Tezeth Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam jestem początkującym graczem, tzn grałem w X2 ale to już bardzo dawno temu było i już zapomniałem większość rzeczy.(Teraz pykam w x3 reunion 2.5) Mam pytanka odnośnie: 1. "skrypty", jak to wszystko sprawnie zamontować w grze żeby działały i co mam zrobić zeby gra była w polskiej wersji językowej? Proszę o wytłumaczenie jak "dla noobka"2. Mógłby ktoś zamieścić linka z polską wersją instrukcji obsługi ? Głównie chodzi mi o objaśnienie przyrządów które montuje się na statku itp. oraz opis statków poszczególnych ras.3. Opuszczone statki.(latam Busterem) Mianowicie miałem parę walk po których pirat katapultował się ze statku. Co moge zrobić z takim wrakiem ? Latam do okoła niego,staram się z nim jakoś "komunikować", wychodzę z własnego statku, frune w skafandrze do tego zdobycznego ale wejść nie moge. W jakis sposób mogę przejąć taki statek ? Co mam kliknąć albo w co musi być wyposażony mój "gwizdek" zebym mógł tego dokonać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 1. FAQ2. Nie można. To piractwo, a tego nie popieramy. Dlaczego nie masz polskiej instrukcji?3. FAQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tezeth Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 2. A skąd mam ją mieć jak to piractwo ?btw dziękuje za odpowiedź na poprzednie pytania, tzn za częściowe nakierowanie na odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...