Skocz do zawartości


Lista skryptów działających pod AP

skrypty albion prelude

119 odpowiedzi w tym temacie

#111 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 06 wrzesień 2013 - 17:31

 Użytkownik Yacek dnia 06 wrzesień 2013 - 17:17 napisał

Zamiast Merines Repair polecam skrypt SLAM.


Ja nie pisałem nigdzie o Marines Repair, chyba ze to nie do mnie.
A do napraw najlepszy moim zdaniem wspomniany przeze mnie Mobile Ship Repair ino trzeba się wyposażyć w M6 jakowąś...

#112 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 wrzesień 2013 - 17:59

Tak, moja wina pomyliłem skrypty, myślałem o Mobile Ship Repair, napisałem Marines Repair. Używałem obu, od bardzo dawna używam SLAM i jego uważam za najlepszy, pozwala dowolnie zbalansować koszty napraw i mimo że statki naprawiają mi się same (20% kadłuba na godzinę gry) to nie jest za darmo. A to czy będzie to poniżej kosztów napraw w stoczni i jak poniżej, można sobie dowolnie ustawić.

#113 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 06 wrzesień 2013 - 18:26

Kwestia gustu :)

#114 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 wrzesień 2013 - 18:30

 Użytkownik Szynszyl dnia 06 wrzesień 2013 - 18:26 napisał

Kwestia gustu :)

Jak dorobisz się floty 50 i więcej statków i przyjdzie ci naprawiać kilkanascie z nich, wtedy porozmawiamy o gustach :)

#115 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 07 wrzesień 2013 - 10:50

To jeszcze dłuuuga droga przede mną, a tak z innej beczki czy skrypt dock ts jest już w AP lub bonus packu do AP?? Bo zainstalowałem go ale widzę że działa komenda return home da mojego TSa z bazą w M2, a komenda dock ts nie działa

#116 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 07 wrzesień 2013 - 13:22

A pytasz o czysta grę, czy AP+XRM?
Jeśli o AP+XRM to pisz w odpowiednim temacie.

#117 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 07 wrzesień 2013 - 13:40

 Użytkownik Szynszyl dnia 06 wrzesień 2013 - 17:08 napisał

Aha i pytałem o te kokpity do XRM, można ich używać??

Jeszcze o kokpitach: jeśli twoje pytanie dotyczy XRM, pisz w odpowiednim temacie o modzie XRM. A co do samych kokpitów, to w XRM możesz używać tylko jednego moda z kokpitami, kompatybilnego z XRM. Znajdziesz go w pierwszym poście tematu moda XRM na forum Egosoftu o skryptach i modach.

#118 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 07 wrzesień 2013 - 16:45

Pardon za zamieszanie.

#119 marek1970

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 17 postów
  • LokalizacjaOpole-Polska
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 19 czerwiec 2015 - 08:59

Witam wszystkich :) po długiej przerwie z serią X.Mam pytanie do graczy w AP czy jest jakaś dobrze działająca CODEA pod AP? Gdyż mam problemy ze skryptami LUCIES w AP - mimo dodania do gry wszystkich ostatnio wydanych gra nie widzi np.
MILITARY Transport.Natomiast co do CODEA -brak skanera dwu lub tripplexowego nie można utwożyć CODEA Rozpoznanie,nie widzi także korwet, poza tym mimo dodania innych myśliwców i utwożenia jednostek Patrol -nie startują z lotniskowca.Czy ktoś poradził sobie z tymi skryptami jakoś ?
Widzę że nie ma kto mnie wspomóc :(

#120 sunairam

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 13 wrzesień 2015 - 13:01

(...)nie startują z lotniskowca. A pilot z nami leci ?
Jest poradnik do CODEi .

http://www.mamuthq.n...a-poradnik.html

Przeczytany ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych