Mani Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Wolałbym już Dahui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Lepiej Pohui. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Noihui. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Neihui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Niezly skrypt musze przyznac, bardzo tego brakowalo w grze by oznaczyc wszelkie nieznane sektory Wieczorem przystapie do katalogowania nieznanych sektorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Przygotowałem kolejny bonus tłumaczenia skryptu: http://www.mamuthq.net.pl/pobierz_plik_228 ... onus2.htmlNazwy sektorów wyglądają tak: <t id="1030001">Avarice</t> <t id="1030002">New Hope</t> <t id="1030003">Forgoten Gods</t> <t id="1030004">Stray Souls</t> <t id="1030005">Exiled God</t> <t id="1030006">Outcast Emperor</t> <t id="1030007">Cassiopeia Constellation</t> <t id="1030008">Hub</t> <t id="1030009">Stone Path</t> <t id="10300010">Holy Trinity</t> <t id="10300011">Hells Atrium</t> <t id="10300012">Brake Stuff</t>Czy ktoś może sprawdzić czy pasują one do sektorów, może dokonać zamiany między sektorami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 No jest mały problem z tymi sektorami :/ Ponieważ są one przetłumaczone ale.... pod sektorem Obłok Oorta są cztery sektory i one nie są przetłumaczone wcześniej były nazwane jako Sektor Nieznany teraz mają nazwę Sektor 07-04, Sektor 07-05, Sektor 08-04, Sektor 08-05. Jak to jest możliwe ? Czy u was na mapie Scorpa też tak jest? Hmmm mi się wydaje że te 4 nazwy sektorów są gdzieś chyba w skrypcie a nie w pliku T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centaur041 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 To coś jak podobne tajemnicze sektory Xennonów(numery)i khaaków.Posiadam własnoręcznie zrobioną mapę z czterech kartek drukarkowych A-4, poklejonych razem,i naniesionymi nowymi sektorami aż do X3R, obecnie będę musiał zrobić poprawki dopisując nowe sektory- które do tej pory były u mnie "pustymi", a co już posiadają nowe nazwy w tym X3CT.Zaletą takiej mapy jest pamięć potrzebna przy rozwożeniu kosmicznych klientów w odpowiednim czasie, by uzyskać jak najlepsze wyniki "przewozów" i skrótów drogi do celu i zarobienia odpowiednio wysokich "premii". Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 CytatNo jest mały problem z tymi sektorami :/ Ponieważ są one przetłumaczone ale.... pod sektorem Obłok Oorta są cztery sektory i one nie są przetłumaczone wcześniej były nazwane jako Sektor Nieznany teraz mają nazwę Sektor 07-04, Sektor 07-05, Sektor 08-04, Sektor 08-05. Jak to jest możliwe ? Czy u was na mapie Scorpa też tak jest? Hmmm mi się wydaje że te 4 nazwy sektorów są gdzieś chyba w skrypcie a nie w pliku T.Pewnie siedzi to w skrypcie. Ale gdyby znać ich numery ID to może dałoby się dopisać do pliku z tłumaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 CytatYacek napisał:Pewnie siedzi to w skrypcie. Ale gdyby znać ich numery ID to może dałoby się dopisać do pliku z tłumaczeniem.Yacek sektor Hub ma 13/8 miłej zabawy Potraktuj to jak misję z Treasurre Hunter A tak całkiem serio to chyba ID to właśnie te cyfry 70-04, 07-05, 08-04, 08-05. I wiem że sektor Hub ma 13/8 bo mam skrypt STO i jest napisane że przejęłam kontrolę nad 13/8 kończę już wykonywać fabułę The HUB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Zobacz tu: http://xudb.pl/topic/833-re-mus-marking-unknown-sectors/page__pid__11887__st__30#entry11887Widzisz jakie mają ID te sektory. To co ty podałaś to współrzędne na mapie wszechświata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centaur041 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 I tak macie fajnie,że się dobrze bawicie, w przeciwności do mnie.Cóż, poczekam. A potem nadrobię zaległości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 No zajrzałam do "szkieletu" skryptu i okazuje się że Azakal dał 12 sektorów a w ogóle jest 16 to wyjaśnia dlaczego te 4 nie są opisane Wiem jak już je dopisać te cztery brakujące sektory do pliku T. Jak chcesz to mogę dopisać te cztery i ci wysłać, albo Azakal mi to tam w sumie rybka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Dostałem, trzeba dopisać je do wszystkich spolszczeń skryptu. Jutro powinny być podmienione pliki na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 "Po uruchomieniu gry zmieniamy imię na activatemus" ? A jak to się stało, że nikt nie spytał o konsekwencje zmiany 'magicznego' imienia na proponowane / inaczej MUS nie zaskoczy jak rozumiem/Więc pytam ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 W dniu 10.11.2012 o 20:47, sunairam napisał:A jak to się stało, że nikt nie spytał o konsekwencje zmiany 'magicznego' imienia na proponowane / inaczej MUS nie zaskoczy jak rozumiem/Bo zapewne wszyscy wiedzą, że jeśli poprawnie wpisze się "Magiczne Imię" to imię pilota nie zmienia się na to wpisane, tylko nadal pozostaje stara nazwa."Magiczne imię" to tak naprawdę tylko kod, który powoduje otwarcie dostępu do Edytora Skryptów, przy okazji zmieniając status gry na *modified*. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 [ "Bo zapewne wszyscy wiedzą,"]No , to jestem sam - a teraz nic nie stoi na przeszkodzie by to imię zmienić. Niepotrzebnie trzymałem się jak rzep ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.