Skocz do zawartości

Anarkis Defense System


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Anarkis Defense System jest to poważnie ulepszona wersja Anarkis Carrier Commands dla X3 Reunion z zaawansowanym systemem menu dla X3 TC. Skrypt ten również dobrze spisuje się na stacjach posiadające doki. Skrypt został zaprojektowany tak by można go łatwo użyć przez jakiś inny plugin, jak Gildia Piratów, dzięki któremu bazy piratów śmiało odpierają ataki wrogich ras takich jak Armada Yaki, wszystkie przyszłe pluginy autora będą zawierały AI Armada.

Skrypt dodaje różne rozkazy dla zadokowanych statków na M7, M1, TM i TL. Dzięki przypisanym klawiszom możemy zarządzać pojedyńczymi jednostkami, skrzydłami jak i całymi eskadrami. Dzięki Military Transport i Personnel Transporter możemy nabyć mechaników na pokłady naszych statków, a dzięki nim w tym skrypcie mechanicy sami naprawiają nasze myśliwce w hangarach jak i je w pełni uzbrajać. Po odpowiednim skonfigurowaniu skryptu nasze jednostki będą samoistnie się bronić wysyłać odpowiednią ilość myśliwców, a nawet ściągac posiłki z sąsiednich baz. W pełni zautomatyzowany skrypt pozwala też byś mógł brać czynny udział i zasiąść w fotelu na mostku dowodzenia.

Aby móc cieszyć się tymi możliwościami musimy zainstalować na lotniskowcu lub M7, TM i TL Carrier Command Software.

Ten skrypt jest kompatybilny z M.A.R.S. (System Zmiany Analizy Ruchu) wieżyczek i dron. Dodatkowo gracz może wyznaczać które nasze stacje mają być chronione.Wraz z narastającą aktywnością wroga, twoja flota będzie wykonywała skok do sektora z którego wysłano wiadomość o wzmożonej aktywności wroga i samoczynnie przystąpią do eksterminacji najeźdźców. W trakcie bitwy gdy nasze lotniskowce wyślą pewna ilość skrzydeł i któreś z nich zacznie odnosić straty, to automatycznie otrzyma polecenie wycofania się z pola bitwy. Następnie lotniskowiec wyśle ekipę naprawczą, lub przyjmie uszkodzone skrzydło na swój pokład. Szybkość naprawy jak i uzbrojenie będzie zależała od ilości mechaników posiadanych na pokładzie lotniskowca.

Po bitwie nasz lotniskowiec będzie uzupełniał straty zakupując nowe jednostki i je w pełni uzbrajając.

Plik jest dostępny w formacie Zip.

Spolszczenie dostępne na jak zwykle na Mamucie

Podziękowania dla mojego Beta testera Prowlera 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Cytat

Dzięki Military Transport i Personnel Transporter możemy nabyć mechaników na pokłady naszych statków, a dzięki nim w tym skrypcie mechanicy sami naprawiają nasze myśliwce w hangarach jak i je w pełni uzbrajać.

Z tego co sprawdzałem wstępnie to aby wynająć mechaników nie potrzeba tych wymienionych przez Ciebie skryptów. Wystarczy własna stacja i ECS. Ale jak rozwinę jeszcze swoje własności to przetestuję to dokładniej i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nie wiem jak się ma sprawa przypisywania statków ( M5,M4,M3 ) do stacji w czystej grze, która w razie ataku wyśle eskadry myśliwców do przechwycenia i zneutralizowania oponenta. Ostatnio wiele zostało napisane odnośnie CODEA, ale ADS -anarkis defense system ma jedną istotną funkcję której nie posiada CODEA. A mianowicie przypisanie statków do stacji, które w razie ataku wrogich jednostek zostaną wysłane by zneutralizować przeciwnika. Mechanicy sami uzbroją i naprawią myśliwce, oczywiście za opłatą bo za frajer to oni raczej nie będą chcieli pracować 🤪

Na jakiej zasadzie polega naprawa myśliwców przez naszych mechaników w naszych kompleksach lub stacjach, tego jeszcze nie wiem, nie bawiłam się jeszcze w to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zauwazylem dziwna rzecz. Mam wlaczona PG3 wraz z ADS. W momencie, gdy zaatakuje baze piratow otrzymuje komunikat ze piracie mnie znajda i zatluka - the pirates will hunt you down like a vermin 😀

I w tym momencie stacja zmienia kolor i sa wysylane grupy mysliwcow w kilku falach. Wszytsko bylo by okej tylko najczesciej pierwsze trzy fale czyli jakies 3 serie po 5mysliwcow chwile po opuszczeniu hangaru - znikaja :/ dopiero kolejna fala nie jest usuwana i aktualnie walczy. Dziwnie to dosc wyglada, u was tez tak jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz co Yacek, nigdy nie testowales ich obrony ? Wprawdzie atakuja z zajadloscia os! Prujac z czego popadnie, tylko wkurzajace jest to ze pierwszych kilka fal obrony jest kasowanych po okolo 12 sek. lotu :/

Co zauwazylem jeszcze, ze gdy statek ai zaatakowal baze, to zostalo wyslane kilka grup i zadna nie znikla. Najczesciej dzieje sie tak, gdy gracz uderzy pierwszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Co zauwazylem jeszcze, ze gdy statek ai zaatakowal baze, to zostalo wyslane kilka grup i zadna nie znikla. Najczesciej dzieje sie tak, gdy gracz uderzy pierwszy.

Może dają fory graczowi?

A takie pytanie, jesteś wtedy w systemie, czy atakujesz flotą OOS?

Bo ja zauważyłem, w przypadku swoich myśliwców z AD, że OOS nie kwapią się do akcji, natomiast jeśli jesteśmy razem w sektorze, to wkraczają do akcji.

Te ataki z zajadłością os i pruciem czym popadnie to mi przypominają skrypt, który testuję. Ale mam co do niego mieszane uczucia, muszę go dłużej pobadać zanim o nim napiszę. A w tym tygodniu mało czasu miałem na grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien że znikają? Może wracają do Bazy? Sprawdź ilość statków zadokowanych w Bazie Pirackiej Gildii przed atakiem. Zaatakuj, i sprawdzaj cały czas ilość statków. Bo może być tak że statki wylatują, wracają, wylatują i znów wracają. Jeśli nadal atakujesz to dopiero po trzecim oddokowaniu ruszają do ataku na wroga, który niszczy ich bazę.

Coś takiego mam z myśliwcami z ADS w walce OOS, daje rozkaz ataku, statki opuszczają lotniskowiec i zaraz do niego wracają. Jeśli jestem w sektorze, to wystarczy jak lotniskowiec zbliży się do wrogiej jednostki i myśliwce same wiedzą co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Cytat

Możesz coś więcej na ten temat napisać ?

Na jaki?

Na temat spolszczenia? A co tu dużo pisać, fajne jest.

Na temat skryptu? Zobacz do pierwszego postu, przeczytaj, potem kliknij na linka do tematu na forum Egosoft, poczytaj, oglądnij screeny z konfiguracji i będziesz wiedział wszystko co potrzeba.

Jeśli chcesz coś konkretnie wiedzieć, pytaj konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To samo ma CODEA, z tym że CODEA nie jest tylko dla lotniskowców, ale dla wszystkich większych klas statków od M6 z TS po M1 i M2 wliczając to statki klasy TL, TM TS, M7. Dla jednych to co jest plusem czyli wymagany personel dla innych jest wielkim minusem jedni to lubią inni nie. CODEA ma to do siebie też że możemy ustawić czas Reakcji myśliwców. Jak jest to Grupa Uderzeniowa to statki po wykryciu przeciwnika ( zasięg skanera potrójnego ) same wystartują, zaatakują, zniszczą i wrócą do domu. Mechanicy sami naprawią i uzbroją do kolejnego ataku. Jak jest to grupa Przechwytująca to działa w zakresie skanera podwójnego. Są jeszcze Grupy Patroli, Eskortowców i Bombowców. Więc ja używam CODEA, ale ADS używam do moich stacji czego nie ma CODEA więc jak dla mnie to oba skrypty są dobre i warto mieć oba skrypty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To samo ma CODEA, z tym że CODEA nie jest tylko dla lotniskowców, ale dla wszystkich większych klas statków od M6 z TS po M1 i M2 wliczając to statki klasy TL, TM TS, M7.

ADS również nie jest tylko dla lotniskowców, choć co prawda w M6 go nie użyjesz. Można go również używać na stacjach (Placówki Wojskowe, Stocznie, DOK-i, HQ).

Każdy ma swoje ulubione skrypty, każdy ceni w nich co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawiła się nowa wersja ADS 2.60

Zmiany:

v2.60 - Defense Grid Beta
(+) [Commands - Carriers and ships] Add a selection menu to attack / defend wing orders
(+) [Commands - Carriers and ships] ADS should handle carriers able to dock big ships better
(+) [Automated Defense System] Implement the Defensive Grid system
(+) [Menu System] Defense Grid menu for the ADS Manager
(*) [Commands - Carriers and ships] Docking order not always using the Transporter Device

Wersja zawiera już w sobie najnowsze tłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...