S11 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Egosoft ujawniło nowego newsa na swojej stronie głównej. Można się było spodziewać, że nie napiszą nic nowego, zwykłe marketingowe mydlenie oczu, że można się wspaniałości spodziewać i takie tam. Ileż to już razy byliśmy mimowolnymi świadkami takiego zachowania . Zajrzałem na tę nową, specjalnie utworzoną galerię 10 nowych screenshotów z TC, a tam... fotki z X3 . Jest chyba ani na jotę nie zmieniona Nova, a poza tym wciąż to samo otoczenie co w X3 i relatywnie nie widać żadnych zmian. Jeśli nawet statków nie chciało się Ego zmienić dla TC, tak jak w X3 dla X2 - to jak może to być osobna gra. Coś czuję, że Ego chce wcisnąć coś, co powinno być dodatkiem, jako osobną grę i wmówić, że zmian jest tak wiele, że nie było innego wyjścia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Dodali nowe stacje. HQ i Ziemskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Pytanie zasadnicze - w czym TC odbiega od XTM, które już takowe stacje posiada, prawda? Jeśli cała zabawa ma polegać na tym, że "ilość misji jest większa niż kiedykolwiek przedtem" to - znów się pojawia porównanie do XTM. Na końcu zaś pojawia się refleksja, jeśli TC oferuje niewiele więcej niż XTM, to może zamiast kupować TC, lepiej poczekać na nową - i bezpłatną - zaktualizowaną wersję XTM? Jeśli nadal trwają prace fanów nad XTM w nowej wersji (jak tutaj chyba gdzieś czytałem), to wyglądałoby, że jednak XTM fani nie weszli w skład zepsołu pracującego nad TC i stanowić będą nadal swoistą konkurencję dla przyszłego produktu Egosoftu. Może się mylę, ale jest taka opcja. Na 2,5 miesiąca przez wydaniem TC coś za mało nowości jest prezentowane, kiedyś było ich więcej i było na co czekać z niepokojem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Stacje są inne niż w XTM. Powinni poprawić modele do dokowania, bo w XTM czasami statki się rozpieprzały przy oddokowaniu. Wredne to było i upierdliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 CytatPytanie zasadnicze - w czym TC odbiega od XTM, które już takowe stacje posiada, prawda? Jeśli cała zabawa ma polegać na tym, że "ilość misji jest większa niż kiedykolwiek przedtem" to - znów się pojawia porównanie do XTM. Nie mogę się doczekać, aż Ego będzie wydawać gry w cyklu rocznym, np. X 2009, X2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyrryz Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam wszystkich miłośników serii XTak może nie do końca na temat... jako fan space simów, a czasem i gier należących do innych gatunków ale osadzonych w kosmosie jakiś czas temu postanowiłem przekopać wszystkie informacje na temat co w trawie piszczy... szybko spadłem na ziemię gdyż w zasadzie oprócz tego w co grałem 5-10 lat temu nie ma nic nowego godnego uwagi. Dlaczego to piszę? Ano jak przystało na fana gatunku interesują mnie wszystkie nowinki oraz przyszłość tychże gier, które jak na razie nie szczególnie przypadły mi do gustu i w ten oto sposób dzisiaj natknąłem się na screeny... pierwsze wrażenie po obejrzeniu screenów... "czy oni mają ludzi za idiotów?" Generalnie znam kilku fanów space-gier i żadnego za bardzo nie interesuje grafika, nie mówiąc już o tym, że to ona ma być czynnikiem decydującym o kupnie gry, a jak dla mnie ( i nie tylko ) taką właśnie postawę prezentuje egosoft. Bardzo przykry jest fakt, że większej części fanom chyba nie zależy by to zmienić, wystarczy poczytać posty o screenach na egosoft, czasem zdarzają się tacy którzy zapytają o nowe misje, normalne UI ale ja pytam... gdzie jest jakakolwiek ewolucja? Pamięta ktoś Frontiera, Freespace czy choćby arcadowego Freelancera? Jeżeli tak, to czy i wy nie macie wrażenia, że space-smy zwyczajnie w świecie się cofają? Jak dla mnie tu nie ma nawet mowy o stagnacji, bo współczesne gry nawet do pięt nie dorastają starszym tytułom ( nie licząc nieszczęsnej grafiki ).Wracając do X3, według mnie trochę specyficzny tytuł, który nie obrósł kurzem i nie zginął tylko dzięki space-fanom, fanom którzy mimo niesprzyjającym warunkom ( silnik gry nie pozwalający na zbyt wiele, interface itp. ) poświęcili masę swojego czasu na stworzenie wielu świetnych modów, skryptów, fanom dzięki którym pracownicy egosoft mają z czego żyć, fanom którzy prawdopodobnie w najbliższej przyszłości dostaną kolejnego ograniczonego bubla mimo ich najszczerszych chęci pomocy żeby dodatek nie skończył się na kilku nowych stacjach/statkach/misjach.Jestem zwyczajnie ciekaw co Wy o tym myślicie, sam może nie jestem wielkim fanem Reunion ( co nie znaczy, że w szafce nie stoi pudełko z X3 ) ale staram się podchodzić do wszystkich tytułów uczciwie i każdej grze dać szansę, szansę którą chciałbym dać jeszcze i X3 ale po najnowszych informacjach na temat TC chyba nie dam bo nie pojawiło się absolutnie nic nowego co dodałoby grzy skrzydeł, nowego wymiaru.Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony czymkolwiek co napisałem powyżej... po prostu czasem krew mnie zalewa obecny trend robienia gier dla idiotów... a w przypadku X3 do tego celu dodatkowo mniej czy bardziej świadomie wykorzystywani są także najwięksi fani... ehhh... wracam do mojej najdoskonalszej ze wszystkich współczesnych niedoskonałych EVE, ze złudną nadzieją, że warto opłacać i przestawiać skille bo może za pół roku co nieco będzie wyglądało lepiej...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 I za te "nasze" myślenie zamknęli nam forum w Egosofcie. ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalovy Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Cóż... Myślę, że Ego zbankrutuje chwilkę po tym jak Braben wypuści w końcu Elite IV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BQB Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Na emeryturze będę chyba wtedy siedział :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Zastawiając się dziś nad przyszłością serii X, pomyślałem, że gdyby tak egosoft spartoliło jednak swą nową grę TC, pod czym rozumiem, że skala zapowiadanych nowości nie wykroczyłaby poza skalę nowości w XTM wobec podstawki X3, a zasięg powtórzeń z X3, takich jak stale i do znudzenia ta sama muzyka sektorowa, w stacjach czy podczas dokowania, niezmienione sztywne dialogi i animacja postaci, interfejs, sterowanie, modele statków i jeszcze cała masa innych elementów, byłby podobny jak w X2 wobec X3, to mogłoby się okazać ważne ponowne stworzenie odpowiedniej wersji polskiej dla TC, aby ukryć przynajmniej niektóre z tych niedociągnięć egosoftu. Nie wiem niestety jak wygląda wersja beta TC, więc ciężko powiedzieć jakie zmiany poczyniono. Może to wiedzieć jedynie Deady, który zanim został odcięty od forum, to ściągnął ją i grał. Niestety już się tutaj nie udziela, więc nie może pomóc. Ja bety nie ściągałem z braku czasu i szybkiego łącza, było to ponad 1 Giga. Teraz byłoby jak znalazł do porównania...Mam na myśli zastosowanie tricków takich jak te, które z Marcy'm poczyniliśmy przy lokalizacji X3, zmiany niektórych elementów środowiska gry w warstwie tekstowej, aby sprawić wrażenie, że gra jednak różni się od poprzedniczki, gdy autorzy fizycznie jej nie zmienili. Myślę, że to się udało bardzo dobrze, bo dobrze zostało zaplanowane i wykonane według planu . Niestety obawiam się, że taki pomysł moga wpaść tylko fani gry, nie spodziewam się, że jakikolwiek wydawca jest w stanie przewidzieć taką ewentualność. Gdyby choć jeden wydawca wydawał całą serię, każdą grę kolejno ta sama firma, miałaby spore pojęcie, wiedzę o zmianach, o wadach i zaletach, mogłaby bawić się w przewidywania nastawienia graczy na nowe gry w serii. Tymczasem gdy każdą grę X wydaje inna firma, może jedynie przetłumaczyć gotowy tekst, który od pośrednika otrzyma i kłopot ma z głowy. Potem odpowiednia reklama, płytkę w pudełko i... czekamy na zysk. Zastawiam się ostatnio dość często nad tym, czy nasz rodzimy wydawca potrzebuje pomocy, w sensie, czy byłby zainteresowany takimi kreatywnymi zmianami w oryginalnej warstwie językowej, taką analizą materiału w celu zminimalizowania potencjalnej niechęci starych wyjadaczy do nowego tytułu i skopiowanych rozwiązań. W sumie sprawa jest dość delikatna. Taka firma ma swój budżet i ludzi o określonych możliwościach, czas założony na dany projekt, wszystko musi byc dokładnie skalkulowane i wycenione, pracuje nad tym sztab ludzi itp. Zastanawiam się, czy wchodzenie w ten uporządkowany ład z propozycją większej kreatywności ma sens. Może lepiej zostawić jak jest i pozwolić im zrobić tylko te prace, które sobie założyli według paczki, jaką otrzymali z KM/egosoftu. Jeśli by się jednak wyszło z propozycją takowych zmian, a oni by się zgodzili, to ktoś musiałby się tym zająć od a do z, tym opracowaniem szczegółów, ścieżki powiązań itp. Dużo z tym było pracy i sporo czasu kosztowała ta zabawa, a obecnie wcale nie byłoby z tym lepiej. Starej ekipy już nie ma, tzn. Marcy ma już swoje sprawy, rodzinę, na pewno brak czasu na takie sprawy, a ja podobnie, choć mam jeszcze czas by snuć takie przemyślenia . Temat do rozważenia, jak powinna wyglądać ta gra w obecnej sytuacji, jaką byśmy chcieli ją widzieć po polsku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaman Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Witam,tak sobie pomyslalem po przeczytaniu postu Saurona...Moze zalozymy firme i sami wydamy X3? :)Z tego co zdazylem sie zorientowac firma moze nazywac sie nawet... Egosoft :)W Polsce ta nazwa nie jest "zablokowana"Realne? pzdrAps.w swietle tego newsaLink: http://www.gram.pl/news_8gzrGuq3_X3_Ter ... dawcy.htmlmoj pomysl jest jakby na czasie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Czy ten wątek nie powinien być aby na subforum Terran Conflict? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Racja, już przerzucam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Myślę, że to taki temacik nie wiadomo do końca o czym, więc uznałem, że nadaje się na umieszczenie paru wrażeń i zauważonych różnich w stosunku do Reunion. Dot. wersji 1.21.Z dużym zadowoleniem stwierdziłem, że Scouty Kha'ak jest dużo łatwiej załatwić, coś koło 1-3 pyknięcia z PAC-a. Handlarze sektorowi od poziomu 6 mogą obsługiwać sektory na zasięg 1 skoku - nieźle.Bardzo szkoda braku BBSów. Chyba, że są, ale nie widzę. W każdym bądż razie nie rzucają się w oczy. Brakuje mi sytuacji znanej z Reunion, gdzie zauważyłem na liśce statków "ekipa ratunkowa", a w BBS na stacji - info o jakiejs katastrofie i ze została wysłana ekipa ratunkowa właśnie... Do tego bardzo budowały klimat wielkiego i zyjącego (wszech)śwata mimo swej powtarzalności.Natomiast jest jedna rzecz która ma duży wpływ na handel, a której nie pojąłem do końca (jeszcze?). Otóż zauważyłem znikające stacje. Na przykałd z Ore Belt zniknęły 2 kopalnie krzemu. Co to może być, jakieś inwazje? Za tym przemawiałaby obecność sił wojskowych pare minut pozniej - chociaz dosyc skromne, 5 centaurów, 1 cerber i mysliwce (Plutarch). A może nieopłacalność? Walka korporacji? Z jednej strony dobrze, bo powstała luka na moje kopalnie, ale kiedy zniknęła fabryka średnich osłon w Cloudbase South East się lekko zirytowałem...Na koniec zabawny bug - misja dla Terracorp - konwój. W czasie konwoju żaden pirat mnie nie zaatakował, w zasadzie nawet nie podlatywali do konwoju, jakoś tak dziwnie się tylko kręcili po sektorach przez któe przelatywałem - a było to związane z misją, bo normalnie ich nie ma, a jeśli są to lecą w jakimś celu. xD Dlatego sam ich zaczepiałem (konwojowane transpostery strasznie się wlokły) i tylko niektóre statki M4 zdążyły się "zaczerwienić", chociaż nawet M5 nie załatwiałem jednym chaustem. Na koniec konwoju transportery zaczęły po kolei dokować do Terracorp HQ. Ostatni niestety zachowywał się tak, jakby brakowało miejsca, chociaż było... Czekałem na secie aż się w końcu komp zawisł... Na szczęście opuszczenie sektora pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 No to sobie znowu poczekamy...http://www.cenega.pl/katalog_gier.php?Typ=zapowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 CytatNa koniec zabawny bug - misja dla Terracorp - konwój. W czasie konwoju żaden pirat mnie nie zaatakował, w zasadzie nawet nie podlatywali do konwoju, jakoś tak dziwnie się tylko kręcili po sektorach przez któe przelatywałem - a było to związane z misją, bo normalnie ich nie ma, a jeśli są to lecą w jakimś celu.No to miałeś albo szczęście, albo pecha, zależy jak na to patrzeć. Ja konwój spróbowałem zrobić na patchu 1.3 i mimo że latam Hyperionem to miałem problem. Konwój atakowało około 15 statków piratów. Po zniszczeniu wszystkich, chwilę później pojawiał się następny zestaw piracki. Podczas przelotu przez jeden sektor takich ataków było 4-5, więc siłą rzeczy do kolejnego sektora dolatywały już tylko dwa statki transportowe, a później było już tylko gorzej. Zostawiłem na razie tę misję. Zająłem się fabułami. Może teraz wrócę do niej bo po ostatniej bitwie z fabuły Final Furry zostało mi w ładowni Galeonu 25 ziemskich M3, więc flotę bojową mam.Co do BBS-ów to nie ich. A czy mi ich brak? Raczej nie, bo ileż razy można czytać te same wiadomości. Choć przyznam że budowały klimat. Gdyby było ich więcej, tak aby była mniejsza powtarzalność, byłoby jeszcze ciekawiej.Z tymi UT i handlem w sąsiednich sektorach to fajna sprawa. Wydaje mi się że juz od 5 poziomu mogą handlować o 1 sektor dalej.Dobrym rozwiązaniem jest też coś co chyba się tłumaczy jako Handel Ręczny. Wybiera się TS-a, kupuje odpowiednie oprogramowanie, uruchamia HR, podaje 1 fabrykę gdzie ma coś kupować, wybiera towar z fabryki, który ma kupować, podaje 2 fabrykę, gdzie będzie ten towar sprzedawał i jeszcze tylko jedno pytanie: czy ma tę operację powtarzać w kółko i mamy sprawę załatwioną. Przy czym zarówno 1 jak i 2 fabryka nie muszą być naszą własnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 CytatBardzo szkoda braku BBSów. Chyba, że są, ale nie widzę. W każdym bądż razie nie rzucają się w oczy. Brakuje mi sytuacji znanej z Reunion, gdzie zauważyłem na liśce statków "ekipa ratunkowa", a w BBS na stacji - info o jakiejs katastrofie i ze została wysłana ekipa ratunkowa właśnie... Do tego bardzo budowały klimat wielkiego i zyjącego (wszech)śwata mimo swej powtarzalności.To jeden z powodów dla których cały czas gram w X3 XTM. Fajnie się czytało "te pierdoły". Ogólnie im wyższa część X-a tym większe uproszczenia. Ci którzy grali w XBTF i X2 potwierdzą jak miło dokowało się ręcznie do (wnętrza) stacji. Oczywiście jak się komuś znudziło to wciskał ESC i już był zadokowany W X3 (w doku) czasem czuje się jak bomba podwieszona pod skrzydłem samolotu :ph34: W TC już nawet dokować nie trzeba po misje Ogólnie moje wrażenia z TC sprawiły, iż wolę nadal szpilać w X3 + XTM a ostatnio nawet w X2 + Masive War Mod + Top Gun Mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 CytatTo jeden z powodów dla których cały czas gram w X3 XTM. Fajnie się czytało "te pierdoły". Ogólnie im wyższa część X-a tym większe uproszczenia. Ci którzy grali w XBTF i X2 potwierdzą jak miło dokowało się ręcznie do (wnętrza) stacji. Oczywiście jak się komuś znudziło to wciskał ESC i już był zadokowany A ilu młodych i niedoświadczonych pilotów rozbijało przy takiej operacji wnętrze stacji? To właśnie było powodem wprowadzenia zaczepów zewnętrznych.CytatW TC już nawet dokować nie trzeba po misje Ten styl gry wprowadził właśnie XTM-em. To w nim po przesiadce do Setha, moje wizyty w stacjach, a raczej w stoczniach i dokach stały się sporadyczne, a coraz częściej korzystałem z Polis Ubezpieczeniowych. Tak samo w misjami, też cześć z nich dostępna była bez dokowania, wystarczyło podlecieć do Soneńskiego Zwiadowcy, czy też wlecieć przez określoną bramę do odpowiedniego sektora (tak chyba dostałem misję z Valhallą i Wulkanem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mani Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 CytatA ilu młodych i niedoświadczonych pilotów rozbijało przy takiej operacji wnętrze stacji? To właśnie było powodem wprowadzenia zaczepów zewnętrznych.Żaden?W X2 mogłeś obijać się o ściany wewnątrz stacji i nic sobie z tego nie robić... A nawet, jakby działał model kolizji, to co z tego? Nawet lepiej, bo realniej, a jak ktoś nie umie latać, to są inne gry, jak Tetris, czy Pong...A co do premiery, to eh, na marzec nie ma X3, więc najwcześniej kwiecień? Mogliby wziąć tłumaczenie z X3 Reunion + dodać poprawki i trochę zmian i gra wyszłaby już w styczniu, a Ci pewnie nieźle kombinują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razegis Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 CytatW X2 mogłeś obijać się o ściany wewnątrz stacji i nic sobie z tego nie robić... A nawet, jakby działał model kolizji, to co z tego? Nawet lepiej, bo realniej, a jak ktoś nie umie latać, to są inne gry, jak Tetris, czy Pong...Mani. A widział emotke na końcu mojej wypowiedzi? Nie chodziło mi o graczy, tylko o oficjalne wytłumaczenie Egosoftu zawarte w instrukcji gry na stronie 35. Mam ci zacytować, czy sam zerkniesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mani Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Eh ^^, to nie wiedziałem, nie czytałem aż tak uważnie instrukcji do X3 :/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A to się nie dziwię. Ja instrukcji do TC też nie czytałem jeszcze. Może dlatego że jest podobna do instrukcji X3 i nie mam takiej potrzeby, a może dlatego że jest po niemiecku? (piszę o drukowanej, w PDF-ie jest angielska). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Yacek nic nie zastąpi momentu gdy wlatujesz do wnętrza stacji i nie wiesz w którą stronę lecieć (gdzie są "łóżeczka") to była jazda ]CytatTen styl gry wprowadził właśnie XTM-em. To w nim po przesiadce do Setha, moje wizyty w stacjach, a raczej w stoczniach i dokach stały się sporadyczne, a coraz częściej korzystałem z Polis Ubezpieczeniowych. Tak samo w misjami, też cześć z nich dostępna była bez dokowania, wystarczyło podlecieć do Soneńskiego Zwiadowcy, czy też wlecieć przez określoną bramę do odpowiedniego sektora (tak chyba dostałem misję z Valhallą i Wulkanem)Dlatego pisałem, że im nowsza część gry tym większe uproszczenia. Jeśli wyjdzie coś po TC, to pewnie nie trzeba będzie latać tylko wystarczy siedzieć w stacji obserwując przestrzeń i czekać, aż ktoś przyleci zaoferować misję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 CytatYacek nic nie zastąpi momentu gdy wlatujesz do wnętrza stacji i nie wiesz w którą stronę lecieć (gdzie są "łóżeczka") to była jazda ]Może i nic nie zastąpi? Ale ile razy tak można? Mnie się już w X3 nudziło latanie od stacji do stacji i dokowanie, po to by zobaczyć czy nie ma czegoś nowego (nowych zleceń) w BBS-ie i ułatwienie z dostępem do zadań bez dokowania na stacjach bardzo sobie chwalę. Teraz dokuje tylko wtedy gdy muszę uzupełnić zapasy Ogniw i GW, bez której samotne włóczenie się po kosmosie jest nie do zniesienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.