Skocz do zawartości


Lista skryptów działających pod AP

skrypty albion prelude

119 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 grudzień 2011 - 16:16

Wszystkie skrypty napisane dla TC powinny działać bez problemu w AP.
Różnica polega tylko na sposobie instalowania (lokalizacji docelowej) skryptów i ich spolszczeń.
Gdzie mają być instalowane skrypty i spolszczenia w AP piszę w FAQ X3:AP w punkcie 10.

Bardziej chyba przydatna będzie lista skryptów jakie nie powinny być instalowane:

1. RRF (jest już zintegrowany z grą)
2. MARS (też chyba jest zintegrowany z grą) ale tego nie mogę potwierdzić na 100%
3. Skoro mamy RRF to odpadają podobne do niego skrypty MBRR i IR (nigdy nie powinno się ich instalować razem ze względu na problemy).
4. Nie ma sensu instalować również skryptów, które dostępne są Bonus Packu dla AP.


Wyświetl postUżytkownik Gie_N_koV dnia 16 grudzień 2012 - 12:32 napisał

Witam. Wiem że ten temat istnieje parę tematów wyżej, jednak znalazłem na forum egosoft bardziej rozbudowaną listę modów kompatybilnych z AP. Znajdują się w niej głównie najbardziej popularne modyfikacje / skrypty, wszystkie sprawdzone i przetestowane na AP, ewentualnie oznaczone co trzeba zrobić by działały. Polecam i pozdrawiam ;)

[http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=315630]



#2 nicktosobisty

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 17 grudzień 2011 - 15:49

Mógłbym prosić o linki, lub chociaż pełny opis nazw?
Nie jestem tak w temacie X3, by wiedzieć czy np.
3. NPC Bail Addon (oczywiście z CCM i wymagana biblioteką)
to to samo co z Mamuta
[TC] NPCBailingAddon-V1.6.4-11.09.2009.spk
ani co z tym CCM?

SCS nie potrafię zidentyfikować wcale na Mamucie...
Rozumiem, że dla kogoś, kto w X3 "siedzi" to proste, ale nowym czy mniej zaawansowanym graczom X3 niewiele to mówi.

#3 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 194 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 17 grudzień 2011 - 15:57

SCS to pewno Salvage Claim Software, czyli oprogramowania do przechwytywania statków.

Ale ja też nie rozumiem tej opcji z NPC Bail Addon, a w sumie z chęcią bym ten skrypt zainstalował. :(

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 grudzień 2011 - 16:01

Skrypty są opisane w odpowiednich tematach tu na forum. Linki można znaleźć w temacie o spolszczeniach skryptów (uwaga nie wszystkie linki jeszcze tam działają) lub samemu poszukać odpowiednich tematów w dziale o skryptach.

#5 Balbinka

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPip
  • 142 postów

Napisano 18 grudzień 2011 - 13:41

skrypty do przechwytywania statkow TJ

SCS - Salvage Claim Software sluzy do przejmowania statkow czyli wzasadzie do zlomiarstwa ma kilka ciekawych opcji wzasadzie bardzo potrzebnych do wyszukiwania w galaktyce statkow ( pozuconych ) oraz pozostalosci po zniszczonych statkach ( kontenery z towarem ) .

NPC Bail Addon - skrypt do pomagania wrogom pilotom w opuszczaniu swoich statkow ( bys mial co zbierac naprawiac i sprzedawac ) czyli pogacic sie na cudzej krzywdzie odpowienio ustawiajac to wlatujesz do sektora i wszyscy na sam twoj widok robia chop ze statku hihihihi a ty se przejmujesz i na sznurek do stoczni .

CCM - nie bardzo rozumiem ale to chyba jest Centrum controli ???? nie wiem nie bede klamac ani zmyslac nie wiem nie mam pojecia ;)

Yacek prosze o wyjasnienie tego skrotu

wiem bi kozystac z NPC Bail Addon musisz zainstalowac PluginManager to tez skrypt ale on wykrywa niektore skrypty i pozwala na konfigorowanie tych skryptow o ile wiem to wszystko mozna znalesc pod tym adresem http://xudb.pl/index...ia-do-skryptow/

z powarzaniem Balbinka

#6 Kedudg

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 207 postów
  • LokalizacjaAvarice
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 grudzień 2011 - 13:48

Prawdopodobnie Yacek myślał o Community Configuration Menu - skrypt służący do konfiguracji innych skryptów. Część skryptów wymaga go do poprawnego działania.

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 grudzień 2011 - 14:38

Są dwa SCS: Cycrowa i TECSG. SCS Suite to skrypt TECSG-a. Takiego SCS-a używam.

CCM - w opisie skryptu NPC Bail Addon jest podany jako wymagany do działania.

Nie pierwszy raz opisując mod podaję działające z nim skrypty (tak było w przypadku TOTT, XRM i innych), zawsze stosuję skróty nazw. Nigdy nie było z tym problemów.

Skryptów działających pod AP jest dużo więcej (praktycznie większość działa), To że podałem tylko te dwa o niczym nie świadczy. Po prostu w tej chwili mam zainstalowane tylko te dwa. Jeśli ktoś zainstaluje jakiś skrypt, niech dopisze go w tym temacie, jako działający. Taki był zamysł tego tematu.

#8 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 194 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 grudzień 2011 - 01:18

Da radę bezproblemowo wrzucić bonus packa czy trzeba kombinować?

#9 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 grudzień 2011 - 04:40

Wyświetl postUżytkownik Michal.R dnia 19 grudzień 2011 - 01:18 napisał

Da radę bezproblemowo wrzucić bonus packa czy trzeba kombinować?

Nie da rady. BP dla TC nie jest kompatybilny z AP. AP będzie miało własnego BP. Pisałem już o tym.

#10 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 194 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 grudzień 2011 - 08:00

Ja trochę pokombinowałem i przeniosłem pliki bonus packa do steamowego katalogu TC i AP. Dzięki temu mam Przedstawiciela Handlowego, ale... gdy go odpalam w mojej elektrowni słonecznej xl w CBSE, to niestety ciągle siedzi w stanie gotowości na stacji. ;)

Zastanawiam się czy to wina samego skryptu i mojego nieobeznania z nim, czy może jednak PH nie jest kompatybilny z AP. :)


PS. Chyba warto byłoby zrobić już pierwsze pytania i odpowiedzi do FAQ z AP, ponieważ trochę się już niepewności zebrało. :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych