Skocz do zawartości

Combat mod CMOD3 + Hard/Xtreme mode


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat
Cytat

Co do rakiet, to masz rację, jedna spora rakieta, przy stanie osłon 0% i po tobie. Ale czy taka sytuacja mogła się powtórzyć dwa razy? Zależy kiedy był ostatni zapis do którego wracał. Ale w sumie to dwa razy to za mało, aby powiedzieć że coś się powtórzyło lub nie.

No właśnie, dlatego wymieniłem kilka czynników które mogły mieć na to wpływ i być może one się akurat zsumowały w danym momencie. Z tym, że to tak czy inaczej potrwałoby przynajmniej parę sekund.

Jeśli rzeczywiście eksplodował od razu po zejściu osłon to tak jak pisałem, pewnie jakiś bug. U mnie coś takiego nigdy nie miało miejsca samo z siebie. Coś takiego się działo jedynie w wypadku gdy statek wystrzeliwał jakąś wielgachną rakietę albo torpedę i została ona trafiona zaraz po odpaleniu ale nie przypuszczam żeby Konrad albo któryś ze statków znajdujących się bardzo blisko niego akurat wtedy używał Pożogi.

Cytat

PS. mnie chyba przekonałeś do CMOD 😀 ale nie teraz, jak będę zaczynał nową grę to tym razem z CMOD. Myślę że jak zacznę nową grę z CMOD to nie będę widział różnicy przy zmianach jakie on wprowadza, tak jak widoczne one są gdy włączy się go w trakcie już rozpoczętej gry.

Spróbuj, może akurat tym razem zaskoczy i się spodoba. Moim skromnym zdaniem walki są dużo ciekawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Coś takiego się działo jedynie w wypadku gdy statek wystrzeliwał jakąś wielgachną rakietę albo torpedę i została ona trafiona zaraz po odpaleniu ale nie przypuszczam żeby Konrad albo któryś ze statków znajdujących się bardzo blisko niego akurat wtedy używał Pożogi.

Nie koniecznie on wystrzelił. Mogła lecieć do niego, a on albo obroną antyrakietową, albo nawet przypadkowym strzałem ją trafił i było wielkie BUM.

Można tak gdybać w nieskończoność.

Cytat

Spróbuj, może akurat tym razem zaskoczy i się spodoba. Moim skromnym zdaniem walki są dużo ciekawsze.

Skromniś 😀

Wiesz że czasem mamy odmienne zdanie, Ale wiesz też, bo pisałem to nie raz, że bardzo cenię Twoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak zachwalacie CMOD-a że znów postanowiłem do zainstalować. I co? I znów zawiodłem się i rozczarowałem. Doprawdy nie wiem czemu go tak zachwalacie? Choć może zostawię go na dłużej i zobaczę jak będzie.

Jak na razie to owszem, fajne te nowe efekty broni, zarówno wizualne jak i dźwiękowe. Choć efekt wizualny Generatora Plazmowego jakoś bardziej podoba mi się z czystej gry niż z CMOD-a.

Ale co do walki, to testy wypadły na niekorzyść CMOD-a:

starcie 1 M3 vs. 3xM3 piratów (Kea i dwie Novy). Moje M3 uzbrojone w Działa Akceleratorowe (8 sztuk), piraci mają GP, WMP i DA.

CMOD - rozprawiłem się z piratami dużo szybciej, mimo że osłony zdejmowałem im dłużej (to muszę przyznać) to zużycie energii mojej broni było zdecydowanie niższe, mimo prowadzenia ciągłego ognie nie spadło poniżej 80%.

Gra bez CMOD-a - osłony owszem spadały piratom bardzo szybko, ale moja energia również, tu już nie mogłem prowadzić ciągłego ognia jak z CMOD-em, musiałem w pewnym momencie wycofać się i poczekać aż naładuje się generator.

Zrobię testy na większych statkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już chcesz robić takie testy to proponuję zacząć od M5, a skończyć na czymś dużym. Kea to jeden z lepszych myśliwców z niezłym generatorem, a znając życie potem przesiądziesz się do Hyperiona i efekty takich testów zwłaszcza z użyciem tych najbardziej uniwersalnych i energooszczędnych 😀 działek (DA) będą takie same 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem zostawiam CMOD-a na dalsze testy, zobaczymy.

Prowler, ale ja nie latałem w Kei, tylko ja atakowałem. Latałem innym M3 (nazwy nie podam, bo i tak nie będziesz mógł go na razie sprawdzić). W obu testach miałem ten sam statek, tych samych wrogów (save sprzed ataku). A tego nie rozumiem:

Cytat

Kea to jeden z lepszych myśliwców z niezłym generatorem

no OK, ale jeśli nawet byłbym w Kei, i jego to moc by się nie zmieniała, to zmieniałaby się energochłonność broni (DA). W czystej grze DA pożerają energię z generatora jak głodne wilki, w CMOD-zie zużycie ich energii jest znikome, można trzymać palec na spuście i nie przejmować się tym że za chwilę stracisz możliwość prowadzenia ognia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, widać źle przeczytałem.

Działka akceleratorowe są przeznaczone głównie dla M4 i wygląda na to, że w CMOD zostały zmodyfikowane głównie pod ich kątem. Gdy zapakujemy je do M3 czy większego statku, który posiada kilka/kilkanaście razy mocniejszy generator laserów to wiadome, że będzie można nimi prowadzić ogień dłużej, w niektórych wypadkach pewnie i bez końca. Czy to aż takie złe ? Nie wiem, grając nie patrzę na detale tylko na całość, a ona wyrównuje się dosyć fajnie, bo statki NPC używają tych samych DA przeciwko nam, tak więc kilka M4 czy nawet M5 w nie wyposażonych potrafi narobić niezłego bigosu. Jednocześnie gdybyś chciał używać DA przeciwko dużym statkom to może się okazać, że są za słabe i nie pokonają nawet regeneracji tarcz, bądź sama walka będzie trwała strasznie długo.

Dla porównania możesz wsadzić tą broń w M5 lub M4 i spróbować zaatakować jakiś większy statek. Ja kiedyś starałem się ustrzelić PX'a samemu lecąc Solano. W Vanilla nie byłoby z tym żadnych problemów, a tutaj po 5 minutach zabawy odpuściłem bo poniżej 40% osłon zbić nie mogłem.

Odpuść sobie takie suche testy i po prostu graj. Jak pisał Sorkvild, wszystko wyjdzie samo w praniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Widać znowu mamy inne podejście 😀

Standard 😀 ale dzięki temu tyle dyskusji prowadziliśmy 😀

Cytat

Powodzenia w testach 😀

Dzięki, mam nadzieję że przekonam się do CMODA i wejdzie do żelaznego zestawu skryptów i modów.

Tylko czy czasem ten post nie potwierdza moich obserwacji i testów? http://xudb.pl/topic/1359-re-czym-najlepiej-przemierza-wszeschwiat-x/page__pid__21084__st__90#entry21084

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie lotniskowce wyposażone w PPC czy IBL w połowie walki nie mają już zupełnie energii do strzałów. Być może tamten J był z gatunku tych 'niskorangowych' i na pokładzie miał słabsze uzbrojenie.

W przypadku M2 wygląda to inaczej i rzeczywiście energii laserów starcza na długo, ale sama walka również trwa znacznie dłużej niż w vanilla, więc nie odbieram tego jako wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...