Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Egosoft udostępnił patch 2.7 do TC : http://www.egosoft.com/download/x3tc/patches_pl.phpZmiany wprowadzone w patchu:# Re-aktywowano korzystanie z więcej niż 2GB RAM jeśli jest obsługiwane przez system operacyjny# Statki M6, M8 i TM mogą teraz podróżować przez bramy jak mniejsze statki (??)# Dodano statki M7 i M8 do misji# Dodano szansę ataku Xenonów podczas misji Obrony Stacji# Ograniczono wielkość wybuchu pocisków przeciwlotniczych (??)# Poprawiono dużej ilości błędy, zbadane i przedstawione przez naszą społeczność# Argon One nie jest już niepokonanyZainstalujemy, zobaczymy No i mamy piękny babol, nie wiem kto tłumaczył nowe polskie teksty z patcha 2.7, ale wyglądają one mniej więcej tak:Przestpcy, terroryci i zodzieje, ktrzy mog si poszczyci barwnymi yciorysami, znajduj si pod cig obserwacj, co pozwala zdusi w zarodku wszelkie prby ucieczkiBardzo dziękujemy!!!Poprawione spolszczenie będzie może jeszcze dziś na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 jakieś pliki cad dat dochodzą? czy można go zainstalować na istniejącą grę i nie zaczynać od nowa?Cytat- Rebalanced ATF Ships ciekawe co to będzie oznaczać w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatNo i mamy piękny babol, nie wiem kto tłumaczył nowe polskie teksty z patcha 2.7, ale wyglądają one mniej więcej tak:Przestpcy, terroryci i zodzieje, ktrzy mog si poszczyci barwnymi yciorysami, znajduj si pod cig obserwacj, co pozwala zdusi w zarodku wszelkie prby ucieczkiBardzo dziękujemy!!!Poprawione spolszczenie będzie może jeszcze dziś na Mamucie.OK, to czekamy na poprawkę poprawki.Info już na MamutHQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatOK, to czekamy na poprawkę poprawki.Dziękuję LeWaR, to motywuje do pracy, poprawka będzie za godzinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatNo i mamy piękny babol, nie wiem kto tłumaczył nowe polskie teksty z patcha 2.7, ale wyglądają one mniej więcej takZapewne google translator Cytat# Statki M6, M8 i TM mogą teraz podróżować przez bramy jak mniejsze statki (??)M6, M8 and TM ships now travel through gates like smaller shipsChodzi pewnie o to, że M6, M8 i TM przelatywały przez bramę tą samą ścieżką co duże jednostki, czyli przez jej środek. i przez to często dochodziło do zderzeń z nimi. Fajnie że to zmienili.Cytat# Ograniczono wielkość wybuchu pocisków przeciwlotniczych (??)Reduced flak explosion volumeVolume oznacza również 'głośność'. Przypuszczam, że chodzi o głośność wybuchów FLAK i bomby fragmentacyjnej. Narzekałem na to w temacie o CMOD Wszystkie zmiany jak najbardziej na plus, chyba jednak się pomęczę z reinstalacją całej gry i wrzucę nowe patche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 To powinna byc raczej errata do patcha 2.6 :/Aczkolwiek trzeba przyznać, ze ten patch naprawia wiele takich "pierdół", ktore poprawiał wczesniej tzw. patch nieoficjalny ( http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=239591 ) i wielu przypadkach pojawia sie tam fixed in 2.7, ale mimo to nie wszystko jest naprawione. Mimo to auto nieoficjalnego patcha juz go skorelowal z oficjalnym patchem 2.7 Dobrze by bylo, gdyby udalo im sie w patchu zrobic multicore rendering, przez co gra zyskala by niezlego kopa na wydajnosci, a taki wlasnie update mial miejsce w Half Life 2! ------------------------------------------------------------------------------ 2.7 - June 2010 ------------------------------------------------------------------------------ New Features and Improvements: - Re-enabled use of more than 2GB RAM if supported by the operating system - M6, M8 and TM ships now travel through gates like smaller ships - Enabled M7 and M8 ships to spawn in more missions - Station hack missions available at more locations - Added chance of Xenon during a Defend Station mission - M7M and M8 now spawn with more missiles aboard in missions - Added greater variation between large and small Superfreighter and Tanker ships - Improved capital ship undocking from the Terraformer HUB - Reduced flak explosion volume - Argon One is no longer invincible Fixes: - Fixed Universe Traders flying into enemy sectors - Fixed Water Purification Plant L stats being identical to the M variation - Fixed Ion Mine factory producing Tracker Mines and vice-versa - Fixed a pirate trader with mixed up face and voice, piloting an incorrect ship class - Fixed captured Aran not showing in sector map - Fixed #deca remaining invincible after being boarded - Fixed #cafe being boardable - Fixed the capability for the player to shoot boarding pods at invincible ships - Fixed Terran Military Stations using Trading Station icons - Fixed incorrect complex node orientations in a number of station scenes - Fixed incorrect cockpit positions on some ships - Fixed missing texture on Python and Raptor - Fixed missing pirate skins on Pirate Nova variations - Fixed Guardian explosion effects - Fixed centre point in several ship scenes - Reduced Tokyo weapons recharge rate - Rebalanced ATF Ships - Added missing "Your" prefix to several player ships - Added shield resupply functionality to Aldrin Stations - Added missing reputation requirements to buy several Terran Missiles - Added missing reputation requirements to buy the Keris drone - Fixed incorrect escorts for Terran and Aldrin ships - Removed Split Spacefly Protectors - Removed laserpointer on some weapon dummies - Several other improvements and bugfixes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatZapewne google translator Zapewne nie, sam tłumaczę w google i nie mam takich problemów. Raczej złe kodowanie znaków diakrytycznych.Za pozostałe poprawki w opisach zmian w patchu 2.7 dziękuję. Zmienię w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 To miał być żart, jak widać po emotce Osobiście najbardziej cieszę się z tych zmian w misjach związanych z M7 i M8. Wreszcie będzie więcej rodzajów złomu do niszczenia, znudziły mi się już te korwety i niszczyciele/lotniskowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manigx Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Na razie się wstrzymam z instalacją do czasu pojawienia się kompatybilnych wersji modów i skryptów. Łatka wprowadza nowe TShips i TMissiles. Poczekam na wersję 1.76 Xtra Shippack oraz Combat Mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 No to na combat mod bedzie sobie czekal wieki. Autor juz zakonczyl prace nad tym modem i nie bedzie do niego wracal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 zawsze można spróbować zapuścić łatkę i później combat moda. W sumie to nic się nie powinno spierniczyć. Bo combat mode "nadpisuje" statystyki dla broni statków itp własnymi statystykami, wiec chyba nie ma różnicy z którego patcha on nadpisze te statystyki? czy z 2.6 czy z 2.7 do poprzednich patch jakoś combatmode nie był specjalnie "aktualizowany" (chyba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Dokładnie. Z tego co się orientuję to cmod nie zmienia statystyk statków, jedynie działek i rakiet. Nie powinno być więc jakichś wielkich problemów, po prostu nadpisze swój plik TMissiles na ten z 2.7. Jeśli zmiany są tylko kosmetyczne (odgłosy wybuchów) to nic nie tracimy, bo CMod już dawno to poprawił. Tak w ogóle jakie zmiany w pliku TMissiles wprowadza nowy patch ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Cytat...wgrałem cała grę na nowo razem cmodem i resztą skryptów jak narazie żadnych błędów jak coś będzie nie tak napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 A jak wam się podoba nowy, dodany w tym patchu, Argoński M3: Aamon Prototyp?Taki typowy Argon, ale może mieć również ziemską broń, osiągi też całkiem, całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 CytatA jak wam się podoba nowy, dodany w tym patchu, Argoński M3: Aamon Prototyp?Taki typowy Argon, ale może mieć również ziemską broń, osiągi też całkiem, całkiem.na razie nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Cytatna razie nie spotkałem.Ja też nie, bo statek jak wszystkie prototypy i rozszerzone wersje jest nie do kupienia w stoczni. Czy się pojawia jako nagroda za misje korporacji? Nie mam pojęcia. Ja przekupiłem zarządce jednej ze stoczni Argońskich i udostępnił mi ten model do lotów testowych (znaczy się dodałem go ręcznie do stoczni). Wykonałem lot próbny i musiałem zwrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Z tego co zauważyłem patch dodaje nowe pliki jobs. Nie ma żadnych problemów/braków gdy wrzucamy którąś z wariacji moda No Civilians ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nie ma. Zmiany są znikome. Tak naprawdę to dotyczą komendy jednego statku, zmieniono z Long patrol na atakuj wszystkich wrogów. Tym statkiem to jakiś chyba Xenoński M1/M2. Rano sprawdzałem, teraz nie pamiętam dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Dzięki. Myślałem że to może mieć związek z tymi zmianami w misjach i wolałem się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Misje są w innych plikach. Pełno ich w tym patchu, chyba wszystkie misje i fabuły poprawiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Dziwna spawa.Mam patch 2.7, wcześniej miałem 2.6. Posiadam Vanila Gamestart By Snowman i Blueberry Gaestart. Na patchu 2.5 wszystko fajnie śmigało, ale teraz te profile nie działają Nawet te przez twórców gry, przykładowo moje statki nie mają wyposażenia takiego jak tarcze, broń i temu podobne, na domiar złego mój stan konta wynosi 0 kr.Ktoś wie dlaczego ? Mam dwa pliki Tship Cadius 14.cat i dat i patch 2.7 11.cad i dat. Rozpocząłem grę od zbierania złomu. Okazało się że za pomocą mapy Cyrowa znalazłem statek Merkury Superfrachtowiec XL ? Ok, co oznacza to XL ? Pierwszy raz z tym się spotykam a już troszku gram w serie X. Moja przygoda z takimi gatunkami gier rozpoczęła się dużo wcześniej niż X-Beyond The Fronier. Pamiętam stare poczciwe Elite, Frontier, Privatier (( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zainstalowałeś całość, jeśli nie jesteś pewny jakiegoś moda to wyłącz go na chwilę i sprawdź czy będzie poprawa. U mnie te dodatkowe profile z Vanilla działają na 2.7 bez problemu, Blueberry nie wrzucałem. Z tego co widziałem w editorze to nie zawierają one własnych plików tships, więc Cadius teoretycznie nie powinien mieć na to wpływu.XL to większa wersja superfrachtowca.P.S.Mapa Scorpa, nie Cycrowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 1. Usunąłem zdublowany post.2. Masz więcej plików TShips, ale tylko jeden z nich jest używany przez grę. Ten z pliku .cat/dat, który ma najwyższy numer lub jest wybrany jako base mod. Poczytaj o tym w FAQ.3. Jeśli profile startowe (możesz na raz mieć jeden zainstalowany) masz w plikach .cat/dat o numerze większym niż pliki 11 (patch 2.7) powinno być OK. Nie powinno się nic kaszanić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 poprzednio TC zajmował mi około 1.5GB ramu teraz 3.2 GB , wszystko fajnie i powinniśmy się cieszyć ale to trochę za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Mnie z DDTC i skryptami zajmuje 6,5 GB Ale co to jest przy dzisiejszych dyskach?PS. Jeśli instalowałeś Bonus Pack to masz katalog Skript.backup gdzie masz kopię plików skryptów sprzed instalacji BP. Jak nie masz zamiaru usuwać BP to możesz wywalić ten katalog. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.