michal3588 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam. Czy ktoś mógł by mi podać namiary skąd mógł bym pobrać w.w program??? Ostatnio naszła mnie ochota na po majstrowanie z parametrami statków i udało mi się wyczytać, że to tego właśnie programu do szczęścia mi potrzeba;]. Najdziwniejsze jest to, że wszyscy mówią o tym programie ale ani tu ani na forum egosoft nie znalazłem linku z którego mógł bym go pobrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Google oraz chwila szperania na forum Egosoft:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=244283http://x3e.doubleshadow.wz.cz/Tutaj znajdziesz więcej narzędzi oraz trochę tutoriali http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216693 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wookie Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Dzięki Prowler też tego szukałem. Pozdro wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Jak wprowadzić zmiany do gry??? Zapisuję plik ale statek w grze(ciężki nemezis- podniosłem moc laserów kosztem prędkości) pozostaje bez zmian. Czy muszę zacząć nową grę???EDIT: "20:43:05: Error opening C:\ProgramData\X3 Editor 2\settings.xml:Odmowa dostępu do ścieżki 'C:\ProgramData\X3 Editor 2\settings.xml'."Czy to ma związek z moim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Nie, ale musisz kupić nowy statek. Zmiany nie działają na statki, które mamy, tylko na nowo zakupione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Kupiłem nowy statek i nadal brak zmian;[. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 A jak edytowałeś plik? Przy pomocy X3 Editora dostałeś się do pliku w pliku .cat/.dat, wykonałeś zmiany i zapisałeś je?Zamknąłeś w X3 Editor zakładkę z plikiem .cat/.dat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Dokładnie tak;]. Co więcej po ponownym odpaleniu edytora parametry dalej są zmienione a w grze nie. Zmieniałem w 3.cat w pliku tship.EDIT: gdy wyłączam edytora wyskakuje mi error: Odmowa dostępu do ścieżki 'C:\ProgramData\X3 Editor 2\settings.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Cytat Zmieniałem w 3.cat w pliku tship.No to nie ma co się dziwić. TShips używany przez grę jest w pliku 11.cat/.dat, zawsze zmian należy dokonywać w pliku z najwyższym numerem, bo z niego pliki są ostatnie wczytywane przez grę.Plik TShips (podobnie jak inne pliki) występuje w kilku plikach .cat/.dat, trzeba przeszukać wszystkie pliki i użyć do zmian ten z najwyższym numerem.Zobacz do FAQ i poczytaj odnośnie modów, tam to wyjaśniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Aha... Wielkie dzięki za pomoc ;].EDIT: Jeszcze jedno pytanko. W jakim pliku szukać parametrów laserów?? W tlaser.pck mogę co najwyżej zmienić ilość strzałów/min . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 W temacie Wzmocnienie promienia naprawczego - temat ciepły, aż parzy. Edkin pisał w jakim pliku zmieniać siłę laserów, a jest to Tbullets. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Pytałem już o to w innym temacie ale ten został najpierw przeniesiony a potem zamknięty. Przy czym ja nadal nie otrzymałem odpowiedzi .Gdzie szukać w edytorze wrzuconych przez nas statków??? Mówię konkretnie o M6Normandy (a dokładniej "M6NormandyByTenk1.3") . Przeleciałem wszystkie pliki 1-14 ale nigdzie nie znalazłem tego statku (14 to właśnie Normandy). Statek jest w grze i mogę go normalnie kupić a mimo to w edytorze nie mogę go znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 A jaki plik w edytorze otwierasz? Wiem że TShips, ale czy ten z moda (z pliku 14)?Szukaj statku na końcu pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Tak otwieram plik 14. Czy to możliwe, że statek nazywa się SS_SH_USC_M6_TENK pomimo że w grze ma normalną nazwę??? Bo za Normandy przeleciałem już po kolei całą listę statków i nigdzie jej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Tak.Nazwa w grze, to nazwa dla gracza. Nazwa ta jest brana z pliku .xml z opisami i nazwami statków. Natomiast gra rozpoznaje statki po ID i nazwie wewnętrznej. Nazwa wewnetrzna jest potrzebna by np. skryptem dodać statek do gry.W tym przypadku ta nazwa wewnętrzna to ta, którą podałeś. A ID statku sprawdzisz jak przełączysz widok w X3 Editorze na ID. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Problem rozwiązany;]. Wielkie dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 W zakładce 'plugins' jest opcja 'Text Resource Editor' która otwiera 'Strings in memory' Można przeglądać ale nic nie zmienisz. Czy to tak działa w przypadku 'Strings in memory' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 W dniu 4.12.2012 o 22:34, sunairam napisał:W zakładce 'plugins' jest opcja 'Text Resource Editor' która otwiera 'Strings in memory' Można przeglądać ale nic nie zmienisz. Czy to tak działa w przypadku 'Strings in memory' ?Tak.Jeśli chcesz edytować musisz to zrobić inaczej, zobacz do pomocy programu.Choć do edycji plików tekstowych wystarczy edytor tekstowy, ważne aby kodowanie tekstu było w UTF-8. Ja używam Notepad++ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapik Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam....Chcialem troche pogrzebac w statkach zascalem X3 Edytor 2 i mam problem z otwieraniem .Ciagle wyskakuje mi Error loading file types\TShields:File does not exist,zaczyna sie od tego i TCocpits,TLaser,TMissiles,TWare files na TWare list konczac i wyskakuje lista statków która jest w ID (bez nazw statków)pomimo ze zmieniam na nazwy,bez rezultatu.W efekcjie moge tylko edytowac w zakładkach General Performance i Model-może ktoś wie o co chodzi? i jeszcze gdy zamykam X3 Edytor 2 wyskakuje znów Error closing settings. Odmowa dostepu do C:\ProgramDate\X3 Editor 2\settings.xml skoro jest zainstaloiwany na dysku E:\ to czego szuka w C:Moj zestaw to:X3 AP+XRM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nekkoru Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Nie żebym się podpinał do problemu, raczej to jest moja rada: też tak mam i mnie to w sumie nie przeszkadza, po symbolach idzie poznać który to statek, w nazwie pierwsza litera nazwy rasy (P - paradianie, a - argoni, b - boroni itp), następnie klasa statku. Generalnie polecam zapamiętać np. prędkość maksymalną statku statku który chcemy "podrasować" i bez problemu odnajdziesz go w TShips. Co się tyczy zakładek, w ten sposób można bezproblemowo edytować podstawowe parametry statku, chociaż co prawda bez wieżyczek, broni i rakiet. Pierwsza zakładka po zjechaniu na dół oferuje nam (o ile się nie mylę) edycję maksymalnej pojemności podczas gdy druga zakładka cała resztę - prędkość, obroty wokół poszczególnych osi, rodzaj i ilość tarcz, szybkość ich ładowania i ładowania broni, moc laserów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapik Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Robje tak jak piszesz poznaje po symbolach tylko w modzie XRM rasy maja przypisane swoje grupy broni co mnie troche irytuje i chcialem to troche pozmieniac.Podam taki maly przyklad M1 czy M2 ma obsluge tylko 4-6 rodzajow broni z czego 3-5 nadaje sie do strzelania do kaczek i jestesmy zmuszeni do montowania tej jedynej,a w przypadku abordazu to totalna lipa bo niemamy wyboru po zdjeciu oslon nie ma mozliwosci zmiany na taka która by zdejmowala tylko(prawie tylko)oslony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nekkoru Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 To niestety nie pomogę, trzeba się bawić z wieżyczkami, dać statku wieżyczki od orkętu innej rasy (która obsługuje bronie takie jakie chcemy), lub ew. dodać do istniejących wieżyczek nowych broni, ale jak to zrobić to nie wiem. Ten program to wgl porażka jakaś, bo ja np. nie mogę wejść w TBullets ponieważ jakieś errory wyskakują "file does not exist", a po wyrzuceniu takiego pliku poza plik cat. owy TBullets jawi się jako plik .txt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapik Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 W dniu 19.02.2013 o 18:50, nekkoru napisał:To niestety nie pomogę, trzeba się bawić z wieżyczkami, dać statku wieżyczki od orkętu innej rasy (która obsługuje bronie takie jakie chcemy), lub ew. dodać do istniejących wieżyczek nowych broni, ale jak to zrobić to nie wiem. Ten program to wgl porażka jakaś, bo ja np. nie mogę wejść w TBullets ponieważ jakieś errory wyskakują "file does not exist", a po wyrzuceniu takiego pliku poza plik cat. owy TBullets jawi się jako plik .txtI ja mialem taki numer ale gdy go usunolem i zainstalowalem ponownie to mi wgral normalnie TBullets(mowa o X3 Edytor) i -nie wiem czy wierz ale musisz otworzyc go w TDebugger.Nic pozostaje pobawić sie wieżyczkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nekkoru Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Dzięki, pobawię się jutro. Jak na razie utknęłam na tym, że gdy edytowałem TLasers, to po wczytaniu gry miałem mnóstwo readtextów, sporo itemów całkowicie bez nazwy a komputer pokładowy zamienił sie w niemowę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 W dniu 18.02.2013 o 18:22, kwapik napisał:Witam....Chcialem troche pogrzebac w statkach zascalem X3 Edytor 2 i mam problem z otwieraniem .Ciagle wyskakuje mi Error loading file types\TShields:File does not exist,zaczyna sie od tego i TCocpits,TLaser,TMissiles,TWare files na TWare list konczac...Musisz w X3Editor 2 wskazać ścieżkę do gry X3TC, aby mógł on odczytywać dane, które potrzebuje.Po drugie, masz zainstalowane wszystkie biblioteki, których wymaga program? Są one dostępne na stronie, gdzie pobiera się program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.