ComradeJacob Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Może i tak jest lepiej . W razie czego - ja nie narzekam, tylko po prostu mówię, co wg mnie można poprawić, aby było lepiej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Propo energii kinetycznej, to od początku mojej gry (a był to reunion z gazety) zastanawiało mnie czemu gdy wyłączę silnik statek staje.Z tego co mi wiadomo w próżni nie ma jako tako oporu, a i przyciąganie planetarne nie działa w ten sposób. W zasadzie chodzi mi o to że cały wszechświat X nie jest próżnią. Ma konzystencje galaretki lub kisielu. Co jest wg mnie trochę groteskowe.Nie chodzi mi o to by to kompletnie wyłączyć tylko by np w przyszłych grach z serii X statki miały coś jakby silniki wsteczne które hamowały by statek przy redukcji mocy silnika przez gracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Masz rację z fizyką.Jednak tu nie tylko chodzi o hamowanie. Gdy zmieniasz jedną rzecz, trzeba wziąć na ruszt kilka(naście?) innych. Ucieczki w bok, lot nad planetami (na oko to jest dla mnie jakieś 60-80km nad powierzchnią) i wiele innych. Zauważ też, że w kosmosie dźwięk się nie rozchodzi, więc nie powinno być słychać żadnych strzałów, uderzeń etc. Część uzbrojenia nie miałaby racji bytu (Ego musiałoby np. zmienić fizykę lotu rakiet). W kosmosie, ze względu na brak tlenu, nie dochodziłoby do eksplozji, laser też by nie istniał(ale z tym nie jestem pewny, chociaż wydaje mi się, że wiązka lasera spala tlen na swojej drodze).Wyobraź sobie teraz walki w takim stanie.Dla mnie seria X nie jest symulatorem lotu w przestrzeni kosmicznej. Jest to gra pokroju Science Fiction i tam takie rzeczy są spokojnie do przyjęcia. Popatrz na przykład na Star Wars - też SF i tam również większość rzeczy powinna nie istnieć/być zmieniona.To oczywiście moja opinia Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Propo broni to dla mnie spoko, kto wie jakiej technologi używa taki emiter promienia impulsowego, lub inne laserowe cuda. jeszcze parę lat temu (na długo przed moim urodzeniem) nie było możliwe polecenie w kosmos. Trzeba myśleć perspektywistycznie. Chyba na chwilę zapomniałem że to nie symulator. No chyba że symulator Sci-Fi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 co do tych broni może nie takie znów nie realne,kto wie co za te 900 lat wymyślec mogą Co do tego wyłączania silnika to statek chyba ma silniki zapobiegające temu,by po wyłączeniu silnika statek dalej leciał,pograjcie w frontier:first encounters,tam to hardkor jest porównując z Xami X hardkorowym symulatorem nie jest i chyba dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Oczywiście jestem jak najbardziej zadowolony z faktu, jak wygląda świat X. Rzeczywiście, nie wiadomo jak będzie wyglądał świat pod koniec tego tysiąclecia. Nauka rozwija się wykładniczo i to, co jeszcze 5 lat temu było w zakresie SF, dziś staje się faktem (np. kto przypuszczał, że tak bardzo rozwinie się technologia 3D, że na własnym kompie będę mógł z niej korzystać)W latach 90 Bill Gates powiedział, że nie będzie istniała pamięć RAM większa jak 128MB... EDITYacek - rzeczywiście, tak to brzmiało. Źle napisałem, bo ktoś mi to dawno temu powiedział i po prostu pomieszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 CytatW latach 90 Bill Gates powiedział, że nie będzie istniała pamięć RAM większa jak 128MB... Trochę inaczej to było sformułowane:"Nikt nie będzie potrzebował więcej niż 640KB RAM" Bil Gates. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 gdyby tak gra miała zachować wszystkie cechy realizmu to byłaby totalnie nudna Najbardziej dobijającym byłby brak jakichkolwiek dźwięków pochodzących z zewnątrz, jedyne słyszalne dźwięki to te pochodzące z wnętrza statku. Tak a propos, Gienkov kiedyś polecał ten http://xudb.pl/topic/846-re-podr-e-kosmiczne/#entry12191 symulator. Obczajałem go, dość przegięty ale dla maniaków realizmu lotów kosmicznych - bomba Volvez dobrze to ujął, że wszechświat w grze ma konsystencję galaretki. Bardzo trafne określenie, muszę przyznać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Orbiter?Fakt, przegięty,żadna wersja tego symulatora mi się nie uruchamiała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 CO do galaretki to akurat byłem głodny A ten orbiter jest strasznie trudny, albo coś źle robię. Na wysokości 60km statek zaczyna się kręcić.Zresztą to nie temat na orbitera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 W pierwszym poscie dodalem mod, ktory jakos mi umknal - Realspace. CHyba jedna z pierwszych podmianek, auto stworzyl juz to samo kiedys dla Reuniona. Nawet ladne, choc denerowaly mnie zbyt czeste tla z olbrzymia galaktyka na caly ekran niemal. Hehe, z sasiedztwem takiego potwora caly ten wszechswiat X powinin swiecic sie na bialo Update: W ostatnim poscie connary opisac postep prac. Uklad Sloneczny bedzie stawal sie coraz ciemniejszy wraz z wzrostem odleglosci od Slonce, rowniez Slonce bedzie zmienialo swoj rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Connary bardzo pieczolowicie pracuje nad swoja modyfikacja, tworzac tla ktore nawiazuja do opisow sektorow. W ostatnim swym poscie podal obrazy z Preachers Void. Trzeba przyznac, ze wyglada to niesamowicie i bardzo dokladnie.http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 57#3418257 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERLITWA Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam..Mogłby ktos opisac jak zainstalowac ten mod aby w pełni działal .. Jest instukcjia w PDF ale niestety nieznam angielskiego pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Ale który? Bo w tym temacie jest opisanych kilka modów do podmiany tła (zobacz do pierwszego posta). Choć najczęściej pisane było o Immersive bacground.Temat o Immersive Bacground jest tu: Immersive environments RC1Natomiast instaluje się go jako Fake Patch. Jak to się robi masz opisane w FAQ#9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERLITWA Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Ok juz doczytałem , dziekuje akurad chodziło mi o ten co podałes ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.