Yacek Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 #75 Zastosowanie rakietJakie rakiety użyć na jakie cele? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w dwóch tematach, jeden dotyczy X3R, drugi TC:Rakiety - spis zastosowań X3RRakiety w TC - spis zastosowańDlaczego dwa tematy? W TC pojawiło się wiele nowych rakiet i szukamy dla nich zastosowań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 #76 O co chodzi z tymi cenami zakupu/sprzedaży? Jak ustawiać ceny we własnych fabrykach?Cena zakupu=cena sprzedaży.Jak to? A no tak. Opisze to na przykładzie Steków Wołowych.Smażalnia steków sprzedaje je w cenach od 34 do 110 kr. Średnia cena to 72kr. Jeśli masz Stację Handlową ustawiasz w niej cenę na 72kr. Handlowcy z poleceniem kup po najniższej cenie będą szukać SW w cenach z przedziału 34-71kr. Handlowcy z poleceniem sprzedaj po najlepszej cenie, będą szukać fabryk gdzie będą mogli sprzedać SW w cenach z przedziału 73-110kr. I na tym będzie polegał zysk. Ceny sprzedaży w Smażalniach i ceny zakupu w fabrykach zależą od zapasów tego towaru w magazynie. Im go mniej, tym ceny wyższe i na odwrót.Proste? czy jeszcze coś nie tak?Aneks:Średnia cena jest ceną domyślną dla SH.Balansowanie tą ceną powoduje zwiększenie zysków jednostkowych przy zmniejszeniu obrotu lub zmniejszenie zysków jednostkowych przy zwiększeniu obrotów. Co teoretycznie może się równoważyć, ale w praktyce może być różnie.Przykład: stawiamy SH w sektorze gdzie jest kilka fabryk potrzebujących SW, wtedy możemy podnieść cenę średnią o kilka kredytów. Nasze statki będą więcej skupowały SW, ale równocześnie dzięki dużemu zapotrzebowaniu na SW w sektorze towar ten nie powinien nam zalegać w magazynie tylko szybko schodzić z niego. Dzięki temu przy zmniejszeniu zysku jednostkowego będziemy mieć zwiększony obrót, a co za tym idzie zwiększone zyski.PS. Ale ja się na handlu nie znam, wole walkę Jeśli masz pytanie, chcesz coś dodać do opisu, pisz w tym temacie: Trading Station - pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 #82 Dodatkowe profile startoweW X3R dodatkowe profile startowe dodawał tylko (chyba) XTM-em.Do TC, ze względu na uproszczenie tworzenia takich profili, powstało już kilka różnych modów dodających dodatkowe profile startowe.Dzięki tematowi Własne profile startowe - tutorial, każdy może stworzyć swój własny profil startowy. Jeśli podzieli się nim z innymi, dodam go do tej listy:Lista profili startowych:ATF Agent gamestart - Seathal - 120: ATF AgentLucky Heir v1.0 (All pre 2.0 Plots complete) - Ketraar - 103: Lucky HeirVanilla Malt Gamestarts 1.0 - Snowship - 117: Yaki Insurgent - 120: ATF Agent Start - 190: ATF Captain - 191: ATF Admiral - 192: Pirate Profiteer - 193: Clan Warrior - 194: Atreus Tech - 195: Dukes Dupe - 196: Jonferco Chauffer - 197: NMMC Prospector - 198: OTAS Employee - 199: Plutarch Transporter - 200: Strong Arms Security - 201: Terracorp's Commodore - 202: Goner Split - 203: Kha'ak Invader - 204: Paranid War Priest - 205: Lost Split - 206: Teladi Defender - 207: Bounty Hunter - 208: Mercenary LeaderProfil startowy Tizonsk16 - Tizonsk16 - 200: TizonProfil startowy Alex Mercer - Tizonsk16 - 200: Alex MercerBlueBerry Game Start - Jagoda - 235: Predator - 236: J'on Taksówkarz - 237: Paladyn - 238: Argoński Agent - 239: Boroński Książe - 214: Egzekutor - 215: Szpieg - 216: Zbuntowana maszyna - 217: Zapomniany górnik - 218: Komiwojażer - 219: Siły policyjne OTAS - 220: Uciekinier - 221: Rabuś - 222: Yaki baron - 223: Obiecujący pilot - 224: Asy przestworzy - 225: Gwiezdna wataha - 226: Gwiezdny krzyżowiec - 227: Gwiezdny kupiec - 228: Gwiezdny pionier - 229: Strażnik PTNI HQ - 230: Poszukiwacz skarbów - 231: Smak goryczy i zemsty - 232: Wygnaniec Walhalli - 233: Czerwony baron - 234: Kolonizacja Capri PrimeNowa opcja startowa Man Machine - Yacek - 210: Man Machine - 211: Xenon InvaderSpadkobierca - Yacek - 213: Spadkobierca - opcja posiada własną misję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 #83 Gdzie kupić Napęd Skokowy?Pytanie pojawia się dość często, więc warto je dodać do FAQ.W X3R sprawa była prosta, Napęd kupowało się w Świątyni Gonerów. Patch 2.5 dodał Napęd Skokowy do placówki Terracorp.W TC Świątyń Gonerów nie ma. Po wykonaniu fabuły Gonerów, powstaje taka jedna, ale nie ma żadnych produktów na stanie.Gdzie więc można kupić Napęd Skokowy?1. Zobacz do tematu Encyklopedia w TC, znajdź w niej Napęd skokowy i już będziesz wiedział gdzie jest dostępny. Warunkiem jest jednak to że spotkaliśmy i skanowaliśmy statek posiadający taki Napęd w ładowni, lub byliśmy w sektorze gdzie był dostępny do kupienia Napęd. Tylko wtedy nowe urządzenie zostaje dodane do Encyklopedii.2. Jeśli nie masz oporów przed skryptami to polecam: Mapę Scorpa, Universal Best Buys/Sells Locator, Teladi Information Service i będziesz wiedział gdzie i za ile można kupić każdy towar.3. Jeśli nie masz Napędu w Encyklopedii, a opcja z pkt.2 Ci nie odpowiada to Napęd Skokowy można kupić:SpoilerHome of Light - Terracorp HQLegends Home - OTAS HQZiemia - TorusQueens Harbour - Atreus HQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.