OpoXavier Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Mam mały problemik z dogrywaniem nowych skryptów.Zainstalowane było tak (w kolejności instalacji)0. Czysty X3 w wersji 1.41. Patch 1.4-2.5 2. Bonus Pack 3.1.073. Spolszczenie do BP4. Mod XTM 7a.5. Cyrow Menager6. XtendedModScripts+Patch-0.7.3 7. Spolszczenie do xtm ver 1.5 8. Skrypt SCS9. Skrypt BSE 2.1.10. Skrypt Xenon_J_Fixed_Dockingi wszystko hulało, aż miło. Do tego dograłem11. RemoveRocks-1.03.zip12. voxol.SalvageExtensionCommands-V1.2-02.07.2007.rar13. Apricot_Beam_Dock_v3a.zip14. Bulk_Transporter_Upgrade_1.14.rar15. asteroid.relocator_PL.rar16. SectorTakeover_v243.rarno i niestety savy przestały działać (wyrzut do win i komunikat w stylu "Nie udało się wgrać zapisanej gry", nowa gra działa, ale nie można było ustawić BSE i RemoveRocks.Nie kombinująć dalej wróciłem do wersji działającej od pkt. 0-10 + 11. W końcu pytanie czy ktoś się spotkał z konfliktem Skryptu SectorTakeover z instalacją w pkt. 0-11??? (bo w nim upatruje sprawcę problemów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Mam wszystko tak samo do p.9 (włącznie). Mam też Sektor Takeover i działa poprawnie.Może to któryś z pozostałych skryptów gryzie się z XTM-em. Poszukaj na stronie Xtended listy kompatybilnych z XTM-em skryptów, jest tam też podana lista skryptów niekompatybilnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpoXavier Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 O widzisz . Nie wiedziałem, że taki spis jest jest już patrzę tam.EDIT// Wyniki szukaniaBezwarunkowo skrypt SectorTakeover jest kompatybilny http://www.thexuniverse.com/forum/showt ... hp?t=11883Pozostałe skrypty też nie wygląda aby były nikompatybilne z XTM zgodnie z postami w temacie http://www.thexuniverse.com/forum/showt ... ght=scriptCzas na porównanie zgodności skryptów między sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Nie masz czasem "Mercenaries Guild"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 CytatNie masz czasem "Mercenaries Guild"?A co to ma do rzeczy? Ja mam i jakoś nie widzę problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Był kiedyś konflikt tych skryptów - być może poprawiono go w późniejszych wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpoXavier Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 WięcXTM - reszta skryptów - brak konfliktówSkrypty między sobą - brak konfliktów (przynajmniej nie było w postach pod skryptami)Więc jedyne wyjście to skopana instalacja poszczególnych skryptów@ZERO - nie mam zainstalowanego Mercenaries Guild - wypisałem wszystkie zainstalowane skrypty Dobra dalej się nie ma co rozwodzić, jak nikt nie spotkał problemów z tymi skryptami w całym X-universe to musi działać. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.