Prowler Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Przyglądaliście się może jakie dokładnie zmiany wprowadza 2.7 w pliku jobs, poza tymi transportowcami ? Jeśli tylko to, a PP i tak dodaje swoje to można chyba śmiało używać starego hard mode, gdyby komuś było mało statków do rozwałki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Trzeba by przejrzeć dokładnie oba Jobsy. Wczoraj to zrobiłem ale porównywałem tylko Jobs z DDTC 1.1 i PP & KI 2.0. Może Yacek będzie wiedział coś więcej, bo gdzieś pisał, że właśnie patch 2.7 wprowadza zmiany w plikach Jobs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Patch 2.7 wprowadza tylko jedną zmianę w pliku Jobs, tę transportowcem pirackim.Można więc używać starego Hard moda (w czystej wersji lub z PP), ale z tego co widzę grając z PP+KI, wersja PP+KI jest lepsza. Te ciągłe ataki Kha'ak, szwendające się po sektorach pirackie Galeony. Nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie się natkniemy na M1/M2 piratów lub Kha'ak. Mnie to zdecydowanie bardziej odpowiada. Ale to tylko moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Na pewno jest ciekawiej, ale jeśli ktoś nie przepada za Kha'ak albo chce w miarę spokojnie zacząć grę to może szukać alternatywy. Jak na razie testuję tą nową wersję i dla mnie jest ok, zobaczę jak będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 CytatNa pewno jest ciekawiej, ale jeśli ktoś nie przepada za Kha'ak albo chce w miarę spokojnie zacząć grę to może szukać alternatywy. Jak na razie testuję tą nową wersję i dla mnie jest ok, zobaczę jak będzie dalej.Zgadzam się. Ale jeśli ktoś chce spokojną grę to najlepiej bez Hard, i moda PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Z piratami czy xenonami można grać w miarę spokojnie, nie pojawiają się ot tak w losowych sektorach, można uniknąć zagrożenia gdy znamy rejony w których operują. Z Kha'ak sprawa wygląda trochę inaczej i potrafią dużo bardziej uprzykrzyć życie np. pojawiając się nagle w zazwyczaj spokojnym sektorze w którym właśnie postawiliśmy naszą pierwszą fabrykę czy HQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 To prawda, ale przecież właśnie o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Nie zawsze. To kwestia stylu i założeń gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 CytatNie zawsze. To kwestia stylu i założeń gry Prawda. Mogłem dopisać "mnie" na końcu zdania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Nie wiem czy zauważyliście, ale zmiana dokonana w pliku Jobs w patchu 2.7 dotycząca usunięcia z gry pirackiego transportowca, z którym były problemy po zdobyciu (nie można go było sprzedać), nie wyszła zbyt dobrze Egosoftowi.Na czym polega zmiana? Usunięto określenie konkretnego modelu statku, a ponieważ piraci nie posiadają innych TS-ów więc zmieniono również oznaczenie rasy przy tym statku, odznaczono rasę piraci, zaznaczono kilka ras Wspólnoty. I jaki tego efekt? Leci sobie np. Arg. Transportowiec eskortowany przez kilka pirackich myśliwców. Zniszczysz myśliwce w sektorze Argonów, dostaniesz podziękowanie, zniszczysz transportowiec, Argoni cię zaczną ścigać i spadnie Ci reputacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Wiesz, jak tam się argoński pilot dogadał z piratami mnie nie obchodzi. Piraci pewnie lecą za statkiem i czekają na swoją dolę Inna sprawa - może by tak przerobić tego pirackiego TS na taki co go można sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ciekawa uwaga Yacek. Mysle ze warto to bedzie zglosic do poprawek na forum ego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Próbowałeś przeskanować któregoś z tych TSów ? Może wtedy nazwa zmieni się na odpowiednią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Rozwaliłem, zanim zdążył zrobić się nawet czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Mam taki problem z piratami do sektora w którym mam mój kompleks co jakiś czas wpada ekipa M3 i starają się go rozwalić problem w tym że przylatują też pirackie transportowce po wódeczkę, da się jakoś tak ustawić grupę bojową by atakowała tylko myśliwce a transportowce przepuszczała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Tak da radę. W opcjach skryptu CODEA ustawiasz dla swoich myśliwców jak i całej floty, bo CODEA nie jest tylko dla statków M1 (M6,M7,M2....M4,M5) jakie klasy statków mają atakować. Myśliwce, niszczyciele i gwiezdne okręty jak i statki cywilne czyli TS. Wystarczy zmienić ustawienia opcji Atakować statki cywilne na Tak/Nie a myśliwce lub statki klasy M6,M7, M2 będą atakowały tylko te klasy statków którym ustawimy na TAK Więc jeżeli ustawisz że mają atakować tylko myśliwce to będą atakowały tylko myśliwce. Nie wiem jakie są ustawienia dla ADS bo używam tylko dla mojej stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.