Skocz do zawartości

Pytanie o piratów


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Patch 2.7 wprowadza tylko jedną zmianę w pliku Jobs, tę transportowcem pirackim.

Można więc używać starego Hard moda (w czystej wersji lub z PP), ale z tego co widzę grając z PP+KI, wersja PP+KI jest lepsza. Te ciągłe ataki Kha'ak, szwendające się po sektorach pirackie Galeony. Nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie się natkniemy na M1/M2 piratów lub Kha'ak. Mnie to zdecydowanie bardziej odpowiada. Ale to tylko moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Na pewno jest ciekawiej, ale jeśli ktoś nie przepada za Kha'ak albo chce w miarę spokojnie zacząć grę to może szukać alternatywy. Jak na razie testuję tą nową wersję i dla mnie jest ok, zobaczę jak będzie dalej.

Zgadzam się. Ale jeśli ktoś chce spokojną grę to najlepiej bez Hard, i moda PP 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z piratami czy xenonami można grać w miarę spokojnie, nie pojawiają się ot tak w losowych sektorach, można uniknąć zagrożenia gdy znamy rejony w których operują. Z Kha'ak sprawa wygląda trochę inaczej i potrafią dużo bardziej uprzykrzyć życie np. pojawiając się nagle w zazwyczaj spokojnym sektorze w którym właśnie postawiliśmy naszą pierwszą fabrykę czy HQ 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zauważyliście, ale zmiana dokonana w pliku Jobs w patchu 2.7 dotycząca usunięcia z gry pirackiego transportowca, z którym były problemy po zdobyciu (nie można go było sprzedać), nie wyszła zbyt dobrze Egosoftowi.

Na czym polega zmiana? Usunięto określenie konkretnego modelu statku, a ponieważ piraci nie posiadają innych TS-ów więc zmieniono również oznaczenie rasy przy tym statku, odznaczono rasę piraci, zaznaczono kilka ras Wspólnoty. I jaki tego efekt? Leci sobie np. Arg. Transportowiec eskortowany przez kilka pirackich myśliwców. Zniszczysz myśliwce w sektorze Argonów, dostaniesz podziękowanie, zniszczysz transportowiec, Argoni cię zaczną ścigać i spadnie Ci reputacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem z piratami do sektora w którym mam mój kompleks co jakiś czas wpada ekipa M3 i starają się go rozwalić problem w tym że przylatują też pirackie transportowce po wódeczkę, da się jakoś tak ustawić grupę bojową by atakowała tylko myśliwce a transportowce przepuszczała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak da radę. W opcjach skryptu CODEA ustawiasz dla swoich myśliwców jak i całej floty, bo CODEA nie jest tylko dla statków M1 (M6,M7,M2....M4,M5) jakie klasy statków mają atakować. Myśliwce, niszczyciele i gwiezdne okręty jak i statki cywilne czyli TS. Wystarczy zmienić ustawienia opcji Atakować statki cywilne na Tak/Nie a myśliwce lub statki klasy M6,M7, M2 będą atakowały tylko te klasy statków którym ustawimy na TAK

Więc jeżeli ustawisz że mają atakować tylko myśliwce to będą atakowały tylko myśliwce. Nie wiem jakie są ustawienia dla ADS bo używam tylko dla mojej stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...