Skocz do zawartości

TS a używanie napędu skokowego


qlko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

Mam problem ze sprzedawaniem ogniw wyprodukowanych w samowystarczalnym kompleksie. Handlarze działają poprawnie, jednak nie chcą używać napędu skokowego. Przewertowałem już forum, zastosowałem się do wszystkich sugestii z tego topicu i w zasadzie nie mam już pomysłu:

http://xudb.pl/topic/1830-ts-i-jumpdrive/

Ustawienia stacji:

Maksymalna ilość skoków: 4

Zaawansowana konfiguracja Hipernapędu:

Autoskok TAK

Minimalny zasięg Autoskoku 4

Ilość uzupełnianego paliwa: 6

Mimo dodania skryptu i wydania odpowiednich poleceń moi handlarze dalej żałośnie lecą z buta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.09.2013 o 20:27, Yacek napisał:

Ilość uzupełnianego paliwa min 2x zasięg.

Już poprawiam 😀 Dzięki serdeczne

A teraz drugie pytanie, czy jest możliwość postawienia bojki nadprzestrzennej blisko kompleksu? A jeśli tak, to czy TSy będą na nią skakać?

System jest tak obszerny, że lot od bramy do kompleksu strasznie długo trwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...