Yacek Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Mamy już kolejną wersję XTM-a - 0.7.5Pobrać można z linku: http://www.thexuniverse.com/forum/showt ... hp?t=12886 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Patrzac na liste zmian raczej mamy do czynienia z patchem poprawiajacym bledy wersji 7.4. Co w programie min. wybuchajace sklaniaki, a ich luski mozna teraz sprzedac u piratow. Bedzie mozna natknac sie na intrudera...Mam pytanie jak zainstaluje patcha 7.4->7.5 to moje zapisy gry beda dzialac ?Cytat- Removed the debug output of plugin.XTM.Misc.ArgonOne.Hide.- Fixed the ghost tuning from plugin.XTM.Lib.Ship.Clone.- Blocked the plugin.XTM.BBS.Offer.ShipSale.Soh from spawning Argon Mammoths.- Fixed the installation of the additional 15GJ of shields to player owned equipment docks and trading stations.- Fixed the equipment dock upgrade installer command.- Coordinates of the OTAS HQ are now correctly shown in km instead of m at the end of the OTAS transporter mission.- Removed Terracorp shipyard from home of light to resolve problems it was causing with the Egosoft plot.- Renamed the Vulcan to Terracorp Vulcan.- Added the Terracorp Vulcan to Argon Prime SY so that ir will still be available to the player.- Fixed the T0 production cycle pause. T0's will now begin the next cycle when the previous cycle is finished.- Added the Khaak Intruder to the shipsale BBS offers.- Rock Beetles are now higly explosive. (Be careful when you shoot them. )- Fixed payment issue with the Mantis BBS mission.- Notoriety in the Boron Tour start has been corrected.- Rock Beetle Shells can now be sold at Pirate Bases.- Added correct text entries for the new Lifeform and Safe Undocking AL options.- Job for Khaak Intruder added so you will have some to cap.- Fixed a Reaver spawnpoint- Rebuilt and fixed the Griffon drone production scripts.- Fixed the Thor Mk II main gun model error.- Fixed the Xenon K,J up / down turrets so they will now fire.- Xxtensive fixing and rebuilding of the Val Mission. (Including some new MD/SE communication.)- 0.7.5 is now set up with multi-language support files so that errors will not occur when installing in a non-english game. The text in the files is still currently in English and we will release replacement text file packs as soon as they are translated. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Powinny działać. Ja i tak instaluje X3 znów od nowa bo bajzel mi się zrobił....Pliku językowe nie zmieniają się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 To teraz czekam na pelne spolszczenie tej wersji. Mam nadzieje, ze koledzy z forum sie za to wezma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Wzięli się już dawno, ostatnie pliki do spolszczenia mają po 2500 lini.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Jak poprzednio są dwa wyjścia:1. Reinstalacja gry, instalacja opcji Full XTM 0.7.5 (przepis reinstalacji jest w temacie o wersji 0.7.4)2. Instalacja patcha 0.7.5, savy działają zarówno z wersji 0.7.3 jak i 0.7.4.Aby zainstalować samego patcha należy:a. skoczyć, wlecieć do pustego sektora (najlepiej do jakiegoś Nieznanego), tak aby nie było żadnych innych statków w nim, im mniej tym lepiej.b. zapisać grę, wyjść z gry.c. zainstalować patcha podając ścieżkę do katalogu z grą, pliki zostaną tam wypakowane i zastąpią istniejące pliki.d. uruchomić grę i wczytać zapisanego poprzednio save.e. grać dalej.Jest tylko mały problem: po wczytaniu save, dostajemy wiadomość że XTM nie działa prawidłowo z powodu braku plików. Uruchomienie testy XTM z Rozgrywka/Ustawienia sztucznej inteligencji, daje nam natomiast informacje że wszystko jest OK, ale pokazuje wersję XTM 0.7.4Problem zgłoszony na forum XTM-a: http://www.thexuniverse.com/forum/showt ... adid=13276\\EDIT: patch 0.7.4 zawiera w sobie pliki txt 48xxxx.xml czyli polską wersję. Są to pliki tymczasowego spolszczenia. \\EDIT2: problem z komunikatem rozwiązany!Uruchomiłem Plugin Managera i wyszedłem z niego przyciskiem Exit, plugin przetworzył informacje o modach skryptach.Po odpaleniu gry komunikat już się nie pojawił, testy XTM z Rozgrywka/Ustawienia sztucznej inteligencji, dał mi informacje że wszystko jest OK i że obecna wersja XTM-a to 0.7.5Bingo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Wlasnie chcialem o tym napisac ze cos jest nie tak gdy instalujemy patch. Wiadomosc wyskauje zarowno przy rozpoczeciu nowej gry oraz wczytaniu sejwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Spróbuj mojego rozwiązania, mnie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 I to zdaje sie rozwiazywac problem. Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Wersja XTM-a 0.7.5 zawiera już w sobie pliki 48xxxx.xmlJednak nadal są to pliki z tekstem w języku angielski, tłumaczenie polskie nadal w produkcji.Jedyną zmianę jaką musimy zrobić to w pliku 487213.xml należny zmienić nazwy ras:<t id="101">Argon</t><t id="102">Boron</t><t id="103">Split</t><t id="104">Paranid</t><t id="105">Teladi</t><t id="108">Pirates</t><t id="151">Argon</t><t id="152">Boron</t><t id="153">Split</t><t id="154">Paranid</t><t id="155">Teladi</t><t id="158">Pirates</t>na:<t id="101">Argoni</t><t id="102">Boroni</t><t id="103">Splici</t><t id="104">Paranidanie</t><t id="105">Teladanie</t><t id="108">Piraci</t><t id="151">Argoni</t><t id="152">Boroni</t><t id="153">Splici</t><t id="154">Paranidanie</t><t id="155">Teladanie</t><t id="158">Piraci</t> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stareprawo Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Hej. Witajcie.Zainstalowałem od nowa grę z XTM 0.7.5 i niestety po dograniu skryptów ze statkami (np Galactica) nie ma ich w grze mimo, iż instalator pokazuje, że są zainstalowane. To mnie smuci bo przyzwyczaiłem się do niektórych. Ponadto, błąd znany jako "jeden smok za dużo" mogę nazwać " tylko jeden chrząszcz" bowiem po zestrzeleniu jednego miałem 96 skorup i gdy sprzedałem je w zdobytym Mako na koncie pokazało się ponad 739 000 000 kr. W tej sytuacji myślę o zakupie TC choć moja angielszczyzna jest skromna nad wyraz. Warto nie znając dobrze języka??? Co radzicie?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Po pierwsze: przed instalowanie statków do gry dodaj im "Przyjacielska rasa" na pierwszej zakładce Ships kreatora, wtedy pojawią się w stoczni XTM-a. Ja tak zrobiłem z kilkoma dodatkowymi statkami. Mimo że miały przypisane dwie rasy np. Argonów i "Przyjacielską rasę" to w stoczniach Argonów ich nie było, a w stoczni XTM-a od razu po instalacji się pojawiały.Po drugie: TC - warto, wg. mnie jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Na PayPala już nie trzeba mieć karty kredytowej! Można normalnie za granicą kupić gre, jeśli obsługuje PayPala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 1. Czy naprawiono przchodzenie zdobytych mantisów i innych statków (Bazyliszek, Scylla, Incubus) do sonenów?2. Czy da się zniszczyć Scylle i Bazyliszka z nieznanego przy Yakurazi przed wykanniem misji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Cytat1. Czy naprawiono przchodzenie zdobytych mantisów i innych statków (Bazyliszek, Scylla, Incubus) do sonenów?Nie naprawiono, bo to nie był błąd tylko celowe działanie twórców MOD-a. Uznali że te statki są zbyt mocne i psują grę jeśli należą do gracza, dlatego zabezpieczyli ich zdobywanie. Teraz służą one tylko do zniszczenia w misjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Co do pktu. nr 2: nie sprawdzałem jeszcze, ale nie sądzę, żeby były jakieś przeciwwskazania. Zarówno w poprzedniej wersji, jak i w tej nie ma blokady w skryptach, która by sprawdzała istnienie tego 'konwoju". Krótko mówiąc: feel free Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 2. Czy jak zostaną zniszczone to znaczy że nie będe mógł wykonać misji? Troche się o nie martwie, bo sektor najechali Kh'ak. Na jakiej pozycji powinni się znajdować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 CytatTroche się o nie martwie, bo sektor najechali Kh'ak. Na jakiej pozycji powinni się znajdować??Nie martw się, Khaaki nie dadzą rady Sohnenom Jeśli Ty zniszczysz Scyllę i Bazylego to raczej misji nie ukończych z tego względu, iż są one integralnym elementem misji. Bez nich misja się nie zakończy. W wersji 0.7.3 był bug w tej misji polegający na tym, iż Scylla i Bazyli tkwili w miejscu nie włączając się do akcji. W związku z tym misja się nie zakończyła, gdyż "czekała" na Sohnenów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Scylla i Bazyliszek wchodzą w zasadzie pod koniec misji i są stworzeni dla graczy hardcorowych pod kątem przejmowania statków (tak pisali twórcy XTMa na forum Ego).Nic nie stoi na przeszkodzie, aby ich zniszczyć (zresztą zniszczyć nie problem, ale przejąć to już inna bajka). Wiadomo, że bezpieczniej dokończyć ostatnią misję gonerską, a potem brać się za Sonenów, ale nie jest to konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Spolszczenie jest już dostępne. Dzięki dobromirowi sprawa została dopchnięta do końca.link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 W 7.3 Bazyliszek i Scylla stały i na szczęście. W 7.5 co prawda latają ale nie są wrogo nastawione do gracza. I też na szczęście. Bo gdyby te 2 kolosy weszły do akcji., to zakończenie misji byłoby baaardzo problematyczne. A misję z Aranem skończyłem i w 7.3 i w 7.5 (wczoraj). W obydwu przypadkach dostałem Arana na własność, obydwu przypadkach dostałem zaproszenie do odwiedzenia stoczni gonerskiej w celu wykonania kolejnego zadania. Tyle tylko, że w 7.3 misje kończyły się na tym zaproszeniu a w 7.5 dostałem zadanie eskortowania Mirandy, którą to misją są również zainteresowani Gonerzy. Czy po jej wykonaniu jeszcze coś będzie – tego jeszcze nie wiem. Za to wiem, jak zakończy się misja z Mirandą… (( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 mam problem po zgraniu nakładki 075 bo po wejściu do gry pojawia mi się, że brakuje plików array(7213,7214,7215), po sprawdzeniu działania wyskakuje wiadomość, że spójność jest błędna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Spolszczenie XTM 075 ściągnąłeś z Mamuta i wkopiowałeś zawarte w nim pliki do podkatalogu t w katalogu gry?A skoro XTM-em się sypie to znaczy że instalacja się skaszaniła i czeka cię reinstalka wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Nie pobierał. Inaczej nie miał by komunikatu o arrayu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Mógł pobrać, ale wrzucić plik spakowany lub wypakować pliki do katalogu głównego albo do podkatalogu script. Ten sam efekt końcowy.EDIT: do tego instalka XTM-a 075 posiada w sobie polskie pliki txt, przynajmniej z tekstem angielskim, bo nie wiem czy dodane zostało teraz nasze tłumaczenie do instalki. Więc tym bardziej dziwne i raczej reinstalka go czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.