Skocz do zawartości

MUS - Marking Unknown Sectors


Azakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przygotowałem kolejny bonus tłumaczenia skryptu: http://www.mamuthq.net.pl/pobierz_plik_228 ... onus2.html

Nazwy sektorów wyglądają tak:

<t id="1030001">Avarice</t>

<t id="1030002">New Hope</t>

<t id="1030003">Forgoten Gods</t>

<t id="1030004">Stray Souls</t>

<t id="1030005">Exiled God</t>

<t id="1030006">Outcast Emperor</t>

<t id="1030007">Cassiopeia Constellation</t>

<t id="1030008">Hub</t>

<t id="1030009">Stone Path</t>

<t id="10300010">Holy Trinity</t>

<t id="10300011">Hells Atrium</t>

<t id="10300012">Brake Stuff</t>

Czy ktoś może sprawdzić czy pasują one do sektorów, może dokonać zamiany między sektorami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest mały problem z tymi sektorami :/ Ponieważ są one przetłumaczone ale.... pod sektorem Obłok Oorta są cztery sektory i one nie są przetłumaczone wcześniej były nazwane jako Sektor Nieznany teraz mają nazwę Sektor 07-04, Sektor 07-05, Sektor 08-04, Sektor 08-05. Jak to jest możliwe ? Czy u was na mapie Scorpa też tak jest? Hmmm mi się wydaje że te 4 nazwy sektorów są gdzieś chyba w skrypcie a nie w pliku T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś jak podobne tajemnicze sektory Xennonów(numery)i khaaków.

Posiadam własnoręcznie zrobioną mapę z czterech kartek drukarkowych A-4, poklejonych razem,

i naniesionymi nowymi sektorami aż do X3R, obecnie będę musiał zrobić poprawki dopisując nowe sektory- które do tej pory były u mnie "pustymi", a co już posiadają nowe nazwy w tym X3CT.

Zaletą takiej mapy jest pamięć potrzebna przy rozwożeniu kosmicznych klientów w odpowiednim czasie, by uzyskać jak najlepsze wyniki "przewozów" i skrótów drogi do celu i zarobienia odpowiednio wysokich "premii". 😀

Pozdrawiam. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No jest mały problem z tymi sektorami :/ Ponieważ są one przetłumaczone ale.... pod sektorem Obłok Oorta są cztery sektory i one nie są przetłumaczone wcześniej były nazwane jako Sektor Nieznany teraz mają nazwę Sektor 07-04, Sektor 07-05, Sektor 08-04, Sektor 08-05. Jak to jest możliwe ? Czy u was na mapie Scorpa też tak jest? Hmmm mi się wydaje że te 4 nazwy sektorów są gdzieś chyba w skrypcie a nie w pliku T.

Pewnie siedzi to w skrypcie. Ale gdyby znać ich numery ID to może dałoby się dopisać do pliku z tłumaczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Yacek napisał:

Pewnie siedzi to w skrypcie. Ale gdyby znać ich numery ID to może dałoby się dopisać do pliku z tłumaczeniem.

Yacek sektor Hub ma 13/8 miłej zabawy 😀 Potraktuj to jak misję z Treasurre Hunter 😀

A tak całkiem serio to chyba ID to właśnie te cyfry 70-04, 07-05, 08-04, 08-05. I wiem że sektor Hub ma 13/8 bo mam skrypt STO i jest napisane że przejęłam kontrolę nad 13/8 kończę już wykonywać fabułę The HUB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W dniu 10.11.2012 o 20:47, sunairam napisał:

A jak to się stało, że nikt nie spytał o konsekwencje zmiany 'magicznego' imienia na proponowane / inaczej MUS nie zaskoczy jak rozumiem/

Bo zapewne wszyscy wiedzą, że jeśli poprawnie wpisze się "Magiczne Imię" to imię pilota nie zmienia się na to wpisane, tylko nadal pozostaje stara nazwa.

"Magiczne imię" to tak naprawdę tylko kod, który powoduje otwarcie dostępu do Edytora Skryptów, przy okazji zmieniając status gry na *modified*.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...