Skocz do zawartości

Skrypty i mody kompatybilne z TOTT


saradeus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.05.2011 o 06:55, pershing napisał:

aha niestety niewiedziałem ;/

możesz podać linka do najlepszej wersji?

Nie wiem, które jest najlepsza, czy ta r15, czy ta najnowsza. Nie gram z żadną. Szukaj na forum, a skrypty możesz pobrać z forum angielskiego o skryptach i modach, tematy z obiema nowymi wersjami są na pierwszej stornie tamtego forum.

Ogólnie to odradzam, ze względu na to iż IR dodaje do gry spora ilość statków, a sam TOTT tez tworzy ich dużo. Może to prowadzić do problemów z wydajnością (zobacz temat o problemach z wydajnością w TOTT). Jeśli po zainstalowaniu skryptu nic ci się nie zmieniło, to o niczym nie świadczy, pograj kilka godzin, wtedy zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 17.03.2011 o 17:15, Yacek napisał:

Używam z powodzeniem (w sektorach Starożytnych) statków z Economics&Suply trader, działa bez problemu wraz z biblioteką "Befehlsbibliothek"

Której wersji skryptu używasz? (na site Egosoftu ostatnia wersja to 3.2.05 z 2009 roku). Czy nie zauważyłeś żadnych błędów? (bo może coś się zmieniło od czasu tego wpisu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.05.2011 o 16:22, Cyberstorm napisał:

Której wersji skryptu używasz? (na site Egosoftu ostatnia wersja to 3.2.05 z 2009 roku). Czy nie zauważyłeś żadnych błędów? (bo może coś się zmieniło od czasu tego wpisu).

Używam wersji 3.3.05 pobranej z forum niemieckiego Egosoftu, z oryginalnego tematu autora skryptu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
W dniu 9.05.2011 o 18:09, Yacek napisał:

A która wersja IR, bo obecnie pracuje nad tym skryptem już trzeci autor. Co według mnie niezbyt dobrze świadczy o ty skrypcie.

Widać ze jesteś uprzedzony

chyba na odwrót? Skrypt jest na tyle dobry, że ludzie nie chcą aby umarł

IR:Chaos Edition jest podstawą nowego moda Xtimelines. Jack08 rozbudowuje IR pod kątem tego konkretnego moda.

Ja nie zawsze mam czas, ochote albo nastrój na pisanie skryptów i development staje, więc mnie bardzo cieszy ze ktos rozwija skrypt dalej - bo ja podjalem sie tego na takiej samej zasadzie (nie chcialem aby umarl z powodu kilku prostych do zalatania bugów)

IR oraz IR:CE z tego względu coraz bardziej się 'rozjeżdzają' w funkcjonalności.

Natomiast za obydwoma stoi ten sam cel - zamienić X3 w RTS

U podstaw IR była zasada, że ma być on niezależny od modów, co jest dużą przeszkodą w stworzeniu RTSa, w zasadzie jest to niemożliwe, dlatego sam zacząłem rozglądać się za gotową platformą dla dalszego rozwoju IR. W TTOT interesują mnie powiększone ładownie - jest to bowiem warunek aby AI mogło wyposażać swoje floty zamiast spawnować bronie znikąd. Dlatego zainteresowała mnie informacja o tym że IR działa z TTOT. Tyle że wersja 13 to już antyk, najnowsze różnią się znacznie. Jesli ktos grał w TTOT z wersją 15.xx to proszę o info

I przy okazji - jak wyglądają konretnie te powiększone stacje w TTOT?

Military Base np, ile może pomieścić 2GJ shield, PPC itp broni? Chodzi o te najbardziej ograniczane w wersji vanilla. Jest możliwe wyposażenie statku M1/M2 w takiej bazie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Więc opisze mój problem po kolei.

1.zainstalowana gra X3TC 3.1 + TOTT 1.1

2.używane skrypty i mody

mapa scorpa, codea, mefos, mars, personel transport, military transport, mody dedykowane do tott, scs, npcbail, improwed boarding, kompleks konstruktor, wars, biblioteki potrzebne do tego wszystkiego i kilka dodatków poprawiających wydajność.

3. skrypty instalowane ręcznie.

4.w przypadku marsa spolczenie zrobione według FAQ.

I czas na problem.

Otóż skrypty działają bez problemu na profilu na którym obecnie gram, ale gdy chce rozpocząć nowy scenariusz to mars się nie uruchamia muszę go ręcznie uruchomić i mam readtexty.Military transport też w nowej grze nie działa choć przychodzi info że jest zainstalowany.

Jest tylko jeden readtext w sterowanie-> interfejs READTEXT1506-1 i nie mam pojęcia czego on dotyczy (pozostałe rozszyfrowałem). Wracając do marsa także są redtexty ale tylko do momentu ręcznego odpalenia skryptu.

Aby nie było pytania jak ręcznie odpalam skrypty odpowiadam magiczne imie -> edytor skryptów

Za udzieloną pomoc z góry dziękuje bo nie wiem już co robie nie tak.

Jeśli będą potrzebne jakieś screny to dodam jak wrócę z pracy wieczorem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie małe pytanie o Military Transport. Zrobiłem reinstal TOTT dałem wszystkie skrypty [ stocznia TOTT , ATF Charona 500km wszystkie spolszczenia bez red textów System uzbrojenia CODEA v 3303 System Uzbrojenia MEFOS v3205 oraz biblioteke w v. V3601 i Military Transport v3205 ] wszystko narazie śmiga poprostu bajer. JEDNAK NIESTETY NIE POSIADAM W opcjach konfiguracji klawiszy do Military transport : Plan lotu.

Moje pytanie to czy po uzyskaniu stopnia porucznika będę miał tą opcje czy coś zrobiłem nie tak ewentualnie czego mi jeszcze brakuje.

p.s. w poprzedniej wersji którą odinstalowałem sciągnołem full pakiet Lucikes_Skript_Kollektion_TC ze strony niemieckiej http:// -> Lucikes Script Collection (Zip-Format)

pakiet ten zawiera :

* Automatic Target Acquisition (Version 3.1.01) [Automatische Zielerfassung]

* Blue Print Manager (Version 3.1.00) [Blaupausenmanager]

* Basic Salary (Version 3.1.02) [Grundgehalt]

* CODEA Weapon System (Version 3.3.03) [Waffensystem CODEA]

* Commercial Agent (Version 3.3.09) [Handelsvertretung]

* Commodity Logistics Software MK1 and MK2 (Version 3.4.00) [Warenlogistiksoftware]

* Complex Planner (Version 3.alpha.01) [Komplexplaner]

* Dockware Manager (Version 3.1.07) [Dockwarenmanager]

* Economy and Supply Trader (Version 3.3.05) [Wirtschaftshändler]

* Global Administration (Version 3.1.00) [Globale Verwaltung]

* Hangar Manager (Version 3.1.02) [Hangarmanager]

* Jump Beacon (Version 3.1.04) [Sprungboje]

* Lasertower: Extended Fight (Version 3.1.00) [Geschützturm: Erweiterter Kampf]

* M7M Missile Launcher (Version 3.1.00) [M7M Abschussvorrichtung]

* MEFOS Weapon System (Version 3.2.05) [Waffensystem MEFOS]

* Military Transport (Version 3.2.05) [Militärtransport]

* Missile Defense Mosquito (Version 3.2.01) [Raketenabwehr Moskito]

* Personnel Transporter (Version 3.3.03) [Personaltransporter]

* Prospector (Version 3.2.09) [Prospektor]

* Ship Hotkeys (Version 3.3.00) [Schifffunktionstasten]

* Ship Tools (Version 3.2.00) [Schiffswerkzeug]

* Security and Rescue Service (Version 3.2.08) [Sicherheitsdienst]

* Travel Drive (Version 3.2.00) [Reiseantrieb]

* Befehlsbibliothek "Libraries" (Version 3.5.09) [Befehlsbibliothek]

Oczywiscie wszystko po niemiecku do czesci sa spolszczenia opcja wszukiwania transportów w przypisywaniu klawiszy pokazala sie i dzialala z czego polowa skryptów niedzialala z powodu jezykowych . Czy ktorys z tych skryptów jest jeszcze potrzebny do dzialania Military Transport .

Pojawiła sie nowa biblioteka 3601 http://www.xuniversum.info/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=53

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2011 o 07:59, sztamka napisał:

Witam.

Więc opisze mój problem po kolei.

1.zainstalowana gra X3TC 3.1 + TOTT 1.1

2.używane skrypty i mody

mapa scorpa, codea, mefos, mars, personel transport, military transport, mody dedykowane do tott, scs, npcbail, improwed boarding, kompleks konstruktor, wars, biblioteki potrzebne do tego wszystkiego i kilka dodatków poprawiających wydajność.

3. skrypty instalowane ręcznie.

4.w przypadku marsa spolczenie zrobione według FAQ.

I czas na problem.

Otóż skrypty działają bez problemu na profilu na którym obecnie gram, ale gdy chce rozpocząć nowy scenariusz to mars się nie uruchamia muszę go ręcznie uruchomić i mam readtexty.Military transport też w nowej grze nie działa choć przychodzi info że jest zainstalowany.

Jest tylko jeden readtext w sterowanie-> interfejs READTEXT1506-1 i nie mam pojęcia czego on dotyczy (pozostałe rozszyfrowałem). Wracając do marsa także są redtexty ale tylko do momentu ręcznego odpalenia skryptu.

Aby nie było pytania jak ręcznie odpalam skrypty odpowiadam magiczne imie -> edytor skryptów

Za udzieloną pomoc z góry dziękuje bo nie wiem już co robie nie tak.

Jeśli będą potrzebne jakieś screny to dodam jak wrócę z pracy wieczorem.

Pozdrawiam

Witam

Więc odniose się do tego co napisałem wcześniej. Yacek napisał że to problem z kompatybilnością skryptów z modem TOTT. Otóż chcąc się upewnić zainstalowałem X3TC z modm XRM i problem jest ten sam o którym pisałem. Moje pytanie jest następujące czy do działania tych skryptów potrzebna jest biblioteka w odpowiedniej wersji (befelsbibliotek) bo już niewiem gdzie szukać przyczyny błędu w działaniu skryptu. Ijeszcze w kwestii tego READTEXTU 1506-1 czy ktoś wie czego się on tyczy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada odnośnie tych skryptów: najnowsza wersja skryptu zawsze z najnowsza wersja biblioteki (sprawdzać w tematach o skryptach na angielskim forum dotyczącym skryptów i modów.

Spolszczenie robić samemu, dostępne na Mamucie spolszczenia odnoszą się do wcześniejszych wersji, więc mogą powodować readtexty lub nawet złe komendy.

Inna sprawa, że skrypty te nie znajdują się na liście kompatybilnych z TOTT skryptów i modów, więc nie koniecznie będą działać poprawnie z tym modem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2011 o 11:57, Namenloss napisał:

Witam.

Czy bonus pack sprawiał komuś problem wraz z TOTW? Innymi słowy czy warto to doinstalowywać?

Z tego co pamiętam, to chyba nie. Ale nie warto. Część skryptów zawartych w BP (skrypty Lucike) dostępne są luzem w nowszych wersjach, więc lepiej samemu doinstalować te skrypty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2011 o 18:33, micbern napisał:

Czy ktorys z tych skryptów jest jeszcze potrzebny do dzialania Military Transport .

Militari Transport v3205 potrzebuje jeszcze do działania skryptu Basic Salary 3.1.02 można pobrać z tego linku: http://www.xuniversum.info/index.php?option=com_content&view=article&id=228&Itemid=223

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...