Balbinka Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 witam witam z wieczorka .mam pierwsze powazne osiagniecie zlapalam M1 Tokyo ale tu zaczynaja sie schody .ten wielki statek ma na pokladzie 25 statkow typu M5,M4 ,M3 i teraz jak je przejac wszystkie bez walki ????czy to mozliwe ?i jeszcze jedno czy to jest normalne ze IL atakuje sektory tak jak Xenki czy Khaki ,wpadaja do sektora czyszcza ze wszystkiego co zyje zaczawszy od statkow skonczywszy na stacjach i stawiaja swoje stacje ,ale tez i z tym procederem jest Bug super dla gracza .zpowarzaniem Joanna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Rozumiem że przejęłaś Tokyo w walce z pełnymi hangarami - Pogratulować zdolność, lub współczuć BUGÓW co wolisz jeżeli przejmujesz przy pomocy BSE to każdy statek musisz oddzielnie a skoro siedzą w hangarze to możesz raczej zapomnieć o nich gdyż dopóki nie wylecą to nie dasz rady ich ostrzelać by BSE zadziałało. co do drugiej sprawy to czy mogła byś rozwinąć skrót "IL" jakoś zardzewiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balbinka Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Cytatto czy mogła byś rozwinąć skrót "IL" jakoś zardzewiałem.IMPERIAL LABORATORY . strasznie namolne skurczybyki i niezla konkurencja co do khak czy xenkow IL napada sektory niszczy stacje i stawia swoje podobne do ziemskich ,czasami uzywaja stacji innych ras -tak jakby przejmowali cale stocznie wlacznie z zawartoscia niezla sprawa maja slabe zaopaczenie i jak wyszczelaja amunicje to sa bezbronne jak baranki wobec mnie wielkiego zlego ?? wielkiej zlej wiczycy troche gryzienia i sie poddaja Admina prosze o wstawienie czesci tej wypowiedzi w spoiler przykro mi ale ja nie umiem teraz wlasnie zagryzlam ARANA super wielki statek .z pozdrowieniami Joanna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balbinka Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 sorrki ze tak post po poscie ale znalazlam sposob na opruznianie statkow M1 z zawartosci:)czyli statkow nalezacych do poprzedniego wlasciciela jak juz masz pusty statek czyli do przejecia , nie przejmuj go tylko sekundke poczekaj ,jak bedzie mial naladowane oslony to zacznij go delikatnie podgryzac odnowa -taki M1 powiedzmy tokyo zacznie wypuszczac statki jako wrogie po 3 w kluczach ,i teraz albo je niszczyc albo delikatnie podgryzac doczasu az bedzie gotowy by przejac ale nie przejmowac i tak wyciagnac wszystkie ,okolo 50% ztych statkow bedzie do przejecia . I tak masz M1 z czesciowa obstawa.z pozdrowieniami Joanna uprasza sie admina o wstawienie w spoiler mojej wypowiedzi ca co zgory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Brawo Joasia. Na pewno ta informacja się przyda innym zdobywcom.A spoilerów nie ma po co dawać, to nie dotyczy fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam,podłącze się z moim problemem to tego posta. Wystartowałem grę jako argoński patriota. Powoli zaczynam kończyć misję "final fury" i zaczynam misję terrańską. W drodze do sektora "Uranus" (druga część misji terrańskiej) ze zdziwieniem stwierdziłem, że w sektorach ziemiańskich nie działa mi napęd skokowy. Mam go zainstalowanego od dawna i w sektorach pozostałych ras funkcjonuje bez problemu. Już przy wyborze skoku do sektora ziemiańskiego nie mam do wyboru, żadego z ich "orbitalnego akceleratora". Czy jest to przypadłość mojej instalacji, a może muszę osiągnąć jakąś minimalną rangę wśród ziemian? Może trzeba coś gdzieś w opcjach przełączyć? Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem? Edit:Po przejrzeniu paru postów na forum angielskim doczytałem się, że problem można obejść zakładając jednostatkowe skrzydło. Można jeszcze użyć skryptu napędu skokowego punkt do punktu. Nie jest to jednak eleganckie rozwiązanie. Wydaje mi się, że powinna być możliwość (jeżeli już normalny napęd skokowy nie funkcjonuje) zakupu jakiegoś „ziemiańskiego napędu skokowego”. Tym nie mniej ponawiam pytanie: Czy ktoś wie dlaczego napęd skokowy nie funkcjonuje w sektorach ziemiańskich? Czy (poza wymienionymi przeze mnie wyżej możliwościami) istnieje jakaś możliwość/procedura uruchomienia go w tych sektorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blantas Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Moze lookni do dzialu skrypty i mody, jest tam converter ktory przerabia akceleratory na normalne bramy. A u ziemian nie mozna skakac dla tego, gdyz wlasnie ziemianie maja Akceleratory a nie bramy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Z tego co pamiętam Fabuła stanowiła że ziemianom udało się stworzyć jedynie jedną bramę z Ziemi do sektora Brennan's Triumph która z kolei została zniszczona przez rzeczonego Brennana. Tyle gwoli fabuły i rzeczywiście istnieje skrypt który przerabia OA na Bramy. TU go znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Dzięki. Poczytałem sobie jeszcze trochę na forum angielskim i wygląda na to, że z założenia w sektorach ziemskich nie można sobie dowolnie skakać (tak jest w oryginalnej grze nie zmodowanej). Z zapowiedzi Egosoft wynika, że nie będzie to zmienione. Dla tych, którzy chcą „normalnie” jak wszędzie indziej przemieszczać się miedzy sektorami pozostaje modowanie gry.Link do wspomnianego przerabiacza akceleratorów na bramy gwiezdne:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=224756Edit:Zgraliśmy się z El_Dar'em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Jeszcze jedna uwaga. Wydaje mi się, że dobrze by było założyć oddzielny wątek dla tego problemu. W przyszłości (po wydaniu X3TC PL) z pewnością więcej osób "zderzy" się z tym zagadnieniem. Nie każdy chce modować swoją grę i pierwsze miejsce gdzie będzie szukał jest to ta część forum. Wszyscy wiemy, że polityka Egosoft jest dosyć skąpa jeżeli chodzi o wydanie jednej porządnej instrukcji (z wyjaśnienieani do większości zagadnień), ta do X3TC jest tylko szerszą kopią X3R. Pytanie do moderatorów: czy widzą taką potrzebę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Myślę że dodanie tej informacji do FAQ ułatwi sprawę. Pod warunkiem że komuś chce się czytać FAQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Dobry pomysł. Moim zdaniem należy zrobić obie rzeczy. W FAQ zamieścić podstawowy opis (że się nie da, podstawy historyczne itd) natomiast w nowym wątku zamieścić odnośnik do FAQ i wątku z modów. Dlaczego upieram się przy nowym wątku w części ogólnej dotyczącej X3TC? Myślę, że to tylko kwestia czasu kiedy ktoś go stworzy. Pozatym może jednak Egosoft zdecyduje się w X3TC 2.0 jakoś skorygować problem i wtedy będzie wygodnie opisać go komuś na forum w dedykowanym wątku. Jak już wcześniej pisałem, znalazłem informację, że prawdopodobnie udaje się dokonywać skoków w sektorach ziemiańskich jako skrzydło floty. Jeżeli zafunkcjonuje (jeszcze nie sprawdziłem tej możliwości) lepiej będzie taką informację zamieścić w wątku niż w FAQ. Może ktoś odkryje jeszcze inną możliwość obejścia problemu bez modownia gry. Jestem więc za wariantem wątku na forum i podpunktu w FAQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 To zakładaj temat, opisz wszystko w nim. Ja dołożę do FAQ i dam na koniec linka do tematu.Co do rozwiązań, to oprócz skryptu do zmiany akceleratorów w bramy skokowe jest jeszcze skrypt freejump, który pozwala skakać w dowolne miejsce w sektorze, w tym w sektorach ziemian, bez konieczności posiadania ogniw w łądowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Zrobione. Zakładaj FAQ.http://xudb.pl/topic/492-nap-d-skokowy-a-sektory-ziemian/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Wracając do pierwotnego tematu tego wątka. Właśnie na angielskim forum znalazłem temat z przejmowaniem zadokowanych na przejętym M1 statków. Nie potrzeba ich niszczyć można je przejąć za pomocą stosownego oprogramowania (znanego już z poprzednich części X3). ] http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=239754&sid=58cd352bfafb9a8526bc10721859b2e9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlo Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Witam po dłuuugiej przerwie... pytanko - czy da się kupić gdzieś laser naprawczy? Niektóre statki mają możliwość zamontowania czegoś takiego ale nigdzie go nie widziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Tylko ze skryptem: http://xudb.pl/topic/366-mod-mobile-ship-repair/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlo Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 O dzięki Ci Yacku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlo Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Mam jeszcze jedna sprawę. Pamiętam jak w XTM miałem kiedyś problem z wieżyczkami w jakimś przejętym statku (broń sama się zmieniała) - był na to jakiś sposób ale nie pamiętam jaki... Mam teraz taki problem z Heavy Centaurem w TC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 FAQ#14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless one Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Właśnie próbuję się po raz pierwszy przy zajmowaniu dużych statków w TC i mam pytanie, czy istnieje możliwość takiego przełączenia ataku statku by zamiast "nalotów" po prostu podążał za przeciwnikiem i ostrzeliwał go? Próbowałem nawet komendy podążaj i dopóki siedzę w statku wieżyczki ostrzeliwują statek wroga, jak tylko wysiądę to od razu przestają strzelać Chodzi mi tylko o utrzymanie głupich tarcz na poziomie 10% i nic nie mogę wykombinować, a najczęściej nie nadążam z przesiadką.Jeszcze dodatkowo - czy można tak ustawić by po zmianie statku, ten z którego wysiedliśmy dalej wykonywał czynność z automatycznego pilota, którą ustawiłem jak jeszcze w nim siedziałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 z tego co pamiętam można zlecić statkowi by atakował tarcze czyli będzie ostrzeliwał wroga tylko dopóty ten ma tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless one Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Można, tylko wtedy on też stosuje technikę nalotów co w przypadku niszczenia tarcz powoduje znaczny wzrost ich poziomu. Niestety statek M6 zanim nawróci to minie tyle czasu, że komandosi już nie żyją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balbinka Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 witam i znow wsadze swoje 3 grosze pokiego grzyba ty sie wogule przesiadasz ????ostrzeliwoj sobie tarcze jak ci sie zywnie podoba a potem jak masz moznosc to daj rozkaz abordazu Marinezom w innym statku , M7 sam podleci i wywali kapsuly tam gdzie potrzeba i zrobui to co doniego nalezy to taka moja uwaga sama przejmowalam w ten sposub ale M7 musi byc troche blisko .inny sposub to samemu ostrzeliwac oslony z M7 i potem wywalic kapsuly w odpowiednim momencie . tak ze nie bardzo rozumiem w czym problem . inny sposun to zainstalowac ScS i BS i masz wszystko uproszczone , zainstalowac jeszcze Marine repair i masz naprawiony statek M1 NP . ludzie nie utrudniajcie sobie gry takimi drobiazgami , niewarto to i tak wszystko na przemial pojdzie jak wpadna Khaaki do sektora w liczbie 4 niszczycieli i kupa drobnicy to ci flota mocno stopnieje , IL tez ma chetke na twoje sektory a tu juz cz sie liczyc z 4 M1 4-6 M7 4-6 M8 i znow mnogo drobnicy.wiec nie przejmoj sie zabardzo tymi abordarzami bo nie nastarczysz lapac statkow a kaska szybko sie uplynni kupowaniem .lepiej zainstaluj wszystko co mozna by miec ruch w interesie czyli wszelakiego rodzaju inwazje walki miedzy razami i takie tam jakie sa .sorrki za brak linkow ale o mody tro ty juz pytaj leprzych odemnie ja tylko daje ci sugestje ze gre cza sobie utrudniac ale z jnnego profilu . z powazaniem Joanna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless one Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Samemu ostrzeliwać osłony z M7M? Z tylnej wieżyczki?M7M ma polecenie board ship, ale z tego co czytałem nie stosuje do niego kapsuł abordażowych.Co do ataku IL to będzie im ciężko, bo staram się mieć czystą grę i jedyny mod jaki zainstalowałem to Przedstawiciel Handlowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.