starjacker0 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Od ponad roku nie gralem (jakos czasu nie znalazlem - mialem inne zajecia), ale cos mi swita, ze jest tam ustawienie % ladowni jaka moze zapelnic oraz do jakiego poziomu gotowki na koncie stacji moze kupowac (chyba, ze pomylilo mi sie z Commodity Logistic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ustawień trochę jest, ale zwykle domyślne wystarczają do tego by interes ruszył. Jeśli od początku pracy przedstawiciele tak się obijają to coś innego jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neofita Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jest tak.Mam zainstalowanego bonus packa ze spolszczeniem.Tam jest opcja przedstawiciela handlowego.Wyposazylem go w odpowiednie instrukcje,dostal naped skokowy i ma dbac o swoja baze glowna i jednoczesnie sie szkolic.Robie tak: wchodze w menu komend i wciskam uruchom przedstawiciela handlowego.Gra mi odpowiada ze komenda zaakceptowana i dalej co nastepuje jest tak...Przedstawiciel handlowy siedzi sobie w bazie glownej juz od paru godzin i ma tylko kiedy klikne sprawdzic co robi napis"CLS w gotowosci" moze pomylilem te 3 literki ale jakos tak.W kazdym razie siedzi i d**y nie ruszy inne statki dowoza to co stacji potrzebne czyli ogniwa i takie tam a ten siedzi i nic cholera.Co robie zle?Moze tam cos jeszcze trzeba ustawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 To standard dla tego skryptu. Handlarze muszą się wyszkolić zanim będą działać efektywnie. Aby się wyszkolić muszą mieć w sektorze gdzie są uruchamiani dogodne warunki do zyskownego handlu. Najlepszym sposobem jest znalezienie takiego sektora, postawienie tam swojej fabryki i szkolenie agentów. Po wyszkoleniu dopiero przenoszenie ich do innych naszych fabryk, w mniej rentownych sektorach.Z tego też powodu, skrypt ten już dawno pożegnał moją grę, zamiast niego polecam skrypt Extended Trade Software Commands - Rozszerzony handel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Nie musi to być żaden wyszukany sektor. Wystarczy żeby na początku przedstawiciel pracował dla pojedynczej fabryki i zwoził jej np. ogniwa energetyczne. Wybierz statek z odpowiednią kombinacją prędkości/ładowności, tak aby pilot cały czas był w ruchu, a fabryka nie cierpiała na brak surowców. Przewertuj poprzednie kilka stron to znajdziesz dokładne opisy tego jak niektórzy forumowicze szkolą przedstawicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ale chyba lepiej, aby Elektrownia była w tym samym sektorze co fabryka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neofita Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Handowiec ruszyl aczkolwiek dziwnie sie zachowuje Po uzyskaniu wysokiej juz rangi zaczyna korzystac z napedu skokowego i kupuje wszystko w calej galaktyce jak i sprzedaje jak handlowiec wszechswiatowy.Zaniepokojony zachowanie owej przedstawicielki (bo to kobieta jest) sprawdzilem czy ma faktycznie ustawionego handlowca i faktycznie ma ustawionego "przedstawiciela handlowego"Nie wiem czy sie cieszyc czy martwic Pojawil sie za to inny problem.Postawilem smazalnie stekow i chcialem do niej przypisac przedstawiciela handlowgo.Zakupilem potrzebne MK i inne oprogramowanie do statku lacznie juz z napedem skokowym zeby niepotrzebnie potem nie latac i nic.W opcjach nie ma odnosnika do przedstawiciela handlowego.Sektorowy i wszechswiatowy jest.Jestem co nieco skonfudowany zachowaniem jak i panienki na przedstawicielu handlowym ktora lata jak wszechswiatowy co pisalem powyzej jak i nowym pilotem ktory za diabla nie chce byc przedstawicielem tylko od razu na sektor ruszyc i wszechswiat.Blad skryptu?Moj blad?A moze sie w glowach poprzewracalo od dobrobytu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 1. Jeśli dobrze pamiętam, to jest coś takiego jak lista towarów, którymi ma handlować.2. Ustawiłeś mu swoją fabrykę jako bazę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neofita Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Jestem chyba zmeczony.Przyszedlem z pracy pogralem troche i chyba wczesniej zrobilem blad dajac przedstawiciela handlowego na malego TSa to bylo wczoraj jak walczylem z opanowaniem tego skryptu Dzis 2 godziny staralem sobie przypomniec jak przeniesc pilota na nowy statek i nic.Przewertowalem to forum teraz czytam egosoft ale juz mi sie oczy zamykaja.Jesli ktos moze mi powiedziec jak przeniesc doswiadczonego pilota na nowy statek bede wdzieczny bo juz padam i ide spac.Moze jest tu gdzies na forum ale juz 2 godziny wertowania i wpisywania w wyszukiwarke roznych slownych kombinacji mnie dobily.Wiem ze mozna ale za diabla nie pamietam...a robilem to wczoraj co ciekawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 O przenoszeniu pilotów pisze w FAQ#48Natomiast jeśli chodzi o ten skrypt, to jeśli dobrze pamiętam ma on w rozkazach polecenie "Przenieś pilota" lub coś podobnego. Jak to się robi w tym skrypcie, nie wiem, nigdy nie przenosiłem w nim pilota. Może ktoś to robił i podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 CytatAle chyba lepiej, aby Elektrownia była w tym samym sektorze co fabryka?Do awansu liczy się wyłącznie całkowity czas lotów, więc nawet lepiej jeśli odległość pomiędzy fabryką, a elektrownią jest większa, tak aby statek cały czas był w ruchu.Przenoszenie pilota- jest dokładnie tak jak podał berengar. Statek z przedstawicielem oraz drugi, do którego chcemy go przenieść muszą być zadokowane na tej samej stacji. Otwieramy rozkazy przedstawiciela w naszym 'starym' statku, wybieramy pierwszą opcję, a potem 'przenieś pilota'. Pojawi nam się okienko w którym wybieramy statek do którego chcemy go przenieść, potwierdzamy enter i gotowe. W pierwszej chwili po przeniesieniu w oknie informacyjnym statku nie będzie podana ranga przedstawiciela tylko jego nazwisko, ale nie ma się czym martwić, umiejętności nie stracił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zabo Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 WitamProbuje odpalic TS z opcja CAG ale cos nie dziala jak bym chcial.Mam kopalnie krzemu ustawiona tak ,ze NPC nie moze z niej korzystac, jumprange na 9 sektorow.CAG ustawiony na Trader(trade duty) (lvl pilota zdaje sie trader).Sytuacja wyglada tak ze zazwyczaj tylko skupuje energie wykonuje skok, dokupuje energie dla siebie, bierze np. 10 jednostek krzemu sprzedaje i czeka. Biorac pod uwage fakt ze fabryka jest pelna i dalej nie moze produkowac CAG siedzi i nic nie robi.Chcial bym zeby dzialal powiedzmy jak ST/UT ze bierze to co w magazynie i sprzedaje po najlepszej cenie.PozdrawiamZaboProszę nie tworzyć nowych postów dotyczących problemów z opisanymi już skryptami. Proszę pisać w odpowiednich działach. Post zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu i tematu. Yacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Bo się szkoli. Pilot z wyższym lvl zaczyna dopiero działać jak należy. Zamiast CAG polecam skrypt Extended Trade Command Software. Dobrze skonfigurowany działa tak dobrze jak pilot z wysokim lvl, tylko że bez szkolenia, więc od samego początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LITWINCZUK Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Śmiem się nie zgodzić z Yackiem. Używam obu.Różnica to zachowanie w przypadku obecności wrogów. CAG potrafi się schować w jakiejś fabryce, jeśli jest atakowany, spie... (uciec), czy też powiadomić cię o obecności wroga w obcym sektorze / braku możliwości odbicia z bieżącej stacji w przypadku obecności w obecnym (dawałem im wtedy "return home" - a później znowu start agent).CAG nie sprzedaje tak dobrze jak ETCS lecz jest bardziej idiotoodporny na wlatywanie wrogowi przed działka.A co do kłopotów z "siedzi i nic nie robi" - miałem to samo.Sprawdź jego ładownię - jeśli ma tam trochę ustrojstwa, potrafi się zawiesić.Do sprzedaży i zaopatrzenia kopalni to akurat E-T-C-S jest lepszy. Dajesz dwie komendy:1. Sell ware bet price (towar), cena z kopalni2. Buy best (ogniwa).Prawie cały czas moje kopalnie pracują dzięki temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Pisałem już o tym. Strata wyszkolonego pilota CAG, to duża strata, bo musisz nowego szkolić i czekać, aż osiągnie odpowiedni poziom wyszkolenia, aby działać jak ten, którego straciłeś. Więc nie ma się co dziwić że CAG dba o takich pilotów. Strata pilota z ETCS to tylko koszt statku i wyposażenia, da się odżałować, a nowy pilot zacznie od razu działać tak jak stary. Więc jedno równoważy drugie.Ale to tylko moja opinia. Ja wolę ETCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.