DYoda Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 pewnie porwali go kosmici ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Spoilerjedyne nawiązanie do Reunino i Julian jakie na razie odkryłem to "Exterminator" jest to m4+ - Elite które zostało nazwane przez swego właściciela tak na cześć Juliana. Gościu zapoczątkuje jedną z Fabuł "Final Fury" eliminacja Khack jeszcze nie szedłem ta "drogą" wiec tyle co mogę powiedzieć co do nawiązańPoza tym wg. mnie akcja dzieje cie przynajmniej kilka lat po wydarzeniach z Reuniona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Pograłem już parę godzin w TC i rzeczywiście...Spoilernie znalazłem śladu żadnego Brenana. Trochę szkoda bo przyzwyczaiłem się do ich obecności w grze. W sumie to nawet linia fabularna gry była dzięki ich postaciom ciekawsza. Z resztą nie tylko brakuje mi tu Brenanów. Znikły Elena i Saya Kho a także Ban Dana. Bardziej człowieka wciągała ta gra, gdy istniały postaci które znał z poprzednich kilku części. Takie jest moje zdanie. Ego mogło dorzucić jeden profil z kontynuacją lini fabularnej rozpoczętej jeszcze w XBTF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Spoilermoże z czasem dodadza misję (fabułę) związana z postaciami z Reunion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Więc tym bardziej można błyskotliwe zapowiedzi B.Lehahna, te o zakończeniu serii na X3:TC, włożyć między bajki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Chciałbym odświeżyć ten temat, dawno już nie grałem w obie gry i nasuwa mi się ponownie pytanie która lepsza.Jak wiemy wyszło wiele poprawek do TC i wiele nowych rzeczy zostało w nich dodane.I teraz co sądzicie która gra wprowadza najwięcej możliwości w chwili obecnej i która zawiera najciekawsze rozwiązania.Proponował bym aby użytkownicy ustawili w kolejności gry od tej którą najlepiej lubią do tej najgorszej biorąc pod uwagę całą mechanikę i rozwiązania.Jeśli było by to możliwe to chciałbym aby ktoś wrzucił porównanie gier w sensie ilości statków i sektorów w każdej nie wliczając oddzielnie dodawanych.Jak dla mnie chociaż za dużo nie grałem w XTM to kolejność będzie następująca.X3TC, X3+XTM, X3RZ moich obliczeń wychodzi że w czystym X3TC jest obecnie 334 statki nie wliczając dronów, satelitów astronautów i stacji (nic co nie jest statkiem nie zostało wliczone). Niestety nie wiem ile gra posiada sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie wiem czy takie porównanie ma sens. To nie ilość (statków, sektorów), a jakość jest ważna.XTM-em dawał niezłą frajdę. Ale dawał. Odkąd gram w TC, a ostatnio w TC+DDTC, nie mam ochoty wracać do X3R+XTM. Może czysty TC by przegrał, ale podbudowany modem, skryptami, bije X3R+XTM na głowę. Jak dla mnie, oczywiście.Do tego przyzwyczaiłem się do nowego interfejsu, do nowych możliwości jakie on daje (łatwiejsze sterowanie, możliwość prowadzenie ognia bez względu na kierunek lotu itp.) i w X3R czuje się źle.Moja kolejność:TC+DDTCX3R+XTMTCX3R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Jacek oczywiście masz rację ja także nigdy nie patrzę na ilość ale jakość.A to porównanie chciałbym tylko zobaczyć abym mógł porównać jakie postępy się dokonały w ilości statków do wyboru i ile nowych sektorów dochodziło na każdą część gry. Taka statystyka w tabelce na pewno by ciekawie wyglądała. jeszcze żeby ją zamieścić na pierwszej stronie XUDB to by dopiero fajnie wyglądało.Może to jest dziwne ale chciałbym wiedzieć ile statków było w każdej części gry i ile było sektorów wtedy mógł bym porównać mniejwięcej w jakim tempie się gra rozwijała. Ty masz dostęp do większej ilości informacji niż ja choćby z takiego powodu że jesteś na bieżąco więc, czy mógłbyś gdzieś sprawdzić lub może wiesz/znasz liczby (mniejwięcej ile było statków w poprzednich częściach i ile sektorów one posiadały) Chciałbym zobaczyć porównanie jeśli by się dało to nawet od 1 części gry. Z tego co kiedyś słyszałem to w X2 The treat było coś koło 80 jednostek. w X3Reunion było ich już ponad 100 (w okolicach 200). w TC wiem na pewno że w chwili obecnej jest ich 334. Nie wiem tylko ile w każdej grze było sektorów. Xtension miało z tego co mi się obiło o uszy ponad 20 jednostek ale tego nie jestem pewny.PS: to co udało mi się samemu znaleźdź co do ilości sektorów to powyżej x2 nie jestem pewny.X:BTF 1999 rok produkcji. Ponad 50 sektorów ,1 statek którym można latać. 5 RasX:Tension 2000 rok produkcji. Ponad 90 sektorów. Pierwsza część w której można było zakupić inny statek od mysliwców po małe transportowce. 5 RasX2:The Threat 2003 rok produkcji. Ponad 130 sektorów. Ponad 60 statków które mozna kupić brak ograniczeń co do wielkości zakupionego statku.X3:Reunion 2005 rok produkcji. Duzo ponad 130 sektorów. Około 200 statków.X3:Terran Conflict 2008 rok produkcji ponad 150 sektorów. 334 statki które można prowadzić. 12 Ras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.