Skocz do zawartości

Lista skryptów działających pod AP


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 26.12.2011 o 11:58, Szakal napisał:

A jest możliwość jakiego upa paczuszki wypakowanej? Byłbym wdzięczny bo kurde jak wypakowuje spk to ciągle mam some error.

Sz.

A tak konkretnie to jakie errory?

I jak wypakowujesz?

Otwórz SPK Exlorera, Kliknij na Open SPK File, wybierz plik .spk który chcesz wypakować. Gdy zostanie otwarty wybierz Extract All i podaj jakąś lokalizację do wypakowania. Musi działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yacku dziękuje ci uprzejmie za pomoc. Najlepsze jest to ze w miedzy czasie zanim odpisałeś reinstalowałem grę i heca bo po reinstalacji wszystko zaczęło śmigać aż milo ;]. Widać Steam coś źle zainstalował.

W dniu 25.12.2011 o 19:34, szczekan napisał:

ale właśnie skończyłem budować taki złożony z 44 stacji

Jest szansa na listę budowli z menadżera?. Jako początkujący chętnie się zapoznam.

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście - to moja największa inwestycja, jak na razie nie pracuje tak, jak bym tego oczekiwał (zysk godzinowy teoretycznie 3 443 101 Cr. przy czym żeby ten kompleks był w pełni samowystarczalny dodałem w sektorze kompleks produkujący same ogniwa, w oparciu o znajdujący się tam asteroid krzemowy 56, sprzedający wyłącznie mnie ogniwa, zakupowane przez utworzoną z kolei kopalnię rudy; tu nie mogę się powstrzymać przed jeszcze jedną radą*)

http://w680.wrzuta.pl/obraz/powieksz/3lj3eV7Wp0B

Z kolei ten kompleks http://w680.wrzuta.pl/obraz/8boSd1IieuZ/czarnyrynek jest bardzo stabilny jeśli chodzi o dochody, sprawdza się wyśmienicie i jest w pełni samowystarczalny.

A to mój pierwszy z dużych kompleksów, który dochodami niemal nie ustępuje temu wesołemu kompleksowi powyżej http://w680.wrzuta.pl/obraz/5JTi7jizQs9/cho_s_defaeat . Niestety, nie zapisałem go sobie w kalkulatorze Xadrian, więc daję tylko spis stacji z gry. W tym przypadku kompleks zawiera w sobie dwie kopalnie krzemu (bliskie położenie asteroid), co daje bardzo dużą ilość ogniw wytwarzanych na potrzeby kompleksu.

*) teraz jeszcze drobna rada i jeszcze jeden powód, dla którego warto mieć swój transporter (lubię mamuta, bo jest największy). Otóż z pomocą jego i zainstalowanego na nim promienia holowniczego (tractor beam, do kupienia w Third Redemption) można holować stację (kompleksów mi się nie udało, nie wiem czy źle próbowałem się "przyczepić" czy po prostu nie ma takiej możliwości). Jeśli tą stacją jest kopalnia, można dzięki temu zgromadzić je w odpowiednim miejscu, w odpowiednim zagęszczeniu, i włączyć w jeden kompleks. Ma to bardzo istotne znaczenie - mój pierwszy cytowany tu kompleks mógłby wyglądać inaczej, bez konieczności budowy osobnych: kopalni i minikompleksu energetycznego, bez dwóch transportowców, pokonujących dosyć długie trasy (sektor nie należy do małych, a początkowe położenie asteroidów nie jest zbyt korzystne). Chcę podkreślić, że przy planowaniu kompleksów warto wziąć pod uwagę tę zupełnie legalną możliwość jaką oferuje gra, i zmienić nieco wygląd sektora, wykorzystując namiastkę astroinżynierii. Powodzenia w budowaniu własnych dochodowych kompleksów 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kurde problem kompleks nie chce ruszyć, a handlowcy wogule nie przylatują sprzedawać u mnie swoich rzeczy ;/

Takie coś postawiłem. Założyłem ze jak dam dobra cenę to przelecą sprzedać u mnie rude i płytki i tak sobie czekam 1h gry i nic ;/

Do tego nie wiem jak zrobić żeby stacja nie sprzedawała towarów a jedynie kupowała bo rakiety chce wyłącznie dla siebie.

http://imageshack.us/photo/my-images/831/kompleks.png/

Sz,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam na wszelki wypadek - czy zasiliłeś stację jakąś kasą? Przy dobrej cenie powinni przylatywać, o ile sektor nie pochłonięty jakąś wojną (nie widzę, w jakim sektorze ustawiłeś). W ustawieniach stacji da się zrobić tak, żeby surowce były skupywane, a produkty końcowe - nie. Ale rzecz jasna w takim przypadku będziesz musiał zasilać kompleks co jakiś czas w kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do skryptów w ścieżce X3 terran conflict/addon/scripts dodałem dzisiaj skrypt asteroid relocator oraz spolszczenie do niego. Skrypt działa, jak dla mnie jest niezwykle użyteczny, bo pozwala zmieniać wedle moich oczekiwań położenie asteroidów w sektorze, a także przenosić asteroidy z innych sektorów do wybranego przeze mnie za pośrednictwem Mamuta, wyposażonego w teleporter i skaner minerałów. Przy projektowaniu dużych kompleksów doprawdy trudno przecenić taką możliwość. Jedyny kłopot, jaki mam, to to, że w poleceniach (pirackich) mam readtexty zamiast opisu funkcji. I tu mam pytanie - czy mogę to w jakiś sposób naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2012 o 13:55, szczekan napisał:

Jedyny kłopot, jaki mam, to to, że w poleceniach (pirackich) mam readtexty zamiast opisu funkcji. I tu mam pytanie - czy mogę to w jakiś sposób naprawić?

Być może tłumaczenie jest nie aktualne. Trzeba by je zaktualizować porównując z aktualnym plikiem angielskim tekstowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w AP działa skrypt odpowiadający za dodanie poleceń "scoutowskich"? Mam na myśli np. komendę "przeleć przez" [brama]. Nie pamiętam, jak to się nazywało w TC.

Edit: _chyba_ nie chodzi o Advanced Navigation Software bo tam można kazać przelecieć przez, ale komendy na latanie w kółeczko po sektorze nie widzę.

Edit2: Dzięki za odpowiedź. Z pewnością polecania nawigacyjne MK1 nie dają tego. Zapewne chodzi o tą "eksploarację", jakkolwiek by się to nie nazywało w oryginale. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 8.02.2012 o 12:35, BetonowaAnakonda napisał:

A właśnie anarkis...Zainstalowałem skrypt Wars: Argon/Boron vs. Split/Paranid ale nie działa, Chyba jest niekompatybilny z AP

A zainstalowałeś poprawnie? Bo mnie działał. Teraz nie gram z nim bo gram z XRM.

Nie masz nic w ustawieniach SI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.02.2012 o 16:17, BetonowaAnakonda napisał:

Już ci piszę jak mam:

Zainstalowałem tak jak chciał autor. Tyle, że może trzeba to wrzucić do addonu?

Bo wrzuciłem do głównego folderu X3TC i na chłopski rozum powinno być w obu ustawieniach SI a nie ma.

Autor pisał skrypt dla TC, jak instalować skrypty w AP masz podane w FAQ AP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć Yacek

Wypakowałem CommunityPluginCon... SPK Explorerem tak jak pisałeś. To co wypakowałem przeniosłem do katalogu addon (scripts, t). Niestety baz żadnego rezultatu. W zakładce Sterowanie-interfejs nie ma rozszerzenia w którym dotąd był sobie ten skrypt, przez co nie można przypisać mu żadnego klawisza. Chyba że coś spartoliłem bo dość dawno w tym nie grzebałem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem (a dokładniej zainstalowało się) najpierw X3 TC które spolszczyłem zmieniając plik lang z 44 na 48 natępnie ściągnąłem AP i tak samo spolszczyłem w katalogu addon. Spolszczenia z Mamuta nie dawałem. Żaden skrypt nie "chodzi". A chcę zainstalować CCM by móc potem zainztalować skrypty takie jak np NPC itp. potrzebne mi do przejmowania statków. Michał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...