saradeus Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Trochę czasu już spędziłem z TOTT , skrypty które u mnie chodzą z tym modem bezproblemo :1. 500_comm_rangeTOTT przeróbka Yacka2. NoFloatingIconTOTT przeróbka Yacka3. NPCBailAddon ( z małą uwagą, statki klasy M1 i M2 które się spawnowały do obrony sektora przed inwazją Xenków znikną z chwilą zakończenia inwazji -czyli jak ostatni xenoński statek zostanie zniszczony. Znikną zarówno te z pilotami , te bez pilotów jak i te które przejeliśmy. Naprawianie przejętego statku lub zadokowanie nim w bazie nic nie da. Można jedynie szybko sprzęt poprzenosić i statek sprzedać - kredyty nie znikną )4.Grax.remove.rocks -trochę ciężkawo z wydajnością gry z TOTTem, ten skrypt nieznacznie pomaga5.hackstation6.MarineRepeir7.marine.training.manager.v38.Salvage Command Suite V3.389.Wars (Argon,Boron vs Split,Paranid)10.PSCO1 ver.1.30 - kokpity , (specjalna instalacja dla TOTT) - ten mod posiada sporo kokpitów ale z TOTT chodzą po tylko jednym dla danej klasy statków ( 1 dla wszystkich M3 itd.) Może doczekam się kiedyś wersji chodzącej z TOTT. Te dwa skrypty u mnie nie chodziły z TOTT:1.ExplorerCommandExtension-V1.2.2-11.07.2009 (po zrobieniu mapy sektora statek nie eksploruje dalej)2.Corp's Passive Marine Trainer - licznik czasu zakończenia szkolenia stoi w miejscuPost się tyczy TC patch 3.0, TOTT ver 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krutek Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Czy jest może SCS działający w TOTT lub jakikolwiek inny skrypt/mod który umożliwi przejmowanie opuszczonych statków bez wędrówek w kosmosie w skafandrze.Post przeniesiony. Pisz w odpowiednim temacie, lub czytaj uważnie, o SCS jest już w pierwszym poście tego tematu. Yacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Salvage Command Suite V3.38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 sprawdzał ktoś może czy CODEA działa z TOTT? A może znacie jakieś inne scrypty, które zmieniają sposób dokowania do statków na taki jak jest w CODEA? Zadokowanie myśliwców do gryfa bez żadnych scryptów to jakieś nieporozumienie.... na 9 może 4 się udaje bo reszta się rozbija albo stoją w miejscu i czekają nie wiadomo na co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Do Gryfa nie próbowałem, bo nie mam, ale do Hyperiona lub innego M6 z możliwością dokowania, również do Akurei Tragarz statki dokują bez problemów. Zarówno w sektorze gracza, jak i OSS.Może to standardowy błąd dokowania. Jeśli jesteś w Gryfie i dokujesz do niego inne statki wydając im polecenie "zadokuj do" to najpierw wybierz jakiś obiekt (stację, bramę) na cel i wydaj Gryfowi rozkaz "Leć do" lub "Zadokuj do", potem wydaj rozkaz dokowania statkom. Gryf zatrzyma się statki zadokują i dopiero poleci dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Gdzieś czytałem, że nie tylko ja mam taki problem z gryfem i nie jest to wina tott, po prostu twórcy gry coś spaprali z tym statkiem a jest to naprawdę dobry statek do różnorakich zastosowań od wsparcia niszczycieli po pozbawianie wrogich statków wyposażenia przed abordażem (4 jon disruptor w głównej baterii i 4 w przedniej wieży co daje możliwość ataku 8 jonów bez przerwy bo statek ma mocny generator). W CODEA problemu tego nie było gdyż statek wyposażony w teleporter wciągał po prostu na pokład myśliwce a nawet bez teleportera myśliwce się nie rozbijały o jego kadłub przenikając przez niego.. Niestety scrypt CODEA u mnie nie działa z tym modem powodując poważne błędy od zmniejszenia wydajności gry po zawieszanie się w sektorze ze statkiem używającym tego systemu a nawet całkowita niemożliwość włączenia gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Generalnie nigdy nie grałem w TOTT, ale przyznam się, że faktycznie często myśliwce rozbijają się o "rampy", na których są zawieszane. O ile dobrze pamiętam, to sprawdź czy masz tuningowane myśliwce. A mianowicie chodzi mi o to, czy podkręcałeś im prędkość i zwrotność. Jeżeli nie to spróbuj. Jeżeli tak, to spróbuj tego nie robić. Może twoje myśliwce są za bardzo zwrotne lub za szybkie albo powinny być zwrotniejsze lub szybsze. Ja do moich M7 używam tylko CODEA, Anarkis tylko dla stacji. A generalnie nie wyobrażam sobie gry bez CODEA i kilku innych skryptów. Dlatego nie chcę XTTC czy TOTT. To co mam, to w zupełności mi wystarcza. Ale jeżeli nie podołasz problemowi, który cię męczy, to Gryf idealnie sprawdzi się z Dedicated Assistant Drones (DAD) i Logain Industries Light Support Drone Carrier (LSDC). Bo właściwie dla tych celów została stworzona jednostka klasy M7 Gryf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 No właśnie bez różnicy czy tuningowane czy nie i tak głupieją, cóż pozostaje opcja smażenia przed abordażem bo gryf chyba najlepiej się do tego nadaje, szczególnie kiedy się nie posiada fregaty rakietowej gryf wydaje się idealny do abordażu. Tak czy inaczej CODEA mi brak, szkolenie pilotów podnosiło miodność gry... Może ktoś kiedyś wpadnie na pomysł zmodyfikowania tego skryptu tak aby działał z TOTT... oby.Mi to co oferowała "czysta gra" przestało wystarczać kiedy moja flota złożona z kilku m7 i m6 wykonała rajd po sektorach xenonów i roznosiła wszystko w pył mimo dużej przewagi xenków, jedynie krzaki dawały trochę więcej rozrywki ale jednak kilka m7 dających sobie spokojnie radę z flotą złożoną z kilku m2 , m7 i masy drobnicy powodowało lekki niesmak... W tott xenoni zdają się być większym wyzwaniem pomijając fakt ze nawet inaczej wyglądają (co akurat dla mnie jest minusem, wcześniej bardziej mi się podobały). Lista skryptów stanęła w miejscu, mam nadzieję, że będzie aktualizowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Scrypty, które u mnie działają bez problemu z TOTT a które nie były jeszcze wymienione:-Convert to marines-Traveling Mechanic-crew chatterDo tych nie mam pewności, choć na razie bez problemu:- Frontier wars- Improved Kha'ak invasionsNie działające u mnie:-Wszystkie potrzebujące biblioteki "Befehlsbibliothek" czyli CODEA, MEFOS, Economics&Suply trader, personel transporterNa razie tyle. Będę aktualizował listę po kolejnych testach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Cytat-Wszystkie potrzebujące biblioteki "Befehlsbibliothek" czyli CODEA, MEFOS, Economics&Suply trader, personel transporterUżywam z powodzeniem (w sektorach Starożytnych) statków z Economics&Suply trader, działa bez problemu wraz z biblioteką "Befehlsbibliothek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Ugh.. to może coś sknociłem :S a tak mi zależało na tym CODEA i Economics&Suply trader więc będę jeszcze próbował, dzięki za info bo już miałem o nich zapomnieć w tym modzie. Spróbuje jeszcze raz zainstalować na czystej instalce z s samym TOTT. Co do CODEA to jednak zdecydowanie wolę kontrolę floty z tego skryptu niż nieudolne zarządzanie skrzydłami.Odnośnie jeszcze Kha'ak invasions - nie przejmują one na własność podbitych sektorów jak to ma miejsce podczas komunikatu o inwazji xenonów ale niezłe sieją spustoszenie więc jak ktoś lubi tępić robale to polecam. Jak na razie skrypt działa u mnie bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Cytatsprawdzał ktoś może czy CODEA działa z TOTT? Witam Xdex codea działa sprawdzałem wczoraj bo mi również zależy na tym skrypciepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 W końcu mi się udało zainstalować skrypty... ale wydajność gry spadła, szczególnie kiedy się przypisze dużo statków do codea. W czystej grze nie zauważyłem jakiegoś znaczącego spadku wydajności z tymi skryptami. Dobrze przynajmniej, że polecenie "osłaniaj" działa poprawnie i wszystkie statki z tym poleceniem biorą udział w walce bo rozkazy dla skrzydeł to jakieś nieporozumienie. Skrzydło z 5 statków z rozkazem atakuj leci w stronę wroga a atakuje tylko 1 z taką częstotliwością jak by oszczędzał amunicję.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 All plots complete dla fabuł z TC u mnie nie działa z TOTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 CytatAll plots complete dla fabuł z TC u mnie nie działa z TOTT A u mnie działa.Jaka wersja All plots? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 wersja 1.5 po uruchomieniu nowej gry pojawia się okienko z pytaniem czy włączyć skrypt, klikam na tak gra na chwilę się zatrzymuje po czym rusza lekko skacząc ale fabuły nie są zakończone, po chwili drugi raz okienko, znowu klikam na tak i ta sama sytuacja. Plik skryptu skopiowałem do katalogu director. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Ok, mój błąd, teraz działa, faktycznie miałem starą wersję skryptu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krutek Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 CytatCytat(nie lubię podkręcać skryptami prędkości statków a sprinter śmiga 1140m/s więc wożę go sobie w hyperionie) Do tunningu statków używam zdobytego HQ, odsyłam do pierwszego postu w tym temacie.CytatCzyli na jedno wychodzi bo żeby przejmować stacje też trzeba użyć skryptów Ale jak kto lubi Mam tylko pytanie, gdzie kupić ten splicki dopalacz? jakoś do tej pory nie trafiłem na niego :SXedex, to się nazywa ... hipokryzja CytatAll plots complete dla fabuł z TC u mnie nie działa z TOTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Hehehe zależy jak na to spojrzeć chodziło mi o skrypty w znacznym stopniu zmieniające balans rozgrywki i tym samym bardzo ułatwiające grę ale nie mam nic przeciwko używaniu skryptów, które podnoszą realizm, miodność i poziom trudności. Ale jak już pisałem jak kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pershing Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 trochę mi się nudziło i sprawdziłem czy działa parę skryptów z TC.Działa OTAS Shipyard dodająca fajny statek M7 Astraeus Hauler (mój ulubiony M7 )Działa też ExplorerCommandExtension-V1.2.2TOTT chyba posiada podobny skrypt ale brakowało mi opcji Automatycznej Eksploracji sprawdzam jeszcze czy działa Solo Duel Mission bo fajne walki są z tym skryptemjutro postaram się też sprawdzić czy działa Improved Races Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pershing Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 dziwnę... po instalacji Stoczni OTAS i zakupię Astraeus'a który w podstawcę mógł mieć osłony 4x1GJ w TOTT ma 3x2GJ w sumie to chyba lepiej, także Stocznia OTAS działa poprawnie tak samo Explorer.Sprawdziłem również Solo Duel Mission i działa bez zarzutów podobnie jak Improved Races Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 W dniu 9.05.2011 o 17:55, pershing napisał:dziwnę... po instalacji Stoczni OTAS i zakupię Astraeus'a który w podstawcę mógł mieć osłony 4x1GJ w TOTT ma 3x2GJ Wcale nie dziwne. TOTT zmienia parametry praktycznie wszystkich statków z podstawy TC.W dniu 9.05.2011 o 17:55, pershing napisał:w sumie to chyba lepiej, także Stocznia OTAS działa poprawnie tak samo Explorer.Sprawdziłem również Solo Duel Mission i działa bez zarzutów podobnie jak Improved Races A która wersja IR, bo obecnie pracuje nad tym skryptem już trzeci autor. Co według mnie niezbyt dobrze świadczy o ty skrypcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pershing Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 używam ExplorerCommandExtension-V1.2.2-11.07.2009Solo Duel Version 1.1Improved Races r13i jak narazie nie widzę żadnej różnicy ani błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 W dniu 9.05.2011 o 18:13, pershing napisał:Improved Races r13Najstarsza i najgorsza wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pershing Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 aha niestety niewiedziałem ;/możesz podać linka do najlepszej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.