Skocz do zawartości

Uszkodzone bramy skokowe


Prowler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak jest ich pełno. Nie pamiętam ich lokalizacji, ale na pewno jedna jest w Heretics End, za północną bramą. Jedna też jest w Hatikvah's Faith lub Nopileos' Memorial. I jeszcze gdzieś, ale tego nie pamiętam.

Może nie wszyscy o tym wiedzą, ale te uszkodzone bramy możemy naprawić za pomocą skryptu Debris Utilize Repair v3.01 i możemy je połączyć z pozostałymi bramami. W ten sposób możemy utworzyć sobie skróty skokowe. Coś na podobieństwo z fabuły Hub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tak jest ich pełno. Nie pamiętam ich lokalizacji, ale na pewno jedna jest w Heretics End, za północną bramą. Jedna też jest w Hatikvah's Faith lub Nopileos' Memorial. I jeszcze gdzieś, ale tego nie pamiętam.

Może nie wszyscy o tym wiedzą, ale te uszkodzone bramy możemy naprawić za pomocą skryptu Debris Utilize Repair v3.01 i możemy je połączyć z pozostałymi bramami. W ten sposób możemy utworzyć sobie skróty skokowe. Coś na podobieństwo z fabuły Hub.

Właśnie dlatego poruszyłem ten temat 😎 Zastanawiam się czy nie spróbować aktywować wszystkich możliwych bram.

Do Heretic's End dawno nie zaglądałem, będę musiał sprawdzić. Jesteś pewna co do Hatikvah's/Nopileos' ? Jeśli tak to byłbym wdzięczny za współrzędne, może mi coś umknęło 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Prowler napisał:

Jesteś pewna co do Hatikvah's/Nopiloes' ? Jeśli tak to byłbym wdzięczny za współrzędne, może mi coś umknęło

Tak jestem pewna na milion procent, że jest pomiędzy Bala Gi's Joy a Hatikvah's ( sektory w kształcie litery L ). Sugeruję zacząć szukać od Hatikvah's. Dowodem na to są moje fotki na Mamucie. W jednym z tych sektorów odebrałam piratom statek i właśnie w nim robiłam tam fotki, w tle jest gdzieś zniszczona brama skokowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Prowler napisał:

Jesteś pewna co do Hatikvah's/Nopiloes' ? Jeśli tak to byłbym wdzięczny za współrzędne, może mi coś umknęło

Tak jestem pewna na milion procent, że jest pomiędzy Bala Gi's Joy a Hatikvah's ( sektory w kształcie litery L ). Sugeruję zacząć szukać od Hatikvah's. Dowodem na to są moje fotki na Mamucie. W jednym z tych sektorów odebrałam piratom statek i właśnie w nim robiłam tam fotki, w tle jest gdzieś zniszczona brama skokowa.

No i jest w Brennan's Triumph, pisałem o tym w pierwszym poście. Po Twojej odpowiedzi myślałem że może jeszcze jedna się tam gdzieś ukryła 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Może nie wszyscy o tym wiedzą, ale te uszkodzone bramy możemy naprawić za pomocą skryptu Debris Utilize Repair v3.01 i możemy je połączyć z pozostałymi bramami. W ten sposób możemy utworzyć sobie skróty skokowe. Coś na podobieństwo z fabuły Hub.

Ciekawa sprawa. Tylko czy ma to sens? Bo jeśli pomiędzy sektorem A i sektorem jest np. 10 bram skokowych, to traderzy skacząc pomiędzy tymi sektorami zużywają odpowiednią ilość Ogniw. Jeśli połączymy te dwa sektory naprawionymi bramami, to czy AI gry będzie je uznawało, czy też po staremu wyliczało ilość Ogniw potrzebnych do skoku?

Można to łatwo sprawdzić. Wlatujemy do sektora A, który połączyliśmy naprawionymi bramami z sektorem B. Wchodzimy w rozkazy/nawigacyjne i wybieramy wykonaj skok do sektora, a z mapy wybieramy sektor B. Nie potwierdzamy rozkazu tylko w oknie obok mapy sprawdzamy jak została nam wyliczona ilość ogniw. Jak za skok przez jedną bramę, to OK, jak za skok przez kilka bram, to naprawa i łączenie sektorów bramami nie ma sensu ekonomicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Może nie wszyscy o tym wiedzą, ale te uszkodzone bramy możemy naprawić za pomocą skryptu Debris Utilize Repair v3.01 i możemy je połączyć z pozostałymi bramami. W ten sposób możemy utworzyć sobie skróty skokowe. Coś na podobieństwo z fabuły Hub.

Ciekawa sprawa. Tylko czy ma to sens? Bo jeśli pomiędzy sektorem A i sektorem jest np. 10 bram skokowych, to traderzy skacząc pomiędzy tymi sektorami zużywają odpowiednią ilość Ogniw. Jeśli połączymy te dwa sektory naprawionymi bramami, to czy AI gry będzie je uznawało, czy też po staremu wyliczało ilość Ogniw potrzebnych do skoku?

Można to łatwo sprawdzić. Wlatujemy do sektora A, który połączyliśmy naprawionymi bramami z sektorem B. Wchodzimy w rozkazy/nawigacyjne i wybieramy wykonaj skok do sektora, a z mapy wybieramy sektor B. Nie potwierdzamy rozkazu tylko w oknie obok mapy sprawdzamy jak została nam wyliczona ilość ogniw. Jak za skok przez jedną bramę, to OK, jak za skok przez kilka bram, to naprawa i łączenie sektorów bramami nie ma sensu ekonomicznego.

Wydaje mi się że będzie ok. W XTMie istniała możliwość budowy bram odpowiednim statkiem (przy okazji, oby w XTC to dodali, strasznie mi tego brak), a w TC mamy HUB dzięki któremu można tworzyć nowe połączenia. W obu wypadkach zużycie ogniw były odpowiednio kalkulowane, więc i tu powinno być w porządku. Jak uzbieram odpowiednią ilość materiałów to sprawdzę jak to działa 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak się zastanawiam, czy ktoś z was próbował kiedyś naprawić. A ponad to czy jest możliwość przeniesienia ich, do innego sektora? Od jakiegoś czasu mam mankament z dotarciem do centralnej części wszechświata gdyż na skutek wojen które prowadzę z Argonami i Boronami ]🙁 , zmuszony zostałem ulokować wszystkie swoje siedziby produkujące broń i wyposażenie space-shipów w dwóch unknow sector na zachód od Unholy Descent. Niemniej mam problem z przemieszczaniem większej formacji na sektory Argonów i Boronów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tak się zastanawiam, czy ktoś z was próbował kiedyś naprawić. A ponad to czy jest możliwość przeniesienia ich, do innego sektora? Od jakiegoś czasu mam mankament z dotarciem do centralnej części wszechświata gdyż na skutek wojen które prowadzę z Argonami i Boronami ]🙁 , zmuszony zostałem ulokować wszystkie swoje siedziby produkujące broń i wyposażenie space-shipów w dwóch unknow sector na zachód od Unholy Descent. Niemniej mam problem z przemieszczaniem większej formacji na sektory Argonów i Boronów.

Zdaje się ze Jagoda naprawiała jakiś skryptem takie bramy, nie wiem czy nawet w tym temacie o tym nie pisze.

A czy Twoja flota nie posiada Napędu skokowego? Przecież wystarczy wydać komendę "Skocz do sektora" i już jesteś tam gdzie chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem 🙁 wiem to był Debird Utylizate Repair, niemniej zastanawiam się nad możliwoscią przeniesienia takich szczątek do innego sektora i naprawienie ich, bądź przeniesienia naprawionej już bramy 😀 . Walki u mnie osiągnęły taki rozmach że sektory Ludzkie są obecnie puste ]😀 . Natomiast przerzucanie całej mojej floty przy pomocy napędu skokowego nie klei się z moja taktyką pustoszenia sektora po sektorze. Dlatego też szukam sposobu na podłączenie się do sieci bram Argońskich. (przedewszystkim dla własnej satysfakcji kombinowania). Aczkolwiek niektórych również mógł by zainteresować pomysł na połączenie swych skrajnie oddalonych sektorów, z sektorami centralnymi 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Owszem 🙁 wiem to był Debird Utylizate Repair,

Jeśli już to Debris...

Nie bardzo rozumiem różnicy między przemieszczaniem loty przez bramę, a skokiem.

Jak dla mnie nie ma żadnej. Aby przemieścić flotę przez bramę, musisz albo wydać każdemu statkowi rozkaz, albo wydać taki jednemu, a pozostałym ustawić polecenie "Podążaj.." i wskazać ten pierwszy statek. W przypadku gdy pierwszy statek skoczy o kilka sektorów, wszystkie pozostałe również wykonają skok za nim. Jedynym mankamentem jest konieczność zaopatrywania wszystkich statków w Ogniwa, ale na to też jest rada.

Możesz więc wyjaśnić co dla Ciebie jest problemem? Bo nie rozumiem (głupi jestem) i nie wiem jak Ci podpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napraw jeszcze jej nie przeprowadzałem, bo tamta gra odeszła w niebyt, a w obecnej dopiero stawiam kompleksy produkcyjne, więc szczegółów podać nie mogę ale z tego co czytałem opcji przenoszenia bram nie ma.

Znalazłem jeszcze jedną, w Mists of Elysium niedaleko wschodniej bramy. Nie ma jej na mapie ale można bez problemu wypatrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się cieszę 🙁 . Ale chyba niema takiej możliwości. Na angielskim forum ego też nikt nic nie wie 😀. Tzn ponoć coś było ale sypał się układ wszystkich bram. Tylko ziemskie działały bo był wyodrębnione osobnym skryptem. Więc ingerowanie w ten obecny zestaw mija się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z bramami ciekawy. Mnie tylko nurtuje jedno pytanie. Czy stawianie własnych bram będzie opłacalne?

Dlaczego? Otóż moglibyśmy dzięki dwóm bramom połączyć dwa, bardzo odległe sektory. Wiadomo, czas lotu i koszty uległyby skróceniu. Ale przecież nasze statki mogą używać Napędu Skokowego i skakać nawet do sąsiedniego sektora, nie mówiąc o większych odległościach. Niby koszty mniejsze, ale przecież Ogniwa są tanie jak barszcz, od handlu nimi przecież zaczynamy nasze pierwsze handlowe kroki. Zaopatrywać się w ogniwa też same mogą, kwestia odpowiedniego ustawienia. Jedyny plus jaki widzę to miejsce w ładowni, jakie zajmuje zapas Ogniw.

Natomiast minus jest spory, dajemy drogę na skróty dla konkurencji. Statki NPC nie używają Napędu skokowego, a na pewno nie tak jak nasze statki. Lecąc na piechotę przez sektory tracą czas, który nasze statki używając Napędu mogą wykorzystać i ubiec konkurentów. Tworząc skrót działamy na korzyść konkurencji.

Co o tym sądzicie? Może błędnie rozumuję? Może jakiś błąd zrobiłem w założeniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od tego kto jaką rozgrywkę prowadzi. Ja uważam że ktoś może sobie połączyć wszystkie sektory w jedno skupisko. Chyba każdy gracz marzył żeby w końcu zbudować własne państwo własną cywilizację. Mam mały pomysł by dodać kompleksy mieszkalne do gry czyli można by było troszkę urozmaicić grę.

Ale z tym ze konkurencja nie śpi i może czuć się oszukana... może twórca PG3 mógłby coś na to zaradzić pirackie statki w tym skrypcie używają napędu skokowego.

Z drugiej strony jak ktoś uważa że jest to niesprawiedliwe nie będzie musiał tego używać 🙁 To w sumie od nas zależy ile wyprodukujemy bram i gdzie je postawimy. Ja tez nie mam zamiaru ułatwiać sprawy brama będzie droga, a na pewno też czasochłonna w planach co najmniej dzień czasu realnego.

Prawda też jest to że liczy się to by umieć wyważyć swoja rozgrywkę i nie przesadzać w niej zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno takie skróty mogą trochę namieszać we wszechświecie ale ja osobiście czuję się dobrze, gdy moje imperium zajmuje kilka sąsiadujących ze sobą sektorów i cieszyłbym się gdybym mógł postawić sobie tu i ówdzie bramę łączącą przejęte przeze mnie sektory.

Po jakimś czasie gry i tak przestaję zwracać uwagę na to czy coś jest opłacalne. Zaczynam robić to co mi przyjdzie do głowy nie patrząc na koszty, bawię się grą.

Podsumowując, myśląc o takich bramach nie chodzi mi o sprawy ekonomiczne. Po prostu chciałbym móc w większym stopniu kształtować swoje imperium i mieć wszystkie swoje włości w kupce 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...