Skocz do zawartości

Ts i jumpdrive


sokollbn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stworzyłem kompleks(4bimbrownie,4farmy pszenicy) w nieznanym sektorze na wschod od Montalaar. Chodzi o to, ze przypisalem do tego kompleksu 2 tsy zamontowalem jumpdrive, automat dokujacy, polecenia handlowe "1,2". Ustawilem w kompleksie maksymalna ilosc skokow "9", ustawilem handel surowcami posrednimi "kup". W tsach ustawilem autoskok na "tak", dalem minimalny zasieg 5 i uzupelnianie paliwa 10. I problem w tym, ze moje tsy nie uzywaja jumpdriva tylko lataja samodzielnie :/ Nie wiem, moze cos zle ustawilem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w momencie rozpoczęcia działalności handlowej w kompleksie były Ogniwa? Jeśli nie to nie mają zapasu paliwa w ładowni.

Również jeśli najpierw wydałeś im polecenie handlu (zaopatrywania kompleksu), a dopiero później skonfigurowałeś im autoskok, to też nie będą skakać.

Zaopatrz kompleks ręcznie w ogniwa. zadokuj do niego TS-y, ustaw im opcje autoskoku, wydaj polecenie zaopatrywania (lub sprzedaży) kompleksu.

Jeśli nadal będzie problem to polecam skrypt Extendend Trade Commands Software.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kompleksie posiadam ogniwa. Wlatuje do niego moimi ts'ami i ustawiam autoskok na tak, odl. 5, uzupełnianie na 10. Wybieram kup towar za najlepszą cenę "ogniwa". I nadal lata sam, chociaż posiada jumpdrive, a gdy ustawiałem mu opcję skoku, to w kompleksie były ogniwa. Więc o co chodzi? Powinno być jakieś wyjaśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, wysłałem tsy do elektrowni po ogniwka, zrobiłem to ręcznie. Następnie w nawigacji dałem wróć do domu. Poleciały do kompleksu. W kompleksie ustawiłem skoki na 5. Wyładowałem ogniwka z tsów. Następnie w tsach dałem skoki na tak, odl. 5, uzupełnianie na 10. Jeśli chodzi o uzupełnianie, to rozumiem, że po wyładowaniu ogniwek do kompleksu i ustawieniu uzupełniania, odl. skoków oraz wybraniu opcji kup po najlepszej cenie "ogniwa", to ts zanim wyleci ze stacji to weźmie ze sobą tyle ogniw ile potrzeba do skoku do sektora, w którym kupi ogniwa oraz na powrót do kompleksu, następnie robi to samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na więcej skoków. Zobacz ile TS potrzebuje ogniw na jeden skok, widać to na mapie galaktyki, gdy wydajesz (albo próbujesz wydać) polecenie "Skocz do...").

Jak nadal będą latać na piechotę to zainstaluj sobie skrypt, który podałem wcześniej. Ja już nie używam standardowych opcji z TC tylko tego skryptu i jest wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odległość jednego skoku. Na taką odległość chyba nie skoczą. W TS-ach nie ma możliwość ustawienia minimalnej odległości do wykonania skoku.

Skrypt sporo zmieni. Jeden TS będzie mógł handlować kilkoma towarami, będzie też mógł na zmianę kupować i sprzedawać. Wszystko zależy od konfiguracji.

Jak zainstalować? jak każdy skrypt. Zobacz do tematu o spolszczeniach skryptów, poszukaj tego skryptu, będzie tam link do tematu o skrypcie, przeczytaj o instalacji i konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Z tego co Azakal napisał, to skrypt dodaje jedynie kolejki, w których możemy zaplanować kupno wiecej niż jednego surowca. Jak ma on rozwiązać problem z moimi tsami i ich napędami skokowymi?

Nie tyle kolejka, co jak pisałem możliwość zdefiniowania kilku towarów, którymi może handlować jeden TS przypisany do stacji. Ja miałem TS-y, które zaopatrywały moje HQ, miały na liście ponad 10 towarów i na brak żadnego z nich nie narzekałem.

Poczytaj cały temat o skrypcie, nie tylko pierwszy post.

A jak Ci to może pomów? Skrypt ma własną konfigurację skoków, która działa OK.

Cytat

Juz hazia hmm ustawilem odl. na 2, a uzupełnianie na 20. Czyli 1skok=10uzupełnień.

Nie, po prostu przy pierwszym dokowaniu (uzupełnianiu paliwa) bierze zapas na 20 skoków. Trochę to bez sensu, bo i tak zawsze uzupełnia zapas to pełnego, więc wozi w ładowni zawsze full zapas, czyli nie potrzebnie zajmujesz mu przestrzeń ładunkową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

🤔

No ale grunt, że działa i nie muszę się bawić skryptami 😀 Hmm, mam ten kompleks w nieznanym sektorze, obok nie ma żadnych innych bimbrowni, a jak ustawię cenę troszkę wyższą niż średnia to nikt nie kupuje, lecz gdy ustawię o 1kr niższą to popyt jest ogromny. Skoro mój kompleks jest jedyny w okolicy, to powinni kupywać wódzie bez względu na cenę? Troszkę trudno się dorobić na tym kompleksie, gdyż na zakup ogniw na full "120k pojemności" kasa spada jak woda, a żeby coś zarobić to muszę cenę spuścić poniżej średniej, co wcale nie daje zastrzyku gotówki, bo jak wspomniałem na ogniwa ta cała kasa leci, a czasem muszę dołożyć z kieszeni. Gdyby jednak skupowali moje wódzie po lepszej cenie, to problemu by nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Handlarze NPC też muszą zarabiać, więc zlatują się do Twojego kompleksu, gdy masz ustawioną cenę o jeden kredyt niższa niż średnia. Tak działa skrypt handlu w TC. Skupuj po po cenie mniejszej niż średnia, sprzedawaj po cenie wyższej niż średnia.

Co do rentowności kompleksu, to masz może coś źle ustawione, może cenę zakupu Ogniw? Ja zawsze ustawiam cenę zakupu ogniw na 12kr.

Ale nawet przy cenie zakupu Ogniw ustawionej na 18kr i cenie sprzedaży GW na 727kr kompleks składający się z 1 Destylarni GW L i jednej Farmy pszenicy L powinien przynosić zysk w wysokości 110625 kr na godzinę. Zobacz do kalkulatora kompleksów dla TC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem. Może i szybszy zysk jest. Np. w jednej walce, można zmusić pilotów do opuszczenia statków, wiadomo m3=zysk jak i większe. Również w misjach typu: patrol, eskorta możemy zgarnąć kasę za wykonanie misji oraz przy okazji zgarnąć statki wroga 🤔 Ale ja narazie spokojnie buduje imperium finansowe. Za niedługo kupie coś dużego, widzi mi się m6 za 10m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A ja nadal upieram się, że walka daje najwięcej zysssssssku 🤔

Tylko czy zysk jest najważniejszy ? 😀 Gdyby tak było to każdy by tylko kopał nvidium odpuszczając inne aspekty rozgrywki 😀

Chodzi o to by gra dawała frajdę. Walka jest fajna, ale po n-tej bitwie możemy poczuć się trochę znużeni i fajnie jest odpocząć robiąc jakąś spokojniejszą misję, ustawiając nową własną fabrykę czy handlarza, albo po prostu obserwując jak nasze statki i stacje uwijają się jak mrówki i zarabiają dla nas może niezbyt duże, ale stałe kredyty 😀 Poza tym bez sporej ilości fabryk (lub odpowiedniego skryptu) praktycznie nie da się zdobyć własnego HQ w miarę sensownym czasie, więc warto jak najwcześniej rozwijać swoje imperium, szkolić handlarzy, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamierzasz zarobić całe 10m tylko i wyłącznie na handlu bez zostawiania gry przez n godzin na seta to powodzenia 🤔

W międzyczasie możesz walczyć 😀 Przy okazji podszkolisz się i gdy grupa piratów wyśle Ci SMS o treści "poddaj się" będziesz miał zabezpieczenie w postaci umiejętności 😀

Ja na twoim miejscu ustawiłbym te fabryki i gdy zaczną działać zostawił je samym sobie, a samemu bić piratów 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kompleks, po drugiej stronie sektora jest fajna asteroidka z krzemem, a chcę do tego kompelsu dołączyć elektrownie i chcę aby ta elektrownia była połączona z fabryką kryształów. Ale jak zrobię kopalnie krzemu, to jak bd chciał ją połączyć z fabryką kryształow to się zrobi nowy kompleks po drugiej stronie sektora. Da radę jakoś połączyć te dwa kompleksy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...