Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Zastanawiam się czemu na TC nie wyszła wersja skryptu loterii, skoro jest na Reunion czemu nie stworzono na TC ? czy może po prostu ten skrypt może działać normalnie z X3R na X3TC ? Czasem tak bywa że skrypty z R działają normalnie z TC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Loteria w X3R była dostępna w BBS-ach. W TC nie ma BBS-ów na stacjach. Więc masz powód.Możesz mieć Black Jacka, zainstaluj sobie Pirate Guild 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 A nie da rady zrobić tego w formie przychodzącej wiadomości ? Przykładowo jakiś skrypt który wysyłałby do gracza co godzinę jedną wiadomość i w niej można by było zagrać w lotto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 No znalazłem coś w necie odnośnie Lotto dla X3 TC Z tego co dobrze zrozumiałem to aby móc grać w Lotto trzeba mieć co najmniej 1000 Kr. grać możemy co 2-4 godziny Jak dla mnie to nawet ok Przetestuje to może da rade pograć Plik tekstowySpoiler<language id="48"> <page id="247" desc="BBS_Lottery"> <t id="0"> </t> <t id="1">Would you like to buy a lottery ticket and win more than a guaranteed 1,000,000Cr?\n\nThey cost only 1,000Cr!\n\n[select value='yes']You bet![/select]\n[select value='no']Forget it![/select]</t> <t id="2">Spamelot Lottery</t> <t id="3">You cannot buy a ticket with money you don't have. Goodbye.</t> <t id="4">Your lucky dip numbers are:\n\n{value@this.rand1} {value@this.rand2} {value@this.rand3} {value@this.rand4} {value@this.rand5} {value@this.rand6}\n\nGood luck!</t> <t id="5">Congratulations! You've won the jackpot!\n\n{value@this.prize} Credits are being transferred to your account.</t> <t id="6">Sorry, you have not won a prize this time. Please try again soon.</t> <t id="7">Too bad! You look the lucky type.</t> </page></language>Plik skryptuSpoiler<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" ?><?xml-stylesheet href="director.xsl" type="text/xsl" ?><director name="BBS_Lottery" xmlns:wacko:si="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="director.xsd"> <documentation> <author name="Toastie" /> <content name="BBS_Lottery" description="BBS-based lottery quest" reference="BM47_XXXT"/> <version date="31 Jul 07" number="0.9" status="Alpha Test"/> </documentation> <cues> <cue name="BM47LotteryMainCue" comment="This is the top-level cue, the start point for our quest"> <condition> <check_age value="{player.age}" min="5s" comment="Conditions to determine when, or where, or under what circumstances your BBS Mission should appear"/> </condition> <action> <do_all> <load_text fileid="3247"/> <add_bbs_quest name="BM47Lottery" priority="50" max="1" comment="Priority= How often your quest should occur on a scale of 0-100. Max= Max amount of the same quest per station"/> </do_all> </action> <cues> <cue name="BM47Lottery Mission Offer" instantiate="static" comment="This will offer the Lottery Mission to the player"> <condition> <bbs_quest_evaluated quest="BM47Lottery" comment="Will evaluate your quest by its given priority and max you set above"/> </condition> <action> <offer_bbs_quest quest="BM47Lottery" author="Spamelot Lottery" text="{247,1}"/> </action> <cues> <cue name="BM47 Mission Accepted" comment="If the player accepts your quest"> <condition> <check_all> <bbs_quest_selected quest="BM47Lottery" answer="yes"/> </check_all> </condition> <action> <do_all comment="Here we can see how the do_choose works"> <do_choose comment="if the player has at least 1000Cr (the cost of a ticket), then the quest is accepted and 1000Cr is debited from the player's account."> <do_when value="{player.money}" min="1000"> <accept_bbs_quest quest="BM47Lottery"/> <reward_player> <money min="-1000" comment="this is the 1000Cr being taken from the player"/> </reward_player> </do_when> <do_otherwise comment="do_otherwise is the case if the player doesn't have the 1000Cr for a ticket."> <incoming_message author="{247,2}" text="{247,3}"/> <cancel_cue cue="lucky dip" comment="here we cancel the next (and subsequent) cue so the draw doesn't take place if no funds are available"/> </do_otherwise> </do_choose> </do_all> </action> <cues> <cue name="lucky dip"> <condition> <cue_is_complete cue="BM47 Mission Accepted" comment="once all of the actions of the previous cue have been completed this cue will be triggered"/> </condition> <action> <do_all comment="here we are setting some values as local variables to provide 6 'random' lottery numbers. In the lucky dip message, we can see how those variables are used to show the player's lotto numbers."> <set_value min="1" max="7" name="this.rand1"/> <set_value min="8" max="17" name="this.rand2"/> <set_value min="18" max="25" name="this.rand3"/> <set_value min="26" max="33" name="this.rand4"/> <set_value min="34" max="42" name="this.rand5"/> <set_value min="43" max="49" name="this.rand6"/> <incoming_message author="{247,2}" text="{247,4}"/> </do_all> </action> <cues> <cue name="draw" comment="a certain amount of time after ticket purchase"> <timing> <!--<time min="20s" max="25s" comment="The 20-25s is just a debug time to shorten testing"/>--> <time min="2h" max="4h"/> </timing> <action> <do_all> <set_value name="this.prize" min="1000000" max="1500000" comment="Prize is somewhere between 1 and 1.5 million Cr"/> <!--<set_value name="this.lotterynum" min="1" max="2" comment="the odds of winning are 50/50 for debug purposes"/>--> <set_value name="this.lotterynum" min="1" max="100000" comment="the odds of winning are 1 in 100000"/> <do_choose comment="another do_choose... useful blighters ;)"> <do_when value="{value@this.lotterynum}" max="1" comment="if 'this.lotterynum' is evaluated as being 1 (ie 1 in 100000) then the enclosed actions will be performed."> <incoming_message author="{247,2}" text="{247,5}" comment="whichever random number between 1 and 1.5 MCr is evaluated above is inserted here as the prize"/> <reward_player> <money min="{value@this.prize}" comment="and we now add the value of 'this_prize' to the player's account"/> </reward_player> </do_when> <do_otherwise comment="if the value of 'this_lotterynum' is evaluated to a number other than 1 then the message below is sent instead."> <incoming_message author="{247,2}" text="{247,6}"/> </do_otherwise> </do_choose> </do_all> </action> </cue> </cues> </cue> </cues> </cue> <cue name="BM47 Mission Rejected" comment="If the player declines your quest, ie doesn't want to buy a ticket"> <condition> <bbs_quest_selected quest="BM47Lottery" answer="no" /> </condition> <action> <do_all> <incoming_message author="{247,2}" text="{247,7}" /> <accept_bbs_quest quest="BM47Lottery"/> </do_all> </action> </cue> </cues> </cue> </cues> </cue> </cues></director> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 CytatLoteria w X3R była dostępna w BBS-ach. W TC nie ma BBS-ów na stacjach. Więc masz powód.Możesz mieć Black Jacka, zainstaluj sobie Pirate Guild 3.xudb BBS X3 TCEGO BBS X3 TC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 może uda mi się stworzyć skrypt dla TC z loterią, zaciągam rękawy i biorę się do roboty kto wie a nóż widelec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 A łyżka? Fajnie by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 CytatA łyżka? Fajnie by było.A łyżka na to nie możliwe )) No jako tako rozumie ten plik skryptu, mieszałem, mieszałem ale chyba to nie przejdzie. Może ktoś dorzuci parę szarych komórek Pomoc mile widziana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 CytatCytatLoteria w X3R była dostępna w BBS-ach. W TC nie ma BBS-ów na stacjach. Więc masz powód.Możesz mieć Black Jacka, zainstaluj sobie Pirate Guild 3.xudb BBS X3 TCEGO BBS X3 TCSkrypt, który podlinkowałeś (bo jest to ten sam skrypt), dodaje informacje ze starych BBS z X3R (plus kilka nowych), ale nie działa tak jak BBS w X3R, czyli po zadokowaniu na stacji w osobnej opcji. Dostęp do wiadomości mamy lecąc w przestrzeni poprzez zdefiniowaną kombinację klawiszy. Ale o tym piszę w opisie skryptu (pierwszy link).Co do kodu MD, zobaczę, ale w tygodniu.Jak coś będzie z nim, dam Ci znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.