Skocz do zawartości


- - - - -

XTM 0.7.5 już jest.


65 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 październik 2008 - 07:01

Mamy już kolejną wersję XTM-a - 0.7.5
Pobrać można z linku: http://www.thexuniverse.com/forum/showt ... hp?t=12886

#2 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 16 październik 2008 - 08:03

Patrzac na liste zmian raczej mamy do czynienia z patchem poprawiajacym bledy wersji 7.4. Co w programie min. wybuchajace sklaniaki, a ich luski mozna teraz sprzedac u piratow. Bedzie mozna natknac sie na intrudera...
Mam pytanie jak zainstaluje patcha 7.4->7.5 to moje zapisy gry beda dzialac ?

Cytat

- Removed the debug output of plugin.XTM.Misc.ArgonOne.Hide.
- Fixed the ghost tuning from plugin.XTM.Lib.Ship.Clone.
- Blocked the plugin.XTM.BBS.Offer.ShipSale.Soh from spawning Argon Mammoths.
- Fixed the installation of the additional 15GJ of shields to player owned equipment docks and trading stations.
- Fixed the equipment dock upgrade installer command.
- Coordinates of the OTAS HQ are now correctly shown in km instead of m at the end of the OTAS transporter mission.
- Removed Terracorp shipyard from home of light to resolve problems it was causing with the Egosoft plot.
- Renamed the Vulcan to Terracorp Vulcan.
- Added the Terracorp Vulcan to Argon Prime SY so that ir will still be available to the player.
- Fixed the T0 production cycle pause. T0's will now begin the next cycle when the previous cycle is finished.
- Added the Khaak Intruder to the shipsale BBS offers.
- Rock Beetles are now higly explosive. (Be careful when you shoot them. )
- Fixed payment issue with the Mantis BBS mission.
- Notoriety in the Boron Tour start has been corrected.
- Rock Beetle Shells can now be sold at Pirate Bases.
- Added correct text entries for the new Lifeform and Safe Undocking AL options.
- Job for Khaak Intruder added so you will have some to cap.
- Fixed a Reaver spawnpoint
- Rebuilt and fixed the Griffon drone production scripts.
- Fixed the Thor Mk II main gun model error.
- Fixed the Xenon K,J up / down turrets so they will now fire.
- Xxtensive fixing and rebuilding of the Val Mission. (Including some new MD/SE communication.)
- 0.7.5 is now set up with multi-language support files so that errors will not occur when installing in a non-english game. The text in the files is still currently in English and we will release replacement text file packs as soon as they are translated.


#3 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 październik 2008 - 08:47

Powinny działać. Ja i tak instaluje X3 znów od nowa bo bajzel mi się zrobił....
Pliku językowe nie zmieniają się.

#4 starjacker0

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 152 postów
  • Lokalizacjainna galaktyka, inna planeta
  • Rasa: Nieznana

Napisano 16 październik 2008 - 08:51

To teraz czekam na pelne spolszczenie tej wersji. Mam nadzieje, ze koledzy z forum sie za to wezma.

#5 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 październik 2008 - 09:02

Wzięli się już dawno, ostatnie pliki do spolszczenia mają po 2500 lini....

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 październik 2008 - 10:30

Jak poprzednio są dwa wyjścia:
1. Reinstalacja gry, instalacja opcji Full XTM 0.7.5 (przepis reinstalacji jest w temacie o wersji 0.7.4)
2. Instalacja patcha 0.7.5, savy działają zarówno z wersji 0.7.3 jak i 0.7.4.
Aby zainstalować samego patcha należy:
a. skoczyć, wlecieć do pustego sektora (najlepiej do jakiegoś Nieznanego), tak aby nie było żadnych innych statków w nim, im mniej tym lepiej.
b. zapisać grę, wyjść z gry.
c. zainstalować patcha podając ścieżkę do katalogu z grą, pliki zostaną tam wypakowane i zastąpią istniejące pliki.
d. uruchomić grę i wczytać zapisanego poprzednio save.
e. grać dalej.

Jest tylko mały problem: po wczytaniu save, dostajemy wiadomość że XTM nie działa prawidłowo z powodu braku plików. Uruchomienie testy XTM z Rozgrywka/Ustawienia sztucznej inteligencji, daje nam natomiast informacje że wszystko jest OK, ale pokazuje wersję XTM 0.7.4
Problem zgłoszony na forum XTM-a: http://www.thexuniverse.com/forum/showt ... adid=13276

\\EDIT: patch 0.7.4 zawiera w sobie pliki txt 48xxxx.xml czyli polską wersję. Są to pliki tymczasowego spolszczenia. :unsure:

\\EDIT2: problem z komunikatem rozwiązany!
Uruchomiłem Plugin Managera i wyszedłem z niego przyciskiem Exit, plugin przetworzył informacje o modach skryptach.
Po odpaleniu gry komunikat już się nie pojawił, testy XTM z Rozgrywka/Ustawienia sztucznej inteligencji, dał mi informacje że wszystko jest OK i że obecna wersja XTM-a to 0.7.5
Bingo!

#7 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 16 październik 2008 - 10:58

Dołączona grafikaDołączona grafika
Wlasnie chcialem o tym napisac ze cos jest nie tak gdy instalujemy patch. Wiadomosc wyskauje zarowno przy rozpoczeciu nowej gry oraz wczytaniu sejwa.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 październik 2008 - 11:49

Spróbuj mojego rozwiązania, mnie pomogło.

#9 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 16 październik 2008 - 13:20

I to zdaje sie rozwiazywac problem. Dzieki!

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 październik 2008 - 10:03

Wersja XTM-a 0.7.5 zawiera już w sobie pliki 48xxxx.xml
Jednak nadal są to pliki z tekstem w języku angielski, tłumaczenie polskie nadal w produkcji.
Jedyną zmianę jaką musimy zrobić to w pliku 487213.xml należny zmienić nazwy ras:
Argon
Boron
Split
Paranid
Teladi
Pirates
Argon
Boron
Split
Paranid
Teladi
Pirates
na:
Argoni
Boroni
Splici
Paranidanie
Teladanie
Piraci
Argoni
Boroni
Splici
Paranidanie
Teladanie
Piraci





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych