Yacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Nie wiem jak wam, ale mnie brakowało prawdziwych walk między rasami. Zmienić ma to skrypt Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split.Czy to zrobi zaraz się przekonamy. Tłumaczenie będzie wieczorem na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Brzmi fajnie, przetestuję w nowej grze. Ciekawe jak to wpływa na ogólną ekonomię we wszechświecie. Jakby nie było statki handlowe nie używają napędu skokowego tylko mozolnie lecą do celu przez sektory innych ras i bardziej oddalone fabryki mogą na tym dosyć mocno ucierpieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Skrypt już ma spolszczenie w standardzie Pozostałe skrypty tego autora (Yaki Armada, Pirate Guild i ESC) również posiadają polskie wersje plików tekstowych z polskim tłumaczeniem w standardzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Tłuką się aż miło, widać to po ilości opuszczonych statków w sektorach (musiałem zmniejszyć ustawienia NPC Bail Addon bo się o złom można było potknąć na każdym kroku). Czy ma to wpływ na gospodarkę X? Raczej nie, a przynajmniej jak na razie nie zauważyłem żadnego kryzysu.Nie wiem co dalej z fabułą Final Fury, bo w sektorze M148 Argoni leją się ze Splitami ile wlezie, a o Kha'ak cisza jak makiem zasiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 CytatCzy ma to wpływ na gospodarkę X? Raczej nie, a przynajmniej jak na razie nie zauważyłem żadnego kryzysu.Problemy mogą się pojawić po kilku/kilkunastu godzinach gry, bo stacje którym brakuje surowców albo te z których nie są skupowane produkty uważane są za zbędne i po jakimś czasie znikają. Ale może nie będzie tak źle Z ciekawości wrzucę dziś ten skrypt i zobaczę z czym się to je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 CytatProblemy mogą się pojawić po kilku/kilkunastu godzinach gry, bo stacje którym brakuje surowców albo te z których nie są skupowane produkty uważane są za zbędne i po jakimś czasie znikają. Ale może nie będzie tak źle A po jakimś czasie się respawnują, wszak stacje się zawsze odbudowują.Ilość traderów też jest stała, więc na miejsce tych zniszczonych powstaną nowe. Zwiększy się zapewne ruch traderów latających pomiędzy stacjami przyjaznych ras (Argoni i Boroni; Paranidianie i Splici), do tego Teladianie ręce zacierają, bo zyssski im rosną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 CytatCytatProblemy mogą się pojawić po kilku/kilkunastu godzinach gry, bo stacje którym brakuje surowców albo te z których nie są skupowane produkty uważane są za zbędne i po jakimś czasie znikają. Ale może nie będzie tak źle A po jakimś czasie się respawnują, wszak stacje się zawsze odbudowują.Ilość traderów też jest stała, więc na miejsce tych zniszczonych powstaną nowe. Zwiększy się zapewne ruch traderów latających pomiędzy stacjami przyjaznych ras (Argoni i Boroni; Paranidianie i Splici), do tego Teladianie ręce zacierają, bo zyssski im rosną.W tych samych miejscach odbudowują się tylko doki zaopatrzeniowe, stocznie, placówki handlowe i wojskowe. Z pozostałymi jest różnie, decyduje o tym sama gra i mogą się wcale nie pojawić. Stąd czasem ludzie mają problem z zaopatrzeniem w w niektóre rodzaje ziemskiego uzbrojenia- fabryki z racji braku zbytu lub surowców znikają i większości wypadków już się nie pojawiają w grze.Statki się odnawiają ale jednak muszą dolecieć na miejsce żeby towar dostarczyć, a przy takich jatkach jest wielce prawdopodobne, że znowu zostaną po drodze zniszczone Na przykład okolice Contorted Dominion- u mnie nie ma tam żadnej fabryki produkującej splicką żywność, wszystko jest dostarczane z oddalonych o kilka(naście) skoków sektorów splitów. Gdy ten obszar zostanie odcięty od dostaw to pewnie się trochę wyludni z fabryk po jakimś czasie. Z punktu widzenia gracza na pewno będzie ciekawiej, będzie można obserwować rynek i zapełniać takie luki własnymi stacjami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Masz rację.Będzie pole do popisu dla handlowców i budowniczych.I jeszcze jedno, wojnę można w każdej chwili wyłączyć w ustawieniach SI (AI) i zasiać ziarno pokoju (na jakiś czas). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 CytatI jeszcze jedno, wojnę można w każdej chwili wyłączyć w ustawieniach SI (AI) i zasiać ziarno pokoju (na jakiś czas).ok, biorę również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Nareszcie jakieś ciekawe zadymy Świetny skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Po kilkunastu dniach używania skryptu widzę że ekonomia TC wcale się przez niego nie załamała. Traderzy NPC nauczyli się latać po bezpiecznych dla nich sektorach, korzystają na ty Teladianie (wszędzie ich pełno), fabryk nie ubyło (kilka tak, ale to wina Pirate Guild i ataków piratów na nie). Statki wojskowe, od czasu do czasu ktoś, kogoś przegoni, z pożytkiem dla mnie, bo czasem jakiś fajny statek po tym zostanie. Największe walki trwają w sektorze M148, tam Splici z Argonami non stop się tłuką.W sumie OK. Nie ma skutków ubocznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No to supcio Jak będę miał czas to zasiądę do TC i pomęczę ten skrypt. W końcu jakaś alternatywa dla MBRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Jak alternatywa? Żadna, MBRR to pożeracz wydajności gry, tworzący masę niepotrzebnych statków. Ten skrypt jest jego przeciwieństwem, nie tworzy żadnych dodatkowych statków, a tylko zmusza istniejące do wzajemnej eksterminacji z korzyścią dla wydajności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 CytatJak alternatywa? Żadna, MBRR to pożeracz wydajności gry, tworzący masę niepotrzebnych statków. Ten skrypt jest jego przeciwieństwem, nie tworzy żadnych dodatkowych statków, a tylko zmusza istniejące do wzajemnej eksterminacji z korzyścią dla wydajnościChodziło mi o alternatywne zadymy bez szkody dla wydajności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 CytatChodziło mi o alternatywne zadymy bez szkody dla wydajności No toś pan znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Na liczniku w grze w której od początku używam tego skryptu mam prawie 3 dni i widać spore zmiany w niektórych sektorach Ciężko powiedzieć, które z nich spowodowane są jego działaniem, a które normalnie występują w grze ale domyślam się, że przynajmniej w niektórych przypadkach skrypt miał spore znacznie. Porównałem sobie obecną sytuację z mapką na x3tc.ru i sektory nie posiadające własnego pełnego zaplecza i w okolicy których nie ma dużej ilości doków zaopatrzeniowych skupujących odpowiednie towary, wyraźnie opustoszały. Na przykład Rhy's Desire, w tym sektorze na początku gry było 8 stacji, teraz są zaledwie 3. Pozostałe Splickie sektory w okolicy wyglądają podobnie, w Rhonkar's Trial została tylko 1 fabryka z 7 dostępnych na początku gry. Na terytorium innych ras też jest sporo zmian, w niektórych AI usunęło ponad 50% fabryk, np. Argońskie sektory w okolicach Interworlds (w Nathan's Voyage są 4 stacje z początkowych 11, zapewne dlatego, że główne szlaki handlowe do nich biegnie przez sektory Xenonów i Paranidian). Ogólnie skrypt oceniam na plus, dzięki niemu wszechświat staje się bardziej dynamiczny Nawet zwykle neutralni Teladianie mają co robić- często ich siły wojskowe 'rozdzielają' walczące na ich terytorium strony, co zwykle kończy się totalną masakrą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 To ja mam więcej dni na liczniku i aż takich zmian nie zauważyłem. Stacje, jeśli poznikały w pewnych sektorach, to w wyniku ataku myśliwców z PG3. Skąd wiem? Bo widziałem info w wiadomościach PG3 i widziałem myśliwce w akcji.Co prawda po kilku godzinach od uruchomienia skryptu, nastąpiło spore opróżnienie sektorów ze statków handlowych i wojskowych (wycieli się w pień, co było mi na rękę ze względu na wydajność), to upływie kolejnych godzin, gdy minęła magiczna godzina 6 czasu gry, wszechświat znów się zaroił od statków (odczuwalny spadek wydajności) i teraz ilość statków utrzymuje się raczej na stałym poziomie.Handlowcy NPC nauczyli się latać po bezpiecznych sektorach (np. Boroni unikają sektorów Splitów itp.), Teladianie korzystają na tym latając wszędzie gdzie popadnie. Może to jest przyczyną, że u mnie stacje nie znikają? Może masz za mało inteligentnych pilotów NPC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 CytatTo ja mam więcej dni na liczniku i aż takich zmian nie zauważyłem. Stacje, jeśli poznikały w pewnych sektorach, to w wyniku ataku myśliwców z PG3. Skąd wiem? Bo widziałem info w wiadomościach PG3 i widziałem myśliwce w akcji.Co prawda po kilku godzinach od uruchomienia skryptu, nastąpiło spore opróżnienie sektorów ze statków handlowych i wojskowych (wycieli się w pień, co było mi na rękę ze względu na wydajność), to upływie kolejnych godzin, gdy minęła magiczna godzina 6 czasu gry, wszechświat znów się zaroił od statków (odczuwalny spadek wydajności) i teraz ilość statków utrzymuje się raczej na stałym poziomie.Handlowcy NPC nauczyli się latać po bezpiecznych sektorach (np. Boroni unikają sektorów Splitów itp.), Teladianie korzystają na tym latając wszędzie gdzie popadnie. Może to jest przyczyną, że u mnie stacje nie znikają? Może masz za mało inteligentnych pilotów NPC? Najwidoczniej U mnie handlarze zawsze latają najkrótszą trasą, nie patrzą na to kto jest właścicielem sektora przez który przelatują. Nie mam PG ani innych dodatkowych skryptów dodających wrogów, więc te zmiany musiały być spowodowane 'decyzjami' AI. Poznikało sporo fabryk, które zawsze miałem w grze, np. fabryki chipów w Family Zyarth (zostały tam tylko 3 rafinerie oleju rastar) i o niektóre towary jest trudniej niż normalnie. Nie narzekam, bo w tej grze nastawiam się na samowystarczalność i mam już masę fabryk produkujących na moje potrzeby ale miejscami trochę dziwnie się czuję widząc tą pustkę. Potem zabiorę się za zapełnianie luk w fabrykach AI, powinien być z tego ładny grosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Czy warto instalować ten skrypt ? czy ktoś przetestował go i może powiedzieć że ten skrypt jest wart uwagi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 CytatCzy warto instalować ten skrypt ? czy ktoś przetestował go i może powiedzieć że ten skrypt jest wart uwagi ?Poczytaj nasze wcześniejsze komentarze.Jest wart instalacji, sporo zamieszania daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Używają go tu chyba już wszyscy Jeśli chcesz żeby wszechświat był trochę bardziej żywy to jak najbardziej warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Tak osobiście, to uważam że ten skrypt powinien się już znajdować w wydawanej grze. Bo czystemu X3 TC po paru dniach grania zaczyna brakować dynamiki, a co dopiero gdy jest się graczem z dłuższym stażem. Jeśli wyjdzie X4, to producent powinien się zastanowić nad dodaniem niektórych skryptów od razu do wydawanej gry. Gracze i tak odwalili za nich kupę roboty. Co nie zmienia faktu ze jest to gra niszowa i panowie z Ego nie będą mieli zbyt wielu zmartwień z potencjalną konkurencją. No przynajmniej przez jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 NO ale to wszystko w sumie zależy od tego jaką prowadzimy rozgrywkę. Uważam że jak gracz zajmuje i opiera się na Handlu to ten skrypt zaszkodzi. Przykładowo Jak mam Kompleks w Avarice to czy TS paranidianów zdoła dolecieć do Avarice przemierzając sektory Boronów i Argon ? Chyba raczej nie. A jak ktoś gra w rozgrywkę opierającą się na walce to chyba ten skrypt jak znalazł.Mogę się mylić oczywiście, ale ja osobiście nie używam tego skryptu. Od czasu do czasu widzę jak Paranidianie tłuka się z Argonami i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Paranidianin może nie dolecieć, ale zastąpi go chętnie Teladianin. Przyleci Boron, Split. Równowaga będzie zachowana. Ja dość długo go używam i nie widzę złego wpływu na gospodarkę. Jak już pisałem, Teladianie zwietrzyli zyski i latają jak by im się paliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 CytatNO ale to wszystko w sumie zależy od tego jaką prowadzimy rozgrywkę. Uważam że jak gracz zajmuje i opiera się na Handlu to ten skrypt zaszkodzi. Przykładowo Jak mam Kompleks w Avarice to czy TS paranidianów zdoła dolecieć do Avarice przemierzając sektory Boronów i Argon ? Chyba raczej nie. A jak ktoś gra w rozgrywkę opierającą się na walce to chyba ten skrypt jak znalazł.Mogę się mylić oczywiście, ale ja osobiście nie używam tego skryptu. Od czasu do czasu widzę jak Paranidianie tłuka się z Argonami i jest ok.Tym lepiej, jest bardziej realistycznie i trzeba trochę pokombinować. Nic nie stoi przecież na przeszkodzie, by zbudować kolejny kompleks gdzieś w pobliżu terytorium Paranidian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.