marko22 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Automatyczna Sieć Satelitarna (Automated Satellite Network)(Wersja 1.33 - 1 grudzień 2009)Automatyczna Sieć Satelitarna to system bardziej zaawansowanego rozmieszczania satelitów komunikacyjnych w całej galaktyce. Pozwala na umieszczanie 1 lub 8 satelitów w sektorze, rozmieszczonych na kształt prostopadłościanu. Po ustawieniu odpowiednich opcji, liczba rozmieszczonych satelitów może się zwiększyć.Automatyczne kupowanie satelitówNadzorowanie potrzeb rozmieszczenia satelitów w sektorach.Inteligentne używanie napędu skokowego (jeśli jest zainstalowany i włączony)Inteligentne kupowanie ogniw energetycznychInstalacja: RAR - Automat.Sieć.Satelitarna(v1.33) SPK - Automat.Sieć.Satelitarna(v1.33)Wersję RAR rozpakowujemy standardowo do wybranych katalogów, SPK instalujemy poprzez - X Plugin Manager Lite: - X Plugin Manager Lite (v1.10 Beta 4-03.01.2010)Menu automatycznej sieci satelitarnej:Aby uzyskać dostęp do menu automatycznej sieci satelitarnej, musimy posiadać zainstalowane na statku "Specjalne polecenia MK1" dostępne w dokach zaopatrzeniowych. Po instalacji menu Automat. sieć satelitarna jest dostępne w konsoli poleceń statku: Rozkazy > Konsola poleceń > Specjalne > Automat. Sieć Satelitarna.Konfiguracja rozmieszczenia:Typ wyrobu: Satelita lub Satelita Zaawansowany. Aktualnie nie ma detekcji co do rozmieszczonych już satelit w grze. Można rozmieścić zarówno 8 szt. zaawansowanych jak i zwykłych w jednym sektorze. Jeśli masz zamiar zmienić rozmieszczenie w danym sektorze i jego okolicy, ustaw go jako Sektor domowy i Zasięg skoku.Sektor domowy: To ustawienie działa razem z zasięgiem skoku. Brak tego ustawienie powoduje ignorowanie ustawień zasięgu skoku i rozmieszczenie satelit następuje w całej galaktyce.Wyczyść sektor domowy: Kasuje ustawienia opcji sektora domowego.Zasięg skoku: To ustawienie ma wpływ na zachowanie statku podczas rozmieszczania systemu satelit. Np.: Jeśli sektor domowy mamy ustawiony na Kingdom End, zasięg skoku = 0, statek będzie pracował tylko w tym sektorze i tylko ten sektor będzie monitorował. Jeśli zasięg skoku = 1, statek będzie pracował w Kingdom End, Rolk's Drift, Three Worlds, itp. Czyli w sektorach odległych o 1 skok od domowego.Powrót do sektora: Jeśli jest włączone, statek powróci do pierwotnego sektora i zakończy swoją działalność przed przejściem do następnego sektora (w przypadku gdy nie posiada np. wystarczającej liczby satelitów)Eksploracja: Jak sama nazwa wskazuje, statek będzie odkrywał nieznane sektory, kupował w nich satelity i je rozmieszczał. Na chwilę obecną można to uznać za cheat, ponieważ nie potrzebuje do tego Oprogramowanie Eksploracja.Użyj ustawień przyjaciel-wróg statku: Jeśli włączymy tę opcję, statek będzie ignorował wszystkie wrogie sektory i stacje, których rasy mają takie ustawienia w opcjach statku. Będzie próbował znaleźć alternatywną trasę, jeśli najszybsza wiedzie przez wrogi sektor.Priorytet rozmieszczenia pojedynczego: Jeśli jest włączone, statek będzie próbował rozmieścić co najmniej po jednym satelicie w sektorze, bez względu na ustawienie niskiego progu poziomu kredytów.Próg niskiego poziomu kredytów: Suma kredytów na koncie gracza, poniżej której statek będzie rozmieszczał po 1 satelicie na sektor aż do:A) Wszystkie sektory będą miały pokrycie co najmniej przez 1 satelitę, statek będzie pracował dalej normalnie. Twoje kredyty wzrosną ponad limit i jeszcze raz, statek będzie pracował dalej normalnie.Minimalny limit kredytowy: Określa minimalną wysokość kredytów, przy której statek przejdzie w tryb gotowości i rozpocznie pracę po wzroście.Układ rozmieszczenia:Układ:Można ustawić dwie opcje:A) Centrum sektora - jeden satelita będzie umieszczony w połowie zasięgu statku powyżej współrzędnych 0,0 Zestaw 8 satelitów - 8 satelitów zostanie rozmieszczonych w formie prostopadłościanu w odległości trzech punktów w tym sektorze. W wyniku tego mamy całkowite praktycznie pokrycie, bez czarnych dziur na mapie.Widok bramy: Jeśli jest włączone, bramy, które są poza zasięgiem standardowego rozmieszczenia satelitów, zostaną "oświetlone" powyżej i poniżej. (tak jak to przedstawia zrzut ekranu)Rozmieszczenie rasowe:Włącza lub wyłącza sektory ras, w których ma pracować sieć lub nie.Dane techniczne:Pliki językowe:2068-L044.xml (ID206B)2073-L044.xml (ID2073)2068-L048.xml (ID206B)2073-L048.xml (ID2073)(Autor - alex2069) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deady Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ha, nie dalej niz wczoraj pytalem Lewara, czy nie wie gdzie ten skrypt sie podzial (okazalo sie ze te z x-3 nie wszystkie sa przerobione na tc). Zatem dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ba! Żebym to wiedział, że jest taki skrypt ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Bardzo fajny skrypt, wczoraj wylądował u mnie na dysku. Zamiast samemu stawiać satelity we wszystkich sektorach zostawiam to temu skryptowi, a raczej uruchamiam jeden lub więcej statków z odpowiednim poleceniem i mam sprawę z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.