mrWHO Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Link:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=252509Skrypt ten poprawia zachowanie wszystkich złych ras (na razie tylko Krzaki i Xenoni, ale w planach są piraci i Yaki).Skrypt ten dodaje tyle wrednych trików dla tych ras, że aż się robi ciekawie ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Właśnie go tłumaczę, więc niebawem po przetestowaniu będzie dostępne spolszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryjan Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Ciekawa może być opcja Revenge .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Z niecierpliwoscia czekam na recenzje tego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Właśnie pojawiła się nowa wersja skryptu. Jeszcze więcej możliwości, jeszcze więcej tekstu do tłumaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Jest już kolejna - 3 wersja tego skryptu. Co raz bardziej zaczyna on w pewnym stopniu przypominać skrypt Race Response Fleet. Tak się zaczynam zastanawiać czy jest sens mieć oba skrypty równocześnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Ja na razie czekam na ostateczną wersję tego skryptu. RRF w wielu wypadkach spowalniał działanie gry, więc jeśli tutaj rozwiążą troszkę inaczej kwestię tych dodatkowych okrętów i wprowadzą wszystkie planowane funkcje to może być ciekawą alternatywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 CytatTak się zaczynam zastanawiać czy jest sens mieć oba skrypty równocześnie?hmm jeśli jest nadzieje na jeszcze większą rozróbę w kosmosie to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dla większej rozróby to oczywiście że ma sens.Ale jeśli będzie się to wiązało ze znacznym spadkiem wydajności? Pisałem wczoraj że muszę zmienić Xtreme mode+Pirate Patrlos na Hard Mode+Pirate Patrols bo zaczyna mi gra nieco mulić przy takiej ilości statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 CytatDla większej rozróby to oczywiście że ma sens.Ale jeśli będzie się to wiązało ze znacznym spadkiem wydajności? Pisałem wczoraj że muszę zmienić Xtreme mode+Pirate Patrlos na Hard Mode+Pirate Patrols bo zaczyna mi gra nieco mulić przy takiej ilości statków.no ja na szczęście w nieszczęściu obawiam się tylko i aż wyskakiwania gry (czasem się zacina :/ nie wiedzieć czemu - już o tym rozmawialiśmy ) i jeszcze ponad 160 statków w mniej więcej jednym punkcie (nie chodzi tu o sektor, ale jakiś pkt w sektorze)Miejmy nadzieje że następne patche + XTM do TC zoptymalizują trochę grę... bo niestety puki co jest gorzej niż w X3:Reunion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Też mam RRF i też zacina się na amen. Reset z obudowy i można grac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 No to ciekawe, bo ja oprócz RRF i Improved Race mam kilka innych skryptów/ modów dodających multum dodatkowych statków i nigdy nie miałem zacinki na amen. Owszem gra czasem lubi zwolnić szczególnie jak wokół 100 zwiadowców Kha'ak, ale żebym musiał resetować z obudowy to nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 CytatTeż mam RRF i też zacina się na amen. Reset z obudowy i można grac.Potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ale to znaczy że zacina się samo RRF, czy też w połączeniu z Improved Race? No i w jakiej wersji macie RRF?\\EDIT: OK, panowie już mniej więcej wiadomo w czym problem. Tu macie to opisane: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 99#2962699 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Dobra co do moich freezów to są najprawdopodobniej spowodowane skryptem Conflicts, który po pierwsze nie jest już rozwijany a po drugie jak sam autor stwierdził że przestaje nad nim pracować bo powoduje WŁAŚNIE FREEZY itd dziwne zachowania w grze a ma dość debugowania tego swojego "dzieła". Ale to wszystko puki co jest w fazie: "najprawdopodobniej" ponieważ z tego co pamiętam mi gra freezowała jeszcze przed zainstalowaniem RRF a tym bardziej Improved Races (Improva to już na pewno nie miałem ). Tak więc wątpie żeby sam RRF powodował freezy w grze.... (tak chyba nikt nie miał) A co do połączenia u mnie RRF i Improved Races to zobaczę jak wróce z wakacji za 2.5 tygodnia ;p. Tak więc wszystko, czyli i o problemach ze skryptem Conflitcs i o połączeniu RRF i Improved races, się okaże mam nadzieje że już ostatecznie za te 2.5 tygodnia bo chciałbym wreszcie na spokojnie sobie zagrać w X3:TC Ale mam nadzieje że u mnie nie będzie problemu z połączeniem Improva z RRFNa lapku z wbudowaną k.graficzną X3:TC to tak nie bardzo pójdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ja bym powiedziała że RRF i Improved Race nie powinny się ze sobą gryź. Jeśli już to RRF może gryź się z Signal Bail Addon. Dlaczego? Dlatego że w RRF duże statki mają skrypt do wykonywania skoków do i z sektorów gdzie występuje zagrożenie. Jeśli taki statek będzie w fazie przygotowania do skoku, a nałoży się na to skrypt powodujący opuszczenie opuszczenie statku przez pilota (bo statek oberwał w takim stopniu że może zostać opuszczony, wszystko zależy od procentu ustawionego w konfiguracji SBA) no to mamy zwiechę. Podobna sytuacja była w X3+XTM i Galeonem.Moja rada: wyłączyć RRF i poczekać na nową wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Cytat....To z czyś takim się nie spotkałem. Z tego co widziałem to nie dostawałem zwiech przy określonych czynnościach np. jak w/w skok gdzieś bo statek oberwał itp. ale to tylko mogę powiedzieć o tym co sie działo dookoła mnie....Może być tak, że taka sytuacja zaistnieje w przypadku gdy nie będzie mnie w danym sektorze i też mogę dostać freeza? bo w sektorze w ktorym bylem podczas zwiechy nic ciekawego sie nie działo...PS Yacku Ty masz Baila, a miałeś tak kiedyś? bo mi się nie zdarzyło....PSS Jeszcze chyba wszystko zależy jak ustawiony jest Bail bo jak na np. małe liczby dla dużych statków to zwiechy nie powinno być bo albo nie zdąży zadziałać Bail i statek rozwalony, albo nie zadziała Bail i statek przeskoczył w inny sektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mani Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Wnioskujesz Yacek, że jak 2 skrypty nałożą swoje działanie na siebie, to może być "bum"? A czy przypadkiem ta gra nie jest złożona ze skryptów i normalną rzeczą dla niej jest to, że obiekty w niej stworzone są kierowane przez skrypty (ilość mnoga)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Owszem, ale w tym przypadku oba skrypty mają przeciwne działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Dobra, ja mam RRF i Improoved Races. Ale tylko raz jak na razie przydarzyla mi się wspomniana zwiecha. Jednak jak na razie od większych zadym trzymam się daleko bo dysponuje aż L uzbrojonym w dwa AC i Aniołem. Jak trochę w piórka obrosnę to zobaczę.Improoved Races mam najnowszy ale RRF to już antyk więc muszę zainstalować ostatnią wersjęCytatNa lapku z wbudowaną k.graficzną X3:TC to tak nie bardzo pójdzie Mało wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No cóż, zdaje sie że nie tylko wy macie problemy z RRF i Improved Race: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 58#2969458Mnie jak na razie to nie spotkało, ale chyba profilaktycznie zastosuje się do własnej rady i wyłączę RRF. Improved jakoś tak bardziej mi się podoba Jak problem z kompatybilnością RRF i Improved zostanie rozwiązany to może go włączę ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Jest już nowa wersja Improoved Races r8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Powiem jedno: ten skrypt podoba mi się coraz bardziej Spolszczenie już zrobione, wysłałem do LeWaR-a, powinno być za jakiś czas dostępne na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryjan Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 scrypt fajny tylko... 1. po 2 godzinach gry przy ustawieniach "normal" 10 sektorów przejetych przez krzaki a tylko jeden przez xenonów.2. w ciagu 20 godzin zaden sektor nie został odbity przez prawowitych wlascicieli.3. co chwila komunikaty o wysyłaniu sił do odbicia sektora z prosba o dołaczenie z której nic nie wynika :- siły odbijajace nie skacza tylko leca przez sektory( wiekszosc nie dolatuje, ginie po drodze)- brak jakiejkolwiek interakcji z silami reagowania.(nie wiem byc moze po wspolnym zmudnym dolocie i wyczyszczeniu sektora dostajemy jakas nagrode?, bo odbicie samodzielne nie przysparza nam gotówki)- stosunek SSR(siły szybkiego reagowania) do najezdzcy jest hmm, niewystarczajacy? jesli w sektorze lata 30 korwet i od groma drobnicy to wysłanie tam 5 rybołowów mozna chyba nazwać aktem szalonej odwagi. - nie da sie walczyc z włączona opcja skoków wiekszych statków w obrębie sektora. nie istnieje bowiem wówczas opcja oddalenia sie od wroga celem zregeerowania tarcz.To tyle negatywów, pozytywów jest zdecydowanie wiecej. powiem tak, wszystkie poprzednie scrypty inwazyjne sa schematyczne i nużące. Ten dopiero wpompowywuje życie i niepewność w uniwersum. Teraz wskakując do sektora nie mam pewnosci czy przy bramie nie czai sie kilkanascie krzackich korwet. Lawina rakiet jaka potrafia zasypac jest imponująca. to i tak zresztą nic w porównaniu do wejscia do głównego sektora Yaki. kto nie próbował nie sobie skoczy a będzie miło zaskoczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Wszystko możesz sobie ustawić. Nie chcesz by statki wroga skakały, proszę bardzo - wyłączone. Nie chcesz super rakiet - wyłączone. Nie podoba ci się że za dużo sektorów przejętych - wyłączone przejmowanie. I tak będzie dość zabawy. Na tym polega siła tego skryptu.Co do sił odwetowych to się zgadzam, choć i tak jest lepiej niż w wersji r7, tam statki odwetowe leciały każdy z własną maksymalną prędkością, więc na początek myśliwce, potem korwety, a na końcu wlokły się statki dowodzenia i szans nie mieli żadnych. Teraz wszystkie statki podążają za najwolniejszym statkiem w grupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.