostatnie znaleźne zapasy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Zastanawiałem się czy nie zainstalować ale jakoś mało realistyczne wydają mi się takie statki włóczące się ot tak po sektorach różnych ras. Może w następnej grze wypróbuję 😀

Właśnie spotkałem jeden statek Yaki... w Sektorze Argonów... Niby się włóczył a prawie zniszczył 2 stacje. Napadłem na niego, wypuścił na mnie około 40 do 50 myśliwców (przeskanowałem go wcześniej tyle miał w hangarze). Za pierwszym razem moim pytonem ledwo go zniszczyłem ale dobiły mnie myśliwce... natomiast za 2 udało się go wyeliminować... walka była naprawdę fajna 😀 stoją 2 statki burta w burtę i strzelają (prawie z jak jakiegoś filmu o piratach) w każdym razie... było fajnie... jeszcze później przyszła mi wiadomość że policja argońska dziękuje za zniszczenie statku należącego do yaki armady i zapłaciła mi 1.2 miliona....

Wracając do testów IR... ustawienia poziomów:

Khaak - easy

Xenon - easy lub normal

Yaki - wyłączone (ze względu na to że już jest armada zainstalowana)

I jak na razie całkiem przyjemnie się gra... wpadłem do Xenońskiego sektora i zobaczyłem taką dłuuuuugą czerwoną listę... już myślałem że to przez skrypt wcisnąłem przycisk w skrypcie "posprzątaj wszechświat" zniknęło może z 6 statków czyli podejrzewam że reszta już tam była nie zależnie od skryptu.

Dziś będę jeszcze dalej testował

PS ciekawe czy włączenie Hot War w tym skrypcie (IR) będzie kolidowało z Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split. Zobaczymy... W IR nie jest kwestią ustawienia samej ilości Kszaków i Xenonów tylko jeszcze trzeba dobrze skonfigurować zachowania pozostałych ras żeby no prosto mówiąc nie zamulały komputerów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Zastanawiałem się czy nie zainstalować ale jakoś mało realistyczne wydają mi się takie statki włóczące się ot tak po sektorach różnych ras. Może w następnej grze wypróbuję 😀

Właśnie spotkałem jeden statek Yaki... w Sektorze Argonów... Niby się włóczył a prawie zniszczył 2 stacje. Napadłem na niego, wypuścił na mnie około 40 do 50 myśliwców (przeskanowałem go wcześniej tyle miał w hangarze). Za pierwszym razem moim pytonem ledwo go zniszczyłem ale dobiły mnie myśliwce... natomiast za 2 udało się go wyeliminować... walka była naprawdę fajna 😀 stoją 2 statki burta w burtę i strzelają (prawie z jak jakiegoś filmu o piratach) w każdym razie... było fajnie... jeszcze później przyszła mi wiadomość że policja argońska dziękuje za zniszczenie statku należącego do yaki armady i zapłaciła mi 1.2 miliona....

Chodziło mi o to, że trochę dziwnie to wygląda gdy nagle znikąd bierze się kilka takich statków i lata robiąc rozróbę. Może wrzucę skrypt i ustawię 1-2, zobaczę czy bardzo mnie będzie kłuć w oczy 😀

Przy okazji, nie wiem jakie miałeś wyposażenie na swoim statku ale najlepiej jest ustawiać się zawsze tak żeby 2 baterie prowadziły ostrzał, dużo większa siła ognia. W tym wypadku mogłyby to być boczna + przednia. Dokładnie burta w burtę to trochę mało efektywne.

Cytat

Wracając do testów IR... ustawienia poziomów:

Khaak - easy

Xenon - easy lub normal

Yaki - wyłączone (ze względu na to że już jest armada zainstalowana)

I jak na razie całkiem przyjemnie się gra... wpadłem do Xenońskiego sektora i zobaczyłem taką dłuuuuugą czerwoną listę... już myślałem że to przez skrypt wcisnąłem przycisk w skrypcie "posprzątaj wszechświat" zniknęło może z 6 statków czyli podejrzewam że reszta już tam była nie zależnie od skryptu.

Dziś będę jeszcze dalej testował

PS ciekawe czy włączenie Hot War w tym skrypcie (IR) będzie kolidowało z Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split. Zobaczymy... W IR nie jest kwestią ustawienia samej ilości Kszaków i Xenonów tylko jeszcze trzeba dobrze skonfigurować zachowania pozostałych ras żeby no prosto mówiąc nie zamulały komputerów...

Jeśli możesz to pisz dalej o wynikach kolejnych testów, może jednak autorowi udało się poprawić to i owo. Wcześniej było tak, że po paru/parunastu godzinach gry nawet przy najniższych ustawieniach placówki wojskowe miały po kilkadziesiąt M1/M2 i w tych spokojniejszych sektorach latało po kilka dużych statków z eskortą. W sumie dawało to pewnie kilka tysięcy dodatkowych jednostek w grze, co, delikatnie mówiąc, kiepsko wpływało na wydajność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Przy okazji, nie wiem jakie miałeś wyposażenie na swoim statku ale najlepiej jest ustawiać się zawsze tak żeby 2 baterie prowadziły ostrzał, dużo większa siła ognia. W tym wypadku mogłyby to być boczna + przednia. Dokładnie burta w burtę to trochę mało efektywne.

ja nie mówię że walka była efektywna... tylko efektowna 😀 wiesz reszta dział była zbyt zajęta odganianiem myśliwców. Zresztą piecze nad uzbrojeniem ma skrypt MARS.

Jak na razie spotkałem aż jednego khaak niszczyciela w sektorze argonów.

//****//

Dobra cofam to o jednym khaak... wchodze do sektora paranidian i co zastaje:

1. stacje khaak (nic szczególnego ale przecież w opcjach skryptu IR wyłączyłem zajmowanie sektorów... no ale se mają stacje)

2. 0 budynków paranidian

3. czym ich wykosili a no tym:

http://img571.imageshack.us/img571/2449 ... n00010.png

http://img708.imageshack.us/img708/1492 ... n00009.png

Zaraz wrzucę ustawienia do skryptu jakie zastosowałem... Jakby nawet była połowa tych statków to i tak to jest jakaś paranoja.

Bardzo mi przykro ale według mnie ten skrypt jest przegięty...

Może to przez to że przez przypadek kliknąłem Rapid Improvment nie wiem ale tak czy siak masakra 😀

PS żeby nie było jak tylko zobaczyłem te khaaki włączyłem "czyszczenie wszechświata" gdy tylko skończył wszystkie zniknęły... czyli wniosek prosty wszystkie te statki wygenerował skrypt.

//edit ustawienia skryptu:

ustawienia khaak:

http://img214.imageshack.us/img214/5531 ... n00011.png

ustawienia ogólne:

http://img443.imageshack.us/img443/3547 ... n00012.png

PS odpale jeszcze dziś nową grę bez klikania w rapid imprvment, nie włącze też hot wara ani innych opcji odpowiedzialnych za zwiększenie floty wśród (zwykłych nacji) i zobacze co z tym dalej.... bo może to jest nadal bład w ustawieniach..

dobra na razie nie odpaliłem nowej gry ale zmieniłem troche ustawienia... tak aby inne rasy niż xenoni i khaak czyli argoni paranidianie itd nie generowali nowych statków.

http://img29.imageshack.us/img29/4276/x3screen00013.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 3 godzinnych testach:

No przy tych ustawieniach teraz jest bardziej przyzwoicie... skrypt wygenerował TYLKO dodatkowe statki khaak i xenon'ów. Rozpocznę nową grę teraz i zobaczę co i jak dalej.

Cała tą wojnę miedzy rasami w skrypcie IR wyłączyłem z prostych dwóch podów:

1. Pirate Guild

2. Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split

pierwszy zapewni nam działania na froncie inne rasy vs piraci, a drugi wojny "rasowe". Tak więc nie ma sensu dokładać do tego jeszcze działania IR oraz statki z IR (co spowolni nam oczywiście komputer). Yaki w skrypcie IR wyłączone z powodu zastosowania skryptu Yaki Armada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat
Cytat

Zastanawiałem się czy nie zainstalować ale jakoś mało realistyczne wydają mi się takie statki włóczące się ot tak po sektorach różnych ras. Może w następnej grze wypróbuję 😀

Właśnie spotkałem jeden statek Yaki... w Sektorze Argonów... Niby się włóczył a prawie zniszczył 2 stacje. Napadłem na niego, wypuścił na mnie około 40 do 50 myśliwców (przeskanowałem go wcześniej tyle miał w hangarze). Za pierwszym razem moim pytonem ledwo go zniszczyłem ale dobiły mnie myśliwce... natomiast za 2 udało się go wyeliminować... walka była naprawdę fajna 😀 stoją 2 statki burta w burtę i strzelają (prawie z jak jakiegoś filmu o piratach) w każdym razie... było fajnie... jeszcze później przyszła mi wiadomość że policja argońska dziękuje za zniszczenie statku należącego do yaki armady i zapłaciła mi 1.2 miliona....

Chodziło mi o to, że trochę dziwnie to wygląda gdy nagle znikąd bierze się kilka takich statków i lata robiąc rozróbę. Może wrzucę skrypt i ustawię 1-2, zobaczę czy bardzo mnie będzie kłuć w oczy 😀

1. Mam bardzo długo YA i nie spotkałem się z tym aby statki YA atakowały stacje, inne statki tak, ale nie stacje. Ja to zawsze mam dziwna grę 😀

2. Prowler - nie będę Cię przekonywał, ale moja rekomendacja mam nadzieję coś znaczy. Zainstaluj, skrypt uruchamiasz w AL, możesz więc wyłączyć jak Ci nie podejdzie.

3. Statki nie pojawiają się znikąd. Tworzone są w sektorze Yaki, potem używają Napędu Skokowego do przemieszczania się między sektorami. Możesz wykupić po połączeniu się ze statkiem ECS-em otrzymywanie informacji gdzie statek się udaje.

4. Można niszczyć statki YA, walki są jak opisał Konrad fajne. Reputacja u ras rośnie itp.

Można przyłączyć się do YA i niszczyć wskazane przez YA statki (trzeba być w tym samy sektorze co któryś ze statków YA), wtedy kasa leci, a repka u ras spada. Jest więc powód do wykonania misji itp. aby ją podnieść później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to http://xudb.pl/topic/607-re-mod-pirate-patrols/page__pid__18817__st__20#entry18817 dyskwalifikuje skrypt IR w jakich kolwiek dalszych próbach... nie mamz amiaru poświęcać dobrze działającego skryptu jakim jest Hard mode + pp + no civ na zbugowany i zaśmiecony skrypt jakim jest IR szkoda czasu na użeranie się ustawianie i jeszcze obserwacji czy przypadkiem IR czyegoś nie partoli nam w rozgrywce.

Cytat
Cytat

No to polataj chwile i zobaczysz. Albo testowo uruchom nową grę i zobacz czy w sektorze będą cywile (uruchom z opcji startowej gdzie startujesz np. w Argon Prime).

przysiadłem i skrypt po skrypcie instalowałem (poważnie) i od razu uruchamiałem grę... I zgadnijcie komu zawdzięczamy nie działanie Hard mode... 😀 😀 proszę o werble "Improved Races R14 RC14a" jest zwycięzcą konkursu na blokowanie Hard mode.

PS jednym słowem fajnie się zapowiadało ale jak na razie to szkoda se zawracać głowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...