Skocz do zawartości

Improved races - zapowiada się smakowicie


mrWHO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak mam zainstalowana v9 to co mam zrobić? Odinstalować i zainstalować nowszą?

propos v9

W ciągu 2h gry nie dostałem ani jednego komunikatu o prubie odbicia sektora, pozatym nie wiem czy skrypt chodzi dobrze, bo:

-Yaki mam na Szalony, a oni tylko ustawiają te swoje wieże laserowe i nie przejmują sektorów,

-Xenki tylko niszczą stacje, a nie przejmują sektorów(1 przejety przez 30h gry)

Mam włączone, żeby pojawiały się powiadomienia, a tylko w statystykach widać, że ktoś coś odbija itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis co masz zrobić przed instalacją wersji r10 masz w tym temacie: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 26#2983826 na samej górze postu.

Ja w wersji r9 miałem wyłączone przejmowanie sektorów. Teraz też, bo lubię mieć sektory w rękach defaultowych właścicieli.

Kha'ak musiałem wyłączyć, w ciągu kilku godzin dokonali inwazji we wszystkich Nieznanych sektorach i zaczęli najeżdżać kolejne.

Xenki produkowały się jak serie z kałacha, szczególnie z sektora 472, do czasu jak został on wyczyszczony przez siły odwetowe. Może masz wyłączone siły odwetowe, dlatego nie dostajesz informacji? Zobacz do konfiguracji IR. jest też opcja wł/wył informacji o atakach odwetowych, zobacz może masz ją wyłączoną.

Yaki są w fazie beta, w r9 pojawił mi się tylko jeden droid w sektorze Yaki i tyle. W r10 lata już tam kilka statków dodanych przez ten skrypt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak wiadomo pewnie jest już wersja 13 skryptu.

Jak zwykle coś poprawione, coś zepsute. Ale przynajmniej skrypt się ciągle rozwija. Może wersja 100 będzie OK 😉

Jest taka opcja dodające statki obronne, duże i/lub małe. Miałem włączone tylko duże.

Wziąłem misję obrony stacji w sektorze Black Hole Sun, bo akurat było po drodze. Wiecie jak wygląda taka misja, najpierw kilka statków M3-5 leci do stacji i ją atakuje, potem pojawiają się M6. Ja zawsze zaczynam od M6, kiedy już wszystkie zniszczone lub opuszczone przesiadam się z Hyperiona na Spytfire i wykańczam drobnicę przy stacji.

Tym razem tez tak chciałem, ale nie dane mi było. Kiedy uporałem się z M6-tkami i ruszyłem w stronę statcji, za moimi plecami pojawiły się Argońskie statki obronne (duże). No nic, jestem szybszy to szybciej dolecę niż one. Lecę sobie spokojnie i widzę jak mijają mnie rakiety wystrzelone przez statki obronne. Istna kanonada, na kilka Myśliwców. Oczywiście zanim doleciałem to Myśliwców pirackich już nie było, razem ze stacją, którą mieliśmy bronić 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat
Cytat

razem ze stacją, którą mieliśmy bronić 😉

widać uznali że im nie potrzebna... 😀

Zapomniałem sprawdzić czy im reputacja spadła za ten akt przemocy wobec własnej rasy 😀

Czy aby przypadkiem załogi tych okrętów nie składały się z byłych radzieckich wojskowych imigrantów? Bo wtedy to jak najbardziej rozumiem taką strategię walki 😀

Swoją drogą z Waszych postów wnoszę, że skrypt arcyciekawy i chyba zaraz lecę go instalować. Tylko się teraz zastanawaim - dorzucać RRF czy nie? Głównie chodzi mi o siły odwetowe - czy są na tyle elastyczne jak te z RRFa w X3R - że reagowały nie tylko na inwazje wykreowane przez IR ale też wogóle na aktywność przeciwnika w sektorach swojej rasy. Z któregoś posta wywnioskowałem, że siły odwetowe potrafią też nie tylko bronić ale i faktycznie przeprowadzać odwety atakując "rdzenne" sektory przeciwnika. Prawda li to?

Aha, i jaki jest czas reakcji? Czy siły te faktycznie wędrują na piechotę przez układy czy może ich zaawansowany algorytm mózgowy dopuszcza używanie napędów skokowych? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwetowce kickają.

Ale tak prawdę mówiąc to mam mieszane uczucia co do tego skryptu. Z wersji na wersję wg. mnie jest coraz gorzej. Koleś ma dużo pomysłów, ale realizacja nieco szwankuje. Jak pisałem, może wersja 100 będzie zadowalająco działała. Przynajmniej jak dla mnie. Chcesz to instaluj, ale na własna odpowiedzialność.

PS. Jest w nim opcja przejmowania sektorów przez gracza. Ale ostrożnie z nią. Jeśli przejmiesz na własność sektor piracki, to możesz zapomnieć o kupowaniu w stoczni Marauder. Reputacja u piratów nie podniesie Ci się, będzie zablokowana na -50000, spaść poniżej tej wartości może. Stocznia Marauder będzie więc cały czas na czerwono, brak możliwości dokowania, nie pomaga hackowanie (zmienia jej status tylko na chwilę). Również zniszczenie stoczni i jej odbudowa nie zmienia statusu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czasu gdy się wkurzę na niego całkiem i nie wyrzucę.

Taka ciekawostka: r13 miało poprawić złą współpracę z BSE (Bail Signa Addon), podobno zdarzało się że przejęty statek wrogi, nadal atakował rasę z którą ty masz przyjazne stosunki. Ja czegoś takiego w r12, ani wcześniej nie zauważyłem, a przejmowałem statki porzucone non stop (dwa zbieracze złomu latają i zbierają co popadnie). Tymczasem w r13 mam tego typu problem. Znalazłem niedawno opuszczony J, poleciałem sam po niego, przejąłem a ten zaczął atakować Boronów, po chwili miałem ich wszędzie na czerwono. Co się stało? Ano J miał Boronów ustawionych na "wróg" i nijak nie dało się tego zmienić.

Teraz mam w jednym sektorze opuszczony Q, ale nie lecę po niego bo w pobliżu warują dwa M2 Teladian, tylko czekają na to by Q się ruszył to go zniszczą. I nie pomogło nawet napuszczenie kilku inwazji z misji patrolu sektora. Nic ich nie ruszyło z miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem w końcu dać szansę IR. Wedug mnie jest genialne, ale trzeba uważać żeby nie przegiąć.

Ja przegiąłem: Kha'ak na szalony + Xtreme Mod + Kha'ak Invasions. Wyszło coś takiego: http://img268.imageshack.us/img268/9079/khaak.png :ph34:

Po tym "zabawnym" incydencie skręciłem na trudny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

hmm mam pewien problem z tym skryptem, nigdy wczesniej nie mialem zadnego skryptu inwazji w tc i zainstalowalem r14 rc2 (krzaki off, xenoni normal, yaki normal, hot war on z malymi zmianami nastawien w edytorze, zdobywnie sektorow on):

- paranidzi zajeli split fire, niedlugo pozniej jednoczesnie do systemu wskoczyli pirate assault (2x m1, 2x m2 + drobnica od wschodu) i argoni, bez kolorowej nazwy z ir (m1 z drobnica z polnocy), w sektorze sily blockade paranidow (m7 albo 2x m8 na brame) spamuja mnie rakietami jak wlece (nie strzelaja rakietami do nikogo innego jesli jestem w systemie), chwile pozniej system pelen byl paranidzkich mysliwcow z fighter response w liczbie okolo !!! 100 !!!, potem wskakuje capship response (2x m2 i 2x m1) gra dziala calkiem ladnie dopoki ktos w moim poblizu nie zacznie sie strzelac 😀 ale na walke to nie pozwala = wylecialem z systemu i wylaczylem fighter response (zawsze tak duzo tych mysliwcow spamuje?), latam w m3+ fenrir ze stoczni atf wiec nie ma mowy o zabawie m2 z flakami narazie

- jesli fighter response jest wylaczone zadna rasa nie atakuje wiekszymi silami niz 1x m7 i nie zajmuje zadnego sektora, yaki po wczesniejszym zajeciu savage spour wrzucaja te swoje wieze laserowe do systemu paranidow, ale nie zajmuja nic wiecej

- xenoni zajeli unknown sector kolo getsu fune, ale pomimo calkowitego zniszczenia i opanowania bram w sektorach grand exchange i zyarth dominon nie zajmuja ich i nie ruszaja sie dalej, takze z sektorow w innych czesciach galaktyki

- krzakow nie wlaczam bo sa przegieci, a i tak dostali jump2point podczas walki i spawnowanie mniejszych statkow po zniszczeniu wiekszego

- jesli zniszcze jakis statek z IR, za jaki dostaje nagrode z tego skryptu, to przed zniszczeniem wisi on w powietrzu przez 1-2 sekundy, a dopiero potem eksploduje, w tym czasie statki w poblizu i wiezyczki nadal do niego strzelaja

jak widac narazie troche ten skrypt zabugowany, albo tylko ja mam takie objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Możesz tylko zdecydować czy maja być odbudowywane, czy nie. Czyli przełącznik Generator ekonomiczny. Przy włączonym sektory są zabudowywane, przy wyłączonym nie.

Jedynie co może chyba powstrzymać przed budową stacji przez NPC z tego skryptu, to spora zabudowa sektora własnymi stacjami. Miałem taki jeden z moimi kilkoma kompleksami i po przejęciu go na własność NPC nie wybudowali w nim żadnej fabryki. Natomiast jeśli stawiałem w sektorze tylko HQ i przejmowałem sektor to po chwili pojawiały się w nim stacje NPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, chciałem zacząć od przejmowania sektorów i poustawiać to sobie po swojemu, a dopiero później budować kompleksy. Trzeba będzie zmienić kolejność w takim wypadku.

Jeszcze dwa pytanka, czy AI umieszcza w naszych sektorach tylko same fabryki, czy zdarzają się też stocznie i doki zaopatrzeniowe ? I jeśli chodzi o fabryki- stawia wybrane losowo, czy bardziej "z głową", tzn całe łańcuchy, elektrownie + podstawowe zaopatrzenie + stacje produkujące końcowe towary ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...