Sorkvild Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Oto Podmiany tla dla TC jakie udalo mnie sie wyszukac na forumImmersive sector background/illumination. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=267427 SSBM V2.5 & Cmod3-SSBMhttp://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... scPimp the X3 universe! Hubble telescope backgrounds, version 1.3http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... scRealspace Backgrounds Modhttp://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=180848 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Zdecydowanie najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko22 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Wymagana nowa gra.....przetestuję na obecnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jest juz wersja Beta. Wlasnie testowalem. Pierwsza klasa, normalnie pod wrazeniem jestem sporym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 do usuniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Connary, tworca moda "immersive ..." ostro pracuje nad kolejna wersja. Od tej strony (link) do konca wkleja nowe screeny z postepow prac. Bedzie duza ilosc nowych i poprawionych teł. Nowy wyglad zyska tez Uklad Sloneczny. Powawia sie tez nowe obrazy ladowania gry etc. Ogolem piekna robota!http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... &start=285 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ściągnąłem sobie mod Immersion i jestem pod naprawdę dużym wrażeniem! Pięknie to wszystko wygląda. Jest jednak jedno "ale" - nie podoba mi się za bardzo tło Układu Słonecznego. Wygląda to tak, jakby panowała burza piaskowa . Jednak mimo to, autorowi należą się gratulacje. Jedno z najbardziej zapadających w pamięć teł jest w sektorze Thuruk's Beard. Wygląda to tak, jakby mgławica wystawała z tła, niczym jakaś górka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zauważyłem u siebie coś dziwnego po zainstalowaniu tego moda.Nie zaczęło się to od razu, dopiero po jakichś 2-3 godzinach gry. A mianowicie sektory ładują mi się cholernie długo! Gram na najwyższych detalach z Unleashed'em i bez podmian tła załadowanie sektora to była kwestia minuty. A teraz potrafią się ładować po 4-5 minut i jeszcze zaraz po wlocie niesamowicie haczyć (powiedzmy kilka zwisów 5 sekundowych pod rząd).Może to wina tych skąpców, Teladian? Bo to od nich się wszystko zaczęło. Zanim zacząłem wykonywać fabułę Terran, poleciałem sobie do Argon Prime przez sektory Rodziny Rhonkar, potem Hatikva's Faith itd. Teraz chciałem odbyć podróż przez sektory Borońskie (Kingdom End i siuuup na wschód cały czas), a potem cały czas przez Teladian aż do Nyana's Hideout. I gra zaczęła sprawiać problemy od Seizewell.Może mnie przeklęli albo co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Te przymułki to nie jest wina tła. Wraz z większymi postępami w odkrywaniu mapy, gra potrafi się dłużej wczytywać. Teraz w zależności od posiadanego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Fakt, całkiem możliwe. Nie pomyślałem o tym A ze sprzętu, to jedyne dobre co mam, to karta graficzna. Procesor Athlon 64bit 3000+ (2GHz), 1GB RAM(to nawet nie są DDR'y ), GeForce GTS 250 CUDA 1GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Grafa jest ok, wymienilbym ram na 2x1 Gb 800MHz. Kiedys gralem na 1Gb to gra sie dlawila jak niewiem co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 We wrześniu będę miał całkowicie nowy sprzęt, więc raczej wymiana czegokolwiek już się teraz nie opłaca. A wracając do tematu - z tego co widziałem na angielskim forum, to RC tego moda będzie niesamowite. Mam nadzieję, że w miarę szybko wyjdzie, bo ostatnio rzadko ludzie pisują w tamtym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 CytatA wracając do tematu - z tego co widziałem na angielskim forum, to RC tego moda będzie niesamowite. Mam nadzieję, że w miarę szybko wyjdzie, bo ostatnio rzadko ludzie pisują w tamtym temacie.To co najlepsze w 5tym modzie to juz jest. Finalna wersja bedzie zawierac poprawki, moze jakies lekkie zmiany to wszytsko. Autor spokojnie pracuje nad tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Mnie się bardzo spodobał pomysł z tymi loadscreenami, gdzie mamy informacje o widzialności itd. Ot, takie widoki z kamery komputera pokładowego .Jedną z poprawek, którą chciałbym ujrzeć, to zmiana tła w Układzie Słonecznym. No i oczywiście zmiana rozmiarów Słońca w zależności od odległości. Reszta jest a nawet jeszcze lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Z tego co wiem , beda zmiany wygladu Ukladu SLonecznego. Wielkosc Slonca w zaleznosci od odleglosci zglaszalem nie tylko ja, bo jest to dosc razacy blad juz w wersji standardowej. Ponadto zmiana proporcji Ziemia-Ksiezyc. Dla przykladu podalem slynne zdjecie Ziemi widzianej z nad Ksiezyca. W grze w sektorze Ksiezyc, Ziemia w tle jest zbyt wielka. Ma nadzieje ze connary dopracuje to wszystko.Ktos wklei fotke z sektora Ksiezyc dla porownania ? Bo ja tam dostalem wilczy bilet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 No właśnie, stosunek Ziemia-Księżyc jest niewłaściwy i powinien zostać zmieniony.Zaraz odpalę X3 i zbliżę się do Księżyca na tyle, żeby zdjęcie mogło być "porównywalne" z tym, które wkleiłeś .PSDawno nie byłem w Nieznanym Sektorze obok Argońskiego sektora M148, ale chyba connary zapomniał tam zmienić tło. Tak jak i w wojskowym sektorze. Głowy nie daję, bo już nie pamiętam teł z vanilli. Zdravim! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tadam!Księżyc "bzitki", bo średnie detale. To raz. A dwa, musiałem pokonać 1100km, żeby usłyszeć "Danger, entering atmosphere" (od kiedy na Księżycu jest atmosfera?! )EDIT: Jestem ciekaw, dlaczego Księżyc robi się przezroczysty wraz ze zmniejszeniem odległości. Głupie to trochę jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tesktury Ksiezyca sa koszmarne rowniez w wysokich detalach. O tej polprzezroczystosci wraz ze wzrostem odleglosci, to ktos chyba pisal juz na forum Egosoftu, z tego co pamietam. Ksiezyc sie wyraznie przyblizyl a Slonce rowniez mocno napuchlo i jest tej samej wielkosci w kazdym sektorze :/ Interesuje sie nieco astronomia i raza mnie takie babole. Szkoda rowiez ze nie widac niektorych ksiezycow innych planet w momencie przebywania np w sektorze Jowisz, moim zdaniem te 'galileuszowe' ksiezyce powinny byc na blizszym lub dalekim planie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 O, to witaj w klubie. Ja również siedzę w astronomii (amatorskiej). Co do galileuszowych księżyców, to myślę, że można to spokojnie załatwić (może Connary o tym pomyślał?).Gdybyśmy mieli tak obiektywnie spojrzeć na tę grę, to również absurdalne wydaje się latanie w chmurach gazu. Skupienie atomów jest zbyt małe. To, że powiedzmy M42 w Orionie jest widoczna, jako piękna mgławica jest spowodowane tym, że widzimy ją z bardzo dużej odległości.Ale grając w X3 nie mam nic przeciwko takim smaczkom, w końcu to S-F . Ba, nie byłoby za fajnie, gdybyśmy w 95% sektorów latali w pustej przestrzeni, widząc gwiazdy (jeżeli oczywiście gwiazdy macierzyste nie stanowiłyby problemu - takie kosmiczne Light Pollution ) i planety.A tak jeszcze w temacie Ganimedesa, Io i reszty kompanii - czy byłoby możliwe przy silniku X3 stworzenie ruchomych modeli tych satelitów, tak aby można było obserwować zakrycia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Generalnie w tym modzie idea jest odzwierciedlenie warunkow podanych w opisie danego systemu. Jesli na mapce pisze, liczba planet 3 no to sa trzy planety lub ksiezyce. W podstawce mozna zauwazyc, iz mimo opisu ze sa 3 planety - jest tylko jedna. A propos tych zakryc, w grze niestety nie ma obiektow, ktore orbituja. Ogolem to mozna sie przyczepic wiekszosci rzeczy, ale jak mowiles to S-F. Choc musze przyznac, ze seria X2 stoi na dobrym poziomie jesli chodzi o strone wizualna kosmosu. Inne gierki maja czesto taka mega cukierkowa grafike (przesty jaskrawosci, fioletu,zieleni i niebieskiego) plus jakies przesadzone scenerie, ze wrecz to odpycha. X wypada niezle moim skromnym zdaniem. Mnie czesto zastanawiala obecnosc calych gromad asteroidow tuz nad powierzchnia planet np. w Split Fire Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 W którym sektorze pisze że jest 3 planety a jest jedna?Ciekawy jestem,nie wiem który to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zdarzały się takie w czystej grze. Nie powiem Ci teraz dokładnie, w których, ale wiem, że były. Ogólnie w kwestii asteroid, to jest dziwnie. Jak rozwalasz takową, to rozpada się na kilka(naście) kawałków, które po 2 sekundach się zatrzymują. Moim zdaniem, powinny nabrać jakiejś prędkości i zatrzymać się dopiero po kilkunastu, kilkudziesięciu sekundach (żeby zachować realizm X3 oczywiście ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja czasami jak wlatuję do sektora szukam tych planet, jeszcze nie było tak że mi się coś nie zgadzało,ale całego wszechświata jeszcze nie odkryłem Co do tych asteroidów to dobrze chyba że jest jak jest,może siła grawitacji tych kawałków powstrzymuje przed rozleceniem się,ale lepiej że się nie rozlatują,ostrzeliwujesz asteroidę i leci na ciebie grad kawałków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jacob, mysle ze rozpad asteroidow dla gry jest OK. Gdyby rozpedzone sie rozjedzaly po calym sektorze to caly sektor wowczas bylby zagracony, a tak one sa blisko siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.