LITWINCZUK Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Mam taką dziwną sytuację: ani ja, ani inne statki, uzywając napędu Jumpdrive nie możemy wskoczyć do jednego z sektorów.Jestem początkującym graczem, więc pomyślałem, że utworzę sobie kompleks w oddzielnym sektorze (nie mam w nim co prawda niczego nielegalnego, ale z uwagi na moje problemy z wydajnością postanowiłem, że tak będzie lepiej (mniejszy ruch statków wokół). Taki kompleks na odludziu (sektor jest "niczyj"). I wszystko byłoby ok, gdyby nie... otóż to... Gdyby nie to, że używając Jumpdrive nie można do niego wskoczyć (nie sprawdzałem czy było to możliwe wcześniej). W każdy inny sektor mogę wskoczyć.Sektor to "Collins".Przedmiotowy sektor, "Collins".Są w nim ulokowane moja kopalnia Ore Mine L oraz mój kompleks HUB, w trakcie budowy w miarę uzyskiwania przychodów (1x Solar Plant XL, 2x Crystal Fab L, 2x Cahoona Bakery L).Na screenie poniżej widać jego alokację. Pomiędzy wschodnią bramą (W) a kompleksem to droga jaką przebywają statki lądujące w sektorze obok.Tutaj widać sektor "Howard Asteroid Field" - to sektor po lewej od przedmiotowego. Wszystkie statki które użyją Jumpdrive zamiast w Collins, lądują w tym sektorze, wychodząc z bramy West Gate i podążają w kierunku Trans-Orbital Accelerator po stronie prawej. Wydłuża to rzecz jasna całość procedury. Plus w tym wszystkim jedynie taki, że sprzedając towar, statek użyje jumpdrive więc dostanie się do miejsca docelowego bez opóźnień. Ile trwa przelot statku o prędkości 64m/s przez 1.5 sektora tłumaczyć nikomu nie trzeba.Ps. odpowiadając na pytania: jako transportowców UT używam Tern. wiem, że drogo - ale nie lubię się bawić w sprawdzanie kogo z moich statków atakują, itp. Są w pełni autonomiczne - osłona 2 GJ swoje robi. Statek w przypadku ataku wypuszcza drony i gdzieś ucieka, tracąc kilkanaście procent osłon (ale jeszcze Xenon-K nie spotkały).Sektor Collins posiada jedynie 3 bramy "Orbital Trans-Accelerator"Pytania:1. Co może być przyczyną? Te ch