Skocz do zawartości


- - - - -

Sztuczki, kruczki i ciekawostki


141 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1438 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 luty 2010 - 13:52

Może taką dyskusją uda się trochę rozładować przyciężkawą atmosferę na forum B)

Jak w temacie, może ktoś odkrył jakieś ciekawe sposoby na ominięcie ograniczeń w grze albo wykonanie czegoś w zupełnie inny ale równie skuteczny sposób. Jeśli tak to dopisujcie w tym temacie. Walka, eksploracja, handel, co tylko przyjdzie do głowy B)


Kilka sztuczek, niektóre pewnie znane ale warto odświeżyć :) Jak przypomnę sobie jeszcze jakieś to dopiszę. Niektóre z nich podchodzą pod kategorię spoilerów, więc czytacie na własną odpowiedzialność :)


1. Przypisywanie dużych statków do stacji.
Niektórzy z Was pewnie zauważyli, że pewnych klas większych statków nie da się przypisać do stacji. Jest na to sposób. Wystarczy stworzyć z nich skrzydło, przypisać całe do wybranej stacji i potem je rozwiązać. Skrzydło znika ale ustawienia bazy dla poszczególnych statków zostają zapamiętane. Przydaje się gdy mamy większą flotę, można szybko wydać rozkazy powrotu do bazy w celu uzupełnienia paliwa, amunicji itd itp.


2. Sposób na niechcianych gości.
Każdy pewnie spotkał się z sytuacją w której większe jednostki wroga atakują dany sektor. Pół biedy jeśli ma to miejsce z dala od obszaru naszego działania albo w późniejszym etapie gry gdy mamy już fregaty, niszczyciele czy bombowce by się im przeciwstawić. Ale co zrobić gdy dzieje się to w początkowych etapach gry, gdy nie mamy jeszcze zbyt wielkich środków finansowych, a wróg zagraża bezpośrednio naszym włościom ? Można na przykład kupić kilkadziesiąt wież laserowych i zrzucić je przed nosem wroga (15-20 powinno załatwić nawet niszczyciel) albo... zrzucić na niego jakąś niedrogą stację. Przy odrobinie wprawy można wybudować stację tak, aby znalazła się dokładnie na wrogiej jednostce. Stacje mają 30GJ osłon, więc konfrontacji z nimi nie wytrzyma żaden typ statku.


3. Niszczenie celu bez spadku reputacji
Gdy chcemy się pozbyć jakiejś stacji albo statku danej rasy nie tracąc przy tym u niej reputacji możemy wykorzystać pewną sztuczkę. Potrzebujemy do tego dwóch statków i odpowiedniej ilości rakiet. Lokalizujemy cel i wsiadamy do jednostki wyposażonej w rakiety, odpalamy odpowiednią ich ilość, szybko przesiadamy się do drugiego statku, a tamtym skaczemy do sąsiedniego sektora. Rakiety niszczą cel, a my nie tracimy ani jednego punktu reputacji :) Przydatne na przykład wtedy gdy mamy gdzieś wrogo nastawione do nas wieże laserowe, mimo że poprawiliśmy stosunki z daną rasą. Wież nie da się 'przeprosić' i będą czerwone do końca gry albo dopóki ktoś ich nie zniszczy.


4. 'Dropy' ze statków.
Od pewnej rangi bojowej ze zniszczonych statków zaczynają wylatywać też wszelkiej maści działka i działa (około 17-18 rangi mniejsze, mniej więcej o oczko wyżej większe działa). Z tym, że możemy tak zdobyć tylko te, które znajdują się w ładowni statku. Te, w które w danym momencie wyposażone są jego wieżyczki nigdy nie wylatują.
Możemy to wykorzystać gdy polujemy na pewien rodzaj broni. Większe jednostki mają zwykle w ładowniach różne typy uzbrojenia i automatycznie zmieniają je w wieżyczkach, w zależności od tego w jakiej odległości od nich znajduje się cel. Jeśli więc próbujemy zdobyć np. działa fotonowe albo wyrzutnie bomb zapalających to najlepiej walczyć na krótki dystans, i przeciwnie jeśli chcemy zmaksymalizować szansę na zdobycie FLAK'ów to trzymamy się jak najdalej od celu.
Można przyuwazyć jak to się zmienia skanując ładownię danego statku. Działka przy których jest '(*)' są w danej chwili zamontowane w wieżyczkach.


5. Misje odzyskania statku
Od czasu do czasu w misjach odzyskania porzuconego/skradzionego statku trafia się dosyć ciekawa i/lub cenna jednostka. Niestety jeśli nie oddamy jej właścicielowi to naśle na nas patrol policji i po jego zniszczeniu spadek reputacji będzie jeszcze większy niż za samo zawalenie misji. Co zatem zrobić by go zminimalizować ? Patrol pojawia się zwykle parę minut po przerwaniu misji lub upływie czasu jej trwania, kilka kilometrów od jednostki którą mieliśmy oddać i będzie podążał tylko za nią. Możemy to wykorzystać w pewien niecny sposób :)
Potrzebny jest do tego zapasowy napęd skokowy i zapas ogniw, jeśli ktoś używa skryptu upgrade kits to sprawa jest prosta, jeśli nie to można wykorzystać np. statek klasy TM z zadokowanym na nim myśliwcem wyposażonym w taki napęd.

1. Lokalizujemy i przejmujemy statek będący celem misji, przekazujemy mu ogniwa i napęd skokowy, jeśli mamy czas to możemy go trochę podreperować i/albo przekazać jakieś osłony i inne wyposażenie.
2. Gdy już jesteśmy gotowi to skaczemy tym statkiem do któregoś z sektorów sąsiadujących bezpośrednio z sektorem Xenońskim 472 albo 598 (347 też mógłby być ale czasem jest zbyt spokojny i potrzebne jest kilka podejść) i czekamy na upływ czasu misji lub kończymy ją od razu.
3. Po pojawieniu się patrolu policji od razu wydajemy naszej jednostce rozkaz skoku do sektora znajdującego się po przeciwnej stronie terytorium Xenonów (czyli jeśli jesteśmy w Grand Exchange to statek skacze do Zyarth's Domion, jeśli w Black Hole Sun to do Thyn's Abyss). Statki ją ścigające nie skorzystają z napędu skokowego tylko będą leciały do niej najkrótszą drogą, czyli prosto w ręce (?) Xenków, którzy się już nimi odpowiednio zajmą :)
Czasem operację trzeba powtórzyć, czyli nasz statek skacze do sektora w którym znajdował się wcześniej i czekamy aż policja pokona znowu tą samą drogę, tym razem w przeciwnym kierunku.
Nie zostanie przeciwko nam wysłany kolejny patrol policji, więc po zniszczeniu tamtego statek jest już zupełnie bezpieczny i możemy z nim zrobić co tylko chcemy.


6. Silniki boczne.
Gdy lecimy powolnym statkiem to możemy sobie pomóc używając silników bocznych. Wystarczy ustawić statek pod dobrym kątem i uruchomić napęd boczny w odpowiednim kierunku. Dzięki temu nawet Feniksem można lecieć z prędkością ok. 80 m/s :)



7. Mobilne górnictwo.
Nawet jeśli używamy skryptu do usuwania małych asteroid nie musimy z tego rezygnować. W obecnej wersji TC małe kawałki asteroid pozostałe po zniszczeniu tych głównych, widocznych na mapie nigdy nie znikają jeśli jesteśmy poza danym sektorem i nasze statki mogą je zbierać z jednego miejsca praktycznie do końca gry. Wystarczy znaleźć jakiś w miarę rzadko uczęszczany sektor z asteroidami (współczynnik nie ma znaczenia), rozłupać jeden z nich laserem górniczym albo jakimś mocniejszym działem/rakietą (szerszeń powinien wystarczyć) na kawałki, a potem większe z nich na jeszcze mniejsze i ustawić w tym miejscu satelitę. Potem wystarczy tylko wydać naszym górnikom rozkaz zbierania minerałów w miejscu w którym umieściliśmy satelitę i opuścić sektor. Jeśli do niego nie będziemy wlatywać to nasze nowo powstałe pole asteroid nigdy się nie skończy. Można tak wydobywać dowolny rodzaj minerałów np. dla naszych stacji czy do produkcji statków w HQ, również nividium, które później możemy sprzedawać za grube kredyty (sposób na bardzo łatwą kasę...).
Przy okazji, świetnie do tego nadaje się skrypt Prospector. Polecam.



8.Gdy mamy w sektorze satelitę to możemy skorzystać z dodatkowego trybu podglądu obiektów na mapie. Po otwarciu mapy sektora wystarczy nacisnąć klawisz 'k' aby zobaczyć na niej kontury wszystkich obiektów w nim się znajdujących. Bardzo przydatne przy budowie stacji i kompleksów, a także odnajdywaniu wraków.



9.Używane statki Najlepiej jest kupować je z ofert dostępnych na stacjach, wtedy mamy największą szansę na to, że na pokładzie pozostanie jakieś cenne wyposażenie. Gdy kupujemy statek w przestrzeni to w większości wypadków dostaniemy zupełnie gołą jednostkę, czasem z osłonami 1MJ i działkami implusowymi.



Niektóre z nich pewnie można wykorzystać również w Reunion :)




Kolejne:



Yacek napisał:

Przeglądając nasze dobra (klawisz r) często widzimy np. że jakiś statek jest atakowany, chcemy zobaczyć przez kogo. Ja zawsze wtedy sprawdzałem w jakim sektorze dzieje się akcja, wychodziłem z podglądu własności i dopiero uruchamiałem mapę galaktyki i szukałem sektora, w którym był atakowany ten statek. Często było już za późno na reakcję. Przypadkowo odkryłem, po długim czasie, że wystarczy najechać na ten statek w zestawieniu własności i nacisnąć . lub , aby mieć dostęp do sektora, sektorów.




Yacek napisał:

gchojna1 napisał:

Obym się nie pomylił bo piszę z mojej krótkiej pamięci ale gdy otwieramy mapę jesteśmy zawsze w lewym górnym rogu. Wciskamy wtedy oo, qq, vv - żeby przeskoczyć szybko odpowiednio w pozostałe rogi (jak już mamy mapę odkrytą) i l mniej więcej aby wylądować w środku.

Otwierając mapę przenosi nas zawsze do sektora w którym jest nasz statek.
Lewy górny róg mapy - k - Kingdom End
Prawy górny róg mapy - g - Getsu Fune
Lewy dolny róg mapy - v - Vestibule of Creation
Prawy dolny róg mapy - qq - Quens Retribution




Yacek napisał:

Misje eskorty konwoju handlowego: Po akceptacji misji udajemy się w przeciwnym kierunku niż wskazuje to naprowadzanie. Atak na konwój nastąpi tylko wtedy, gdy będziemy osobiście w tym samym sektorze co konwój. Jeśli unikniemy spotkania z konwojem, bezpiecznie on dotrze do stacji docelowej i misja zostanie zakończona poprawnie. Warunek, to nie oddalać się od sektora, w którym przebywa konwój dalej niż 3-4 bramy skokowe, inaczej misja zostanie przerwana.




Yacek napisał:

Sztuczka z klonowaniem (zaczerpnięte z FAQ)

Sztuczka znana od czasów X2, działa w X3, w X3+XTM oraz w X3:TC.
Wykorzystuje prosty fakt iż w momencie zakupu w stoczni większej ilości statków, tak naprawdę to kupujemy zawsze jeden statek, dzięki obecności w tym samym sektorze DOK-u zaopatrzeniowego zaopatrujemy go w potrzebne nam wyposażenie i dopiero po zatwierdzeniu zakupów w DOK-u gra sprawdza ile statków na początku zdecydowaliśmy się kupić i zakupiony statek wraz z wyposażeniem jest klonowany tyle razy ile statków mieliśmy zamiar kupić.
Jak można wykorzystać praktycznie z korzyścią dla nas ten fakt?

Podam na przykładzie:
Powiedzmy że kupiliśmy/zdobyliśmy jakiś statek A, który posiada 8 slotów broni głównej i chcemy we wszystkie te słoty włożyć broń B. Tak się jednak składa że broń B jest dostępna w tej chwili tylko w DOK-u zaopatrzeniowym C i tylko w ilości 2 szt. Jeśli zadokujemy statkiem A w DOK-u C i kupimy broń B to będziemy mieć tylko 2 sztuki, na pozostałe 6 sztuk możemy czekać bardzo długo.
Co zrobić by mieć 8 sztuk broni B?

Rozwiązanie jest proste:
W tym samym sektorze co DOK zaopatrzeniowy C znajduje się stocznia D (co za zbieg okoliczności). Szukamy w stoczni najtańszego statku, którego ładownia będzie w stanie pomieścić broń B (nie chodzi o to by można było w tym statku montować broń B, bo to bez znaczenia, tylko aby broń B mogła wejść do ładowni). Jeśli broń B ma rozmiar XL, to musimy szukać najtańszego statku z ładownią mogąca pomieścić kontenery XL.
Jak znajdziemy taki statek kupujemy 4 sztuki tego statku. Otwiera nam się okno do zakupu wyposażenia dla statku, kupujemy 2 sztuki broni B (jeśli kupowane statki chcemy wykorzystać to możemy też zakupić potrzebne im wyposażenie, jeśli nie to zatwierdzamy tylko zakup broni :). Po zatwierdzeniu w stoczni pojawia się cztery statki i mimo że z DOK-u zaopatrzeniowego zniknęły tylko 2 sztuki broni B to okazuje się że każdy z zakupionych przez nas statków ma w ładowni 2 sztuki broni B. Ponieważ statków są cztery to w sumie mamy 8 sztuk broni B.

Możemy więc teraz zadokować naszym statkiem A do stoczni D, przenieść do jego ładowni z każdego statku po 2 sztuki broni B i zainstalować w każdym slocie głównym statku broń B.

Cztery statki kupione podczas tej operacji możemy po opróżnieniu im ładowni sprzedać, stracimy na tym kilka kredytów, bo cena sprzedaży zawsze jest niższa niż cena zakupu.
Ale czasami takie rozwiązanie jest jedynym wyjściem jeśli chcemy szybko wyposażyć statek.




Yacek napisał:

Jak sprzedać coś, czego nie można sprzedać? (zaczerpnięte z FAQ)

Wszystkie towary, znajdowane w przestrzeni, których nie sprzedamy normalnie w żadnej fabryce/stacji, takie jak: płyty, materiały reklamowe, łuski i skorupy pozostałe po smokach i chrząszczach można sprzedać wraz ze statkiem, tzn należy mieć te towary w ładowni sprzedawanego statku. Nadają się do tego zdobyte myśliwce.




Jagoda napisał:

Naprawianie statków. Wyłącz myszkę lub wyjmij baterię z niej, a laser ciągle będzie naprawiał twój statek, a ty w między czasie możesz iść do kuchni i z lodówki wyjąć zimne piwo lub mleko ja nie masz 18 lat :)
Chodzi o to że nie musisz siedzieć i trzymać tego przycisku, czas leci szybciej jak robisz coś innego, a nie tępo gapisz się w ekran.
Niby nic wielkiego, ale przydatne zwłaszcza na początku gry, jak nie masz wystarczającej ilości gotówki na naprawę, albo węża w kieszeni :)))




Yacek napisał:

Korzystanie z monitorów (zaczerpnięte z FAQ)
Jak ustawić widok z wieżyczki na drugim monitorze? I czy w ogóle jest możliwe takie ustawienie żeby było widać gdzie wieżyczka celuje?

1. Rozgrywka, Ustawienia monitora.
2. Mamy do wyboru Prawy lub Lewy monitor. Wybieramy ten, który chcemy ustawić.
3. Z menu kontekstowego wybieramy "Odszukaj" i odszukujemy na mapie statek, z którego widok chcemy ustawić.
4. Teraz ponownie otwieramy menu kontekstowe i zmieniamy domyślnie ustawiony widok zewnętrzny na widok z takiej wieżyczki z jakiej chcemy sobie ustawić.
Jeśli ustawimy widok na "Kokpit główny" to kiedy najedziemy kursorem na monitor z widokiem z kokpitu naszego drugiego statku, będziemy mogli nim sterować (prawy przycisk myszy w obrębie monitora), a nawet strzelać z niego (lewy przycisk myszy w obrębie monitora). Warunkiem jest tylko to aby statek nie miał nic wybranego jako cel.




Yacek napisał:

Sposób na odblokowanie wszystkich opcji startowych (zaczerpnięte z FAQ)


Spoiler:
Zmian dokonamy w rejestrze systemowym.
Uruchamiamy edytor rejestru, ci którzy nie wiedzą jak niech dalej nie czytają.
Oczywiście o wykonaniu dla bezpieczeństwa kopii całego rejestru lub choćby gałęzi, którą będziemy modyfikować przypominam tylko proforma.
Szukamy klucza:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\EGOSOFT\X3TC]
a w nim nazwy:
"GameStarts"
edytujemy wartość i zmieniamy system z szesnastkowego na dziesiętny (możemy zapisać sobie naszą wartość, aby jeśli ktoś będzie chciał powrócić do swoich odblokowanych opcji, wiedział jaką wartość musi wpisać)
aby odblokować wszystkie opcje startowe wpisujemy wartość: 1048575
aby zablokować wszystkie dodatkowe opcje startowe i mieć tylko te dostępne po instalacji gry wpisujemy: 63
zamykamy edytor rejestru, uruchamiamy X3 i rozpoczynamy nową grę.




Yacek napisał:

W trakcie fabuły Gonerów, w pewnym momencie mamy śledzić piracki statek. Statek BlastClaw Prototyp pojawia się w sektorze Merchant Heaven. Obok niego można znaleźć kilka kontenerów z ciekawą zawartością, pilota podążającego zygzakiem do najbliższej stacji i opuszczony przez tego pilota statek (jeśli dobrze pamiętam to jest to Tukan Tragarz). Statek jak statek, ale przez błąd w pliku MD, ma on, podobnie jak wszystkie statki z fabuł zablokowany poziom kadłuba na 93%. Statek można przejąć i błąd ten wykorzystać, wszak to statek niezniszczalny.
Jak wykorzystać? To zależy od nas, można np. posłać go wrogiego sektora (Xenoni, Kha'ak), poczekać aż wszystkie wrogie statki w sektorze zleca się, aby go zniszczyć (co im się nie uda, ale zajęcie będą mieli) i samemu wlecieć do sektora. Wykonanie zadania np. z misji fabuły, będzie dziecinnie łatwe, sektor będzie czysty od wrogich jednostek, które będą zajęte atakowaniem naszej przynęty w postaci Tukana Tragarza.




maniek2402 napisał:

Sposób na odnowienie stanu osłon, przydatne podczas walki
np. podczas walki gdy dostajemy łomot od wrogich jednostek zawsze można jakoś się na chwile urwać na w miarę bezpieczna odległość i jeśli mamy w ładowni obojętnie jaka nieprzydatna osłonę to możemy ja wyrzucić i zebrać z powrotem do ładowni po zebraniu owej osłony swoje na statku mamy na poziomie 100% :)
działa tez gdy się wyrzuci osłonę zainstalowana na statku.


saradeus napisał:

Przekopałem się przez temat i mam nadzieję że nie zdubluję sztuczki.

Zdarza się że potrzebna nam jest konkretna misja lub usługa (hacking) w konkretnym sektorze. Wiemy że dostępne misje po wczytaniu save są takie same jak przy zapisywaniu. Otóż są zapisywane w sektorze w którym obecnie się znajdujemy, po wczytaniu save w sektorze obok będą losowe. (Robimy save przy bramie,po wczytaniu przelatujemy do sektora w którym potrzebujemy misję)

1.Wykorzystałem to w Vanilli path 3.0 żeby hakować Przystań Księcia. Po czwartym załadowaniu save pojawił się hacker w "cywilnej stacji" w sektorze sąsiadującym z Przystanią .(Czytałem gdzieś na forum że ktoś kilka godzin na secie czekał na hackera).
2.Drugi raz wykorzystałem to w XTC przy podnoszeniu reputacji. Potrzebny był mi patrol jednosektorowy - tylko w sektorach przygranicznych nie strzelali do mnie. Reputacja była chyba -2 jak wleciałem do sektorów "core" to mnie wypraszano. :ph34:


Macyek09 napisał:

możliwe że nie wszyscy wiedzą ale istnieje sposób na przyśpieszenie ''skoku'' w momencie gdy skaczemy do jakiegos sektora komputer pokładowy nam odlicza czas do załadowania napędu w tym momencie wystarczy np wydac polecenie do wierzyczek ''chroń statek'' i odliczanie ustaje a statek skacze przaktycznie od razu oczywiscie moze to byc jakie kolwiek polecenie byle był odzew ''polecenie zaakceptowane''






Uwaga, DUŻY spoiler/cheat i najprostsza droga do zepsucia sobie przyjemności z gry. Czytasz na własną odpowiedzialność:


Spoiler


#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 luty 2010 - 14:05

Bardzo ciekawy temat.
Napiszę coś, co mnie sprawiało długo problem, a rozwiązanie znalazłem przypadkiem. Wiem, pewnie o tym wiecie, ja jednak długo żyłem w niewiedzy.

Przeglądając nasze dobra (klawisz r) często widzimy np. że jakiś statek jest atakowany, chcemy zobaczyć przez kogo. Ja zawsze wtedy sprawdzałem w jakim sektorze dzieje się akcja, wychodziłem z podglądu własności i dopiero uruchamiałem mapę galaktyki i szukałem sektora, w którym był atakowany ten statek. Często było już za późno na reakcję. Przypadkowo odkryłem, po długim czasie, że wystarczy najechać na ten statek w zestawieniu własności i nacisnąć . lub , aby mieć dostęp do sektora, sektorów.

O tym jak sortować własności w podglądzie inaczej niż domyślne sortowanie wg. sektorów pisałem już w innym temacie. Można tamten opis tu przenieść.

#3 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1438 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 luty 2010 - 14:25

Też to odkryłem dopiero po dłuższej zabawie z TC i nie wiem jak mogłem wcześniej bez tego żyć B)

Dopisałem punkt 4 B)

#4 gchojna1

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 125 postów

Napisano 18 luty 2010 - 14:46

Będąc na mapie wciskamy "a", "oo", "qq", "vv" - żeby przeskoczyć szybko odpowiednio w rogi mapy (jak już mamy mapę odkrytą) i "l" mniej więcej aby wylądować w środku.

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 luty 2010 - 15:37

Misje eskorty konwoju handlowego: Po akceptacji misji udajemy się w przeciwnym kierunku niż wskazuje to naprowadzanie. Atak na konwój nastąpi tylko wtedy, gdy będziemy osobiście w tym samym sektorze co konwój. Jeśli unikniemy spotkania z konwojem, bezpiecznie on dotrze do stacji docelowej i misja zostanie zakończona poprawnie. Warunek, to nie oddalać się od sektora, w którym przebywa konwój dalej niż 3-4 bramy skokowe, inaczej misja zostanie przerwana.

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 luty 2010 - 19:24

Prowler, możesz kopiować dodawana przez innych kruczki do pierwszego postu w temacie? Będzie łatwiej jak wszystkie będą w pierwszym poście zebrane.
Jeśli pozwolisz, to podlinkuję temat w FAQ.

#7 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1438 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 luty 2010 - 19:35

Dopisałem jako cytaty. Jeśli lepsze byłyby kolejne punkty to zmienię.

Podlinkuj albo podwieś, niech zostanie dla potomnych B)


Mam nadzieję, że reszta forumowiczów też się przyłączy B)

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 luty 2010 - 21:33

Jak dla mnie nie muszą być cytaty, chyba że inni sobie tak życzą.
Podlinkuję.

#9 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 luty 2010 - 00:38

gchojna1 napisał:

Obym się nie pomylił bo piszę z mojej krótkiej pamięci ale gdy otwieramy mapę jesteśmy zawsze w lewym górnym rogu. Wciskamy wtedy oo, qq, vv - żeby przeskoczyć szybko odpowiednio w pozostałe rogi (jak już mamy mapę odkrytą) i l mniej więcej aby wylądować w środku.

Otwierając mapę przenosi nas zawsze do sektora w którym jest nasz statek.
Lewy górny róg mapy - k - Kingdom End
Prawy górny róg mapy - g - Getsu Fune
Lewy dolny róg mapy - v - Vestibule of Creation
Prawy dolny róg mapy - qq - Quens Retribution

#10 gchojna1

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 125 postów

Napisano 19 luty 2010 - 19:00

Cytat

Lewy górny róg mapy - k - Kingdom End
Prawy górny róg mapy - g - Getsu Fune
Lewy dolny róg mapy - v - Vestibule of Creation
Prawy dolny róg mapy - qq - Quens Retribution



k albo a - Antigone Memorial
v - Vestibule of Creation albo w mojej wersji Venus (pozostaje vv)
oo- Ocean of Fantasy ale g wygodniejsze





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych