Woleyko Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś skrypt który dodał by mi do konta 20000 kredytów , potrzebuje ich bo tyle brakuje mi do kupienia battlestara a chciałbym go przetestować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Cheat skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woleyko Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Tylko wiesz jestem początkujący mógłbyś mi wyjaśnić wszystko po kolei co zrobić żeby ten skrypt działał poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Nie wiem, nie używam Cheata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zabawa polega na tym, by te grosze samemu zdobyć. Tyle w tym temacie. Cheat to nie gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Linka znajdziesz tutaj: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216690Instalacja skryptów i jak je przerabiać by działały z polską wersją - zerknij do FAQ.Na Twoim miejscu poszperałbym raczej na naszym forum za sposobami na zarobienie kredytów w grze i uzbierał je legalnie, choćby przejmując opuszczone statki umieszczone przez twórców czy wydobywając nividium. Dodawanie sobie kasy to najlepsza droga do zepsucia sobie frajdy z gry i szybkiego znudzenia się nią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...